Lust is de grote drijfveer om seks met iemand te hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus het gaat puur om de benadering, welke verpakking je eromheen doet? Indirect is ze dat alsnog (en de man ook), lust ipv geld.
Nee, dat heeft geen flikker te maken met jouw problemen. Wel interessant verder hoor, daar niet van, maar jij gaat er geen truukjes in vinden om opeens een vrouwtje te versieren of contact met mensen te maken. Wellicht kun je eens wat Houellebecq gaan lezen, dan kun je in ieder geval je zelfmedelijden en frustratie met de maatschappij herkennen in een boek.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zou het boek Ons feilbare denken (Thinking fast and slow) wat voor mij zijn?
Lees nu verslaafd aan liefde maar de open deuren (angst is de boosdoener, zelfacceptatie en zelfafwijzing, liefde komt als je 't niet verwacht) zijn reeds kapot getrapt.
https://www.salusi.nl/mee(...)-libido-te-verhogen/quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lust is de grote drijfveer om seks met iemand te hebben.
Jij vergeet dat dat bij het aanbieden van geld maar van 1 kant komt...
Kun je uitleggen wat dit met zijn post te maken heeft, want ik zie het verband niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
https://www.salusi.nl/mee(...)-libido-te-verhogen/
En de relevantie is?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:40 schreef Deezertje het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dat heel wat studentes wat bijverdienen door te cammen tegenwoordig? Open en bloot en je kan zo een leuk zakcentje opbouwen door je lichaam te showen. Dan krijg je het beeld dat studenten niet zo braaf zijn en weinig eigenwaarde (of juist veel want ze zien er geld in) hebben toch?
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Toch snap ik zijn gevoel wel. Ik kom ook dagelijks in contact met honderden studentes en ook op de apps zie je ze in overvloed, maar als je dan met niemand kan communiceren is dat frustrerend.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zeker, maar we moeten ook niet doen of het daar bij blijft. Ik zit zelf niet op snapchat, maar dat schijnt echt een walhalla te zijn voor ondeugende foto's en filmpjes van een jaar of 12 tot 22. De maatschappij is gewoon erg op seks en erkenning gericht. Alles is tegenwoordig virtueel tastbaar, behalve de real life experience, daar moet je moeite voor doen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat alles weer afhangt van het andere netwerk. Met een saai facebook profiel met 80 'echte' vrienden tel je niet zo mee als iemand met leuke partypics en 670 'vrienden'. Tegenwoordig kijkt iedereen eerst ff op je sociale media en als je al niet door die keuring komt haken ze af.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat als ik wat verder kom met een meisje ze mijn FB-profiel bekijkt en daar een oordeel over heeft, zo niet haar vriendinnen. Zo ging het vroeger in de klas al, en nu nog meer. Iedereen zit ook gewoon de halve dag op facebook foto's te kijken
Zoveel aannames en subjectieve constateringen die zover van de realiteit staanquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus het gaat puur om de benadering, welke verpakking je eromheen doet? Indirect is ze dat alsnog (en de man ook), lust ipv geld.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik zou beter kunnen kappen op facebook als ik mij druk maak om wat ze vinden toch?
Zou het boek Ons feilbare denken (Thinking fast and slow) wat voor mij zijn?
Lees nu verslaafd aan liefde maar de open deuren (angst is de boosdoener, zelfacceptatie en zelfafwijzing, liefde komt als je 't niet verwacht) zijn reeds kapot getrapt.
Wat is dit nou weer?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het ging er om dat een prostituee seks heeft voor geld en niet uit lust. Bij de klant gaat het wel om lust.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Is lust gelijk aan geilheid? Hoe kan je bij iemand lust opwekken voor jou?
Gewoon, een persoon zijn waar zij sex mee wil hebben. Dat is per vrouw verschillend.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Is lust gelijk aan geilheid? Hoe kan je bij iemand lust opwekken voor jou?
Het schijnt dat iemand al binnen 6 seconde na oogcontact weet of ze het daarmee zouden willen/kunnen doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Gewoon, een persoon zijn waar zij sex mee wil hebben. Dat is per vrouw verschillend.
ik vind het echt totaal niet vermakelijk en ik vind het jammer dat mensen hier uit het oog verliezen dat deze mannen dit menen. Ik vind dat engquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:45 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dit is vermakelijker dan KLB tegenwoordig, dat zeker.
Het schijnt ook dat alle studentes tegenwoordig uit de kleren gaan achter de webcam om hun studie te bekostigen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het schijnt dat iemand al binnen 6 seconde na oogcontact weet of ze het daarmee zouden willen/kunnen doen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:46 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vind het echt totaal niet vermakelijk en ik vind het jammer dat mensen hier uit het oog verliezen dat deze mannen dit menen. Ik vind dat eng
Het is af en toe zo over de top, kan gewoon niet waar zijn. Ik hoop het tenminste niet...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:46 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vind het echt totaal niet vermakelijk en ik vind het jammer dat mensen hier uit het oog verliezen dat deze mannen dit menen. Ik vind dat eng
Dan kom je dus niet met ze in contact...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Toch snap ik zijn gevoel wel. Ik kom ook dagelijks in contact met honderden studentes en ook op de apps zie je ze in overvloed, maar als je dan met niemand kan communiceren is dat frustrerend.
het probleem is dat het waar is. Ik weet van mensen die op deze manier benaderd zijn door 1 van deze herenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:48 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Het is af en toe zo over de top, kan gewoon niet waar zijn. Ik hoop het tenminste niet...
Bij mij gaat het 't ene oor in her andere oor weer uitquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:54 schreef habitue het volgende:
Nog een weekje dit topic lezen en ik moet me ook laten opnemen.
Meen je niet...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:54 schreef Allures het volgende:
[..]
het probleem is dat het waar is. Ik weet van mensen die op deze manier benaderd zijn door 1 van deze heren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |