O.k., ben benieuwd.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:32 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik ga zo heel dit draadje rustig doorlezen en zal op iedere vraag reageren.
Dat klinkt vooral... compleet van de pot gerukt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:35 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen. Dat klinkt misschien narcistisch maar dat is het niet, elke man zou dat wel willen. Toch?
Eerst de andere 296 eerdere posts.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Kan je even reageren op 'premium girls' en hoe narcistisch je bent?
quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:47 schreef R-K het volgende:
De "premium girls" zijn maar voor een enkeling weggelegd. Die enkeling die wel "premium girls" kunnen krijgen zijn heel sociaal. De meeste jongens kunnen geen "premium girls" krijgen. Iemand met enorme sociale achterstanden als jij mag blij zijn als hij überhaupt een meisje kan krijgen, dus zet die "premium girls" maar uit je dromen.
Ik weet dat hij geen trol is helaas.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Is dit gewoon niet een troll? Volgens mij zit er nu iemand achter z'n toetsenbordje in een deuk van het lachen.
Hoe?quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:52 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik weet dat hij geen trol is helaas.
100% zeker?quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:52 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik weet dat hij geen trol is helaas.
Premium girls? Wat is dat couch casting term? Vind je het raar dat niemand je ziet staan als je zo over mensen, en met name vrouwen denkt? Denk je echt dat men dat niet aanvoelt?quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:35 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen. Dat klinkt misschien narcistisch maar dat is het niet, elke man zou dat wel willen. Toch?
Dus je weet al dat je ze nooit kan krijgen omdat je niet succesvol bent. Hou dan niemand voor de gek. Je bent respectloos tegenover vrouwen. Heb je ooit een foto van jezelf gepost? Ben benieuwd hoe je eruit ziet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:57 schreef syndroom het volgende:
Wat ik met 'Premium Girls' bedoel is het type vrouw waar iedereen op geilt maar eigenlijk alleen bereikbaar zijn voor de succesvolle mannen. Dan moet je denken een vrouwen die naast bovengemiddeld knap ook hoog opgeleid zijn. Dit soort vrouwen, studenten, zijn gewoon erg lastig te krijgen als je zelf aan de onderkant van de markt zit.
Ik hoop dat je nog waarde hecht aan andere factoren behalve 'knap en hoogopgeleid'. Een vrouw is zoveel meer.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:57 schreef syndroom het volgende:
Wat ik met 'Premium Girls' bedoel is het type vrouw waar iedereen op geilt maar eigenlijk alleen bereikbaar zijn voor de succesvolle mannen. Dan moet je denken een vrouwen die naast bovengemiddeld knap ook hoog opgeleid zijn. Dit soort vrouwen, studenten, zijn gewoon erg lastig te krijgen als je zelf aan de onderkant van de markt zit.
Goed te weten dat ik elke dag met 'premium girls' mag om gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:57 schreef syndroom het volgende:
Persoonlijkheid bijvoorbeeld. Om er maar eens te noemen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog waarde hecht aan andere factoren behalve 'knap en hoogopgeleid'. Een vrouw is zoveel meer.
Ach, het is mooi vermaak. Iedereen kan zich even verkneukelen en de TS'en kunnen zich even wentelen in de aandacht.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:00 schreef MrCookies het volgende:
Echter zijn deezer en Syndroom en dan het SC nog zowat het enige dat dit forum draaiende houden dus ik snap het wel.
daarom.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:02 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Ach, het is mooi vermaak. Iedereen kan zich even verkneukelen en de TS'en kunnen zich even wentelen in de aandacht.
Daar voel je niks van tijdens het lozen van je kwakje natuurlijk. My bad.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:02 schreef MrCookies het volgende:
[..]
Persoonlijkheid bijvoorbeeld. Om er maar eens te noemen.
Ben een van de weinigen mannen die zijn bed partner goed wilt kennen, anders gebeurt er niets. Weet zeldzaamheid heeft mij al wel veel STD's gescheeld.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar voel je niks bij tijdens het lozen van je kwakje natuurlijk. My bad.
En kok en schoonmaakster uiteraardquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog waarde hecht aan andere factoren behalve 'knap en hoogopgeleid'. Een vrouw is zoveel meer.
"lastig te krijgen"...... Alsof we het over een exclusieve sportauto of zo hebben.... Duur, dus alleen bereikbaar voor "succesvolle" mannen. Echt, kerel. Zoek hulp.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:57 schreef syndroom het volgende:
Jij bent ook niet helemaal lekker?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:04 schreef Drieklank het volgende:
In dit topic: onzekere vrouwen die zich niet premium voelen.![]()
Syndroom, denk je niet dat om het even welke leuke meid je hele manier van denken en doen zou kunnen beïnvloeden? Na een paar geslaagde dates met de girl next door denk je misschien niet eens meer aan andere meisjes en wil je alleen nog bij haar zijn. Ik hoop dat je die gevoelens nog gaat meemaken. Laten we er samen aan werken.
Wat Barb zegt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"lastig te krijgen"...... Alsof we het over een exclusieve sportauto of zo hebben.... Duur, dus alleen bereikbaar voor "succesvolle" mannen. Echt, kerel. Zoek hulp.
Ik hoef die vrouwen niet die daarvoor vallen. Kosten enkel bakken met geld en een hoop ellende geef mij maar een schattig lief dingquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"lastig te krijgen"...... Alsof we het over een exclusieve sportauto of zo hebben.... Duur, dus alleen bereikbaar voor "succesvolle" mannen. Echt, kerel. Zoek hulp.
Iedereen is lastig "te krijgen" als je onderaan de ladder staat.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:57 schreef syndroom het volgende:
Nou...quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Iedereen is lastig "te krijgen" als je onderaan de ladder staat.
Ik ben ook benieuwd hoe TS de, mocht hij het voor elkaar krijgen, seks voorzich ziet. Enige compassie om het meisje te bevredigen, of is het 2 minuten nadat de deur van de hotelkamer dicht gaat al je rubber dichtknopen en weg pleuren.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar voel je niks van tijdens het lozen van je kwakje natuurlijk. My bad.
Je kunt geen ladder beklimmen als je op je handen blijft zitten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Iedereen is lastig "te krijgen" als je onderaan de ladder staat.
Topic gaat niet over jou, stop eensquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:09 schreef MrCookies het volgende:
Seks duurt bij mij uren, een hoer is mij te duur.
Wat is dat toch met die mensen die het topic naar zichzelf toetrekken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Topic gaat niet over jou, stop eens
Ik ben anders best te doen heb ik me laten vertellen. Jammer dat jij zo lelijk en dik bent, maar ik stel zelf gelukkig geen hoge eisen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent ook niet helemaal lekker?
'Laten we er samen aan werken'
Heb je de OP wel gelezen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:12 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ik ben anders best te doen heb ik me laten vertellen. Jammer dat jij zo lelijk en dik bent, maar ik stel zelf gelukkig geen hoge eisen.
Als Syndroom serieus ingaat op de serieuze, dan kunnen wij hem serieus helpen en kan hij serieus aan de slag. Een beetje positiviteit in dit afzeiktopic deel 2.
Als het je lukt om syndroom van gedachten te veranderen, dan eet ik mijn schoen op.quote:Daar zit ik niet op te wachten. Ik wil mijn seksualiteit ontwikkelen en niet mijn kostbare tijd verdoen aan het maken van een iq test en groepstherapie om uit dat isolement te komen.
Dat ik geïsoleerd leef is niet het probleem, ik voel mij daar goed bij. Het is alleen dat ik de seks mis.
Ik ben benieuwd wat syndroom onder premium verstaat. Ik wil Yolanthe Cabau en Sylvie Meis beslist niet premium noemen, eerder vuilniszakken. Daarentegen mijn voormalige klasgenotes van het vwo wel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:07 schreef MrCookies het volgende:
[..]
Ik hoef die vrouwen niet die daarvoor vallen. Kosten enkel bakken met geld en een hoop ellende geef mij maar een schattig lief ding
Oke, maar praat voor jezelf. Niks 'wij', als je hem wilt helpen, dan wens ik je veel succesquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:12 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ik ben anders best te doen heb ik me laten vertellen. Jammer dat jij zo lelijk en dik bent, maar ik stel zelf gelukkig geen hoge eisen.
Als Syndroom serieus ingaat op de serieuze reacties, dan kunnen wij hem serieus helpen en kan hij serieus aan de slag. Een beetje positiviteit in dit afzeiktopic deel 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |