Hoe bedoel je vermoeden?quote:Op maandag 14 maart 2016 00:55 schreef Scuidward het volgende:
Zou ze niet al een soort vermoeden hebben? Tenzij ze met haar vriendin alle mannen langs is gelopen.
Ik weet niet wat beter is, eerst kennismaken en dan voorstellen wat te gaan drinken.
Of gelijk met de deur in huis vallen en zeggen dat je wel wat wilt drinken om elkaar beter te leren kennen.
3e optie is via Facebook vragen wat te drinken, dan haar nummer, en dan via mobiel opwarmen tot aan de date.
4e optie is ... het face to face te vragen in dat ene minuutje.
Sorry dat word ehm nie, waar moet ik in vredesnaam een drankje vandaan halenquote:Op maandag 14 maart 2016 11:52 schreef HarveySpecter het volgende:
Vraag of ze na werktijd nog wat met je wil drinken.
En gooi dan GHB in haar drankje.
Dankje! Heb ik gedaan, alleen was het gesprek nog geen 5 zinnen op gang en toen gaf ze al aan dat ze uit lange relatie kwam en veel bezig is met andere dingen op dit moment. Dus ist over!quote:Op maandag 14 maart 2016 23:25 schreef Timflevo het volgende:
Ik zou zeker via fb dan een berichtje sturen, als je er in real life wat moeite mee hebt. Bijvoorbeeld nadat je haar hebt gezien in het cafe.
Vaak vraag je je af "hoe moet ik beginnen?"
En idd hoi werkt prima.
Vraag bijvoorbeeld of ze lekker gewerkt hebt.
De rest gaat vaak vanzelf wel.
En een keer afspreken om elkaar beter te leren kennen betekent niet dat je gelijk gaat trouwen.
Misschien valt ze wel zwaar tegen, of is ze echt heel leuk.
Daar kom je maar op 1 manier achter.
Regel die date !
"Heey mensjes" grow upquote:Op donderdag 17 maart 2016 10:10 schreef Koral het volgende:
Als je hier al begint met "mensjes" dan zou ik helemaal niets zeggen en eerst nog een paar jaar aan mezelf werken als ik jou was
Is dus niet geinteresseerd. Helaas man.quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:12 schreef Gewoonanoniemi het volgende:
[..]
Dankje! Heb ik gedaan, alleen was het gesprek nog geen 5 zinnen op gang en toen gaf ze al aan dat ze uit lange relatie kwam en veel bezig is met andere dingen op dit moment. Dus ist over!
Waarom zie je haar maar één keer in de vijf weken? Werkt ze daar zo weinig of kom je daar zo weinig?quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:12 schreef Gewoonanoniemi het volgende:
[..]
Dankje! Heb ik gedaan, alleen was het gesprek nog geen 5 zinnen op gang en toen gaf ze al aan dat ze uit lange relatie kwam en veel bezig is met andere dingen op dit moment. Dus ist over!
Zegt helemaal niks, wat zij zegt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:12 schreef Gewoonanoniemi het volgende:
[..]
Twee meter is wel lang, maar het gaat stukken beter dan iemand die niet zo groot is idd.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:27 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Zegt helemaal niks, wat zij zegt.
Zorg dat je vaker daar bent en spreek haar af en toe aan (als ze niks te doen heeft).
En praat eens met die vriendin van haar die met jou over haar heeft gesproken. Zou wel eens heel verhelderend en gunstig kunnen uitpakken. Hoe oud is zij ongeveer? Met 20 kan zoveel nog zo snel veranderen .... Vandaag is ze veel te druk en morgen heeft ze behoefte aan een aardige man. Trouwens, ik ben ook waarzegger, en voorspel je dat je met je 2 mtr lengte het niet moeilijk zult hebben een vriendin te vinden!
Was geen enkele denigrerende bedoeling, zo begin ik altijd een groeps bericht!maar sorry zal voortaan gewoon met mensen beginnen ok?quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:10 schreef Koral het volgende:
Als je hier al begint met "mensjes" dan zou ik helemaal niets zeggen en eerst nog een paar jaar aan mezelf werken als ik jou was
Dankjequote:Op donderdag 17 maart 2016 18:27 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Zegt helemaal niks, wat zij zegt.
Zorg dat je vaker daar bent en spreek haar af en toe aan (als ze niks te doen heeft).
En praat eens met die vriendin van haar die met jou over haar heeft gesproken. Zou wel eens heel verhelderend en gunstig kunnen uitpakken. Hoe oud is zij ongeveer? Met 20 kan zoveel nog zo snel veranderen .... Vandaag is ze veel te druk en morgen heeft ze behoefte aan een aardige man. Trouwens, ik ben ook waarzegger, en voorspel je dat je met je 2 mtr lengte het niet moeilijk zult hebben een vriendin te vinden!
Snap je nou zelf niet dat het niet eens gaat om of het denigrerend is of niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:50 schreef Gewoonanoniemi het volgende:
[..]
Was geen enkele denigrerende bedoeling, zo begin ik altijd een groeps bericht!maar sorry zal voortaan gewoon met mensen beginnen ok?
Nou ja, als je al geen moeite wilt doen voor een meisje, dan zit de verliefdheid ook niet diep. Zoek je naar een leuk meisje, een geschikt meisje of volg je je hart? In het laatste geval moet je gewoon tijd investeren.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:55 schreef Gewoonanoniemi het volgende:
[..]
Dankjemaar zou dat niet Veels te veel moeite zijn voor iets waarbij je van Veels te weinig uitgaat? Bedoel zij geeft al aan voordat er überhaupt een gesprek plaats vond dat ze daar niet mee bezig is en dan ga ik er maanden energie insteken, want nee na zoiets als dit dan lijkt mij daar vaker komen juist averechts werken!
Sorry had dat ff beter moeten verwoorden! Ik bedoelde in de zin van hoe meer ik nu doe hoe meer ze er irritatie van kan krijgen. En ik kan er niet om heen qua tegenkomen. Zal haar voorlopig om de 5 weken weliswaar toch wel zien. Dus bedoelde hoe ga ik dat aanpakken zonder stalkerig over te komen en dus alles voor niks te doenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou ja, als je al geen moeite wilt doen voor een meisje, dan zit de verliefdheid ook niet diep. Zoek je naar een leuk meisje, een geschikt meisje of volg je je hart? In het laatste geval moet je gewoon tijd investeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |