Ik ken ook mensen die een nep achternaam hebben ingevuld omdat ze niet willen dat elke pino die ze één keer ontmoet hebben hen kan opzoeken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd en sws hebben veel mensen steeds minder op Facebook staan en vriendenlijst kan je verbergen.
Das dus hetzelfde als op de datingapps nu 'aapjes kijken'? Maar jij geeft dus meer op de persoon zelf dan om wat er op zijn FB staat?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo'n meid met veel FB-vrienden die samen met haar vriendinnen jou gaat uitlachen om jouw FB.
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Das dus hetzelfde als op de datingapps nu 'aapjes kijken'? Maar jij geeft dus meer op de persoon zelf dan om wat er op zijn FB staat?
Dit gaat niet over mij.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Das dus hetzelfde als op de datingapps nu 'aapjes kijken'? Maar jij geeft dus meer op de persoon zelf dan om wat er op zijn FB staat?
Ik wel, maar ik zou beter kunnen kappen op facebook als ik mij druk maak om wat ze vinden toch?quote:
als iemand op die manier geld verdiend is ze je nog niets verplicht. Het is geen prostituee. Haar geld bieden is alsnog een grens overquote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dat heel wat studentes wat bijverdienen door te cammen tegenwoordig? Open en bloot en je kan zo een leuk zakcentje opbouwen door je lichaam te showen. Dan krijg je het beeld dat studenten niet zo braaf zijn en weinig eigenwaarde (of juist veel want ze zien er geld in) hebben toch?
Als je haar tokens geeft, is dat indirect ook geld hoor. Maar geld mag niet volgens de wet, dus noemen ze het tokens.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:20 schreef Allures het volgende:
[..]
als iemand op die manier geld verdiend is ze je nog niets verplicht. Het is geen prostituee. Haar geld bieden is alsnog een grens over
En niet relevant want het is niet alsof hij het alleen bij cam meisjes doet
ik vind het eng dat je het verschil niet zietquote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar een leuk avondje via Tinder regelen (en dus geen geld kwijt zijn) is dan ineens wel moreel verantwoord?
Het enige verschil is dat je blijkbaar vertrouwd over komt op de paar foto's en wat teksten heen en weer.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:23 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vind het eng dat je het verschil niet ziet
geld om te cammen. Dat wil niet zeggen dat ze seks met je wilquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je haar tokens geeft, is dat indirect ook geld hoor. Maar geld mag niet volgens de wet, dus noemen ze het tokens.
een groot verschil is dat je haar geen hoer noemt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat je blijkbaar vertrouwd over komt op de paar foto's en wat teksten heen en weer.
nee! Het verschil is dat de vrouw seks wil met die man en dat ze niet benaderd word als een hoerquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat je blijkbaar vertrouwd over komt op de paar foto's en wat teksten heen en weer.
Dus het gaat puur om de benadering, welke verpakking je eromheen doet? Indirect is ze dat alsnog (en de man ook), lust ipv geld.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:27 schreef Allures het volgende:
[..]
nee! Het verschil is dat de vrouw seks wil met die man en dat ze niet benaderd word als een hoer
Godverdomme zegdat je dit niet snapt is zo bizar dat ik hier met mijn mond open zit
*geeft teiltje door*quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:28 schreef DoubleDip het volgende:
Nou ik ben weer bijgelezen hoor. Heeft iemand een teiltje? En een paar bitchslaps voor die creeps hier. Gatverdamme.
Pas maar op met je femdomquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:28 schreef DoubleDip het volgende:
Nou ik ben weer bijgelezen hoor. Heeft iemand een teiltje? En een paar bitchslaps voor die creeps hier. Gatverdamme.
Met die redenering is iedereen die werkt een hoer...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus het gaat puur om de benadering, welke verpakking je eromheen doet? Indirect is ze dat alsnog (en de man ook), lust ipv geld.
nee. Het gaat om dit denkbeeld. Een vrouw die seks heeft omdat ze daar zin in heeft is geen hoerquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus het gaat puur om de benadering, welke verpakking je eromheen doet? Indirect is ze dat alsnog (en de man ook), lust ipv geld.
Iedereen die neukt is een hoer, want lust. Wat een debiliteit.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:30 schreef MarieAlice het volgende:
Met die redenering is iedereen die werkt een hoer...
Zo ook ja. Al even van de pot gerukt idd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iedereen die neukt is een hoer, want lust. Wat een debiliteit.
De onmachtquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:33 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Zo ook ja. Al even van de pot gerukt idd.
Te veel vrije tijd?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:35 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Elke keer denk de grootste debiliteit hier wel gelezen te hebben, maar toch kan er altijd weer een schepje bovenop. Hoe krijgen ze het voor elkaar, echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |