dat is duidelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bij mij gaat het 't ene oor in her andere oor weer uit
Ik zie alleen maar zuiplappen en blowende gasten en tegenwoordig wat asielzoekers.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Dit is de reden dat ik 's avonds niet graag rondhang op stations
Ja dat weet ik. Dat is bij jou nou ook het frustrerende.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wie hangt er in godsnaam 's avonds wel graag uit op een station?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Dit is de reden dat ik 's avonds niet graag rondhang op stations
Als je op een trein moet wachten ofzoquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wie hangt er in godsnaam 's avonds wel graag uit op een station?. Ik kan me wel wat gezelligere plekken voorstellen.
Soms mis je een treinquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wie hangt er in godsnaam 's avonds wel graag uit op een station?. Ik kan me wel wat gezelligere plekken voorstellen.
Eh nee dus. Ik kijk echt nooit op social media naar hoe iemand is, hoeveel 'vrienden' hij/zij heeft etc. Als ik iemand interessant vind dan praat ik er mee. Je weet wel, die gekke beweging met je mond waarbij je lucht uit je longen blaast en klanken produceert in de vorm van woorden? En wat je zegt maakt vaak niet uit, mits het maar een beetje normaal is en je een beetje interessant bent.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat alles weer afhangt van het andere netwerk. Met een saai facebook profiel met 80 'echte' vrienden tel je niet zo mee als iemand met leuke partypics en 670 'vrienden'. Tegenwoordig kijkt iedereen eerst ff op je sociale media en als je al niet door die keuring komt haken ze af.
Dat we het maar even weten!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Trolletje dus?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, ik wil ook naar de film Rokjesdag maar daarmee ga ik op deze vrijdag waarschijnlijk nog droeviger het weekend inquote:
Wel weer een fijne topickaap in ieder gevalquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, ik wil ook naar de film Rokjesdag maar daarmee ga ik op deze vrijdag waarschijnlijk nog droeviger het weekend in
Misschien wil er een Fok!ker met je mee.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, ik wil ook naar de film Rokjesdag maar daarmee ga ik op deze vrijdag waarschijnlijk nog droeviger het weekend in
Doen we voor die tijd een biertje?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:54 schreef habitue het volgende:
Nog een weekje dit topic lezen en ik moet me ook laten opnemen.
Ik zei Fok!ker, niet Fok!ster. Serieus: open een topic in het film-forum om te vragen of iemand mee wil naar de bioscoop. Je houdt van films heb je gezegd, waarom ga je daar niet wat meer posten zodat je met mensen in contact komt met dezelfde interesses?quote:
Ja dat hebben we allemaal gemerkt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Valt Pasen en Pinksteren op dezelfde dag?quote:
Gaat echt nergens meer over inderdaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:20 schreef R-K het volgende:
[..]
Dit ja, KLB is verpest door rotpubers als viskarretje en megelmelvin terwijl kwaliteitsusers als mapima en NieuweNier nog steeds geband zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |