omgquote:Op donderdag 17 maart 2016 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
TS doet ook een slipcursus terwijl hij geen rijbewijs heeft
Het probleem is dat je niet wil inzien dat je isolement wel degelijk het probleem is. Als je zo geisoleerd bent maak je geen contacten, je maakt uberhaupt niks (boeiends) mee waar dan die paar spaarzame contacten door geboeid zouden worden. Ergo, je kans op (onbetaalde/vrijwillige) seks is close to zero. Je zal uit dat isolement moeten komen, de wereld in, mensen leren kennen, dingen meemaken, en dán zal je waarschijnlijk wel een keer iemand tegenkomen die d'r benen voor je wil spreiden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:28 schreef syndroom het volgende:
Dat ik geïsoleerd leef is niet het probleem, ik voel mij daar goed bij. Het is alleen dat ik de seks mis.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:30 schreef Q. het volgende:
Je moet eerst een seksleven hebben om hem beter te kunnen maken.
Kan 'beter' niet uit de TT? Vervangen door 'een'?quote:
Dat gebeurd vast icm gesprekken met de psych.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:41 schreef Drieklank het volgende:
Toch snap ik de reactie van de psycholoog, zoals je het vertelt, niet. Een psycholoog zou toch hartstikke bezorgd moeten zijn dat je in een sociaal isolement leeft en eerst met je willen praten hoe dat komt, hoe je denkt, hoe je je voelt enzovoorts, in plaats van je af te willen schepen met een training en een groepsgesprek?
Je weet niet hoeveel gesprekken ze al hebben gehad. Een oplossing in de vorm van een sova training zouden ze nog niet in het begin moeten aanbieden. Eigenlijk zouden ze altijd moeten luisteren naar wat de cliënt wil. Maar ja, ze gaan hem natuurlijk geen versiertips geven. Een sova training is dan wel waar TS nog het meest aan zou kunnen hebben op dat vlak.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:41 schreef Drieklank het volgende:
Ben je wel eerlijk tegen jezelf?
Als je graag seks wilt, dan zou je ook naar de hoeren kunnen gaan. Maar dat wil je niet, omdat je graag de aandacht, de liefde, de waardering en bevestiging wil van een meisje die je leuk vindt. Dat ontstaat uit een relatie (lees: band) die je met elkaar ontwikkelt met behulp van sociale vaardigheden.
Toch snap ik de reactie van de psycholoog, zoals je het vertelt, niet. Een psycholoog zou toch hartstikke bezorgd moeten zijn dat je in een sociaal isolement leeft en eerst met je willen praten hoe dat komt, hoe je denkt, hoe je je voelt enzovoorts, in plaats van je af te willen schepen met een training en een groepsgesprek?
quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:30 schreef Q. het volgende:
Je moet eerst een seksleven hebben om hem beter te kunnen maken.
En therapie kan er ook uit, want dat wil TS niet. Een seksleven heeft-ie niet ...quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
Kan 'beter' niet uit de TT? Vervangen door 'een'?
quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:47 schreef syndroom het volgende:
Ja nou. Het probleem is dat ik seksuele behoeftes heb maar dat ik geen vrouw kan vinden die bereid is om met mij naar bed te gaan. Dat is het probleem, niet mijn ASS.
Nu richten ze zich op die ASS, willen ze dat eerst gaan testen waaronder een intelligentietest en een gesprek met mijn ouders en docenten van school. Daar voel ik weinig voor. Het gaat mij erom hoe ik mijn seksleven vorm kan geven, hoe ik vrouwen het bed in kan krijgen. Niets meer, niets minder.
Hoeren, klaarquote:Op donderdag 17 maart 2016 10:47 schreef syndroom het volgende:
Ja nou. Het probleem is dat ik seksuele behoeftes heb maar dat ik geen vrouw kan vinden die bereid is om met mij naar bed te gaan. Dat is het probleem, niet mijn ASS.
Nu richten ze zich op die ASS, willen ze dat eerst gaan testen waaronder een intelligentietest en een gesprek met mijn ouders en docenten van school. Daar voel ik weinig voor. Het gaat mij erom hoe ik mijn seksleven vorm kan geven, hoe ik vrouwen het bed in kan krijgen. Niets meer, niets minder.
Als dat zo is, waarom betaal je er dan niet voor?quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:47 schreef syndroom het volgende:
Betalenquote:Op donderdag 17 maart 2016 10:47 schreef syndroom het volgende:
Het gaat mij erom hoe ik mijn seksleven vorm kan geven, hoe ik vrouwen het bed in kan krijgen
Door je ASS en sociale isolement.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:47 schreef syndroom het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |