abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160750990
Zoals eerder aangegeven hulp gezocht bij een psycholoog. De situatie uitgelegd en dat ik graag aan mijn seksleven wil werken en ervan baal dat ik geen vriendin kan vinden. Daarop is eigenlijk meteen aan mij duidelijk gemaakt dat ze daar niet voor zijn, mij eerst willen testen op ASS om daar vervolgens weer een soort sova training aan te bieden.

Daar zit ik niet op te wachten. Ik wil mijn seksualiteit ontwikkelen en niet mijn kostbare tijd verdoen aan het maken van een iq test en groepstherapie om uit dat isolement te komen.

Dat ik geïsoleerd leef is niet het probleem, ik voel mij daar goed bij. Het is alleen dat ik de seks mis.
pi_160751013
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:32 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik ga zo heel dit draadje rustig doorlezen en zal op iedere vraag reageren.
O.k., ben benieuwd.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:35 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen. Dat klinkt misschien narcistisch maar dat is het niet, elke man zou dat wel willen. Toch?
Dat klinkt vooral... compleet van de pot gerukt.
Tails tell tales
pi_160751014
Kan je even reageren op 'premium girls' en hoe narcistisch je bent?
pi_160751022

[ Bericht 82% gewijzigd door syndroom op 17-03-2016 22:51:18 ]
pi_160751054
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Kan je even reageren op 'premium girls' en hoe narcistisch je bent?
Eerst de andere 296 eerdere posts.
pi_160751078
Volg het niet meer sorry.
pi_160751102
Haha 'premium girls'.. Hoe kom je erop? Teveel foute versiergoeroe's zitten lezen neem ik aan.
pi_160751123
Wat is een premium girl en waarom denk je dat zo'n meid bij je zou passen? Of gaat het weer alleen om het neuken van een knappe vrouw?

Daar ga je niet komen met een paar keer in de week oefenen met vrouwen aanspreken. Dan heb je een voorbeeld nodig, iemand die je gedrag corrigeert, zelfvertrouwen, charme, gevoel voor stijl... en sociale vaardigheden.

Kan je nu al vertellen dat dat je nooit gaat lukken.
pi_160751134
Ik weet wel dat je premium hondenbrokken hebt maar premium vrouwen? Dis die vrouwen zijn beter, ruiken ze beter, smaken ze lekkerder?
pi_160751142
De "premium girls" zijn maar voor een enkeling weggelegd. Die enkeling die wel "premium girls" kunnen krijgen zijn heel sociaal. De meeste jongens kunnen geen "premium girls" krijgen. Iemand met enorme sociale achterstanden als jij mag blij zijn als hij überhaupt een meisje kan krijgen, dus zet die "premium girls" maar uit je dromen.
pi_160751169
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:47 schreef R-K het volgende:
De "premium girls" zijn maar voor een enkeling weggelegd. Die enkeling die wel "premium girls" kunnen krijgen zijn heel sociaal. De meeste jongens kunnen geen "premium girls" krijgen. Iemand met enorme sociale achterstanden als jij mag blij zijn als hij überhaupt een meisje kan krijgen, dus zet die "premium girls" maar uit je dromen.
:r :r lamme helpt de blinde
pi_160751205
Dus die van mij is premium of ze speelt hard to get kan ook ;(
pi_160751240
Is dit gewoon niet een troll? Volgens mij zit er nu iemand achter z'n toetsenbordje in een deuk van het lachen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_160751258
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Is dit gewoon niet een troll? Volgens mij zit er nu iemand achter z'n toetsenbordje in een deuk van het lachen.
Ik weet dat hij geen trol is helaas.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_160751296
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:52 schreef habitue het volgende:

[..]

Hoe?

Edit: Ok duidelijk.

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2016 22:57:16 ]
pi_160751348
Manier van doen het zo lang kunnen volhouden.
pi_160751376
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:52 schreef habitue het volgende:

[..]

100% zeker?

Als ik dit zo zie dan kan ik er niet bij dat dit echt is. Zelfs al ben je sociaal incompetent, dan alsnog kan je lezen en denken lijkt me. Als er op een forum al waarschijnlijk duizenden reacties zijn over dat je aanpak niet werkt, dan moet dat op een gegeven moment toch duidelijk zijn.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_160751382
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:35 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen. Dat klinkt misschien narcistisch maar dat is het niet, elke man zou dat wel willen. Toch?
Premium girls? Wat is dat couch casting term? Vind je het raar dat niemand je ziet staan als je zo over mensen, en met name vrouwen denkt? Denk je echt dat men dat niet aanvoelt?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_160751396
Wat ik met 'Premium Girls' bedoel is het type vrouw waar iedereen op geilt maar eigenlijk alleen bereikbaar zijn voor de succesvolle mannen. Dan moet je denken een vrouwen die naast bovengemiddeld knap ook hoog opgeleid zijn. Dit soort vrouwen, studenten, zijn gewoon erg lastig te krijgen als je zelf aan de onderkant van de markt zit.
pi_160751415
premium girls :') Mag ik even een teiltje?
pi_160751435
Ik ben erg maar dit begint mij toch langzaam te overtreffen.
pi_160751460
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:57 schreef syndroom het volgende:
Wat ik met 'Premium Girls' bedoel is het type vrouw waar iedereen op geilt maar eigenlijk alleen bereikbaar zijn voor de succesvolle mannen. Dan moet je denken een vrouwen die naast bovengemiddeld knap ook hoog opgeleid zijn. Dit soort vrouwen, studenten, zijn gewoon erg lastig te krijgen als je zelf aan de onderkant van de markt zit.
Dus je weet al dat je ze nooit kan krijgen omdat je niet succesvol bent. Hou dan niemand voor de gek. Je bent respectloos tegenover vrouwen. Heb je ooit een foto van jezelf gepost? Ben benieuwd hoe je eruit ziet.
pi_160751477
Echter zijn deezer en Syndroom en dan het SC nog zowat het enige dat dit forum draaiende houden dus ik snap het wel.
pi_160751524
quote:
Ik hoop dat je nog waarde hecht aan andere factoren behalve 'knap en hoogopgeleid'. Een vrouw is zoveel meer.
pi_160751532
quote:
Goed te weten dat ik elke dag met 'premium girls' mag om gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')