abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160756527
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 10:17 schreef MarieAlice het volgende:
Zeg Syndroom, na alle reacties hier in het topic,

(Even zeer korte samenvatting van de reacties:
-wat je nu doet, komt eng en creepy over, ga dus wat anders proberen
-sla niet alle hulp op voorhand af en erken je probleem
-werk eerst aan je sociale vaardigheden, volg de sovatraining
-als de nood te hoog is, ga dan naar een prostituée )

wat is nu eigenlijk je plan van aanpak? Waar wil je aan gaan werken en hoe ga je dat dan doen? Wil je überhaupt ergens aan werken? Wat wil of verwacht je verder nog van dit topic?
Er is geen plan van aanpak. Syndroom gaat naar de psycholoog, maar gaat weer weg als blijkt dat die hem niet direct aan de zo gewenste 'premium girls' kan helpen. Die zijn bovendien ook geen prostituee, dus die kunnen hem ook niet helpen.

Hij blijft gewoon herhalen dat hij recht heeft op de beste en knapste meisjes, ongeacht wat hij zelf te bieden heeft. Hij wil daar niet echt aan werken, daarom onderneemt hij een paar halfslachtige pogingen zoals rondlopen in een stad of station en slaat hij dingen die hem écht kunnen helpen af.

Hij wil gewoon neuken met een paar lekkere jonge wijven en verder niks veranderen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_160756597
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 10:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Er is geen plan van aanpak. Syndroom gaat naar de psycholoog, maar gaat weer weg als blijkt dat die hem niet direct aan de zo gewenste 'premium girls' kan helpen. Die zijn bovendien ook geen prostituee, dus die kunnen hem ook niet helpen.

Hij blijft gewoon herhalen dat hij recht heeft op de beste en knapste meisjes, ongeacht wat hij zelf te bieden heeft. Hij wil daar niet echt aan werken, daarom onderneemt hij een paar halfslachtige pogingen zoals rondlopen in een stad of station en slaat hij dingen die hem écht kunnen helpen af.

Hij wil gewoon neuken met een paar lekkere jonge wijven en verder niks veranderen.
Misschien gaat er uiteindelijk eens een kwartje vallen dat ie toch iets anders moet doen. Je weet maar nooit. Het leven is soms vreemd.

Ik zou wel gewoon graag weten wat Syndroom er nu zelf van vindt. Of de reacties hem eigenlijk iets opleveren en wat dan. En ja, ik hoor het al, aandacht. Maar misschien dat ie dat ook zelf eens kan zeggen.
pi_160756727
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 10:30 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Misschien gaat er uiteindelijk eens een kwartje vallen dat ie toch iets anders moet doen. Je weet maar nooit. Het leven is soms vreemd.

Ik zou wel gewoon graag weten wat Syndroom er nu zelf van vindt. Of de reacties hem eigenlijk iets opleveren en wat dan. En ja, ik hoor het al, aandacht. Maar misschien dat ie dat ook zelf eens kan zeggen.
Syndroom vindt zelf dat hij genoeg doet, hekelt ook nog wel eens Deezertje omdat die niet genoeg zou doen met adviezen.

Matthëus 7:3-5 heeft daar een mooi spreekwoord over.
pi_160756859
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 10:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Syndroom vindt zelf dat hij genoeg doet, hekelt ook nog wel eens Deezertje omdat die niet genoeg zou doen met adviezen.

Matthëus 7:3-5 heeft daar een mooi spreekwoord over.
Zijn ze eigenlijk wel eens tegelijk online?
pi_160757388
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 10:46 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Zijn ze eigenlijk wel eens tegelijk online?
Blijft wel vaak verrassend stil als een topic opent, de ander is dan nergens te bekennen terwijl de soorten topics toch wel net als cocaïne dienen voor een crackhoer voor de heren.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_160757417
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 10:30 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Syndroom zit moedeloos gefrustreerd op ons te vloeken omdat wij maar blijven door hameren op het zoeken van professionele hulp terwijl hij al 1000x gezegd heeft;

DAT HIJ GEEN PROFESSIONELE HULP NODIG HEEFT !!!!

Wanneer snappen wij het nou eens. Professionele hulp gaat hem echt niet helpen met zijn zoektocht naar een neuk partij.
pi_160757542
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 09:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Bij mij gaat het 't ene oor in her andere oor weer uit :P
Serieus dude? Ik bedoel ... dat je er niets mee doet is al frustrerend genoeg voor alle mensen die hier tijd en energie in steken om jou / jullie van tips te voorzien. Maar nu zeg je dus eigenlijk dat je al die adviezen niet eens in je opneemt. Dat je eigenlijk niet eens zin hebt om er naar te luisteren.

Waarom dan al deze topics? Want als het niet om adviezen gaat, kan je beter naar KLB.
"Pools are perfect for holding water"
pi_160757601
Hoe oud is Syndroom eigenlijk?
Twiddel
pi_160757622
Ik probeer het nog een laatste keer, dat constructieve gedoe en zo ...

- Verdiep je in verschillende soorten therapieën. Wees eerlijk naar jezelf, en kijk welke naar jou idee goed bij je passen.
- Regel een intakegesprek bij een psycholoog.
- Geef daar aan dat je met complexe materie kampt, al eerder therapie geprobeerd hebt, waar het toen mis ging, en vraag om te beginnen met een stuk diagnostiek. En daarna, intensieve therapie.
- Volg het programma, wat je gevoel of verstand ook zeggen.
pi_160757719
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:23 schreef probeer het volgende:

[..]

Serieus dude? Ik bedoel ... dat je er niets mee doet is al frustrerend genoeg voor alle mensen die hier tijd en energie in steken om jou / jullie van tips te voorzien. Maar nu zeg je dus eigenlijk dat je al die adviezen niet eens in je opneemt. Dat je eigenlijk niet eens zin hebt om er naar te luisteren.

Waarom dan al deze topics? Want als het niet om adviezen gaat, kan je beter naar KLB.
Ik ga dus dinsdag naar de praktijkondersteuner ggz. Neemt niet weg dat ik me vooral eenzaam en alleen voel in de weekenden. Moet eigenlijk een boekenweekgeschenk scoren, kan ik er zondag op uit ;)
pi_160757721
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:26 schreef summer2bird het volgende:
Hoe oud is Syndroom eigenlijk?
Een jaar of 24 volgens mij, beetje dezelfde leeftijd als Deezertje. Zijn nu op het punt dat ze zichzelf bijna te oud vinden om nog kans te maken bij de studentes (herstel: 'premium vrouwen'), dus dan wordt de druk extra hoog om snel toch te scoren.
pi_160757737
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik ga dus dinsdag naar de praktijkondersteuner ggz. Neemt niet weg dat ik me vooral eenzaam en alleen voel in de weekenden. Moet eigenlijk een boekenweekgeschenk scoren, kan ik er zondag op uit ;)
Je kunt ook gewoon een treinkaartje kopen. Tevens: waarom post je alleen hier, en niet in fora waar mensen te vinden zijn met dezelfde interesses, zoals het filmforum?
pi_160757789
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Een jaar of 24 volgens mij, beetje dezelfde leeftijd als Deezertje. Zijn nu op het punt dat ze zichzelf bijna te oud vinden om nog kans te maken bij de studentes (herstel: 'premium vrouwen'), dus dan wordt de druk extra hoog om snel toch te scoren.
Komt meer omdat de meeste dames (zoals het hoort) een master doen of gewoon al werken etc. Ik hoor eigenlijk niet meer thuis tussen de studenten maar tussen de werkende mensen (starters). En daarvoor moet je blijkbaar een serieuzer leven hebben wat past bij je leeftijd (maar ik voel me nog veel jonger en qua uiterlijk ben ik dat ook)
pi_160757794
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wauw.
Ik snap sowieso dat gefixeer niet op seks van die twee. Seks gaat echt niet hun problemen oplossen.
Twiddel
pi_160757803
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat is in ieder geval al iets. Goed zo. En alsjeblieft, kijk samen met die persoon naar opties voor intensievere behandeltrajecten.
pi_160757839
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon een treinkaartje kopen. Tevens: waarom post je alleen hier, en niet in fora waar mensen te vinden zijn met dezelfde interesses, zoals het filmforum?
Waarschijnlijk omdat het makkelijker is om te klagen over dingen dan intresses te delen. Denk dat juist dat de hele crux is.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_160757848
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Omdat ik passieve interesses heb. Ik kijk een film en dan vind ik het wel best. Ik kijk series en heb er verder geen behoefte aan daarover door te praten, speculeren of analyseren. Zelfde als mensen die vragen wat de leukste films is die ik afgelopen tijd heb gezien: geen idee eigenlijk.
pi_160757869
Ik ben een mannelijke student en zit op kamers. Maakt mij dat dan eigenlijk een 'premium-guy'?
pi_160757884
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Komt meer omdat de meeste dames (zoals het hoort) een master doen of gewoon al werken etc. Ik hoor eigenlijk niet meer thuis tussen de studenten maar tussen de werkende mensen (starters). En daarvoor moet je blijkbaar een serieuzer leven hebben wat past bij je leeftijd (maar ik voel me nog veel jonger en qua uiterlijk ben ik dat ook)
'hoor' 'moet' zie dat jij vooral bezig bent met de norm en hoe het allemaal moet volgens het boekje ipv je eigen leven te leiden en te doen wat je wilt doen.
pi_160757887
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:38 schreef Bananenpap het volgende:
Ik ben een mannelijke student en zit op kamers. Maakt mij dat dan eigenlijk een 'premium-guy'?
jep. Als je 50 euro hebt doe ik je wel
pi_160757889
quote:
Zeg eens eerlijk: hoe vaak heb jij een dame mee naar je kamer gesleurd of jij bij een dame doorgebracht? (intiem dus) :)
pi_160757905
quote:
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, andere zit ik dat straks meteen in mijn tinder beschrijving.
pi_160757917
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ik passieve interesses heb. Ik kijk een film en dan vind ik het wel best. Ik kijk series en heb er verder geen behoefte aan daarover door te praten, speculeren of analyseren. Zelfde als mensen die vragen wat de leukste films is die ik afgelopen tijd heb gezien: geen idee eigenlijk.
Dat zijn geen passieve interesses, dat is gewoon passief gedrag.

Misschien kun je eens naar een film gaan en proberen er actief naar te kijken, en vervolgens voor jezelf als je thuis komt op een rijtje zetten wat je er van vond, hoe je je voelde tijdens bepaalde scenes, wat het leukste was en wat het stomste was aan de film. Wellicht dat je op die manier voor jezelf wat gespreksstof creëert als je een meisje spreekt, want dan heb je je mening over de film al gevormd en kun je eigenlijk gewoon herhalen wat je voor jezelf al hebt opgeschreven.
pi_160757935
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zeg eens eerlijk: hoe vaak heb jij een dame mee naar je kamer gesleurd of jij bij een dame doorgebracht? (intiem dus) :)
Sinds mijn facebookprofiel enkele jaren geleden de 500 vrienden heeft aangetikt en ik ben begonnen met snapchat zowat elke week.
pi_160757937
quote:
Ik ben afgestudeerd met een baan en een huis. Kan ik nu premium meisjes krijgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')