O.k., ben benieuwd.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:32 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik ga zo heel dit draadje rustig doorlezen en zal op iedere vraag reageren.
Dat klinkt vooral... compleet van de pot gerukt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:35 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen. Dat klinkt misschien narcistisch maar dat is het niet, elke man zou dat wel willen. Toch?
Eerst de andere 296 eerdere posts.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Kan je even reageren op 'premium girls' en hoe narcistisch je bent?
quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:47 schreef R-K het volgende:
De "premium girls" zijn maar voor een enkeling weggelegd. Die enkeling die wel "premium girls" kunnen krijgen zijn heel sociaal. De meeste jongens kunnen geen "premium girls" krijgen. Iemand met enorme sociale achterstanden als jij mag blij zijn als hij überhaupt een meisje kan krijgen, dus zet die "premium girls" maar uit je dromen.
Ik weet dat hij geen trol is helaas.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Is dit gewoon niet een troll? Volgens mij zit er nu iemand achter z'n toetsenbordje in een deuk van het lachen.
Hoe?quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:52 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik weet dat hij geen trol is helaas.
100% zeker?quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:52 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik weet dat hij geen trol is helaas.
Premium girls? Wat is dat couch casting term? Vind je het raar dat niemand je ziet staan als je zo over mensen, en met name vrouwen denkt? Denk je echt dat men dat niet aanvoelt?quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:35 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen. Dat klinkt misschien narcistisch maar dat is het niet, elke man zou dat wel willen. Toch?
Dus je weet al dat je ze nooit kan krijgen omdat je niet succesvol bent. Hou dan niemand voor de gek. Je bent respectloos tegenover vrouwen. Heb je ooit een foto van jezelf gepost? Ben benieuwd hoe je eruit ziet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:57 schreef syndroom het volgende:
Wat ik met 'Premium Girls' bedoel is het type vrouw waar iedereen op geilt maar eigenlijk alleen bereikbaar zijn voor de succesvolle mannen. Dan moet je denken een vrouwen die naast bovengemiddeld knap ook hoog opgeleid zijn. Dit soort vrouwen, studenten, zijn gewoon erg lastig te krijgen als je zelf aan de onderkant van de markt zit.
Ik hoop dat je nog waarde hecht aan andere factoren behalve 'knap en hoogopgeleid'. Een vrouw is zoveel meer.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:57 schreef syndroom het volgende:
Wat ik met 'Premium Girls' bedoel is het type vrouw waar iedereen op geilt maar eigenlijk alleen bereikbaar zijn voor de succesvolle mannen. Dan moet je denken een vrouwen die naast bovengemiddeld knap ook hoog opgeleid zijn. Dit soort vrouwen, studenten, zijn gewoon erg lastig te krijgen als je zelf aan de onderkant van de markt zit.
Goed te weten dat ik elke dag met 'premium girls' mag om gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:57 schreef syndroom het volgende:
Persoonlijkheid bijvoorbeeld. Om er maar eens te noemen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog waarde hecht aan andere factoren behalve 'knap en hoogopgeleid'. Een vrouw is zoveel meer.
Ach, het is mooi vermaak. Iedereen kan zich even verkneukelen en de TS'en kunnen zich even wentelen in de aandacht.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:00 schreef MrCookies het volgende:
Echter zijn deezer en Syndroom en dan het SC nog zowat het enige dat dit forum draaiende houden dus ik snap het wel.
daarom.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:02 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Ach, het is mooi vermaak. Iedereen kan zich even verkneukelen en de TS'en kunnen zich even wentelen in de aandacht.
Daar voel je niks van tijdens het lozen van je kwakje natuurlijk. My bad.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:02 schreef MrCookies het volgende:
[..]
Persoonlijkheid bijvoorbeeld. Om er maar eens te noemen.
Ben een van de weinigen mannen die zijn bed partner goed wilt kennen, anders gebeurt er niets. Weet zeldzaamheid heeft mij al wel veel STD's gescheeld.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar voel je niks bij tijdens het lozen van je kwakje natuurlijk. My bad.
En kok en schoonmaakster uiteraardquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog waarde hecht aan andere factoren behalve 'knap en hoogopgeleid'. Een vrouw is zoveel meer.
"lastig te krijgen"...... Alsof we het over een exclusieve sportauto of zo hebben.... Duur, dus alleen bereikbaar voor "succesvolle" mannen. Echt, kerel. Zoek hulp.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:57 schreef syndroom het volgende:
Jij bent ook niet helemaal lekker?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:04 schreef Drieklank het volgende:
In dit topic: onzekere vrouwen die zich niet premium voelen.![]()
Syndroom, denk je niet dat om het even welke leuke meid je hele manier van denken en doen zou kunnen beïnvloeden? Na een paar geslaagde dates met de girl next door denk je misschien niet eens meer aan andere meisjes en wil je alleen nog bij haar zijn. Ik hoop dat je die gevoelens nog gaat meemaken. Laten we er samen aan werken.
Wat Barb zegt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"lastig te krijgen"...... Alsof we het over een exclusieve sportauto of zo hebben.... Duur, dus alleen bereikbaar voor "succesvolle" mannen. Echt, kerel. Zoek hulp.
Ik hoef die vrouwen niet die daarvoor vallen. Kosten enkel bakken met geld en een hoop ellende geef mij maar een schattig lief dingquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"lastig te krijgen"...... Alsof we het over een exclusieve sportauto of zo hebben.... Duur, dus alleen bereikbaar voor "succesvolle" mannen. Echt, kerel. Zoek hulp.
Iedereen is lastig "te krijgen" als je onderaan de ladder staat.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:57 schreef syndroom het volgende:
Nou...quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Iedereen is lastig "te krijgen" als je onderaan de ladder staat.
Ik ben ook benieuwd hoe TS de, mocht hij het voor elkaar krijgen, seks voorzich ziet. Enige compassie om het meisje te bevredigen, of is het 2 minuten nadat de deur van de hotelkamer dicht gaat al je rubber dichtknopen en weg pleuren.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar voel je niks van tijdens het lozen van je kwakje natuurlijk. My bad.
Je kunt geen ladder beklimmen als je op je handen blijft zitten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Topic gaat niet over jou, stop eensquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:09 schreef MrCookies het volgende:
Seks duurt bij mij uren, een hoer is mij te duur.
Wat is dat toch met die mensen die het topic naar zichzelf toetrekken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Topic gaat niet over jou, stop eens
Ik ben anders best te doen heb ik me laten vertellen. Jammer dat jij zo lelijk en dik bent, maar ik stel zelf gelukkig geen hoge eisen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent ook niet helemaal lekker?
'Laten we er samen aan werken'
Heb je de OP wel gelezen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:12 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ik ben anders best te doen heb ik me laten vertellen. Jammer dat jij zo lelijk en dik bent, maar ik stel zelf gelukkig geen hoge eisen.
Als Syndroom serieus ingaat op de serieuze, dan kunnen wij hem serieus helpen en kan hij serieus aan de slag. Een beetje positiviteit in dit afzeiktopic deel 2.
Als het je lukt om syndroom van gedachten te veranderen, dan eet ik mijn schoen op.quote:Daar zit ik niet op te wachten. Ik wil mijn seksualiteit ontwikkelen en niet mijn kostbare tijd verdoen aan het maken van een iq test en groepstherapie om uit dat isolement te komen.
Dat ik geïsoleerd leef is niet het probleem, ik voel mij daar goed bij. Het is alleen dat ik de seks mis.
Ik ben benieuwd wat syndroom onder premium verstaat. Ik wil Yolanthe Cabau en Sylvie Meis beslist niet premium noemen, eerder vuilniszakken. Daarentegen mijn voormalige klasgenotes van het vwo wel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:07 schreef MrCookies het volgende:
[..]
Ik hoef die vrouwen niet die daarvoor vallen. Kosten enkel bakken met geld en een hoop ellende geef mij maar een schattig lief ding
Oke, maar praat voor jezelf. Niks 'wij', als je hem wilt helpen, dan wens ik je veel succesquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:12 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ik ben anders best te doen heb ik me laten vertellen. Jammer dat jij zo lelijk en dik bent, maar ik stel zelf gelukkig geen hoge eisen.
Als Syndroom serieus ingaat op de serieuze reacties, dan kunnen wij hem serieus helpen en kan hij serieus aan de slag. Een beetje positiviteit in dit afzeiktopic deel 2.
Als je die posts van een half jaar geleden zag en hij nu dit post denk ik dat ie serieuze hulp nodig heeft ipv serieuze reacties.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:12 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Als Syndroom serieus ingaat op de serieuze, dan kunnen wij hem serieus helpen en kan hij serieus aan de slag. Een beetje positiviteit in dit afzeiktopic deel 2.
En je net als TS hoopt op een dag als een fucking Spider-Man omhoog te klimmen in plaats van de ladder te pakken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Maar therapie is dus nog steeds niet nodig?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:21 schreef syndroom het volgende:
Ik snap die weerstand tegen mij hier niet.
Denk je zelf dat ik voor de lol ongeveer twee weken terug nog helemaal naar Utrecht ben afgereisd om daar in de kou eindigend met blaren op mijn voeten door Utrecht CS, Hoog Catharijne te ijsberen om chagrijnig met lege handen en een lege portemonnee weer terug te keren? Ik doe er wel zeker moeite voor, alleen de resultaten blijven uit!
Ik had filmpjes op YouTube gezien waar men spontaan vrouwen gingen aanspreken, ik wou dat ook eens proberen maar als puntje bij paaltje komt weet ik me geen houding te geven en durf ik niet op een vrouw af te stappen. Hetzelfde bij een cafe of club binnenstappen.
Ik ben uiteindelijk maar weggegaan omdat het daar stikt van de cameras en de twee agenten ook steeds naar me aan het kijken waren. Bovendien was het koud en had ik pijn aan mijn voeten.
Wel frustrerend is de wetenschap dat andere leeftijdsgenoten wel contact durven maken en die avond nog een ONS kunnen beleven. Sta je daar dan op Utrecht CS eenzaam op een bankje vrouwen te bekijken.
Het is een beetje creepy daar ben ik het wel mee eens maar ik zie geen andere optie hoe ik dichtbij jonge vrouwen kan komen. Spitsreizen zou ook nog een optie zijn, het is alleen niet te hopen dat ze de studenten ov kaart binnenkort gaan afschaffen want dat zou wel een enorm verlies aan mooi uitzicht zijn.
Dit was overigens de tweede keer, andere stad. Staat los van de eerste keer toen ik nog door de politie om mijn legitimatie ben gevraagd.
Professionele hulp.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:21 schreef syndroom het volgende:
Denk je zelf dat ik voor de lol ongeveer twee weken terug nog helemaal naar Utrecht ben afgereisd om daar in de kou eindigend met blaren op mijn voeten door Utrecht CS, Hoog Catharijne te ijsberen om chagrijnig met lege handen en een lege portemonnee weer terug te keren? Ik doe er wel zeker moeite voor, alleen de resultaten blijven uit!
Ik had filmpjes op YouTube gezien waar men spontaan vrouwen gingen aanspreken, ik wou dat ook eens proberen maar als puntje bij paaltje komt weet ik me geen houding te geven en durf ik niet op een vrouw af te stappen. Hetzelfde bij een cafe of club binnenstappen.
Ik ben uiteindelijk maar weggegaan omdat het daar stikt van de cameras en de twee agenten ook steeds naar me aan het kijken waren. Bovendien was het koud en had ik pijn aan mijn voeten.
Wel frustrerend is de wetenschap dat andere leeftijdsgenoten wel contact durven maken en die avond nog een ONS kunnen beleven. Sta je daar dan op Utrecht CS eenzaam op een bankje vrouwen te bekijken.
Het is een beetje creepy daar ben ik het wel mee eens maar ik zie geen andere optie hoe ik dichtbij jonge vrouwen kan komen. Spitsreizen zou ook nog een optie zijn, het is alleen niet te hopen dat ze de studenten ov kaart binnenkort gaan afschaffen want dat zou wel een enorm verlies aan mooi uitzicht zijn.
Dit was overigens de tweede keer, andere stad. Staat los van de eerste keer toen ik nog door de politie om mijn legitimatie ben gevraagd.
Nee, wie doet dat wel voor de lol?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:21 schreef syndroom het volgende:
Denk je zelf dat ik voor de lol ongeveer twee weken terug nog helemaal naar Utrecht ben afgereisd om daar in de kou eindigend met blaren op mijn voeten door Utrecht CS, Hoog Catharijne te ijsberen om chagrijnig met lege handen en een lege portemonnee weer terug te keren?
Dat komt omdat je te autistisch bent om er iets van te begrijpen.quote:Ik doe er wel zeker moeite voor, alleen de resultaten blijven uit!
Dan moet je daar iets aan doen. Bijvoorbeeld hulp zoeken.quote:Ik had filmpjes op YouTube gezien waar men spontaan vrouwen gingen aanspreken, ik wou dat ook eens proberen maar als puntje bij paaltje komt weet ik me geen houding te geven en durf ik niet op een vrouw af te stappen. Hetzelfde bij een cafe of club binnenstappen.
Oh wat eng.quote:Ik ben uiteindelijk maar weggegaan omdat het daar stikt van de cameras
Kan je nagaan dat er zelfs al twee agenten naar je kijken, waarom zouden meisjes dan naar je kijken? Ben je zo lelijk? Stink je?quote:en de twee agenten ook steeds naar me aan het kijken waren.
Meissie toch. Bij thuiskomst wel een voetenbadje genomen, hoop ik?quote:Bovendien was het koud en had ik pijn aan mijn voeten.
Dat begrijp ik, maar die andere leeftijdsgenoten hebben wel social skills ervoor. Jij niet. Dus wat doe je dan? Hulp zoeken.quote:Wel frustrerend is de wetenschap dat andere leeftijdsgenoten wel contact durven maken en die avond nog een ONS kunnen beleven.
Gelukkig zie je zelf ook wel in dat het emogifwaardig is. En als ik een vrouw was, en jij zou mij bekijken, dan zou ik je eng vinden. Begrijp je dat wel?quote:Sta je daar dan op Utrecht CS eenzaam op een bankje vrouwen te bekijken.
Jawel, hulp zoeken en de alternatieven van je psycholoog aanvaarden.quote:Het is een beetje creepy daar ben ik het wel mee eens maar ik zie geen andere optie hoe ik dichtbij jonge vrouwen kan komen.
Of hulp zoeken is een optie.quote:Spitsreizen zou ook nog een optie zijn, het is alleen niet te hopen dat ze de studenten ov kaart binnenkort gaan afschaffen want dat zou wel een enorm verlies aan mooi uitzicht zijn.
Nou, welke conclusie kan je daaruit trekken?quote:Dit was overigens de tweede keer, andere stad. Staat los van de eerste keer toen ik nog door de politie om mijn legitimatie ben gevraagd.
Ik heb toch gezegd dat zij mij niet kunnen helpen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:23 schreef DoubleDip het volgende:
Sociale vaardigheidstraining. Professionele hulp. Enzo. Lees de vorige 1000000 posts even, dan vind je dit ook terug.
Ja want die filmpjes op YouTube zijn echtquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:21 schreef syndroom het volgende:
Het enige leuke was wel dat ik aantrekkelijke jonge vrouwen in real zag. Dat is qua beleving toch anders dan dat je naar een computerscherm moet kijken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:28 schreef Etsu het volgende:
Nou, welke conclusie kan je daaruit trekken?
Dacht je dat je een meisje van de Interpolis ging krijgen dan?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik heb toch gezegd dat zij mij niet kunnen helpen.
Dat traject waarin ASS officieel wordt gediagnosticeerd gaan maanden overheen, er moeten testen gedaan worden, er moet contact worden gezocht met ouders, familieleden, mensen van vroeger. Dan pas zou een behandeling eventueel op gang kunnen komen. Dan gaat het nog alleen maar om sociale vaardigheden, dagbesteding et cetera. Dat boeit mij niet. Ik heb een doel en dat is helder. Die professionals kunnen ook weinig voor mij betekenen. Denk je soms dat ze voor mij opzoek gaan naar vrouwen die met mij een relatie of ONS willen hebben? Nee, die beperken zich alleen tot wat standaard testjes en therapie zoals een sova training waar ik weinig aan heb.
Als die sova nou meer gericht zou zijn in het versieren van vrouwen was het een ander verhaal geweest.
Hoe weet je nu al dat je niet geholpen kan worden?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat traject waarin ASS officieel wordt gediagnosticeerd gaan maanden overheen, er moeten testen gedaan worden, er moet contact worden gezocht met ouders, familieleden, mensen van vroeger. Dan pas zou een behandeling eventueel op gang kunnen komen. Dan gaat het nog alleen maar om sociale vaardigheden, dagbesteding et cetera. Dat boeit mij niet. Ik heb een doel en dat is helder. Die professionals kunnen ook weinig voor mij betekenen. Denk je soms dat ze voor mij opzoek gaan naar vrouwen die met mij een relatie of ONS willen hebben? Nee, die beperken zich alleen tot wat standaard testjes en therapie zoals een sova training waar ik weinig aan heb.
Als die sova nou meer gericht zou zijn in het versieren van vrouwen was het een ander verhaal geweest.
Nee, jij wilt niet geholpen worden. Dat is het probleem. JIJ bent het probleem. En dat is je al duizenden keren verteld.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Misschien is een eerste stap normaal contacten kunnen leggen met mensen en je zo gedragen dat mensen je niet meer als creepy en eng beschouwen... als ze je mijden en je vragen weg te gaan, valt er namelijk weinig te versieren. Sova training zou daar dus al bij kunnen helpen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als je niet aan je sociale vaardigheden wilt werken, zorg ervoor dat je op je eigen benen kan staan en financieel het ruim hebt. Zoek op internet een buitenlandse vriendin, haal haar hier naartoe, maak haar paar maal zwanger voordat ze een permanente verblijfsvergunning heeft en je hebt je doel bereikt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dus je blijft doen wat je de afgelopen maanden ook al helpt gedaan, hopend opdat er 1 zo gek is om op je pik te springen... Je ziet hoe ver het je heeft gebracht tot nu toe en verder ga je ook niet komen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het helpt je in ieder geval wel in de goede richting, want zelf kan je het niet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ze kunnen je wel helpen, alleen jij bent te koppig om het te accepteren. Jij hebt een doel, een ONS. Je snapt blijkbaar niet dat je daar middelen voor nodig hebt, namelijk sociale vaardigheden, die je niet hebt. Hoe wil jij een meid het bed in krijgen zonder sociale skills?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee nee, kan niet. Hij wil niet betalen voor een vriendin. 'Premium girls' moeten op hem afstappen, want hij heeft zoveel te biedenquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:33 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Als je niet aan je sociale vaardigheden wilt werken, zorg ervoor dat je op je eigen benen kan staan en financieel het ruim hebt. Zoek op internet een buitenlandse vriendin, haal haar hier naartoe, maak haar paar maal zwanger voordat ze een permanente verblijfsvergunning heeft en je hebt je doel bereikt.
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg welke conclusie je kan trekken uit het feit dat je twee keer naar een onbekende stad bent geweest en weer maagd thuiskwam én zelfs bij de eerste keer om je ID is gevraagd en bij de tweede keer twee agenten naar je kijken. Wat straal je in godsnaam uit?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:32 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het enige leuke was wel dat ik aantrekkelijke jonge vrouwen in real zag. Dat is qua beleving toch anders dan dat je naar een computerscherm moet kijken.
Wat ik al zei, die moet een troll zijn. Het is al 1000x tegen hem gezegd, maar het lijkt net of ie niet kan lezen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe weet je nu al dat je niet geholpen kan worden?
En nogmaals: met die plaat voor je kop kom je nooit ergens.
Lees en begrijp eens: je hebt sociale vaardigheden nodig om meisjes te kunnen versieren. Geen een meisje wil iemand zoals jij: geen vrienden, negatief, narcistisch, egocentrisch.
Misschien is het inderdaad een idee dat alle fokkers jou vanaf nu moeten gaan negeren.![]()
Je hebt echt totaal geen zelfkennis
Uitstraling, lichaamstaal. Denk dat iedereen wel ziet dat hij een creep is.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg welke conclusie je kan trekken uit het feit dat je twee keer naar een onbekende stad bent geweest en zelfs bij de eerste keer om je ID is gevraagd en bij de tweede keer twee agenten naar je kijken. Wat straal je in godsnaam uit?
Geen idee, als hij echt een autist is, dan kan geloof ik best dat dit echt is.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:35 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wat ik al zei, die moet een troll zijn. Het is al 1000x tegen hem gezegd, maar het lijkt net of ie niet kan lezen.
Waarschijnlijk als een verlekkerde idioot naar jongen meisjes staren en minuten lang door een straat heen en weer lopen... Dan trek je snel de aandacht lijkt me.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg welke conclusie je kan trekken uit het feit dat je twee keer naar een onbekende stad bent geweest en zelfs bij de eerste keer om je ID is gevraagd en bij de tweede keer twee agenten naar je kijken. Wat straal je in godsnaam uit?
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dus je blijft doen wat je de afgelopen maanden ook al helpt gedaan, hopend opdat er 1 zo gek is om op je pik te springen... Je ziet hoe ver het je heeft gebracht tot nu toe en verder ga je ook niet komen.
Echt, alsof je postzegels spaart of zoquote:Op donderdag 17 maart 2016 22:57 schreef syndroom het volgende:
Dit vind ik een erg goede post. Deezertje:quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Begin gewoon eens met leuk contact, zonder verdere bijbedoelingen. Gewoon een prettige conversatie, een vriendschap, een leuke middag/avond.
Als dat soepel gaat zal je zien dat meer maar een kleine stap is. Maar zonder dat gewone leuke contact is het erg lastig om tot meer te komen.
Probeer eens niets anders te bereiken dan gewoon dat leuk. Als dat je beter afgaat ben je helemaal klaar voor de volgende stap, soms duidelijk maken dat je interesse in meer hebt dus.
Ook dit is voor jezelf, want als je altijd als bedoeling dat meer hebt zal je vrijwel altijd een teleurstelling hebben en je daardoor slechter voelen. Als gewoon leuk je doel is zal je veel meer succes hebben en is meer een extra toevoeging. Dan kom je thuis met een yess, het is weer een geslaagde dag geweest ipv shit, weer gefaald.
Vrouwen houden van mannen die normaal met ze om kunnen gaan, waarbij ze niet vanaf de eerste seconde de druk om meer voelen. Door die druk voelen ze zich genoodzaakt om vrijwel gelijk te reageren op die ongesproken vraag, gelijk af te wijzen en dat zullen ze dan ook meestal doen.
Dikke autist is het doe je niks aan vooral niet vanaf een forum.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:37 schreef DoubleDip het volgende:
Volgens mij is syndroom -helaas- geen troll. Wel een creep als ik het allemaal zo hoor.
Ik ken zelf een aantal autisten en daar is gewoon prima mee te praten, sociaal onhandig, maar zeer zeker niet dom, zoals ts nu over komt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uitstraling, lichaamstaal. Denk dat iedereen wel ziet dat hij een creep is.
[..]
Geen idee, als hij echt een autist is, dan kan geloof ik best dat dit echt is.
Ja dat is waar. Jammer, want ik heb hier ook wel wat autisten voorbij zien komen die op sociaal gebied flink beter zijn geworden. Het kan dus wel. Maar er is geen quick fix.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:39 schreef MrCookies het volgende:
[..]
Dikke autist is het doe je niks aan vooral niet vanaf een forum.
Oh vast, maar deze niet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:40 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Jammer, want ik heb hier ook wel wat autisten voorbij zien komen die op sociaal gebied flink beter zijn geworden. Het kan dus wel. Maar er is geen quick fix.
Niet iedere autist is hetzelfde. Ik heb in een klas met 7 autisten gezeten en iedere autist is anders en behoeft een eigen aanpak/plan van aanpak.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:40 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik ken zelf een aantal autisten en daar is gewoon prima mee te praten, sociaal onhandig, maar zeer zeker niet dom, zoals ts nu over komt.
Zal ook wel iets met persoonlijkheid te maken hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:40 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik ken zelf een aantal autisten en daar is gewoon prima mee te praten, sociaal onhandig, maar zeer zeker niet dom, zoals ts nu over komt.
quote:
Nee dat zou heel goed kunnen. Sommige zijn daar gewoon te autistisch voor. Maar je zou toch zeggen dat enige vooruitgang mogelijk moet zijn. Alleen zitten ze zichzelf in de weg.quote:
Niet zonder hulp en dan niet via een lullig forum als deze. Daarom ageer ik zo... Fucking cirkeltjes loop je dan en daar worden die knullen ook niet beter van.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:43 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
[..]
Nee dat zou heel goed kunnen. Sommige zijn daar gewoon te autistisch voor. Maar je zou toch zeggen dat enige vooruitgang mogelijk moet zijn. Alleen zitten ze zichzelf in de weg.
Klopt, mijn vader werkt met autisten. Als het beeld wat ik heb van ts dan valt ie in de categorie niet naar buiten mogen zonder begeleiding bij wijze van spreken...quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet iedere autist is hetzelfde. Ik heb in een klas met 7 autisten gezeten en iedere autist is anders en behoeft een eigen aanpak/plan van aanpak.
Als je denkt dat de kortste weg naar een ONS via Utrecht gaat, dan is er wel wat meer mis dan autisme alleen. Kom op zeg, alsof je enige kans van slagen hebt door in een vreemde stad op straat wildvreemde meisjes aan te spreken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:42 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Zal ook wel iets met persoonlijkheid te maken hebben.
Amen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:45 schreef Queller het volgende:
[..]
Als je denkt dat de kortste weg naar een ONS via Utrecht gaat, dan is er wel wat meer mis dan autisme alleen. Kom op zeg, alsof je enige kans van slagen hebt door in een vreemde stad op straat wildvreemde meisjes aan te spreken.
Zegt imho vooral iets over de manier waarop TS naar vrouwen kijkt. En erg verstandig dat de meisjes er niet intrappen.
Klopt, ik ken er ook een paar, maar ik denk ook niet dat ts dom is, hij heeft gewoon een plaat voor zijn kop. Misschien heeft hij nog iets naast autisme.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:40 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:40 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Jammer, want ik heb hier ook wel wat autisten voorbij zien komen die op sociaal gebied flink beter zijn geworden. Het kan dus wel. Maar er is geen quick fix.
Qquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:45 schreef Queller het volgende:
[..]
Als je denkt dat de kortste weg naar een ONS via Utrecht gaat, dan is er wel wat meer mis dan autisme alleen. Kom op zeg, alsof je enige kans van slagen hebt door in een vreemde stad op straat wildvreemde meisjes aan te spreken.
Zegt imho vooral iets over de manier waarop TS naar vrouwen kijkt. En erg verstandig dat de meisjes er niet intrappen.
En dan durf ik niet eens te zeggen wat er eerder was ... zijn verknipte vrouw-beeld, waardoor sociaal contact niet lukt. Of zijn verknipte vrouw-beeld, omdat sociaal contact niet lukt. Kip of ei, maar uiteindelijk een enorme vicieuze cirkel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:45 schreef Queller het volgende:
[..]
Onbereikbaar dus voor syndroomquote:
Allemaal niet praktisch genoeg, hij wilt NU zijn pik in een premium girl stoppen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:51 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
In deel 1 zei TS iets over dat ie zijn kostbare tijd niet wil verspillen. Ondertussen wel maanden en maanden hier zitten janken en zeiken terwijl ie ondertussen met behulp van therapie stappen vooruit gemaakt had kunnen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |