abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160750990
Zoals eerder aangegeven hulp gezocht bij een psycholoog. De situatie uitgelegd en dat ik graag aan mijn seksleven wil werken en ervan baal dat ik geen vriendin kan vinden. Daarop is eigenlijk meteen aan mij duidelijk gemaakt dat ze daar niet voor zijn, mij eerst willen testen op ASS om daar vervolgens weer een soort sova training aan te bieden.

Daar zit ik niet op te wachten. Ik wil mijn seksualiteit ontwikkelen en niet mijn kostbare tijd verdoen aan het maken van een iq test en groepstherapie om uit dat isolement te komen.

Dat ik geïsoleerd leef is niet het probleem, ik voel mij daar goed bij. Het is alleen dat ik de seks mis.
pi_160751013
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:32 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik ga zo heel dit draadje rustig doorlezen en zal op iedere vraag reageren.
O.k., ben benieuwd.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:35 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen. Dat klinkt misschien narcistisch maar dat is het niet, elke man zou dat wel willen. Toch?
Dat klinkt vooral... compleet van de pot gerukt.
Tails tell tales
pi_160751014
Kan je even reageren op 'premium girls' en hoe narcistisch je bent?
pi_160751022

[ Bericht 82% gewijzigd door syndroom op 17-03-2016 22:51:18 ]
pi_160751054
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Kan je even reageren op 'premium girls' en hoe narcistisch je bent?
Eerst de andere 296 eerdere posts.
pi_160751078
Volg het niet meer sorry.
pi_160751102
Haha 'premium girls'.. Hoe kom je erop? Teveel foute versiergoeroe's zitten lezen neem ik aan.
pi_160751123
Wat is een premium girl en waarom denk je dat zo'n meid bij je zou passen? Of gaat het weer alleen om het neuken van een knappe vrouw?

Daar ga je niet komen met een paar keer in de week oefenen met vrouwen aanspreken. Dan heb je een voorbeeld nodig, iemand die je gedrag corrigeert, zelfvertrouwen, charme, gevoel voor stijl... en sociale vaardigheden.

Kan je nu al vertellen dat dat je nooit gaat lukken.
pi_160751134
Ik weet wel dat je premium hondenbrokken hebt maar premium vrouwen? Dis die vrouwen zijn beter, ruiken ze beter, smaken ze lekkerder?
pi_160751142
De "premium girls" zijn maar voor een enkeling weggelegd. Die enkeling die wel "premium girls" kunnen krijgen zijn heel sociaal. De meeste jongens kunnen geen "premium girls" krijgen. Iemand met enorme sociale achterstanden als jij mag blij zijn als hij überhaupt een meisje kan krijgen, dus zet die "premium girls" maar uit je dromen.
pi_160751169
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:47 schreef R-K het volgende:
De "premium girls" zijn maar voor een enkeling weggelegd. Die enkeling die wel "premium girls" kunnen krijgen zijn heel sociaal. De meeste jongens kunnen geen "premium girls" krijgen. Iemand met enorme sociale achterstanden als jij mag blij zijn als hij überhaupt een meisje kan krijgen, dus zet die "premium girls" maar uit je dromen.
:r :r lamme helpt de blinde
pi_160751205
Dus die van mij is premium of ze speelt hard to get kan ook ;(
pi_160751240
Is dit gewoon niet een troll? Volgens mij zit er nu iemand achter z'n toetsenbordje in een deuk van het lachen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_160751258
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Is dit gewoon niet een troll? Volgens mij zit er nu iemand achter z'n toetsenbordje in een deuk van het lachen.
Ik weet dat hij geen trol is helaas.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_160751296
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:52 schreef habitue het volgende:

[..]

Hoe?

Edit: Ok duidelijk.

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2016 22:57:16 ]
pi_160751348
Manier van doen het zo lang kunnen volhouden.
pi_160751376
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:52 schreef habitue het volgende:

[..]

100% zeker?

Als ik dit zo zie dan kan ik er niet bij dat dit echt is. Zelfs al ben je sociaal incompetent, dan alsnog kan je lezen en denken lijkt me. Als er op een forum al waarschijnlijk duizenden reacties zijn over dat je aanpak niet werkt, dan moet dat op een gegeven moment toch duidelijk zijn.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_160751382
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:35 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen. Dat klinkt misschien narcistisch maar dat is het niet, elke man zou dat wel willen. Toch?
Premium girls? Wat is dat couch casting term? Vind je het raar dat niemand je ziet staan als je zo over mensen, en met name vrouwen denkt? Denk je echt dat men dat niet aanvoelt?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_160751396
Wat ik met 'Premium Girls' bedoel is het type vrouw waar iedereen op geilt maar eigenlijk alleen bereikbaar zijn voor de succesvolle mannen. Dan moet je denken een vrouwen die naast bovengemiddeld knap ook hoog opgeleid zijn. Dit soort vrouwen, studenten, zijn gewoon erg lastig te krijgen als je zelf aan de onderkant van de markt zit.
pi_160751415
premium girls :') Mag ik even een teiltje?
pi_160751435
Ik ben erg maar dit begint mij toch langzaam te overtreffen.
pi_160751460
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:57 schreef syndroom het volgende:
Wat ik met 'Premium Girls' bedoel is het type vrouw waar iedereen op geilt maar eigenlijk alleen bereikbaar zijn voor de succesvolle mannen. Dan moet je denken een vrouwen die naast bovengemiddeld knap ook hoog opgeleid zijn. Dit soort vrouwen, studenten, zijn gewoon erg lastig te krijgen als je zelf aan de onderkant van de markt zit.
Dus je weet al dat je ze nooit kan krijgen omdat je niet succesvol bent. Hou dan niemand voor de gek. Je bent respectloos tegenover vrouwen. Heb je ooit een foto van jezelf gepost? Ben benieuwd hoe je eruit ziet.
pi_160751477
Echter zijn deezer en Syndroom en dan het SC nog zowat het enige dat dit forum draaiende houden dus ik snap het wel.
pi_160751524
quote:
Ik hoop dat je nog waarde hecht aan andere factoren behalve 'knap en hoogopgeleid'. Een vrouw is zoveel meer.
pi_160751532
quote:
Goed te weten dat ik elke dag met 'premium girls' mag om gaan.
pi_160751566
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik hoop dat je nog waarde hecht aan andere factoren behalve 'knap en hoogopgeleid'. Een vrouw is zoveel meer.
Persoonlijkheid bijvoorbeeld. Om er maar eens te noemen.
pi_160751574
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:00 schreef MrCookies het volgende:
Echter zijn deezer en Syndroom en dan het SC nog zowat het enige dat dit forum draaiende houden dus ik snap het wel.
Ach, het is mooi vermaak. Iedereen kan zich even verkneukelen en de TS'en kunnen zich even wentelen in de aandacht.
pi_160751585
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:02 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Ach, het is mooi vermaak. Iedereen kan zich even verkneukelen en de TS'en kunnen zich even wentelen in de aandacht.
daarom.
pi_160751599
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:02 schreef MrCookies het volgende:

[..]

Persoonlijkheid bijvoorbeeld. Om er maar eens te noemen.
Daar voel je niks van tijdens het lozen van je kwakje natuurlijk. My bad.
pi_160751619
In dit topic: onzekere vrouwen die zich niet premium voelen. :9

Syndroom, denk je niet dat om het even welke leuke meid je hele manier van denken en doen zou kunnen beïnvloeden? Na een paar geslaagde dates met de girl next door denk je misschien niet eens meer aan andere meisjes en wil je alleen nog bij haar zijn. Ik hoop dat je die gevoelens nog gaat meemaken. Laten we er samen aan werken. *O*
pi_160751638
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar voel je niks bij tijdens het lozen van je kwakje natuurlijk. My bad.
Ben een van de weinigen mannen die zijn bed partner goed wilt kennen, anders gebeurt er niets. Weet zeldzaamheid heeft mij al wel veel STD's gescheeld.
pi_160751642
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En kok en schoonmaakster uiteraard :D
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_160751662
Ze moet goed voor de kinderen zijn een feeks heb je niks aan.
pi_160751672
quote:
"lastig te krijgen"...... Alsof we het over een exclusieve sportauto of zo hebben.... Duur, dus alleen bereikbaar voor "succesvolle" mannen. Echt, kerel. Zoek hulp.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_160751693
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:04 schreef Drieklank het volgende:
In dit topic: onzekere vrouwen die zich niet premium voelen. :9

Syndroom, denk je niet dat om het even welke leuke meid je hele manier van denken en doen zou kunnen beïnvloeden? Na een paar geslaagde dates met de girl next door denk je misschien niet eens meer aan andere meisjes en wil je alleen nog bij haar zijn. Ik hoop dat je die gevoelens nog gaat meemaken. Laten we er samen aan werken. *O*
Jij bent ook niet helemaal lekker? _O-
'Laten we er samen aan werken'
pi_160751700
quote:
15s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

"lastig te krijgen"...... Alsof we het over een exclusieve sportauto of zo hebben.... Duur, dus alleen bereikbaar voor "succesvolle" mannen. Echt, kerel. Zoek hulp.
Wat Barb zegt.
pi_160751709
quote:
15s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik hoef die vrouwen niet die daarvoor vallen. Kosten enkel bakken met geld en een hoop ellende geef mij maar een schattig lief ding :)
  donderdag 17 maart 2016 @ 23:07:23 #38
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_160751717
quote:
Iedereen is lastig "te krijgen" als je onderaan de ladder staat.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_160751722
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Nou...
pi_160751744
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar voel je niks van tijdens het lozen van je kwakje natuurlijk. My bad.
Ik ben ook benieuwd hoe TS de, mocht hij het voor elkaar krijgen, seks voorzich ziet. Enige compassie om het meisje te bevredigen, of is het 2 minuten nadat de deur van de hotelkamer dicht gaat al je rubber dichtknopen en weg pleuren.
pi_160751748
quote:

[..]

Je kunt geen ladder beklimmen als je op je handen blijft zitten.
pi_160751776
Seks duurt bij mij uren, een hoer is mij te duur.
pi_160751788
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:09 schreef MrCookies het volgende:
Seks duurt bij mij uren, een hoer is mij te duur.
Topic gaat niet over jou, stop eens
pi_160751798
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Topic gaat niet over jou, stop eens
Wat is dat toch met die mensen die het topic naar zichzelf toetrekken.
pi_160751830
Snap ik ook niet, trek niks naar mij toe.
pi_160751832
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:06 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Jij bent ook niet helemaal lekker? _O-
'Laten we er samen aan werken'
Ik ben anders best te doen heb ik me laten vertellen. Jammer dat jij zo lelijk en dik bent, maar ik stel zelf gelukkig geen hoge eisen.

Als Syndroom serieus ingaat op de serieuze reacties, dan kunnen wij hem serieus helpen en kan hij serieus aan de slag. Een beetje positiviteit in dit afzeiktopic deel 2.
pi_160751862
quote:
11s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:12 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik ben anders best te doen heb ik me laten vertellen. Jammer dat jij zo lelijk en dik bent, maar ik stel zelf gelukkig geen hoge eisen.

Als Syndroom serieus ingaat op de serieuze, dan kunnen wij hem serieus helpen en kan hij serieus aan de slag. Een beetje positiviteit in dit afzeiktopic deel 2.
Heb je de OP wel gelezen?

quote:
Daar zit ik niet op te wachten. Ik wil mijn seksualiteit ontwikkelen en niet mijn kostbare tijd verdoen aan het maken van een iq test en groepstherapie om uit dat isolement te komen.

Dat ik geïsoleerd leef is niet het probleem, ik voel mij daar goed bij. Het is alleen dat ik de seks mis.
Als het je lukt om syndroom van gedachten te veranderen, dan eet ik mijn schoen op.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2016 23:14:21 ]
pi_160751876
Waarom wil je premium vrouwen? Die zijn veeleisend en het kost wel wat geld om hen het hof te maken. Dacht dat je uit was op gratis sex. Ben je van plan om een casanova te worden ofzo?
pi_160751883
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:07 schreef MrCookies het volgende:

[..]

Ik hoef die vrouwen niet die daarvoor vallen. Kosten enkel bakken met geld en een hoop ellende geef mij maar een schattig lief ding :)
Ik ben benieuwd wat syndroom onder premium verstaat. Ik wil Yolanthe Cabau en Sylvie Meis beslist niet premium noemen, eerder vuilniszakken. Daarentegen mijn voormalige klasgenotes van het vwo wel.
pi_160751888
quote:

[..]

Als Syndroom serieus ingaat op de serieuze reacties, dan kunnen wij hem serieus helpen en kan hij serieus aan de slag. Een beetje positiviteit in dit afzeiktopic deel 2.
Oke, maar praat voor jezelf. Niks 'wij', als je hem wilt helpen, dan wens ik je veel succes
pi_160751906
quote:

[..]

Als Syndroom serieus ingaat op de serieuze, dan kunnen wij hem serieus helpen en kan hij serieus aan de slag. Een beetje positiviteit in dit afzeiktopic deel 2.
Als je die posts van een half jaar geleden zag en hij nu dit post denk ik dat ie serieuze hulp nodig heeft ipv serieuze reacties.

Mensen reageren serieus dat hij die cursus moet doen, maar dat wilt meneer niet. Dan houd het gauw op lijkt me.
pi_160751908
quote:

[..]

En je net als TS hoopt op een dag als een fucking Spider-Man omhoog te klimmen in plaats van de ladder te pakken.
pi_160752079
Ik snap die weerstand tegen mij hier niet.

Denk je zelf dat ik voor de lol ongeveer twee weken terug nog helemaal naar Utrecht ben afgereisd om daar in de kou eindigend met blaren op mijn voeten door Utrecht CS, Hoog Catharijne te ijsberen om chagrijnig met lege handen en een lege portemonnee weer terug te keren? Ik doe er wel zeker moeite voor, alleen de resultaten blijven uit!

Ik had filmpjes op YouTube gezien waar men spontaan vrouwen gingen aanspreken, ik wou dat ook eens proberen maar als puntje bij paaltje komt weet ik me geen houding te geven en durf ik niet op een vrouw af te stappen. Hetzelfde bij een cafe of club binnenstappen.

Ik ben uiteindelijk maar weggegaan omdat het daar stikt van de cameras en de twee agenten ook steeds naar me aan het kijken waren. Bovendien was het koud en had ik pijn aan mijn voeten.

Wel frustrerend is de wetenschap dat andere leeftijdsgenoten wel contact durven maken en die avond nog een ONS kunnen beleven. Sta je daar dan op Utrecht CS eenzaam op een bankje vrouwen te bekijken. :')

Het is een beetje creepy daar ben ik het wel mee eens maar ik zie geen andere optie hoe ik dichtbij jonge vrouwen kan komen. Spitsreizen zou ook nog een optie zijn, het is alleen niet te hopen dat ze de studenten ov kaart binnenkort gaan afschaffen want dat zou wel een enorm verlies aan mooi uitzicht zijn. :P

Dit was overigens de tweede keer, andere stad. Staat los van de eerste keer toen ik nog door de politie om mijn legitimatie ben gevraagd.
pi_160752121
Sociale vaardigheidstraining. Professionele hulp. Enzo. Lees de vorige 1000000 posts even, dan vind je dit ook terug.
pi_160752172
:')
Lekker doordrammen hoe zielig je bent terwijl je het probeert. Dude, je doet het helemaal verkeerd, daarom is er geen resultaat. Wie gaat nou rondjes lopen buiten? :')
En je ziet het niet in, daarom moet je professionele hulp zoeken.
pi_160752196
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:21 schreef syndroom het volgende:

Denk je zelf dat ik voor de lol ongeveer twee weken terug nog helemaal naar Utrecht ben afgereisd om daar in de kou eindigend met blaren op mijn voeten door Utrecht CS, Hoog Catharijne te ijsberen om chagrijnig met lege handen en een lege portemonnee weer terug te keren? Ik doe er wel zeker moeite voor, alleen de resultaten blijven uit!

Ik had filmpjes op YouTube gezien waar men spontaan vrouwen gingen aanspreken, ik wou dat ook eens proberen maar als puntje bij paaltje komt weet ik me geen houding te geven en durf ik niet op een vrouw af te stappen. Hetzelfde bij een cafe of club binnenstappen.

Ik ben uiteindelijk maar weggegaan omdat het daar stikt van de cameras en de twee agenten ook steeds naar me aan het kijken waren. Bovendien was het koud en had ik pijn aan mijn voeten.

Wel frustrerend is de wetenschap dat andere leeftijdsgenoten wel contact durven maken en die avond nog een ONS kunnen beleven. Sta je daar dan op Utrecht CS eenzaam op een bankje vrouwen te bekijken. :')

Het is een beetje creepy daar ben ik het wel mee eens maar ik zie geen andere optie hoe ik dichtbij jonge vrouwen kan komen. Spitsreizen zou ook nog een optie zijn, het is alleen niet te hopen dat ze de studenten ov kaart binnenkort gaan afschaffen want dat zou wel een enorm verlies aan mooi uitzicht zijn. :P

Dit was overigens de tweede keer, andere stad. Staat los van de eerste keer toen ik nog door de politie om mijn legitimatie ben gevraagd.
Maar therapie is dus nog steeds niet nodig?
pi_160752217
quote:

Professionele hulp. :% Je hebt eindelijk die eerste stap naar een psycholoog genomen, nu doorzetten!
Tails tell tales
pi_160752259
Waarom ga je in het openbaar willekeurig meisjes proberen te versieren? Zoiets moet organisch gebeuren zonder voorbedachte rade. Die YouTube video's zijn vertekend, gemiddelde jongen gaat echt niet een dagje in de stad vertoeven om alleen een meisje te versieren. Goed dat je probeert je angsten te overwinnen, maar het is niet effectief; je vertraagt je ontwikkeling door te grote stappen te nemen waar je nog lang niet aan toe bent.
pi_160752272
quote:

Denk je zelf dat ik voor de lol ongeveer twee weken terug nog helemaal naar Utrecht ben afgereisd om daar in de kou eindigend met blaren op mijn voeten door Utrecht CS, Hoog Catharijne te ijsberen om chagrijnig met lege handen en een lege portemonnee weer terug te keren?
Nee, wie doet dat wel voor de lol?

quote:
Ik doe er wel zeker moeite voor, alleen de resultaten blijven uit!
Dat komt omdat je te autistisch bent om er iets van te begrijpen.

quote:
Dan moet je daar iets aan doen. Bijvoorbeeld hulp zoeken.

quote:
Ik ben uiteindelijk maar weggegaan omdat het daar stikt van de cameras
Oh wat eng. ;(

quote:
en de twee agenten ook steeds naar me aan het kijken waren.
Kan je nagaan dat er zelfs al twee agenten naar je kijken, waarom zouden meisjes dan naar je kijken? Ben je zo lelijk? Stink je?

quote:
Bovendien was het koud en had ik pijn aan mijn voeten.
Meissie toch. Bij thuiskomst wel een voetenbadje genomen, hoop ik?

quote:
Wel frustrerend is de wetenschap dat andere leeftijdsgenoten wel contact durven maken en die avond nog een ONS kunnen beleven.
Dat begrijp ik, maar die andere leeftijdsgenoten hebben wel social skills ervoor. Jij niet. Dus wat doe je dan? Hulp zoeken.

quote:
Sta je daar dan op Utrecht CS eenzaam op een bankje vrouwen te bekijken. :')
Gelukkig zie je zelf ook wel in dat het emogifwaardig is. En als ik een vrouw was, en jij zou mij bekijken, dan zou ik je eng vinden. Begrijp je dat wel?

quote:
Het is een beetje creepy daar ben ik het wel mee eens maar ik zie geen andere optie hoe ik dichtbij jonge vrouwen kan komen.
Jawel, hulp zoeken en de alternatieven van je psycholoog aanvaarden.

quote:
Spitsreizen zou ook nog een optie zijn, het is alleen niet te hopen dat ze de studenten ov kaart binnenkort gaan afschaffen want dat zou wel een enorm verlies aan mooi uitzicht zijn. :P
Of hulp zoeken is een optie.

quote:
Nou, welke conclusie kan je daaruit trekken?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2016 23:30:08 ]
pi_160752278
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:23 schreef DoubleDip het volgende:
Sociale vaardigheidstraining. Professionele hulp. Enzo. Lees de vorige 1000000 posts even, dan vind je dit ook terug.
Ik heb toch gezegd dat zij mij niet kunnen helpen.

Dat traject waarin ASS officieel wordt gediagnosticeerd gaan maanden overheen, er moeten testen gedaan worden, er moet contact worden gezocht met ouders, familieleden, mensen van vroeger. Dan pas zou een behandeling eventueel op gang kunnen komen. Dan gaat het nog alleen maar om sociale vaardigheden, dagbesteding et cetera. Dat boeit mij niet. Ik heb een doel en dat is helder. Die professionals kunnen ook weinig voor mij betekenen. Denk je soms dat ze voor mij opzoek gaan naar vrouwen die met mij een relatie of ONS willen hebben? Nee, die beperken zich alleen tot wat standaard testjes en therapie zoals een sova training waar ik weinig aan heb.

Als die sova nou meer gericht zou zijn in het versieren van vrouwen was het een ander verhaal geweest. :P
pi_160752333
quote:

Ja want die filmpjes op YouTube zijn echt :') Gast je steekt moeite in de verkeerde dingen. Door Hoog Catharenije lopen krijg je geen seks hoor, net zoals 5x door een straat met café's lopen.

Ik denk dat precies 0 gasten seks hebben weten te krijgen door in de kou over hoog Catharijne te struinen opzoek naar jonge dames.

Grootste kans dat je ONS krijgt is als je gaat stappen om plezier te hebben en niet als een geile beer elke vrouw als lust object ziet en alleen maar uit bent op sex. Is je al honderd keer verteld, maar je wilt niet luisteren.
pi_160752358
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:28 schreef Etsu het volgende:

Nou, welke conclusie kan je daaruit trekken?
Het enige leuke was wel dat ik aantrekkelijke jonge vrouwen in real zag. Dat is qua beleving toch anders dan dat je naar een computerscherm moet kijken.
pi_160752365
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:28 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat traject waarin ASS officieel wordt gediagnosticeerd gaan maanden overheen, er moeten testen gedaan worden, er moet contact worden gezocht met ouders, familieleden, mensen van vroeger. Dan pas zou een behandeling eventueel op gang kunnen komen. Dan gaat het nog alleen maar om sociale vaardigheden, dagbesteding et cetera. Dat boeit mij niet. Ik heb een doel en dat is helder. Die professionals kunnen ook weinig voor mij betekenen. Denk je soms dat ze voor mij opzoek gaan naar vrouwen die met mij een relatie of ONS willen hebben? Nee, die beperken zich alleen tot wat standaard testjes en therapie zoals een sova training waar ik weinig aan heb.

Als die sova nou meer gericht zou zijn in het versieren van vrouwen was het een ander verhaal geweest. :P
Dacht je dat je een meisje van de Interpolis ging krijgen dan?
Natuurlijk kunnen ze je niet aan seks helpen. Ze kunnen je helpen aan je sociale vaardigheden te werken waardoor seks en relaties straks niet meer onbereikbaar zijn.

Er bestaat geen quick fix.
pi_160752373
quote:

[..]

Hoe weet je nu al dat je niet geholpen kan worden?

En nogmaals: met die plaat voor je kop kom je nooit ergens.
Lees en begrijp eens: je hebt sociale vaardigheden nodig om meisjes te kunnen versieren. Geen een meisje wil iemand zoals jij: geen vrienden, negatief, narcistisch, egocentrisch.
Misschien is het inderdaad een idee dat alle fokkers jou vanaf nu moeten gaan negeren. :')
Je hebt echt totaal geen zelfkennis
pi_160752380
quote:

[..]

Nee, jij wilt niet geholpen worden. Dat is het probleem. JIJ bent het probleem. En dat is je al duizenden keren verteld.

Only idiots refuse to change their minds.
pi_160752383
quote:

[..]

Misschien is een eerste stap normaal contacten kunnen leggen met mensen en je zo gedragen dat mensen je niet meer als creepy en eng beschouwen... als ze je mijden en je vragen weg te gaan, valt er namelijk weinig te versieren. Sova training zou daar dus al bij kunnen helpen.

Je kan toch even goed die hulp aannemen en ondertussen nog je eigen gang gaan?
pi_160752385
quote:

[..]

Als je niet aan je sociale vaardigheden wilt werken, zorg ervoor dat je op je eigen benen kan staan en financieel het ruim hebt. Zoek op internet een buitenlandse vriendin, haal haar hier naartoe, maak haar paar maal zwanger voordat ze een permanente verblijfsvergunning heeft en je hebt je doel bereikt.
pi_160752397
quote:

[..]

Dus je blijft doen wat je de afgelopen maanden ook al helpt gedaan, hopend opdat er 1 zo gek is om op je pik te springen... Je ziet hoe ver het je heeft gebracht tot nu toe en verder ga je ook niet komen.
pi_160752410
quote:

[..]

Het helpt je in ieder geval wel in de goede richting, want zelf kan je het niet.
pi_160752427
quote:

[..]

Ze kunnen je wel helpen, alleen jij bent te koppig om het te accepteren. Jij hebt een doel, een ONS. Je snapt blijkbaar niet dat je daar middelen voor nodig hebt, namelijk sociale vaardigheden, die je niet hebt. Hoe wil jij een meid het bed in krijgen zonder sociale skills?

Overigens kun je prima een sova training doen zonder een officiële autist te zijn. Ik heb het ook gedaan, genoeg niet-autisten die daar zaten.

Bovendien, als het dan lukt he, denk je dan echt dat je met jouw sociale skills een relatie kunt onderhouden?

Jij wilt een quick fix zoals eerder is opgemerkt. Die is er niet.
pi_160752440
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:33 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Als je niet aan je sociale vaardigheden wilt werken, zorg ervoor dat je op je eigen benen kan staan en financieel het ruim hebt. Zoek op internet een buitenlandse vriendin, haal haar hier naartoe, maak haar paar maal zwanger voordat ze een permanente verblijfsvergunning heeft en je hebt je doel bereikt.
Nee nee, kan niet. Hij wil niet betalen voor een vriendin. 'Premium girls' moeten op hem afstappen, want hij heeft zoveel te bieden
pi_160752448
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:32 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het enige leuke was wel dat ik aantrekkelijke jonge vrouwen in real zag. Dat is qua beleving toch anders dan dat je naar een computerscherm moet kijken.
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg welke conclusie je kan trekken uit het feit dat je twee keer naar een onbekende stad bent geweest en weer maagd thuiskwam én zelfs bij de eerste keer om je ID is gevraagd en bij de tweede keer twee agenten naar je kijken. Wat straal je in godsnaam uit?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2016 23:35:54 ]
pi_160752457
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:32 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Hoe weet je nu al dat je niet geholpen kan worden?

En nogmaals: met die plaat voor je kop kom je nooit ergens.
Lees en begrijp eens: je hebt sociale vaardigheden nodig om meisjes te kunnen versieren. Geen een meisje wil iemand zoals jij: geen vrienden, negatief, narcistisch, egocentrisch.
Misschien is het inderdaad een idee dat alle fokkers jou vanaf nu moeten gaan negeren. :')
Je hebt echt totaal geen zelfkennis
Wat ik al zei, die moet een troll zijn. Het is al 1000x tegen hem gezegd, maar het lijkt net of ie niet kan lezen.
pi_160752466
Aspergers willen bijna nooit geholpen worden is de koppigheid enzo. Maar blijf vooral doorgaan... Neem mij vooral niet serieus doe ik al jaren ook niet meer.
pi_160752480
Sukkels.
pi_160752487
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:34 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet. Ik vroeg welke conclusie je kan trekken uit het feit dat je twee keer naar een onbekende stad bent geweest en zelfs bij de eerste keer om je ID is gevraagd en bij de tweede keer twee agenten naar je kijken. Wat straal je in godsnaam uit?
Uitstraling, lichaamstaal. Denk dat iedereen wel ziet dat hij een creep is.
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:35 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Wat ik al zei, die moet een troll zijn. Het is al 1000x tegen hem gezegd, maar het lijkt net of ie niet kan lezen.
Geen idee, als hij echt een autist is, dan kan geloof ik best dat dit echt is.
pi_160752501
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:34 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet. Ik vroeg welke conclusie je kan trekken uit het feit dat je twee keer naar een onbekende stad bent geweest en zelfs bij de eerste keer om je ID is gevraagd en bij de tweede keer twee agenten naar je kijken. Wat straal je in godsnaam uit?
Waarschijnlijk als een verlekkerde idioot naar jongen meisjes staren en minuten lang door een straat heen en weer lopen... Dan trek je snel de aandacht lijkt me.
pi_160752503
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Dus je blijft doen wat je de afgelopen maanden ook al helpt gedaan, hopend opdat er 1 zo gek is om op je pik te springen... Je ziet hoe ver het je heeft gebracht tot nu toe en verder ga je ook niet komen.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
pi_160752522
Volgens mij is syndroom -helaas- geen troll. Wel een creep als ik het allemaal zo hoor.
pi_160752535
quote:
Echt, alsof je postzegels spaart of zo :{
pi_160752547
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 21:54 schreef erodome het volgende:

[..]

Begin gewoon eens met leuk contact, zonder verdere bijbedoelingen. Gewoon een prettige conversatie, een vriendschap, een leuke middag/avond.
Als dat soepel gaat zal je zien dat meer maar een kleine stap is. Maar zonder dat gewone leuke contact is het erg lastig om tot meer te komen.

Probeer eens niets anders te bereiken dan gewoon dat leuk. Als dat je beter afgaat ben je helemaal klaar voor de volgende stap, soms duidelijk maken dat je interesse in meer hebt dus.
Ook dit is voor jezelf, want als je altijd als bedoeling dat meer hebt zal je vrijwel altijd een teleurstelling hebben en je daardoor slechter voelen. Als gewoon leuk je doel is zal je veel meer succes hebben en is meer een extra toevoeging. Dan kom je thuis met een yess, het is weer een geslaagde dag geweest ipv shit, weer gefaald.

Vrouwen houden van mannen die normaal met ze om kunnen gaan, waarbij ze niet vanaf de eerste seconde de druk om meer voelen. Door die druk voelen ze zich genoodzaakt om vrijwel gelijk te reageren op die ongesproken vraag, gelijk af te wijzen en dat zullen ze dan ook meestal doen.
Dit vind ik een erg goede post. Deezertje:

Neem hele kleine stapjes. Steeds je comfortzone een stukje verder uitbreiden. Daar hoeft nog verder niets achter te zitten, behalve het doel 'proberen om contact met iemand maken'. Let op het woordje proberen, dat is de eerste stap. En vanuit daar bouw je steeds verder uit. Belangrijk daarbij is dat, mocht het een keer niet lukken (omdat diegene niets terug zegt, je raar aan kijkt, of in het ergste geval zelfs uitlacht), je dat niet ziet als een mislukking. Jij hebt het immers geprobeerd. Jij hebt de stap gezet. De uitkomst, tsja .. dat hangt ook grotendeels van de ander af, dus daar heb je niet echt controle over. Het enige wat op dat moment telt is dat jij je angst een klein stukje overwonnen hebt. Je bent de uitdaging aan gegaan. En dat is volgens mij waar je je nu op moet focussen. Het proberen om contact met iemand te leggen. Steeds weer opnieuw, totdat jij je daar comfortabel bij voelt.

Nou weet ik dat je erg negatieve gedachten hebt, en waarschijnlijk denk je nu "ja.. dat is makkelijk praten ..", dus laat ik het over een andere boeg gooien...

Stel dat jij iemand aanspreekt, een simpel eerste contact legt. Wat is het allerergste dat er dan volgens jou kan gebeuren? (ik heb geen zin om te wachten op je reactie, dus ik probeer deze vraag even voor je in te vullen, zeg het me maar als ik er naast zit.) Waarschijnlijk is je angst, dat je afgewezen wordt. Dat je buitengesloten wordt, en dat je je minderwaardig voelt. Een begrijpelijke angst, want dat vind niemand leuk.

Maar...! die angst wordt irrationeel op het moment dat je daar je niet-handelen op baseert. Wanneer je je gedrag laat leiden door die angst. En ja .. op het moment dat jij in zo'n situatie zit en je kiest er vanuit die angst voor om niets te doen, dan heeft dat op het moment zelf, een positief effect. Je hoeft die angst immers niet onder ogen te komen, te lijf te gaan. En dat werkt stress verlagend. Helaas is het langere-termijn-effect van niets doen, dat je dus geen sociale contacten legt. En dat leidt tot eenzaamheid.

Kortom, als je je sociale angst niet te lijf gaat, zal je eenzaam blijven. En om dat niet te laten gebeuren, verwijs ik je dus naar bovenstaande quote van Erodome. En naar een psycholoog, want die kunnen je hier echt enorm mee helpen.

Ik sprak onlangs met iemand die een enorme angst heeft om flauw te vallen in publieke ruimtes, en uit schaamte nog amper de deur uit durfde. Heeft een gezin, en is toch al 6 jaar niet meer naar de supermarkt geweest. Die persoon zit nu op de helft van zijn deeltijd-therapie (3 dagen per week, 4 maanden lang) (vrij standaard qua inhoud; behandeling angststoornis mbv cognitieve therapie), en hij is afgelopen week met zijn kinderen wezen winkelen op een zaterdag.

[ Bericht 1% gewijzigd door probeer op 17-03-2016 23:45:04 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_160752559
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:37 schreef DoubleDip het volgende:
Volgens mij is syndroom -helaas- geen troll. Wel een creep als ik het allemaal zo hoor.
Dikke autist is het doe je niks aan vooral niet vanaf een forum.
pi_160752579
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:36 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Uitstraling, lichaamstaal. Denk dat iedereen wel ziet dat hij een creep is.

[..]

Geen idee, als hij echt een autist is, dan kan geloof ik best dat dit echt is.
Ik ken zelf een aantal autisten en daar is gewoon prima mee te praten, sociaal onhandig, maar zeer zeker niet dom, zoals ts nu over komt.
pi_160752589
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:39 schreef MrCookies het volgende:

[..]

Dikke autist is het doe je niks aan vooral niet vanaf een forum.
Ja dat is waar. Jammer, want ik heb hier ook wel wat autisten voorbij zien komen die op sociaal gebied flink beter zijn geworden. Het kan dus wel. Maar er is geen quick fix.
pi_160752613
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:40 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ja dat is waar. Jammer, want ik heb hier ook wel wat autisten voorbij zien komen die op sociaal gebied flink beter zijn geworden. Het kan dus wel. Maar er is geen quick fix.
Oh vast, maar deze niet.
pi_160752618
En die ander ook niet.
pi_160752630
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:40 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik ken zelf een aantal autisten en daar is gewoon prima mee te praten, sociaal onhandig, maar zeer zeker niet dom, zoals ts nu over komt.
Niet iedere autist is hetzelfde. Ik heb in een klas met 7 autisten gezeten en iedere autist is anders en behoeft een eigen aanpak/plan van aanpak.
pi_160752635
quote:

[..]

Zal ook wel iets met persoonlijkheid te maken hebben.
pi_160752648
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:41 schreef MrCookies het volgende:

[..]

Oh vast, maar deze niet.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:41 schreef MrCookies het volgende:
En die ander ook niet.
Nee dat zou heel goed kunnen. Sommige zijn daar gewoon te autistisch voor. Maar je zou toch zeggen dat enige vooruitgang mogelijk moet zijn. Alleen zitten ze zichzelf in de weg.
pi_160752701
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:43 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

[..]

Nee dat zou heel goed kunnen. Sommige zijn daar gewoon te autistisch voor. Maar je zou toch zeggen dat enige vooruitgang mogelijk moet zijn. Alleen zitten ze zichzelf in de weg.
Niet zonder hulp en dan niet via een lullig forum als deze. Daarom ageer ik zo... Fucking cirkeltjes loop je dan en daar worden die knullen ook niet beter van.
pi_160752705
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:42 schreef Etsu het volgende:

[..]

Niet iedere autist is hetzelfde. Ik heb in een klas met 7 autisten gezeten en iedere autist is anders en behoeft een eigen aanpak/plan van aanpak.
Klopt, mijn vader werkt met autisten. Als het beeld wat ik heb van ts dan valt ie in de categorie niet naar buiten mogen zonder begeleiding bij wijze van spreken...

Aangezien ie dat wel doet lijkt me een troll de enige optie.
pi_160752718
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:42 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Zal ook wel iets met persoonlijkheid te maken hebben.
Als je denkt dat de kortste weg naar een ONS via Utrecht gaat, dan is er wel wat meer mis dan autisme alleen. Kom op zeg, alsof je enige kans van slagen hebt door in een vreemde stad op straat wildvreemde meisjes aan te spreken.

Zegt imho vooral iets over de manier waarop TS naar vrouwen kijkt. En erg verstandig dat de meisjes er niet intrappen.
pi_160752738
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:45 schreef Queller het volgende:

[..]

Als je denkt dat de kortste weg naar een ONS via Utrecht gaat, dan is er wel wat meer mis dan autisme alleen. Kom op zeg, alsof je enige kans van slagen hebt door in een vreemde stad op straat wildvreemde meisjes aan te spreken.

Zegt imho vooral iets over de manier waarop TS naar vrouwen kijkt. En erg verstandig dat de meisjes er niet intrappen.
Amen.
pi_160752749
quote:

[..]

Klopt, ik ken er ook een paar, maar ik denk ook niet dat ts dom is, hij heeft gewoon een plaat voor zijn kop. Misschien heeft hij nog iets naast autisme.

Wat ik vooral voor me zie over paar maanden is dat syndroom wel in staat is om ghb oid te gebruiken zodat hij een meisje 'gewillig' mee naar huis kan nemen, zo gefrustereerd komt hij over, en als je leest dat hij telkens rondjes loopt.. Klinkt echt creepy.
pi_160752751
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:40 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dit dus.
pi_160752802
quote:

[..]

Q :9~ The premiumst of girls :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_160752808
quote:

[..]

En dan durf ik niet eens te zeggen wat er eerder was ... zijn verknipte vrouw-beeld, waardoor sociaal contact niet lukt. Of zijn verknipte vrouw-beeld, omdat sociaal contact niet lukt. Kip of ei, maar uiteindelijk een enorme vicieuze cirkel.
pi_160752823
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Q :9~ The premiumst of girls :9~
Onbereikbaar dus voor syndroom ;(
pi_160752825
In deel 1 zei TS iets over dat ie zijn kostbare tijd niet wil verspillen. Ondertussen wel maanden en maanden hier zitten janken en zeiken terwijl ie ondertussen met behulp van therapie stappen vooruit gemaakt had kunnen hebben.
pi_160752874
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:51 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
In deel 1 zei TS iets over dat ie zijn kostbare tijd niet wil verspillen. Ondertussen wel maanden en maanden hier zitten janken en zeiken terwijl ie ondertussen met behulp van therapie stappen vooruit gemaakt had kunnen hebben.
Allemaal niet praktisch genoeg, hij wilt NU zijn pik in een premium girl stoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')