O.k., ben benieuwd.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:32 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik ga zo heel dit draadje rustig doorlezen en zal op iedere vraag reageren.
Dat klinkt vooral... compleet van de pot gerukt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:35 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen. Dat klinkt misschien narcistisch maar dat is het niet, elke man zou dat wel willen. Toch?
Eerst de andere 296 eerdere posts.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Kan je even reageren op 'premium girls' en hoe narcistisch je bent?
quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:47 schreef R-K het volgende:
De "premium girls" zijn maar voor een enkeling weggelegd. Die enkeling die wel "premium girls" kunnen krijgen zijn heel sociaal. De meeste jongens kunnen geen "premium girls" krijgen. Iemand met enorme sociale achterstanden als jij mag blij zijn als hij überhaupt een meisje kan krijgen, dus zet die "premium girls" maar uit je dromen.
Ik weet dat hij geen trol is helaas.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Is dit gewoon niet een troll? Volgens mij zit er nu iemand achter z'n toetsenbordje in een deuk van het lachen.
Hoe?quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:52 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik weet dat hij geen trol is helaas.
100% zeker?quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:52 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik weet dat hij geen trol is helaas.
Premium girls? Wat is dat couch casting term? Vind je het raar dat niemand je ziet staan als je zo over mensen, en met name vrouwen denkt? Denk je echt dat men dat niet aanvoelt?quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:35 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen. Dat klinkt misschien narcistisch maar dat is het niet, elke man zou dat wel willen. Toch?
Dus je weet al dat je ze nooit kan krijgen omdat je niet succesvol bent. Hou dan niemand voor de gek. Je bent respectloos tegenover vrouwen. Heb je ooit een foto van jezelf gepost? Ben benieuwd hoe je eruit ziet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:57 schreef syndroom het volgende:
Wat ik met 'Premium Girls' bedoel is het type vrouw waar iedereen op geilt maar eigenlijk alleen bereikbaar zijn voor de succesvolle mannen. Dan moet je denken een vrouwen die naast bovengemiddeld knap ook hoog opgeleid zijn. Dit soort vrouwen, studenten, zijn gewoon erg lastig te krijgen als je zelf aan de onderkant van de markt zit.
Ik hoop dat je nog waarde hecht aan andere factoren behalve 'knap en hoogopgeleid'. Een vrouw is zoveel meer.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:57 schreef syndroom het volgende:
Wat ik met 'Premium Girls' bedoel is het type vrouw waar iedereen op geilt maar eigenlijk alleen bereikbaar zijn voor de succesvolle mannen. Dan moet je denken een vrouwen die naast bovengemiddeld knap ook hoog opgeleid zijn. Dit soort vrouwen, studenten, zijn gewoon erg lastig te krijgen als je zelf aan de onderkant van de markt zit.
Goed te weten dat ik elke dag met 'premium girls' mag om gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:57 schreef syndroom het volgende:
Persoonlijkheid bijvoorbeeld. Om er maar eens te noemen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog waarde hecht aan andere factoren behalve 'knap en hoogopgeleid'. Een vrouw is zoveel meer.
Ach, het is mooi vermaak. Iedereen kan zich even verkneukelen en de TS'en kunnen zich even wentelen in de aandacht.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:00 schreef MrCookies het volgende:
Echter zijn deezer en Syndroom en dan het SC nog zowat het enige dat dit forum draaiende houden dus ik snap het wel.
daarom.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:02 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Ach, het is mooi vermaak. Iedereen kan zich even verkneukelen en de TS'en kunnen zich even wentelen in de aandacht.
Daar voel je niks van tijdens het lozen van je kwakje natuurlijk. My bad.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:02 schreef MrCookies het volgende:
[..]
Persoonlijkheid bijvoorbeeld. Om er maar eens te noemen.
Ben een van de weinigen mannen die zijn bed partner goed wilt kennen, anders gebeurt er niets. Weet zeldzaamheid heeft mij al wel veel STD's gescheeld.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar voel je niks bij tijdens het lozen van je kwakje natuurlijk. My bad.
En kok en schoonmaakster uiteraardquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog waarde hecht aan andere factoren behalve 'knap en hoogopgeleid'. Een vrouw is zoveel meer.
"lastig te krijgen"...... Alsof we het over een exclusieve sportauto of zo hebben.... Duur, dus alleen bereikbaar voor "succesvolle" mannen. Echt, kerel. Zoek hulp.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:57 schreef syndroom het volgende:
Jij bent ook niet helemaal lekker?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:04 schreef Drieklank het volgende:
In dit topic: onzekere vrouwen die zich niet premium voelen.![]()
Syndroom, denk je niet dat om het even welke leuke meid je hele manier van denken en doen zou kunnen beïnvloeden? Na een paar geslaagde dates met de girl next door denk je misschien niet eens meer aan andere meisjes en wil je alleen nog bij haar zijn. Ik hoop dat je die gevoelens nog gaat meemaken. Laten we er samen aan werken.
Wat Barb zegt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"lastig te krijgen"...... Alsof we het over een exclusieve sportauto of zo hebben.... Duur, dus alleen bereikbaar voor "succesvolle" mannen. Echt, kerel. Zoek hulp.
Ik hoef die vrouwen niet die daarvoor vallen. Kosten enkel bakken met geld en een hoop ellende geef mij maar een schattig lief dingquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"lastig te krijgen"...... Alsof we het over een exclusieve sportauto of zo hebben.... Duur, dus alleen bereikbaar voor "succesvolle" mannen. Echt, kerel. Zoek hulp.
Iedereen is lastig "te krijgen" als je onderaan de ladder staat.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:57 schreef syndroom het volgende:
Nou...quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Iedereen is lastig "te krijgen" als je onderaan de ladder staat.
Ik ben ook benieuwd hoe TS de, mocht hij het voor elkaar krijgen, seks voorzich ziet. Enige compassie om het meisje te bevredigen, of is het 2 minuten nadat de deur van de hotelkamer dicht gaat al je rubber dichtknopen en weg pleuren.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar voel je niks van tijdens het lozen van je kwakje natuurlijk. My bad.
Je kunt geen ladder beklimmen als je op je handen blijft zitten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Topic gaat niet over jou, stop eensquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:09 schreef MrCookies het volgende:
Seks duurt bij mij uren, een hoer is mij te duur.
Wat is dat toch met die mensen die het topic naar zichzelf toetrekken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Topic gaat niet over jou, stop eens
Ik ben anders best te doen heb ik me laten vertellen. Jammer dat jij zo lelijk en dik bent, maar ik stel zelf gelukkig geen hoge eisen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent ook niet helemaal lekker?
'Laten we er samen aan werken'
Heb je de OP wel gelezen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:12 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ik ben anders best te doen heb ik me laten vertellen. Jammer dat jij zo lelijk en dik bent, maar ik stel zelf gelukkig geen hoge eisen.
Als Syndroom serieus ingaat op de serieuze, dan kunnen wij hem serieus helpen en kan hij serieus aan de slag. Een beetje positiviteit in dit afzeiktopic deel 2.
Als het je lukt om syndroom van gedachten te veranderen, dan eet ik mijn schoen op.quote:Daar zit ik niet op te wachten. Ik wil mijn seksualiteit ontwikkelen en niet mijn kostbare tijd verdoen aan het maken van een iq test en groepstherapie om uit dat isolement te komen.
Dat ik geïsoleerd leef is niet het probleem, ik voel mij daar goed bij. Het is alleen dat ik de seks mis.
Ik ben benieuwd wat syndroom onder premium verstaat. Ik wil Yolanthe Cabau en Sylvie Meis beslist niet premium noemen, eerder vuilniszakken. Daarentegen mijn voormalige klasgenotes van het vwo wel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:07 schreef MrCookies het volgende:
[..]
Ik hoef die vrouwen niet die daarvoor vallen. Kosten enkel bakken met geld en een hoop ellende geef mij maar een schattig lief ding
Oke, maar praat voor jezelf. Niks 'wij', als je hem wilt helpen, dan wens ik je veel succesquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:12 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ik ben anders best te doen heb ik me laten vertellen. Jammer dat jij zo lelijk en dik bent, maar ik stel zelf gelukkig geen hoge eisen.
Als Syndroom serieus ingaat op de serieuze reacties, dan kunnen wij hem serieus helpen en kan hij serieus aan de slag. Een beetje positiviteit in dit afzeiktopic deel 2.
Als je die posts van een half jaar geleden zag en hij nu dit post denk ik dat ie serieuze hulp nodig heeft ipv serieuze reacties.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:12 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Als Syndroom serieus ingaat op de serieuze, dan kunnen wij hem serieus helpen en kan hij serieus aan de slag. Een beetje positiviteit in dit afzeiktopic deel 2.
En je net als TS hoopt op een dag als een fucking Spider-Man omhoog te klimmen in plaats van de ladder te pakken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Maar therapie is dus nog steeds niet nodig?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:21 schreef syndroom het volgende:
Ik snap die weerstand tegen mij hier niet.
Denk je zelf dat ik voor de lol ongeveer twee weken terug nog helemaal naar Utrecht ben afgereisd om daar in de kou eindigend met blaren op mijn voeten door Utrecht CS, Hoog Catharijne te ijsberen om chagrijnig met lege handen en een lege portemonnee weer terug te keren? Ik doe er wel zeker moeite voor, alleen de resultaten blijven uit!
Ik had filmpjes op YouTube gezien waar men spontaan vrouwen gingen aanspreken, ik wou dat ook eens proberen maar als puntje bij paaltje komt weet ik me geen houding te geven en durf ik niet op een vrouw af te stappen. Hetzelfde bij een cafe of club binnenstappen.
Ik ben uiteindelijk maar weggegaan omdat het daar stikt van de cameras en de twee agenten ook steeds naar me aan het kijken waren. Bovendien was het koud en had ik pijn aan mijn voeten.
Wel frustrerend is de wetenschap dat andere leeftijdsgenoten wel contact durven maken en die avond nog een ONS kunnen beleven. Sta je daar dan op Utrecht CS eenzaam op een bankje vrouwen te bekijken.
Het is een beetje creepy daar ben ik het wel mee eens maar ik zie geen andere optie hoe ik dichtbij jonge vrouwen kan komen. Spitsreizen zou ook nog een optie zijn, het is alleen niet te hopen dat ze de studenten ov kaart binnenkort gaan afschaffen want dat zou wel een enorm verlies aan mooi uitzicht zijn.
Dit was overigens de tweede keer, andere stad. Staat los van de eerste keer toen ik nog door de politie om mijn legitimatie ben gevraagd.
Professionele hulp.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:21 schreef syndroom het volgende:
Denk je zelf dat ik voor de lol ongeveer twee weken terug nog helemaal naar Utrecht ben afgereisd om daar in de kou eindigend met blaren op mijn voeten door Utrecht CS, Hoog Catharijne te ijsberen om chagrijnig met lege handen en een lege portemonnee weer terug te keren? Ik doe er wel zeker moeite voor, alleen de resultaten blijven uit!
Ik had filmpjes op YouTube gezien waar men spontaan vrouwen gingen aanspreken, ik wou dat ook eens proberen maar als puntje bij paaltje komt weet ik me geen houding te geven en durf ik niet op een vrouw af te stappen. Hetzelfde bij een cafe of club binnenstappen.
Ik ben uiteindelijk maar weggegaan omdat het daar stikt van de cameras en de twee agenten ook steeds naar me aan het kijken waren. Bovendien was het koud en had ik pijn aan mijn voeten.
Wel frustrerend is de wetenschap dat andere leeftijdsgenoten wel contact durven maken en die avond nog een ONS kunnen beleven. Sta je daar dan op Utrecht CS eenzaam op een bankje vrouwen te bekijken.
Het is een beetje creepy daar ben ik het wel mee eens maar ik zie geen andere optie hoe ik dichtbij jonge vrouwen kan komen. Spitsreizen zou ook nog een optie zijn, het is alleen niet te hopen dat ze de studenten ov kaart binnenkort gaan afschaffen want dat zou wel een enorm verlies aan mooi uitzicht zijn.
Dit was overigens de tweede keer, andere stad. Staat los van de eerste keer toen ik nog door de politie om mijn legitimatie ben gevraagd.
Nee, wie doet dat wel voor de lol?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:21 schreef syndroom het volgende:
Denk je zelf dat ik voor de lol ongeveer twee weken terug nog helemaal naar Utrecht ben afgereisd om daar in de kou eindigend met blaren op mijn voeten door Utrecht CS, Hoog Catharijne te ijsberen om chagrijnig met lege handen en een lege portemonnee weer terug te keren?
Dat komt omdat je te autistisch bent om er iets van te begrijpen.quote:Ik doe er wel zeker moeite voor, alleen de resultaten blijven uit!
Dan moet je daar iets aan doen. Bijvoorbeeld hulp zoeken.quote:Ik had filmpjes op YouTube gezien waar men spontaan vrouwen gingen aanspreken, ik wou dat ook eens proberen maar als puntje bij paaltje komt weet ik me geen houding te geven en durf ik niet op een vrouw af te stappen. Hetzelfde bij een cafe of club binnenstappen.
Oh wat eng.quote:Ik ben uiteindelijk maar weggegaan omdat het daar stikt van de cameras
Kan je nagaan dat er zelfs al twee agenten naar je kijken, waarom zouden meisjes dan naar je kijken? Ben je zo lelijk? Stink je?quote:en de twee agenten ook steeds naar me aan het kijken waren.
Meissie toch. Bij thuiskomst wel een voetenbadje genomen, hoop ik?quote:Bovendien was het koud en had ik pijn aan mijn voeten.
Dat begrijp ik, maar die andere leeftijdsgenoten hebben wel social skills ervoor. Jij niet. Dus wat doe je dan? Hulp zoeken.quote:Wel frustrerend is de wetenschap dat andere leeftijdsgenoten wel contact durven maken en die avond nog een ONS kunnen beleven.
Gelukkig zie je zelf ook wel in dat het emogifwaardig is. En als ik een vrouw was, en jij zou mij bekijken, dan zou ik je eng vinden. Begrijp je dat wel?quote:Sta je daar dan op Utrecht CS eenzaam op een bankje vrouwen te bekijken.
Jawel, hulp zoeken en de alternatieven van je psycholoog aanvaarden.quote:Het is een beetje creepy daar ben ik het wel mee eens maar ik zie geen andere optie hoe ik dichtbij jonge vrouwen kan komen.
Of hulp zoeken is een optie.quote:Spitsreizen zou ook nog een optie zijn, het is alleen niet te hopen dat ze de studenten ov kaart binnenkort gaan afschaffen want dat zou wel een enorm verlies aan mooi uitzicht zijn.
Nou, welke conclusie kan je daaruit trekken?quote:Dit was overigens de tweede keer, andere stad. Staat los van de eerste keer toen ik nog door de politie om mijn legitimatie ben gevraagd.
Ik heb toch gezegd dat zij mij niet kunnen helpen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:23 schreef DoubleDip het volgende:
Sociale vaardigheidstraining. Professionele hulp. Enzo. Lees de vorige 1000000 posts even, dan vind je dit ook terug.
Ja want die filmpjes op YouTube zijn echtquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:21 schreef syndroom het volgende:
Het enige leuke was wel dat ik aantrekkelijke jonge vrouwen in real zag. Dat is qua beleving toch anders dan dat je naar een computerscherm moet kijken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:28 schreef Etsu het volgende:
Nou, welke conclusie kan je daaruit trekken?
Dacht je dat je een meisje van de Interpolis ging krijgen dan?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik heb toch gezegd dat zij mij niet kunnen helpen.
Dat traject waarin ASS officieel wordt gediagnosticeerd gaan maanden overheen, er moeten testen gedaan worden, er moet contact worden gezocht met ouders, familieleden, mensen van vroeger. Dan pas zou een behandeling eventueel op gang kunnen komen. Dan gaat het nog alleen maar om sociale vaardigheden, dagbesteding et cetera. Dat boeit mij niet. Ik heb een doel en dat is helder. Die professionals kunnen ook weinig voor mij betekenen. Denk je soms dat ze voor mij opzoek gaan naar vrouwen die met mij een relatie of ONS willen hebben? Nee, die beperken zich alleen tot wat standaard testjes en therapie zoals een sova training waar ik weinig aan heb.
Als die sova nou meer gericht zou zijn in het versieren van vrouwen was het een ander verhaal geweest.
Hoe weet je nu al dat je niet geholpen kan worden?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat traject waarin ASS officieel wordt gediagnosticeerd gaan maanden overheen, er moeten testen gedaan worden, er moet contact worden gezocht met ouders, familieleden, mensen van vroeger. Dan pas zou een behandeling eventueel op gang kunnen komen. Dan gaat het nog alleen maar om sociale vaardigheden, dagbesteding et cetera. Dat boeit mij niet. Ik heb een doel en dat is helder. Die professionals kunnen ook weinig voor mij betekenen. Denk je soms dat ze voor mij opzoek gaan naar vrouwen die met mij een relatie of ONS willen hebben? Nee, die beperken zich alleen tot wat standaard testjes en therapie zoals een sova training waar ik weinig aan heb.
Als die sova nou meer gericht zou zijn in het versieren van vrouwen was het een ander verhaal geweest.
Nee, jij wilt niet geholpen worden. Dat is het probleem. JIJ bent het probleem. En dat is je al duizenden keren verteld.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Misschien is een eerste stap normaal contacten kunnen leggen met mensen en je zo gedragen dat mensen je niet meer als creepy en eng beschouwen... als ze je mijden en je vragen weg te gaan, valt er namelijk weinig te versieren. Sova training zou daar dus al bij kunnen helpen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als je niet aan je sociale vaardigheden wilt werken, zorg ervoor dat je op je eigen benen kan staan en financieel het ruim hebt. Zoek op internet een buitenlandse vriendin, haal haar hier naartoe, maak haar paar maal zwanger voordat ze een permanente verblijfsvergunning heeft en je hebt je doel bereikt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dus je blijft doen wat je de afgelopen maanden ook al helpt gedaan, hopend opdat er 1 zo gek is om op je pik te springen... Je ziet hoe ver het je heeft gebracht tot nu toe en verder ga je ook niet komen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het helpt je in ieder geval wel in de goede richting, want zelf kan je het niet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ze kunnen je wel helpen, alleen jij bent te koppig om het te accepteren. Jij hebt een doel, een ONS. Je snapt blijkbaar niet dat je daar middelen voor nodig hebt, namelijk sociale vaardigheden, die je niet hebt. Hoe wil jij een meid het bed in krijgen zonder sociale skills?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee nee, kan niet. Hij wil niet betalen voor een vriendin. 'Premium girls' moeten op hem afstappen, want hij heeft zoveel te biedenquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:33 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Als je niet aan je sociale vaardigheden wilt werken, zorg ervoor dat je op je eigen benen kan staan en financieel het ruim hebt. Zoek op internet een buitenlandse vriendin, haal haar hier naartoe, maak haar paar maal zwanger voordat ze een permanente verblijfsvergunning heeft en je hebt je doel bereikt.
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg welke conclusie je kan trekken uit het feit dat je twee keer naar een onbekende stad bent geweest en weer maagd thuiskwam én zelfs bij de eerste keer om je ID is gevraagd en bij de tweede keer twee agenten naar je kijken. Wat straal je in godsnaam uit?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:32 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het enige leuke was wel dat ik aantrekkelijke jonge vrouwen in real zag. Dat is qua beleving toch anders dan dat je naar een computerscherm moet kijken.
Wat ik al zei, die moet een troll zijn. Het is al 1000x tegen hem gezegd, maar het lijkt net of ie niet kan lezen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe weet je nu al dat je niet geholpen kan worden?
En nogmaals: met die plaat voor je kop kom je nooit ergens.
Lees en begrijp eens: je hebt sociale vaardigheden nodig om meisjes te kunnen versieren. Geen een meisje wil iemand zoals jij: geen vrienden, negatief, narcistisch, egocentrisch.
Misschien is het inderdaad een idee dat alle fokkers jou vanaf nu moeten gaan negeren.![]()
Je hebt echt totaal geen zelfkennis
Uitstraling, lichaamstaal. Denk dat iedereen wel ziet dat hij een creep is.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg welke conclusie je kan trekken uit het feit dat je twee keer naar een onbekende stad bent geweest en zelfs bij de eerste keer om je ID is gevraagd en bij de tweede keer twee agenten naar je kijken. Wat straal je in godsnaam uit?
Geen idee, als hij echt een autist is, dan kan geloof ik best dat dit echt is.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:35 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wat ik al zei, die moet een troll zijn. Het is al 1000x tegen hem gezegd, maar het lijkt net of ie niet kan lezen.
Waarschijnlijk als een verlekkerde idioot naar jongen meisjes staren en minuten lang door een straat heen en weer lopen... Dan trek je snel de aandacht lijkt me.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg welke conclusie je kan trekken uit het feit dat je twee keer naar een onbekende stad bent geweest en zelfs bij de eerste keer om je ID is gevraagd en bij de tweede keer twee agenten naar je kijken. Wat straal je in godsnaam uit?
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dus je blijft doen wat je de afgelopen maanden ook al helpt gedaan, hopend opdat er 1 zo gek is om op je pik te springen... Je ziet hoe ver het je heeft gebracht tot nu toe en verder ga je ook niet komen.
Echt, alsof je postzegels spaart of zoquote:Op donderdag 17 maart 2016 22:57 schreef syndroom het volgende:
Dit vind ik een erg goede post. Deezertje:quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Begin gewoon eens met leuk contact, zonder verdere bijbedoelingen. Gewoon een prettige conversatie, een vriendschap, een leuke middag/avond.
Als dat soepel gaat zal je zien dat meer maar een kleine stap is. Maar zonder dat gewone leuke contact is het erg lastig om tot meer te komen.
Probeer eens niets anders te bereiken dan gewoon dat leuk. Als dat je beter afgaat ben je helemaal klaar voor de volgende stap, soms duidelijk maken dat je interesse in meer hebt dus.
Ook dit is voor jezelf, want als je altijd als bedoeling dat meer hebt zal je vrijwel altijd een teleurstelling hebben en je daardoor slechter voelen. Als gewoon leuk je doel is zal je veel meer succes hebben en is meer een extra toevoeging. Dan kom je thuis met een yess, het is weer een geslaagde dag geweest ipv shit, weer gefaald.
Vrouwen houden van mannen die normaal met ze om kunnen gaan, waarbij ze niet vanaf de eerste seconde de druk om meer voelen. Door die druk voelen ze zich genoodzaakt om vrijwel gelijk te reageren op die ongesproken vraag, gelijk af te wijzen en dat zullen ze dan ook meestal doen.
Dikke autist is het doe je niks aan vooral niet vanaf een forum.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:37 schreef DoubleDip het volgende:
Volgens mij is syndroom -helaas- geen troll. Wel een creep als ik het allemaal zo hoor.
Ik ken zelf een aantal autisten en daar is gewoon prima mee te praten, sociaal onhandig, maar zeer zeker niet dom, zoals ts nu over komt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uitstraling, lichaamstaal. Denk dat iedereen wel ziet dat hij een creep is.
[..]
Geen idee, als hij echt een autist is, dan kan geloof ik best dat dit echt is.
Ja dat is waar. Jammer, want ik heb hier ook wel wat autisten voorbij zien komen die op sociaal gebied flink beter zijn geworden. Het kan dus wel. Maar er is geen quick fix.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:39 schreef MrCookies het volgende:
[..]
Dikke autist is het doe je niks aan vooral niet vanaf een forum.
Oh vast, maar deze niet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:40 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Jammer, want ik heb hier ook wel wat autisten voorbij zien komen die op sociaal gebied flink beter zijn geworden. Het kan dus wel. Maar er is geen quick fix.
Niet iedere autist is hetzelfde. Ik heb in een klas met 7 autisten gezeten en iedere autist is anders en behoeft een eigen aanpak/plan van aanpak.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:40 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik ken zelf een aantal autisten en daar is gewoon prima mee te praten, sociaal onhandig, maar zeer zeker niet dom, zoals ts nu over komt.
Zal ook wel iets met persoonlijkheid te maken hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:40 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik ken zelf een aantal autisten en daar is gewoon prima mee te praten, sociaal onhandig, maar zeer zeker niet dom, zoals ts nu over komt.
quote:
Nee dat zou heel goed kunnen. Sommige zijn daar gewoon te autistisch voor. Maar je zou toch zeggen dat enige vooruitgang mogelijk moet zijn. Alleen zitten ze zichzelf in de weg.quote:
Niet zonder hulp en dan niet via een lullig forum als deze. Daarom ageer ik zo... Fucking cirkeltjes loop je dan en daar worden die knullen ook niet beter van.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:43 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
[..]
Nee dat zou heel goed kunnen. Sommige zijn daar gewoon te autistisch voor. Maar je zou toch zeggen dat enige vooruitgang mogelijk moet zijn. Alleen zitten ze zichzelf in de weg.
Klopt, mijn vader werkt met autisten. Als het beeld wat ik heb van ts dan valt ie in de categorie niet naar buiten mogen zonder begeleiding bij wijze van spreken...quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet iedere autist is hetzelfde. Ik heb in een klas met 7 autisten gezeten en iedere autist is anders en behoeft een eigen aanpak/plan van aanpak.
Als je denkt dat de kortste weg naar een ONS via Utrecht gaat, dan is er wel wat meer mis dan autisme alleen. Kom op zeg, alsof je enige kans van slagen hebt door in een vreemde stad op straat wildvreemde meisjes aan te spreken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:42 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Zal ook wel iets met persoonlijkheid te maken hebben.
Amen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:45 schreef Queller het volgende:
[..]
Als je denkt dat de kortste weg naar een ONS via Utrecht gaat, dan is er wel wat meer mis dan autisme alleen. Kom op zeg, alsof je enige kans van slagen hebt door in een vreemde stad op straat wildvreemde meisjes aan te spreken.
Zegt imho vooral iets over de manier waarop TS naar vrouwen kijkt. En erg verstandig dat de meisjes er niet intrappen.
Klopt, ik ken er ook een paar, maar ik denk ook niet dat ts dom is, hij heeft gewoon een plaat voor zijn kop. Misschien heeft hij nog iets naast autisme.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:40 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:40 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Jammer, want ik heb hier ook wel wat autisten voorbij zien komen die op sociaal gebied flink beter zijn geworden. Het kan dus wel. Maar er is geen quick fix.
Qquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:45 schreef Queller het volgende:
[..]
Als je denkt dat de kortste weg naar een ONS via Utrecht gaat, dan is er wel wat meer mis dan autisme alleen. Kom op zeg, alsof je enige kans van slagen hebt door in een vreemde stad op straat wildvreemde meisjes aan te spreken.
Zegt imho vooral iets over de manier waarop TS naar vrouwen kijkt. En erg verstandig dat de meisjes er niet intrappen.
En dan durf ik niet eens te zeggen wat er eerder was ... zijn verknipte vrouw-beeld, waardoor sociaal contact niet lukt. Of zijn verknipte vrouw-beeld, omdat sociaal contact niet lukt. Kip of ei, maar uiteindelijk een enorme vicieuze cirkel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:45 schreef Queller het volgende:
[..]
Onbereikbaar dus voor syndroomquote:
Allemaal niet praktisch genoeg, hij wilt NU zijn pik in een premium girl stoppen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:51 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
In deel 1 zei TS iets over dat ie zijn kostbare tijd niet wil verspillen. Ondertussen wel maanden en maanden hier zitten janken en zeiken terwijl ie ondertussen met behulp van therapie stappen vooruit gemaakt had kunnen hebben.
Zet hem op! Maak het hem duidelijk!quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:51 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
In deel 1 zei TS iets over dat ie zijn kostbare tijd niet wil verspillen. Ondertussen wel maanden en maanden hier zitten janken en zeiken terwijl ie ondertussen met behulp van therapie stappen vooruit gemaakt had kunnen hebben.
Ja dat was mijn punt inderdaad ook een beetje. Wellicht had ie in die tijd wat vrienden kunnen maken waarmee hij kon gaan stappen en zo niet meer door Hoog Catharijne hoeft te lopen slenteren in de kou.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:51 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
quote:
Tis gewoon geestelijke armoede, daarom is zijn perspectief zo vertroebeld en neemt hij verkeerde beslissingen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:50 schreef probeer het volgende:
[..]
En dan durf ik niet eens te zeggen wat er eerder was ... zijn verknipte vrouw-beeld, waardoor sociaal contact niet lukt. Of zijn verknipte vrouw-beeld, omdat sociaal contact niet lukt. Kip of ei, maar uiteindelijk een enorme vicieuze cirkel.
Je bent je er werkelijk niet van bewust dat als zelfs de politie negatief op je reageert je je zeer abnormaal opstelt?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:21 schreef syndroom het volgende:
Geen idee wat het precies is. Maar daar kunnen professionals wel achter komen. Maar dat hele proces van diagnose en therapie gaat maanden duren. Waarschijnlijk nog wel langer dan dat.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:56 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Tis gewoon geestelijke armoede, daarom is zijn perspectief zo vertroebeld en neemt hij verkeerde beslissingen.
Misschien is dat niet de (enige) echte reden. Er moeten toch gesprekken gevoerd worden met zijn directe omgeving, veel hulpzoekenden kunnen dit als beschamend ervaren. Een flinke deuk in de ego, geen houding meer weten te geven naar ze. Daarbovenop waarschijnlijk de volle eigen risico dokken. Voor veel mensen is een paar honderd euro veel geld, helemaal als men moet gokken wat je ervoor terugkrijgt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:51 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Echte premium vrouwen zijn dan ook zelf rijk, de rest is namaakquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:57 schreef Harmankardon het volgende:
Premium auto's ben ik mee bekend maar premium vrouwen kende ik nog niet. Die zullen vast en zeker ook een hogere bijtelling hebben, zo zijn vrouwen wel![]()
Escorts, High classquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:57 schreef Harmankardon het volgende:
Premium auto's ben ik mee bekend maar premium vrouwen kende ik nog niet. Die zullen vast en zeker ook een hogere bijtelling hebben, zo zijn vrouwen wel![]()
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:21 schreef syndroom het volgende:
Deezertje .. wat denk jij wanneer je deze posts leest? Is dit voor jou nou geen wake-up-call? Ik bedoel ... Syndroom lijkt me nóg een heel stuk gefrustreerder / depressiever .. Heb je dan niet zoiets van ... 'ik moet hier serieus iets mee gaan doen om niet ook zo te worden'?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als ie daarvoor bang was, zou hij hier niet maandenlang posten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:01 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Misschien is dat niet de (enige) echte reden. Er moeten toch gesprekken gevoerd worden met zijn directe omgeving, veel hulpzoekenden kunnen dit als beschamend ervaren. Een flinke deuk in de ego, geen houding meer weten te geven naar ze. Daarbovenop waarschijnlijk de volle eigen risico dokken. Voor veel mensen is een paar honderd euro veel geld, helemaal als men moet gokken wat je ervoor terugkrijgt.
[..]
Echte premium vrouwen zijn dan ook zelf rijk, de rest is namaak
Goed puntquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:01 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Anoniem is toch anders.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:04 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Als ie daarvoor bang was, zou hij hier niet maandenlang posten.
Dank je welquote:
En toch is die 350 dan nog maar een fractie van de daadwerkelijke kosten. Die 350 is misschien goed voor 2 dagen. Maanden therapie kost velen malen meer. En als hij het op die manier bekijkt, kost een dag therapie hem dan omgerekend maar een euro of 5. Goedkoopste professionals die hij ooit in gaat huren.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:01 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Misschien is dat niet de (enige) echte reden. Er moeten toch gesprekken gevoerd worden met zijn directe omgeving, veel hulpzoekenden kunnen dit als beschamend ervaren. Een flinke deuk in de ego, geen houding meer weten te geven naar ze. Daarbovenop waarschijnlijk de volle eigen risico dokken. Voor veel mensen is een paar honderd euro veel geld, helemaal als men moet gokken wat je ervoor terugkrijgt.
[..]
Hij heeft al bij zijn begeleider benoemt dat ie snel seks wil dus ik denk dat ie niet echt schaamt over zijn probleem.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:05 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Anoniem is toch anders.
[..]
Dank je wel
Originele en creatieve verwoordingenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:08 schreef probeer het volgende:
[..]
En toch is die 350 dan nog maar een fractie van de daadwerkelijke kosten. Die 350 is misschien goed voor 2 dagen. Maanden therapie kost velen malen meer. En als hij het op die manier bekijkt, kost een dag therapie hem dan omgerekend maar een euro of 5. Goedkoopste professionals die hij ooit in gaat huren.
Nou ja, op zich is Utrecht idd wel 'the place to be' voor premium girlsquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:45 schreef Queller het volgende:
[..]
Ssssttt... niet doorvertellenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:19 schreef Forbry het volgende:
Nou ja, op zich is Utrecht idd wel 'the place to be' voor premium girls![]()
Danku. Ik verkeer echter niet in de veronderstelling dat, hoe mooi mijn bewoording ook is, het ook maar iets uit gaat halen.quote:
Als je van 13 in een dozijn, studentikoze knappe techno-konijntjes houdt wel ja. Dan moet je zeker naar Utrecht.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:19 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nou ja, op zich is Utrecht idd wel 'the place to be' voor premium girls![]()
Maar goed, even serieus, als Syndroom weer op deze achterlijke toer gaat is hij gewoon niet te helpen.
Techno-konijntjes?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Als je van 13 in een dozijn, studentikoze knappe techno-konijntjes houdt wel ja. Dan moet je zeker naar Utrecht.
Jup. Te veel techno feestjes in Utrecht, waar velen niet verder komen dan het konijnendansje.quote:
Haha, had nog nooit van het konijnendansje gehoord, maar mijn jongere ik voelt zich na het zien van dat filmpje best een beetje aangesprokenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:38 schreef probeer het volgende:
[..]
Jup. Te veel techno feestjes in Utrecht, waar velen niet verder komen dan het konijnendansje.
Zoiets als dit. Alleen dan een stuk slechter.
Dus je stond niet eens middenin een uitgaansgebied, zoals je eerder beweerde, maar je was op een station vrouwen aan het besluipen???quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:21 schreef syndroom het volgende:
Hier ben je niet geloofwaardig meer. Je kunt andere FOK!-leden voor de gek houden, maar helaas voor jou heb ik collega's met autistische stoornissen gehad.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:21 schreef syndroom het volgende:
Liever niet, laten we hopen dat zijn psycholoog kan voorkomen dat die nodig zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat er nog energie gestoken wordt in deze TSZelden zo'n eigenwijs figuur meegemaakt. Maar zal wel aan zijn labeltje liggen, boehoe
Laat hem lekker doormodderen. We lezen later de krantenartikelen wel
Ben ik ook bang voor ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat er nog energie gestoken wordt in deze TSZelden zo'n eigenwijs figuur meegemaakt. Maar zal wel aan zijn labeltje liggen, boehoe
Laat hem lekker doormodderen. We lezen later de krantenartikelen wel
ze daarom uit het niets geld bieden voor seks, of überhaupt vragen of ze seks met je willen gaat je toch ook niet helpen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:57 schreef syndroom het volgende:
Hoe verklaar je dat heel wat studentes wat bijverdienen door te cammen tegenwoordig? Open en bloot en je kan zo een leuk zakcentje opbouwen door je lichaam te showen. Dan krijg je het beeld dat studenten niet zo braaf zijn en weinig eigenwaarde (of juist veel want ze zien er geld inquote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:26 schreef Allures het volgende:
[..]
ze daarom uit het niets geld bieden voor seks, of überhaupt vragen of ze seks met je willen gaat je toch ook niet helpen.
En juist omdat jij dat wel gewoon echt doet heb je therapie nodig
En al doe het niet voor jezelf, doe het dan voor de samenleving want je gaat echt wat grenzen over
En dat heel wat studenten (bron dat het er exorbitant veel zijn?) die cammen betekent een op een dat ze dan ook wel met de eerste de beste creep die ze op straat of in de kroeg geld biedt neuken?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:44 schreef Deezertje het volgende:
Hoe verklaar je dat heel wat studentes wat bijverdienen door te cammen tegenwoordig? Open en bloot en je kan zo een leuk zakcentje opbouwen door je lichaam te showen. Dan krijg je het beeld dat studenten niet zo braaf zijn en weinig eigenwaarde hebben toch?
SNAP DAN DAT DAT MAAR EEN KLEIN AANTAL VROUWEN IS!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dat heel wat studentes wat bijverdienen door te cammen tegenwoordig? Open en bloot en je kan zo een leuk zakcentje opbouwen door je lichaam te showen. Dan krijg je het beeld dat studenten niet zo braaf zijn en weinig eigenwaarde (of juist veel want ze zien er geld in) hebben toch?
Toch snap ik zijn gevoel wel. Ik kom ook dagelijks in contact met honderden studentes en ook op de apps zie je ze in overvloed, maar als je dan met niemand kan communiceren is dat frustrerend.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat heel wat studenten (bron dat het er exorbitant veel zijn?) die cammen betekent een op een dat ze dan ook wel met de eerste de beste creep die ze op straat of in de kroeg geld biedt neuken?
Grote kans dat syndroom na zo'n voorstel het een en ander verdient aan klappen. En terecht.
Nou, ik ben meer overrompeld geraakt door de vele reactie en vragen, dit had ik nooit verwacht. Moet zeggen dat ik eigenlijk ook niet veel vragen te beantwoorden heb omdat de situatie nog gelijk is aan 2 maanden geleden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 07:51 schreef Drieklank het volgende:
Syndroom,
Je hebt beloofd te reageren op de vragen die worden gesteld in dit topic. Geef hier dan antwoord op: wat is de zin van dit topic als je toch niets van anderen wilt aannemen?
Staren is geen in contact komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Toch snap ik zijn gevoel wel. Ik kom ook dagelijks in contact met honderden studentes en ook op de apps zie je ze in overvloed, maar als je dan met niemand kan communiceren is dat frustrerend.
Zeker, maar we moeten ook niet doen of het daar bij blijft. Ik zit zelf niet op snapchat, maar dat schijnt echt een walhalla te zijn voor ondeugende foto's en filmpjes van een jaar of 12 tot 22. De maatschappij is gewoon erg op seks en erkenning gericht. Alles is tegenwoordig virtueel tastbaar, behalve de real life experience, daar moet je moeite voor doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:47 schreef habitue het volgende:
[..]
SNAP DAN DAT DAT MAAR EEN KLEIN AANTAL VROUWEN IS!!!!!!!
Oogcontact wel. Maar als het dan niet beantwoord wordt tja.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:56 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Staren is geen in contact komen.
Nog steeds willen die vrouwen geen betaalde seks met een onbekende creep die ze uit het niets onhandig aanspreekt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:56 schreef Deezertje het volgende:
Zeker, maar we moeten ook niet doen of het daar bij blijft. Ik zit zelf niet op snapchat, maar dat schijnt echt een walhalla te zijn voor ondeugende foto's en filmpjes van een jaar of 12 tot 22. De maatschappij is gewoon erg op seks en erkenning gericht. Alles is tegenwoordig virtueel tastbaar, behalve de real life experience, daar moet je moeite voor doen.
Maar een leuk avondje via Tinder regelen (en dus geen geld kwijt zijn) is dan ineens wel moreel verantwoord?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog steeds willen die vrouwen geen betaalde seks met een onbekende creep die ze uit het niets onhandig aanspreekt.
Uhm ... Oogcontact is contact. Met ogen. Tweerichtingverkeer, dat is de definitie van contact. Dat kan dus niet onbeantwoord zijn. Het kan wel zo zijn dat de een denkt dat het betekenisvol is en de ander dat helemaal niet vindt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:57 schreef Deezertje het volgende:
Oogcontact wel. Maar als het dan niet beantwoord wordt tja.
Dan maak je dus ook geen oogcontact. Oogcontact is als de ander ook naar jou kijkt, tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oogcontact wel. Maar als het dan niet beantwoord wordt tja.
Wie heeft het over moreel verantwoord?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:58 schreef Deezertje het volgende:
Maar een leuk avondje via Tinder regelen (en dus geen geld kwijt zijn) is dan ineens wel moreel verantwoord?
Daarom moet syndroom ook een high class escort bellen, dan krijgt hij de kans om met een "premium girl" seks te hebben. Alleen kost het een paar honderd euro.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dat heel wat studentes wat bijverdienen door te cammen tegenwoordig? Open en bloot en je kan zo een leuk zakcentje opbouwen door je lichaam te showen. Dan krijg je het beeld dat studenten niet zo braaf zijn en weinig eigenwaarde (of juist veel want ze zien er geld in) hebben toch?
Verkeerd verwoord: ze kijkt na 1x niet meer terug.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ... Oogcontact is contact. Met ogen. Tweerichtingverkeer, dat is de definitie van contact. Dat kan dus niet onbeantwoord zijn. Het kan wel zo zijn dat de een denkt dat het betekenisvol is en de ander dat helemaal niet vindt.
Geld bieden en de vraag stellen mag ie een klap verwachten?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie heeft het over moreel verantwoord?
Voor de meesten werkt tinder niet eens. Je moet echt een buitensporig goed uiterlijk hebben wil je succes hebben op tinder.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar een leuk avondje via Tinder regelen (en dus geen geld kwijt zijn) is dan ineens wel moreel verantwoord?
Jij moet toch ook frustraties hebben? Eigenlijk zijn vrijwel alle Nederlandse studenten leuk om te zien, maar als je zelf niet sociaal bent kan je er niet in contact mee komen behalve als je bij ze in de klas zit ofzo?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:59 schreef R-K het volgende:
[..]
Daarom moet syndroom ook een high class escort bellen, dan krijgt hij de kans om met een "premium girl" seks te hebben. Alleen kost het een paar honderd euro.
Ik ken verder niemand die dit doet en volgens mij gebeurt dit in Nederland nog op kleine schaal dat studenten bijverdienen in de seksindustrie. Helaas zou dat wel toenemen als studenten door Rutte en Zijlstra steeds verder uitgekleed worden.
Ja, zo werkt de wereld. Een respectloze vraag van een rare gast wordt niet juichend ontvangen. Zeker als er al wat alcohol in het spel is. Heeft vooral met Syndrooms verwerpelijke moraal te maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:00 schreef Deezertje het volgende:
Geld bieden en de vraag stellen mag ie een klap verwachten?
Hiervoor moet je wel in de juiste netwerken komen en dat lukt bij jou, bij mij en bij syndroom niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zeker, maar we moeten ook niet doen of het daar bij blijft. Ik zit zelf niet op snapchat, maar dat schijnt echt een walhalla te zijn voor ondeugende foto's en filmpjes van een jaar of 12 tot 22. De maatschappij is gewoon erg op seks en erkenning gericht. Alles is tegenwoordig virtueel tastbaar, behalve de real life experience, daar moet je moeite voor doen.
Ja, daar mag ie zeker een paar tikken voor verwachten en terecht ook. Dat je het überhaupt verzint om zoiets te vragen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geld bieden en de vraag stellen mag ie een klap verwachten?
Omdat alles weer afhangt van het andere netwerk. Met een saai facebook profiel met 80 'echte' vrienden tel je niet zo mee als iemand met leuke partypics en 670 'vrienden'. Tegenwoordig kijkt iedereen eerst ff op je sociale media en als je al niet door die keuring komt haken ze af.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:02 schreef R-K het volgende:
[..]
Hiervoor moet je wel in de juiste netwerken komen en dat lukt bij jou, bij mij en bij syndroom niet.
Ik doe mee aan het NK zo lang mogelijk maagd blijvenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij moet toch ook frustraties hebben? Eigenlijk zijn vrijwel alle Nederlandse studenten leuk om te zien, maar als je zelf niet sociaal bent kan je er niet in contact mee komen behalve als je bij ze in de klas zit ofzo?
Dat doe jij alleen hoor, met je enge gestalk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat alles weer afhangt van het andere netwerk. Met een saai facebook profiel met 80 'echte' vrienden tel je niet zo mee als iemand met leuke partypics en 670 'vrienden'. Tegenwoordig kijkt iedereen eerst ff op je sociale media en als je al niet door die keuring komt haken ze af.
Facebook heeft hier niets mee te maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat alles weer afhangt van het andere netwerk. Met een saai facebook profiel met 80 'echte' vrienden tel je niet zo mee als iemand met leuke partypics en 670 'vrienden'. Tegenwoordig kijkt iedereen eerst ff op je sociale media en als je al niet door die keurig komt haken ze af.
Als ik hem was zou ik gewoon een camera meenemen, dan denken ze dat ie een vlogger is ofzo. Kan ie er nog mee wegkomen. Zat filmpjes van gasten die de meest rare vragen stellen maar omdat er een camera is geven mensen wel ineens antwoord (soms niet serieus, maar vaak wel). Vragen als: ben je nog maagd, heb je vaak een ONS, wanneer heb je voor het laatst seks gehad, wat zou je nog eens willen proberen etc.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:05 schreef Lienekien het volgende:
Klappen? Ik denk dat hij in zijn gezicht wordt uitgelachen.
Maar ik denk dat het nooit zo ver gaat komen dat hij de vraag zou durven stellen.
Nou, wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik gewoon een camera meenemen, dan denken ze dat ie een vlogger is ofzo. Kan ie er nog mee wegkomen. Zat filmpjes van gasten die de meest rare vragen stellen maar omdat er een camera is geven mensen wel ineens antwoord (soms niet serieus, maar vaak wel). Vragen als: ben je nog maagd, heb je vaak een ONS, wanneer heb je voor het laatst seks gehad, wat zou je nog eens willen proberen etc.
Ik weet 100% zeker dat als ik wat verder kom met een meisje ze mijn FB-profiel bekijkt en daar een oordeel over heeft, zo niet haar vriendinnen. Zo ging het vroeger in de klas al, en nu nog meer. Iedereen zit ook gewoon de halve dag op facebook foto's te kijkenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat doe jij alleen hoor, met je enge gestalk.
Dan moet je je misschien eens een keer op volwassenere vrouwen richter, maar oh wacht dat is te intimiderend voor jequote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat als ik wat verder kom met een meisje ze mijn FB-profiel bekijkt en daar een oordeel over heeft, zo niet haar vriendinnen. Zo ging het vroeger in de klas al, en nu nog meer. Iedereen zit ook gewoon de halve dag op facebook foto's te kijken
Mijn max is 26 jaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:10 schreef Koral het volgende:
[..]
Dan moet je je misschien eens een keer op volwassenere vrouwen richter, maar oh wacht dat is te intimiderend voor je
Ik weet 100% zeker dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat als ik wat verder kom met een meisje...
Jij moet een meisje treffen dat daar niks om geeft. Bij die doorsnee-meiden maak je geen enkele kans.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat als ik wat verder kom met een meisje ze mijn FB-profiel bekijkt en daar een oordeel over heeft, zo niet haar vriendinnen. Zo ging het vroeger in de klas al, en nu nog meer. Iedereen zit ook gewoon de halve dag op facebook foto's te kijken
Dat vraag je aan mij?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zonder camera durf ik ze niet aan te spreken, maar mét wel?
Wat versta jij onder een doorsnee meid? Blond haar, sociale studie, veel aandacht van kerels?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij moet een meisje treffen dat daar niks om geeft. Bij die doorsnee-meiden maak je geen enkele kans.
Idd en sws hebben veel mensen steeds minder op Facebook staan en vriendenlijst kan je verbergen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat doe jij alleen hoor, met je enge gestalk.
Zo'n meid met veel FB-vrienden die samen met haar vriendinnen jou gaat uitlachen om jouw FB.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een doorsnee meid? Blond haar, sociale studie, veel aandacht van kerels?
Ik ken ook mensen die een nep achternaam hebben ingevuld omdat ze niet willen dat elke pino die ze één keer ontmoet hebben hen kan opzoeken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd en sws hebben veel mensen steeds minder op Facebook staan en vriendenlijst kan je verbergen.
Das dus hetzelfde als op de datingapps nu 'aapjes kijken'? Maar jij geeft dus meer op de persoon zelf dan om wat er op zijn FB staat?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo'n meid met veel FB-vrienden die samen met haar vriendinnen jou gaat uitlachen om jouw FB.
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Das dus hetzelfde als op de datingapps nu 'aapjes kijken'? Maar jij geeft dus meer op de persoon zelf dan om wat er op zijn FB staat?
Dit gaat niet over mij.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Das dus hetzelfde als op de datingapps nu 'aapjes kijken'? Maar jij geeft dus meer op de persoon zelf dan om wat er op zijn FB staat?
Ik wel, maar ik zou beter kunnen kappen op facebook als ik mij druk maak om wat ze vinden toch?quote:
als iemand op die manier geld verdiend is ze je nog niets verplicht. Het is geen prostituee. Haar geld bieden is alsnog een grens overquote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je haar tokens geeft, is dat indirect ook geld hoor. Maar geld mag niet volgens de wet, dus noemen ze het tokens.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:20 schreef Allures het volgende:
[..]
als iemand op die manier geld verdiend is ze je nog niets verplicht. Het is geen prostituee. Haar geld bieden is alsnog een grens over
En niet relevant want het is niet alsof hij het alleen bij cam meisjes doet
ik vind het eng dat je het verschil niet zietquote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat je blijkbaar vertrouwd over komt op de paar foto's en wat teksten heen en weer.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:23 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vind het eng dat je het verschil niet ziet
geld om te cammen. Dat wil niet zeggen dat ze seks met je wilquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je haar tokens geeft, is dat indirect ook geld hoor. Maar geld mag niet volgens de wet, dus noemen ze het tokens.
een groot verschil is dat je haar geen hoer noemt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat je blijkbaar vertrouwd over komt op de paar foto's en wat teksten heen en weer.
nee! Het verschil is dat de vrouw seks wil met die man en dat ze niet benaderd word als een hoerquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat je blijkbaar vertrouwd over komt op de paar foto's en wat teksten heen en weer.
Dus het gaat puur om de benadering, welke verpakking je eromheen doet? Indirect is ze dat alsnog (en de man ook), lust ipv geld.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:27 schreef Allures het volgende:
[..]
nee! Het verschil is dat de vrouw seks wil met die man en dat ze niet benaderd word als een hoer
Godverdomme zegdat je dit niet snapt is zo bizar dat ik hier met mijn mond open zit
*geeft teiltje door*quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:28 schreef DoubleDip het volgende:
Nou ik ben weer bijgelezen hoor. Heeft iemand een teiltje? En een paar bitchslaps voor die creeps hier. Gatverdamme.
Pas maar op met je femdomquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:28 schreef DoubleDip het volgende:
Nou ik ben weer bijgelezen hoor. Heeft iemand een teiltje? En een paar bitchslaps voor die creeps hier. Gatverdamme.
Met die redenering is iedereen die werkt een hoer...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus het gaat puur om de benadering, welke verpakking je eromheen doet? Indirect is ze dat alsnog (en de man ook), lust ipv geld.
nee. Het gaat om dit denkbeeld. Een vrouw die seks heeft omdat ze daar zin in heeft is geen hoerquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus het gaat puur om de benadering, welke verpakking je eromheen doet? Indirect is ze dat alsnog (en de man ook), lust ipv geld.
Iedereen die neukt is een hoer, want lust. Wat een debiliteit.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:30 schreef MarieAlice het volgende:
Met die redenering is iedereen die werkt een hoer...
Zo ook ja. Al even van de pot gerukt idd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iedereen die neukt is een hoer, want lust. Wat een debiliteit.
De onmachtquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:33 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Zo ook ja. Al even van de pot gerukt idd.
Te veel vrije tijd?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:35 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Elke keer denk de grootste debiliteit hier wel gelezen te hebben, maar toch kan er altijd weer een schepje bovenop. Hoe krijgen ze het voor elkaar, echt.
Lust is de grote drijfveer om seks met iemand te hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, dat heeft geen flikker te maken met jouw problemen. Wel interessant verder hoor, daar niet van, maar jij gaat er geen truukjes in vinden om opeens een vrouwtje te versieren of contact met mensen te maken. Wellicht kun je eens wat Houellebecq gaan lezen, dan kun je in ieder geval je zelfmedelijden en frustratie met de maatschappij herkennen in een boek.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zou het boek Ons feilbare denken (Thinking fast and slow) wat voor mij zijn?
Lees nu verslaafd aan liefde maar de open deuren (angst is de boosdoener, zelfacceptatie en zelfafwijzing, liefde komt als je 't niet verwacht) zijn reeds kapot getrapt.
https://www.salusi.nl/mee(...)-libido-te-verhogen/quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lust is de grote drijfveer om seks met iemand te hebben.
Jij vergeet dat dat bij het aanbieden van geld maar van 1 kant komt...
Kun je uitleggen wat dit met zijn post te maken heeft, want ik zie het verband niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
https://www.salusi.nl/mee(...)-libido-te-verhogen/
En de relevantie is?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:40 schreef Deezertje het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Toch snap ik zijn gevoel wel. Ik kom ook dagelijks in contact met honderden studentes en ook op de apps zie je ze in overvloed, maar als je dan met niemand kan communiceren is dat frustrerend.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat alles weer afhangt van het andere netwerk. Met een saai facebook profiel met 80 'echte' vrienden tel je niet zo mee als iemand met leuke partypics en 670 'vrienden'. Tegenwoordig kijkt iedereen eerst ff op je sociale media en als je al niet door die keuring komt haken ze af.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zoveel aannames en subjectieve constateringen die zover van de realiteit staanquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik zou beter kunnen kappen op facebook als ik mij druk maak om wat ze vinden toch?
Zou het boek Ons feilbare denken (Thinking fast and slow) wat voor mij zijn?
Lees nu verslaafd aan liefde maar de open deuren (angst is de boosdoener, zelfacceptatie en zelfafwijzing, liefde komt als je 't niet verwacht) zijn reeds kapot getrapt.
Wat is dit nou weer?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het ging er om dat een prostituee seks heeft voor geld en niet uit lust. Bij de klant gaat het wel om lust.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Is lust gelijk aan geilheid? Hoe kan je bij iemand lust opwekken voor jou?
Gewoon, een persoon zijn waar zij sex mee wil hebben. Dat is per vrouw verschillend.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Is lust gelijk aan geilheid? Hoe kan je bij iemand lust opwekken voor jou?
Het schijnt dat iemand al binnen 6 seconde na oogcontact weet of ze het daarmee zouden willen/kunnen doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Gewoon, een persoon zijn waar zij sex mee wil hebben. Dat is per vrouw verschillend.
ik vind het echt totaal niet vermakelijk en ik vind het jammer dat mensen hier uit het oog verliezen dat deze mannen dit menen. Ik vind dat engquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:45 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dit is vermakelijker dan KLB tegenwoordig, dat zeker.
Het schijnt ook dat alle studentes tegenwoordig uit de kleren gaan achter de webcam om hun studie te bekostigen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het schijnt dat iemand al binnen 6 seconde na oogcontact weet of ze het daarmee zouden willen/kunnen doen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:46 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vind het echt totaal niet vermakelijk en ik vind het jammer dat mensen hier uit het oog verliezen dat deze mannen dit menen. Ik vind dat eng
Het is af en toe zo over de top, kan gewoon niet waar zijn. Ik hoop het tenminste niet...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:46 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vind het echt totaal niet vermakelijk en ik vind het jammer dat mensen hier uit het oog verliezen dat deze mannen dit menen. Ik vind dat eng
Dan kom je dus niet met ze in contact...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
het probleem is dat het waar is. Ik weet van mensen die op deze manier benaderd zijn door 1 van deze herenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:48 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Het is af en toe zo over de top, kan gewoon niet waar zijn. Ik hoop het tenminste niet...
Bij mij gaat het 't ene oor in her andere oor weer uitquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:54 schreef habitue het volgende:
Nog een weekje dit topic lezen en ik moet me ook laten opnemen.
Meen je niet...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:54 schreef Allures het volgende:
[..]
het probleem is dat het waar is. Ik weet van mensen die op deze manier benaderd zijn door 1 van deze heren
dat is duidelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bij mij gaat het 't ene oor in her andere oor weer uit
Ik zie alleen maar zuiplappen en blowende gasten en tegenwoordig wat asielzoekers.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Dit is de reden dat ik 's avonds niet graag rondhang op stations
Ja dat weet ik. Dat is bij jou nou ook het frustrerende.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wie hangt er in godsnaam 's avonds wel graag uit op een station?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Dit is de reden dat ik 's avonds niet graag rondhang op stations
Als je op een trein moet wachten ofzoquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wie hangt er in godsnaam 's avonds wel graag uit op een station?. Ik kan me wel wat gezelligere plekken voorstellen.
Soms mis je een treinquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wie hangt er in godsnaam 's avonds wel graag uit op een station?. Ik kan me wel wat gezelligere plekken voorstellen.
Eh nee dus. Ik kijk echt nooit op social media naar hoe iemand is, hoeveel 'vrienden' hij/zij heeft etc. Als ik iemand interessant vind dan praat ik er mee. Je weet wel, die gekke beweging met je mond waarbij je lucht uit je longen blaast en klanken produceert in de vorm van woorden? En wat je zegt maakt vaak niet uit, mits het maar een beetje normaal is en je een beetje interessant bent.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat we het maar even weten!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Trolletje dus?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, ik wil ook naar de film Rokjesdag maar daarmee ga ik op deze vrijdag waarschijnlijk nog droeviger het weekend inquote:
Wel weer een fijne topickaap in ieder gevalquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, ik wil ook naar de film Rokjesdag maar daarmee ga ik op deze vrijdag waarschijnlijk nog droeviger het weekend in
Misschien wil er een Fok!ker met je mee.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, ik wil ook naar de film Rokjesdag maar daarmee ga ik op deze vrijdag waarschijnlijk nog droeviger het weekend in
Doen we voor die tijd een biertje?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:54 schreef habitue het volgende:
Nog een weekje dit topic lezen en ik moet me ook laten opnemen.
Ik zei Fok!ker, niet Fok!ster. Serieus: open een topic in het film-forum om te vragen of iemand mee wil naar de bioscoop. Je houdt van films heb je gezegd, waarom ga je daar niet wat meer posten zodat je met mensen in contact komt met dezelfde interesses?quote:
Ja dat hebben we allemaal gemerkt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Valt Pasen en Pinksteren op dezelfde dag?quote:
Gaat echt nergens meer over inderdaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:20 schreef R-K het volgende:
[..]
Dit ja, KLB is verpest door rotpubers als viskarretje en megelmelvin terwijl kwaliteitsusers als mapima en NieuweNier nog steeds geband zijn.
Er is geen plan van aanpak. Syndroom gaat naar de psycholoog, maar gaat weer weg als blijkt dat die hem niet direct aan de zo gewenste 'premium girls' kan helpen. Die zijn bovendien ook geen prostituee, dus die kunnen hem ook niet helpen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:17 schreef MarieAlice het volgende:
Zeg Syndroom, na alle reacties hier in het topic,
(Even zeer korte samenvatting van de reacties:
-wat je nu doet, komt eng en creepy over, ga dus wat anders proberen
-sla niet alle hulp op voorhand af en erken je probleem
-werk eerst aan je sociale vaardigheden, volg de sovatraining
-als de nood te hoog is, ga dan naar een prostituée )
wat is nu eigenlijk je plan van aanpak? Waar wil je aan gaan werken en hoe ga je dat dan doen? Wil je überhaupt ergens aan werken? Wat wil of verwacht je verder nog van dit topic?
Misschien gaat er uiteindelijk eens een kwartje vallen dat ie toch iets anders moet doen. Je weet maar nooit. Het leven is soms vreemd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Er is geen plan van aanpak. Syndroom gaat naar de psycholoog, maar gaat weer weg als blijkt dat die hem niet direct aan de zo gewenste 'premium girls' kan helpen. Die zijn bovendien ook geen prostituee, dus die kunnen hem ook niet helpen.
Hij blijft gewoon herhalen dat hij recht heeft op de beste en knapste meisjes, ongeacht wat hij zelf te bieden heeft. Hij wil daar niet echt aan werken, daarom onderneemt hij een paar halfslachtige pogingen zoals rondlopen in een stad of station en slaat hij dingen die hem écht kunnen helpen af.
Hij wil gewoon neuken met een paar lekkere jonge wijven en verder niks veranderen.
Syndroom vindt zelf dat hij genoeg doet, hekelt ook nog wel eens Deezertje omdat die niet genoeg zou doen met adviezen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:30 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Misschien gaat er uiteindelijk eens een kwartje vallen dat ie toch iets anders moet doen. Je weet maar nooit. Het leven is soms vreemd.
Ik zou wel gewoon graag weten wat Syndroom er nu zelf van vindt. Of de reacties hem eigenlijk iets opleveren en wat dan. En ja, ik hoor het al, aandacht. Maar misschien dat ie dat ook zelf eens kan zeggen.
Zijn ze eigenlijk wel eens tegelijk online?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Syndroom vindt zelf dat hij genoeg doet, hekelt ook nog wel eens Deezertje omdat die niet genoeg zou doen met adviezen.
Matthëus 7:3-5 heeft daar een mooi spreekwoord over.
Blijft wel vaak verrassend stil als een topic opent, de ander is dan nergens te bekennen terwijl de soorten topics toch wel net als cocaïne dienen voor een crackhoer voor de heren.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:46 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Zijn ze eigenlijk wel eens tegelijk online?
Syndroom zit moedeloos gefrustreerd op ons te vloeken omdat wij maar blijven door hameren op het zoeken van professionele hulp terwijl hij al 1000x gezegd heeft;quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:30 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Misschien gaat er uiteindelijk eens een kwartje vallen dat ie toch iets anders moet doen. Je weet maar nooit. Het leven is soms vreemd.
Ik zou wel gewoon graag weten wat Syndroom er nu zelf van vindt. Of de reacties hem eigenlijk iets opleveren en wat dan. En ja, ik hoor het al, aandacht. Maar misschien dat ie dat ook zelf eens kan zeggen.
Serieus dude? Ik bedoel ... dat je er niets mee doet is al frustrerend genoeg voor alle mensen die hier tijd en energie in steken om jou / jullie van tips te voorzien. Maar nu zeg je dus eigenlijk dat je al die adviezen niet eens in je opneemt. Dat je eigenlijk niet eens zin hebt om er naar te luisteren.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ga dus dinsdag naar de praktijkondersteuner ggz. Neemt niet weg dat ik me vooral eenzaam en alleen voel in de weekenden. Moet eigenlijk een boekenweekgeschenk scoren, kan ik er zondag op uitquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Serieus dude? Ik bedoel ... dat je er niets mee doet is al frustrerend genoeg voor alle mensen die hier tijd en energie in steken om jou / jullie van tips te voorzien. Maar nu zeg je dus eigenlijk dat je al die adviezen niet eens in je opneemt. Dat je eigenlijk niet eens zin hebt om er naar te luisteren.
Waarom dan al deze topics? Want als het niet om adviezen gaat, kan je beter naar KLB.
Een jaar of 24 volgens mij, beetje dezelfde leeftijd als Deezertje. Zijn nu op het punt dat ze zichzelf bijna te oud vinden om nog kans te maken bij de studentes (herstel: 'premium vrouwen'), dus dan wordt de druk extra hoog om snel toch te scoren.quote:
Je kunt ook gewoon een treinkaartje kopen. Tevens: waarom post je alleen hier, en niet in fora waar mensen te vinden zijn met dezelfde interesses, zoals het filmforum?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ga dus dinsdag naar de praktijkondersteuner ggz. Neemt niet weg dat ik me vooral eenzaam en alleen voel in de weekenden. Moet eigenlijk een boekenweekgeschenk scoren, kan ik er zondag op uit
Komt meer omdat de meeste dames (zoals het hoort) een master doen of gewoon al werken etc. Ik hoor eigenlijk niet meer thuis tussen de studenten maar tussen de werkende mensen (starters). En daarvoor moet je blijkbaar een serieuzer leven hebben wat past bij je leeftijd (maar ik voel me nog veel jonger en qua uiterlijk ben ik dat ook)quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een jaar of 24 volgens mij, beetje dezelfde leeftijd als Deezertje. Zijn nu op het punt dat ze zichzelf bijna te oud vinden om nog kans te maken bij de studentes (herstel: 'premium vrouwen'), dus dan wordt de druk extra hoog om snel toch te scoren.
Wauw.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een jaar of 24 volgens mij, beetje dezelfde leeftijd als Deezertje. Zijn nu op het punt dat ze zichzelf bijna te oud vinden om nog kans te maken bij de studentes (herstel: 'premium vrouwen'), dus dan wordt de druk extra hoog om snel toch te scoren.
Dat is in ieder geval al iets. Goed zo. En alsjeblieft, kijk samen met die persoon naar opties voor intensievere behandeltrajecten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ga dus dinsdag naar de praktijkondersteuner ggz. Neemt niet weg dat ik me vooral eenzaam en alleen voel in de weekenden. Moet eigenlijk een boekenweekgeschenk scoren, kan ik er zondag op uit
Waarschijnlijk omdat het makkelijker is om te klagen over dingen dan intresses te delen. Denk dat juist dat de hele crux is.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een treinkaartje kopen. Tevens: waarom post je alleen hier, en niet in fora waar mensen te vinden zijn met dezelfde interesses, zoals het filmforum?
Omdat ik passieve interesses heb. Ik kijk een film en dan vind ik het wel best. Ik kijk series en heb er verder geen behoefte aan daarover door te praten, speculeren of analyseren. Zelfde als mensen die vragen wat de leukste films is die ik afgelopen tijd heb gezien: geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een treinkaartje kopen. Tevens: waarom post je alleen hier, en niet in fora waar mensen te vinden zijn met dezelfde interesses, zoals het filmforum?
'hoor' 'moet' zie dat jij vooral bezig bent met de norm en hoe het allemaal moet volgens het boekje ipv je eigen leven te leiden en te doen wat je wilt doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Komt meer omdat de meeste dames (zoals het hoort) een master doen of gewoon al werken etc. Ik hoor eigenlijk niet meer thuis tussen de studenten maar tussen de werkende mensen (starters). En daarvoor moet je blijkbaar een serieuzer leven hebben wat past bij je leeftijd (maar ik voel me nog veel jonger en qua uiterlijk ben ik dat ook)
jep. Als je 50 euro hebt doe ik je welquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:38 schreef Bananenpap het volgende:
Ik ben een mannelijke student en zit op kamers. Maakt mij dat dan eigenlijk een 'premium-guy'?
Zeg eens eerlijk: hoe vaak heb jij een dame mee naar je kamer gesleurd of jij bij een dame doorgebracht? (intiem dus)quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:38 schreef Bananenpap het volgende:
Ik ben een mannelijke student en zit op kamers. Maakt mij dat dan eigenlijk een 'premium-guy'?
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, andere zit ik dat straks meteen in mijn tinder beschrijving.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:38 schreef Bananenpap het volgende:
Dat zijn geen passieve interesses, dat is gewoon passief gedrag.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik passieve interesses heb. Ik kijk een film en dan vind ik het wel best. Ik kijk series en heb er verder geen behoefte aan daarover door te praten, speculeren of analyseren. Zelfde als mensen die vragen wat de leukste films is die ik afgelopen tijd heb gezien: geen idee eigenlijk.
Sinds mijn facebookprofiel enkele jaren geleden de 500 vrienden heeft aangetikt en ik ben begonnen met snapchat zowat elke week.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk: hoe vaak heb jij een dame mee naar je kamer gesleurd of jij bij een dame doorgebracht? (intiem dus)
Ik ben afgestudeerd met een baan en een huis. Kan ik nu premium meisjes krijgen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:38 schreef Bananenpap het volgende:
Ipv Spotify Premium, Chickie Premium.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik ben afgestudeerd met een baan en een huis. Kan ik nu premium meisjes krijgen?
Het enige wat ik analyseer is dat de meeste films gewoon ontzettend voorspelbaar zijn. Als ik merk dat een film in de verhalende vorm begint, weet je dat dat tevens het einde is en dat de film één grote flashback is en weer bij het begint uitkomt. Dus die zinnen onthoud ik dan en weet je eigenlijk het einde al. Al die romantische comedy's zijn ook al te voorspellen. Dus zelfs in films kijken is het plezier niet meer te vinden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zijn geen passieve interesses, dat is gewoon passief gedrag.
Misschien kun je eens naar een film gaan en proberen er actief naar te kijken, en vervolgens voor jezelf als je thuis komt op een rijtje zetten wat je er van vond, hoe je je voelde tijdens bepaalde scenes, wat het leukste was en wat het stomste was aan de film. Wellicht dat je op die manier voor jezelf wat gespreksstof creëert als je een meisje spreekt, want dan heb je je mening over de film al gevormd en kun je eigenlijk gewoon herhalen wat je voor jezelf al hebt opgeschreven.
Ik zit nog maar op 300, vandaar dat ik momenteel maar 1x in de twee weken iemand mee naar huis neem. Hoef ik niet echt mijn best voor te doen. Ik kijk de dame in kwestie een keer aan, knipoog een keer en voor je het weet ligt ze naakt in m'n bed.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:40 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Sinds mijn facebookprofiel enkele jaren geleden de 500 vrienden heeft aangetikt en ik ben begonnen met snapchat zowat elke week.
Ga dan eens naar een ander soort film. Wat dacht je van Room, Belgica of Bang Gang, om maar even een paar zijstraten te noemen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het enige wat ik analyseer is dat de meeste films gewoon ontzettend voorspelbaar zijn. Als ik merk dat een film in de verhalende vorm begint, weet je dat dat tevens het einde is en dat de film één grote flashback is en weer bij het begint uitkomt. Dus die zinnen onthoud ik dan en weet je eigenlijk het einde al. Al die romantische comedy's zijn ook al te voorspellen. Dus zelfs in films kijken is het plezier niet meer te vinden.
Jezus, je zal maar zo'n kerel als vriend hebben. Kan je als chick geen eens een keer een filmpje pakken met je boyfriendquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het enige wat ik analyseer is dat de meeste films gewoon ontzettend voorspelbaar zijn. Als ik merk dat een film in de verhalende vorm begint, weet je dat dat tevens het einde is en dat de film één grote flashback is en weer bij het begint uitkomt. Dus die zinnen onthoud ik dan en weet je eigenlijk het einde al. Al die romantische comedy's zijn ook al te voorspellen. Dus zelfs in films kijken is het plezier niet meer te vinden.
Tip: Zet er wat festivalfoto's op, misschien zelfs een foto van jou en een Afrikaans kindje. Dat compenseert je tot nu toe lage vriendenaantal. Succes!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:44 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik zit nog maar op 300, vandaar dat ik momenteel maar 1x in de twee weken iemand mee naar huis neem. Hoef ik niet echt mijn best voor te doen. Ik kijk de dame in kwestie een keer aan, knipoog een keer en voor je het weet ligt ze naakt in m'n bed.
Dus eigenlijk vind je nu ook al je enige hobby stom?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat soort films spreken mij ook meer aan ja merk ik, waar je eigenlijk zonder verwachtingen heengaat. Danish Girl vond ik mooi om te zien ondanks dat ik niks met transgenders heb. Joy ook. Ga misschien vanavond naar Brooklyn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ga dan eens naar een ander soort film. Wat dacht je van Room, Belgica of Bang Gang, om maar even een paar zijstraten te noemen?
Ik houd gewoon mijn bek hoor, maar ik heb zóveel films gezien dat je gewoon patronen ziet in de opbouw/verhaallijn. Halve romcoms als Burnt vielen mij dan weer meequote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Jezus, je zal maar zo'n kerel als vriend hebben. Kan je als chick geen eens een keer een filmpje pakken met je boyfriend
Dat is een goed teken, want dat betekent dat je gewoon wel een bepaalde smaak hebt en geen tabula rasa bent dat alles bekijkt en van zich af laat glijden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat soort films spreken mij ook meer aan ja merk ik, waar je eigenlijk zonder verwachtingen heengaat. Danish Girl vond ik mooi om te zien ondanks dat ik niks met transgenders heb. Joy ook. Ga misschien vanavond naar Brooklyn.
Ik merk dat ik minder enthousiast wordt, maar dat hangt ook van het aanbod af. Nu gewoon heel veel (veilige) films die het kunstje herhalen. Ik wil uitgedaagd, verrast worden, meer arthouse achtig maar ook niet te saai/kunstachtig.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:47 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vind je nu ook al je enige hobby stom?
Misschien moet ik ook vaker via Facebook aangeven dat ik naar 'Vunzige deuntjes' ga en dan een foto van mezelf waar ik helemaal op ga in de muziek. Thnx voor de tips! Ga er meteen aan werken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:46 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Tip: Zet er wat festivalfoto's op, misschien zelfs een foto van jou en een Afrikaans kindje. Dat compenseert je tot nu toe lage vriendenaantal. Succes!
De sfeer, setting. Verhaal was ook weer eens anders ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is een goed teken, want dat betekent dat je gewoon wel een bepaalde smaak hebt en geen tabula rasa bent dat alles bekijkt en van zich af laat glijden.
Wat vond je mooi aan Danish Girl? De beelden, het verhaal, de onvoorspelbaarheid?
Waarom vond je de sfeer zo goed? Door de beelden, door de muziek, door een combinatie daarvan? Waren er nog herkenbare zaken voor je? Ik heb de film niet gezien, maar volgens mij lijkt de hele manier waarop hij worstelt met het geaccepteerd worden zoals hij is op een andere manier ook wel iets wat voor jou herkenbaar zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De sfeer, setting. Verhaal was ook weer eens anders ja.
Ik ga dit weekend naar de film en heb nog een filmtip nodig.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:54 schreef habitue het volgende:
Waarom is het "Wat is een leuke film voor Deezertje" topic geworden?
Fijn om te lezen dat hij eindelijk wat met advies doet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:54 schreef habitue het volgende:
Geef mij maar een basic, premium is meteen zo duur :< Maar zelfde basic is niet leverbaar in mijn postcode :<quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:54 schreef habitue het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |