O.k., ben benieuwd.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:32 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik ga zo heel dit draadje rustig doorlezen en zal op iedere vraag reageren.
Dat klinkt vooral... compleet van de pot gerukt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:35 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen. Dat klinkt misschien narcistisch maar dat is het niet, elke man zou dat wel willen. Toch?
Eerst de andere 296 eerdere posts.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Kan je even reageren op 'premium girls' en hoe narcistisch je bent?
quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:47 schreef R-K het volgende:
De "premium girls" zijn maar voor een enkeling weggelegd. Die enkeling die wel "premium girls" kunnen krijgen zijn heel sociaal. De meeste jongens kunnen geen "premium girls" krijgen. Iemand met enorme sociale achterstanden als jij mag blij zijn als hij überhaupt een meisje kan krijgen, dus zet die "premium girls" maar uit je dromen.
Ik weet dat hij geen trol is helaas.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Is dit gewoon niet een troll? Volgens mij zit er nu iemand achter z'n toetsenbordje in een deuk van het lachen.
Hoe?quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:52 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik weet dat hij geen trol is helaas.
100% zeker?quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:52 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik weet dat hij geen trol is helaas.
Premium girls? Wat is dat couch casting term? Vind je het raar dat niemand je ziet staan als je zo over mensen, en met name vrouwen denkt? Denk je echt dat men dat niet aanvoelt?quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:35 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen. Dat klinkt misschien narcistisch maar dat is het niet, elke man zou dat wel willen. Toch?
Dus je weet al dat je ze nooit kan krijgen omdat je niet succesvol bent. Hou dan niemand voor de gek. Je bent respectloos tegenover vrouwen. Heb je ooit een foto van jezelf gepost? Ben benieuwd hoe je eruit ziet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:57 schreef syndroom het volgende:
Wat ik met 'Premium Girls' bedoel is het type vrouw waar iedereen op geilt maar eigenlijk alleen bereikbaar zijn voor de succesvolle mannen. Dan moet je denken een vrouwen die naast bovengemiddeld knap ook hoog opgeleid zijn. Dit soort vrouwen, studenten, zijn gewoon erg lastig te krijgen als je zelf aan de onderkant van de markt zit.
Ik hoop dat je nog waarde hecht aan andere factoren behalve 'knap en hoogopgeleid'. Een vrouw is zoveel meer.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:57 schreef syndroom het volgende:
Wat ik met 'Premium Girls' bedoel is het type vrouw waar iedereen op geilt maar eigenlijk alleen bereikbaar zijn voor de succesvolle mannen. Dan moet je denken een vrouwen die naast bovengemiddeld knap ook hoog opgeleid zijn. Dit soort vrouwen, studenten, zijn gewoon erg lastig te krijgen als je zelf aan de onderkant van de markt zit.
Goed te weten dat ik elke dag met 'premium girls' mag om gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:57 schreef syndroom het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |