abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160652935
Heey mensjes,

Ik heb een probleem. Maar eerst ff een kleine voorstelling maken van mij als persoon: 20 jaar oud 2 meter, mager en redelijk in de wolken, en geen enkele ervaring (niet eens gezoend )

Het probleem.

Ik kom zo af en toe in een café en daar werkt een leuke meid, ben via haar vriendin erachter gekomen dat ze mij op eerstr gezicht wel ziet zitten. Spreek haar alleen als ik haar zie niet langer dan een minuutje want dan moet ze weer aant werk. Nu heb ik alleen dr fb en dus optie om via messenger wat te doen.
Hoe zouden jullie starten? En is het niet beter om nummer te regelen?

Bvd

[ Bericht 1% gewijzigd door Gewoonanoniemi op 14-03-2016 00:49:12 ]
pi_160652957
Begin met "Hoi."

Eindig met "Wat is je nummer?"

Verder weet ik het ook niet. Succes.
Google is your friend, abuse your friends
  maandag 14 maart 2016 @ 00:55:29 #3
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_160652998
Zou ze niet al een soort vermoeden hebben? Tenzij ze met haar vriendin alle mannen langs is gelopen.

Ik weet niet wat beter is, eerst kennismaken en dan voorstellen wat te gaan drinken.
Of gelijk met de deur in huis vallen en zeggen dat je wel wat wilt drinken om elkaar beter te leren kennen.

3e optie is via Facebook vragen wat te drinken, dan haar nummer, en dan via mobiel opwarmen tot aan de date.
4e optie is ... het face to face te vragen in dat ene minuutje.
pi_160653059
Wacht niet knul anders ben je voor je het weet nog op je 30e maagd.
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 14 maart 2016 @ 08:47:58 #5
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_160654241
Vraag haar als ze weer eens aan het werk is.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_160654270
Zeg dat je eens wat langer dan een minuut wilt praten en vraag wanneer ze tijd heeft voor een lunch tijdens haar pauze ofzo als ze (ook) overdag werkt. :)
Ja doei.
pi_160655368
Bedankt voor reacties, zie haar alleen in de avond uren en gemiddeld 1 keer in de 5 weken, dus ga maar via Facebook beginnen dan!
pi_160655565
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 00:55 schreef Scuidward het volgende:
Zou ze niet al een soort vermoeden hebben? Tenzij ze met haar vriendin alle mannen langs is gelopen.

Ik weet niet wat beter is, eerst kennismaken en dan voorstellen wat te gaan drinken.
Of gelijk met de deur in huis vallen en zeggen dat je wel wat wilt drinken om elkaar beter te leren kennen.

3e optie is via Facebook vragen wat te drinken, dan haar nummer, en dan via mobiel opwarmen tot aan de date.
4e optie is ... het face to face te vragen in dat ene minuutje.
Hoe bedoel je vermoeden?
  maandag 14 maart 2016 @ 11:10:00 #9
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_160656130
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 10:35 schreef Gewoonanoniemi het volgende:

[..]

Hoe bedoel je vermoeden?
Nou ja ... Dat die vriendin haar zomaar vraagt wat ze van anoniempje vindt.
pi_160656794
Vraag of ze na werktijd nog wat met je wil drinken.

En gooi dan GHB in haar drankje.
pi_160656852
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 11:52 schreef HarveySpecter het volgende:
Vraag of ze na werktijd nog wat met je wil drinken.

En gooi dan GHB in haar drankje.
Sorry dat word ehm nie, waar moet ik in vredesnaam een drankje vandaan halen ;)
pi_160675233
Ik zou zeker via fb dan een berichtje sturen, als je er in real life wat moeite mee hebt. Bijvoorbeeld nadat je haar hebt gezien in het cafe.

Vaak vraag je je af "hoe moet ik beginnen?"
En idd hoi werkt prima.
Vraag bijvoorbeeld of ze lekker gewerkt hebt.
De rest gaat vaak vanzelf wel.
En een keer afspreken om elkaar beter te leren kennen betekent niet dat je gelijk gaat trouwen.
Misschien valt ze wel zwaar tegen, of is ze echt heel leuk.
Daar kom je maar op 1 manier achter.

Regel die date !
pi_160729724
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 23:25 schreef Timflevo het volgende:
Ik zou zeker via fb dan een berichtje sturen, als je er in real life wat moeite mee hebt. Bijvoorbeeld nadat je haar hebt gezien in het cafe.

Vaak vraag je je af "hoe moet ik beginnen?"
En idd hoi werkt prima.
Vraag bijvoorbeeld of ze lekker gewerkt hebt.
De rest gaat vaak vanzelf wel.
En een keer afspreken om elkaar beter te leren kennen betekent niet dat je gelijk gaat trouwen.
Misschien valt ze wel zwaar tegen, of is ze echt heel leuk.
Daar kom je maar op 1 manier achter.

Regel die date !
Dankje! Heb ik gedaan, alleen was het gesprek nog geen 5 zinnen op gang en toen gaf ze al aan dat ze uit lange relatie kwam en veel bezig is met andere dingen op dit moment. Dus ist over!
pi_160732406
Als je hier al begint met "mensjes" dan zou ik helemaal niets zeggen en eerst nog een paar jaar aan mezelf werken als ik jou was :r
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_160732647
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 10:10 schreef Koral het volgende:
Als je hier al begint met "mensjes" dan zou ik helemaal niets zeggen en eerst nog een paar jaar aan mezelf werken als ik jou was :r
"Heey mensjes" grow up ^O^
pi_160734633
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 01:12 schreef Gewoonanoniemi het volgende:

[..]

Dankje! Heb ik gedaan, alleen was het gesprek nog geen 5 zinnen op gang en toen gaf ze al aan dat ze uit lange relatie kwam en veel bezig is met andere dingen op dit moment. Dus ist over!
Is dus niet geinteresseerd. Helaas man.

Edit: Maar gewoon door blijven gaan, hier heb je weer van geleerd. Volgende keer minder bang zijn om iemand aan te spreken.
  donderdag 17 maart 2016 @ 12:03:44 #17
3542 Gia
User under construction
pi_160734746
quote:

[..]

Waarom zie je haar maar één keer in de vijf weken? Werkt ze daar zo weinig of kom je daar zo weinig?
Ik zou als ik jou was, er vaker naartoe gaan zodat ze aan je went.

Dat ze uit een lange relatie komt, wil niet zeggen dat jullie niet een keer samen ergens wat kunnen gaan drinken. Vraag haar en zeg erbij dat je niet direct op een relatie uit bent, maar dat je haar, buiten haar werk, graag beter wilt leren kennen. Of zeg dat je haar wat op wilt vrolijken.

Succes.

Oh ja, geen hand vol, geen land vol, maar een wereld vol.
  donderdag 17 maart 2016 @ 18:27:43 #18
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_160742870
quote:

[..]

Zegt helemaal niks, wat zij zegt.
Zorg dat je vaker daar bent en spreek haar af en toe aan (als ze niks te doen heeft).
En praat eens met die vriendin van haar die met jou over haar heeft gesproken. Zou wel eens heel verhelderend en gunstig kunnen uitpakken. Hoe oud is zij ongeveer? Met 20 kan zoveel nog zo snel veranderen .... Vandaag is ze veel te druk en morgen heeft ze behoefte aan een aardige man. Trouwens, ik ben ook waarzegger, en voorspel je dat je met je 2 mtr lengte het niet moeilijk zult hebben een vriendin te vinden!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_160743197
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:27 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Zorg dat je vaker daar bent en spreek haar af en toe aan (als ze niks te doen heeft).
En praat eens met die vriendin van haar die met jou over haar heeft gesproken. Zou wel eens heel verhelderend en gunstig kunnen uitpakken. Hoe oud is zij ongeveer? Met 20 kan zoveel nog zo snel veranderen .... Vandaag is ze veel te druk en morgen heeft ze behoefte aan een aardige man. Trouwens, ik ben ook waarzegger, en voorspel je dat je met je 2 mtr lengte het niet moeilijk zult hebben een vriendin te vinden!
Twee meter is wel lang, maar het gaat stukken beter dan iemand die niet zo groot is idd.
pi_160762986
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 10:10 schreef Koral het volgende:
Was geen enkele denigrerende bedoeling, zo begin ik altijd een groeps bericht!maar sorry zal voortaan gewoon met mensen beginnen ok?
pi_160763040

[ Bericht 100% gewijzigd door Gewoonanoniemi op 18-03-2016 15:53:43 ]
pi_160763108
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:27 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Dankje ;) maar zou dat niet Veels te veel moeite zijn voor iets waarbij je van Veels te weinig uitgaat? Bedoel zij geeft al aan voordat er überhaupt een gesprek plaats vond dat ze daar niet mee bezig is en dan ga ik er maanden energie insteken, want nee na zoiets als dit dan lijkt mij daar vaker komen juist averechts werken!
pi_160763568
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 15:50 schreef Gewoonanoniemi het volgende:

[..]

Was geen enkele denigrerende bedoeling, zo begin ik altijd een groeps bericht!maar sorry zal voortaan gewoon met mensen beginnen ok?
Snap je nou zelf niet dat het niet eens gaat om of het denigrerend is of niet?

Je studeert niet toevallig sociaal pedagogische hulpverlening en gaat elke dag met je collegaatje een theetje drinken? :+
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  vrijdag 18 maart 2016 @ 17:59:35 #24
3542 Gia
User under construction
pi_160765839
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 15:55 schreef Gewoonanoniemi het volgende:

[..]

Dankje ;) maar zou dat niet Veels te veel moeite zijn voor iets waarbij je van Veels te weinig uitgaat? Bedoel zij geeft al aan voordat er überhaupt een gesprek plaats vond dat ze daar niet mee bezig is en dan ga ik er maanden energie insteken, want nee na zoiets als dit dan lijkt mij daar vaker komen juist averechts werken!
Nou ja, als je al geen moeite wilt doen voor een meisje, dan zit de verliefdheid ook niet diep. Zoek je naar een leuk meisje, een geschikt meisje of volg je je hart? In het laatste geval moet je gewoon tijd investeren.
pi_160778931
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Nou ja, als je al geen moeite wilt doen voor een meisje, dan zit de verliefdheid ook niet diep. Zoek je naar een leuk meisje, een geschikt meisje of volg je je hart? In het laatste geval moet je gewoon tijd investeren.
Sorry had dat ff beter moeten verwoorden! Ik bedoelde in de zin van hoe meer ik nu doe hoe meer ze er irritatie van kan krijgen. En ik kan er niet om heen qua tegenkomen. Zal haar voorlopig om de 5 weken weliswaar toch wel zien. Dus bedoelde hoe ga ik dat aanpakken zonder stalkerig over te komen en dus alles voor niks te doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')