Omdat iedereen wel eens aangesproken wordt door het anders geslacht toch? Of alleen als je vrienden bent ofzo?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? En waarom heb jij dit soort verwachtingen? Hoezo zouden ze je moeten aanspreken dan ;s ?
Eens! Ik denk dat het veel constructiever zou zijn als mensen hun vorderingen bijhouden en dan pas weer tips krijgen hoe ze de volgende stap kunnen bereiken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:03 schreef Copycat het volgende:
Klaar!
Doorgaan is een slotje voor onbepaalde tijd. Dit is een constructief topic, geen gemijmertopic van een user die niet verderkomt. Dat claimen van dit topic en voeden van die user schrikt anderen af en is een constante frustratie voor een groot deel van de userbase.
Kom over een jaar maar terug dan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:13 schreef syndroom het volgende:
[..]
Eens! Ik denk dat het veel constructiever zou zijn als mensen hun vorderingen bijhouden en dan pas weer tips krijgen hoe ze de volgende stap kunnen bereiken.
Euh ja bij welke datingsite moet ik zijn als ik in contact wil komen met actieve/sportieve/alternatieve/zelfstandige vrouwen 30plus.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:18 schreef DoubleDip het volgende:
Zijn er hier nog mensen met problemen waar ze wel iets aan willen doen?
Hoewel ik er niet veel kennis van heb denk ik eerder aan een professionele datingsite als Lexa, Relatieplanet en E-matching. Die zijn volgens mij meer gericht op 25+.quote:Op zondag 3 april 2016 07:53 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Euh ja bij welke datingsite moet ik zijn als ik in contact wil komen met actieve/sportieve/alternatieve/zelfstandige vrouwen 30plus.
Ik ben absoluut geen type man voor modelletjes/popjes, huispondjes met een k.p.k. of Anne Fleur VVDoorzon. Deze types kom ik regelmatig tegen bij PaiQ bij de foto toernooien, en ik weet uit eigen ervaring dat juist dit soort type vrouwen absoluut geen klik met mij hebben en ik op de langere duur ook niet met hun. (Voordat kamp F(emi.) begint te zeuren over mijn stereotypering neem deze stereotypering van mij alsjeblieft met een kilo zout.)
Belangrijk om te vermelden ik kan me niet opleggen aan een sportschool of vereniging hoe graag ik dit ook wil dit i.v.m. onregelmatige werkdagen en tijden. Anders had ik dit wel gedaan!
Goed gedaan, Sherlock! Al een berichtje of uitnodiging verzonden?quote:Op zondag 3 april 2016 23:56 schreef Deezertje het volgende:
Het heeft (heel) even geduurd, maar volgens mij heb ik mijn UB-meid op FB gevonden! Als ik ff tussen de bewerkte foto's door heen kijk, komt 90% overeen en anders is het een goede tweelingzus!Staat niks over een relatie, (geen info) en geen foto's met mannen te bekennen. Maar vrees dat ik mijn kans al verkeken heb, al een week niet meer tegengekomen
(scriptie klaar?). Weet nog steeds niet wat ze voor studie doet btw, staat er ook niet
Triest!quote:Op zondag 3 april 2016 23:56 schreef Deezertje het volgende:
Het heeft (heel) even geduurd, maar volgens mij heb ik mijn UB-meid op FB gevonden! Als ik ff tussen de bewerkte foto's door heen kijk, komt 90% overeen en anders is het een goede tweelingzus!Staat niks over een relatie, (geen info) en geen foto's met mannen te bekennen. Maar vrees dat ik mijn kans al verkeken heb, al een week niet meer tegengekomen
(scriptie klaar?). Weet nog steeds niet wat ze voor studie doet btw, staat er ook niet
Ben nog niet helemaal zeker hoorquote:
Met triest doel ik op het feit dat je hier met trots loop te vertellen dat je haar eindelijk gevonden heb op social media.quote:Op maandag 4 april 2016 00:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ben nog niet helemaal zeker hoorMocht ik haar ooit écht spreken en ze een andere naam noemt ben ik niet verbaasd. Ze zou ook 2 jaar ouder zijn (27)... Ja ze ziet er wat ouder uit, maar ik ben sowieso slecht met leeftijden schatten.. meiden die ik 23 schat zijn amper 18
Grote kans dat ze het niet is hoorquote:Op maandag 4 april 2016 00:04 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Met triest doel ik op het feit dat je hier met trots loop te vertellen dat je haar eindelijk gevonden heb op social media.
Echt behoorlijk sneu en kansloos. Jammer dat je dat zelf niet snapt.
Het maakt niet uit of ze het is of niet.quote:Op maandag 4 april 2016 00:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Grote kans dat ze het niet is hoorbepaalde foto's lijken erg sterk, andere juist weer niet.
quote:Op maandag 4 april 2016 00:07 schreef syndroom het volgende:
Waarom vraag je het haar niet gewoon? Wie weet zit er meer in.
Goed bezig! Zo kom je er wel.quote:Op zondag 3 april 2016 23:56 schreef Deezertje het volgende:
Beter weten dat ze vrijgezel is, loop je geen onnodig blauwtjequote:Op maandag 4 april 2016 00:13 schreef Bananenpap het volgende:
Ook echt gewoon te kansloos voor woorden dat je helemaal enthousiast wordt van een facebookpagina. Gewoon gewoon écht naar buiten voor écht contact, vent.
Oh jeetje, een blauwtje, straks gaat de bovenbouw mij pesten...quote:Op maandag 4 april 2016 00:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Beter weten dat ze vrijgezel is, loop je geen onnodig blauwtjeWie weet had ze wel een relatie, heb ik maanden verknalt door interesse te tonen en dan eindelijk die (kansloze) stap wagen om d'r aan te spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |