Het kan zelfs binnen, naar ik begrepen heb.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:38 schreef Gutmensch het volgende:
Ik kwam er net per ongeluk achter dat je met een baardttrimmer zonder opzetstukje gevaarlijk dicht op de huis kan scheren
Die wilde ik maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Het kan zelfs binnen, naar ik begrepen heb.
Huid. En baardtrimmer.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Het kan zelfs binnen, naar ik begrepen heb.
"Iedereen is welkom, maar PvdA'ers"quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:38 schreef Euribob het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, maar PvdA'ers.
[ afbeelding ]
Daar mist een 'vooral'. Ik maakte die OP vanmorgen terwijl mijn trein aankwam in Nijmegen en ik uit moest stappen voordat ie doorreed richting Oeteldonkquote:
Spulletjesquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goedzo, je spulletjes verdienen het.
Weet je wat pas mooi spul is? Geld! Dat kun je gewoon ruilen tegen andere dingen. Fantastisch om daar veel van te hebben. Vooral als het ten koste van anderen is gegaanquote:
Aha.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Weet je wat pas mooi spul is? Geld! Dat kun je gewoon ruilen tegen andere dingen. Fantastisch om daar veel van te hebben. Vooral als het ten koste van anderen is gegaan.
Dijenkletser, dames en heren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Weet je wat pas mooi spul is? Geld! Dat kun je gewoon ruilen tegen andere dingen. Fantastisch om daar veel van te hebben. Vooral als het ten koste van anderen is gegaan.
Hehe, vuige snotneus.quote:Natuurlijk is er voldoende geld, zegt Klaver in een toelichting: het is een kwestie van prioriteiten stellen.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)gen-meer-terugsturen
Uiteindelijk zal alleen Gutmensch nog over blijven.quote:Op woensdag 10 februari 2016 06:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Poging om de vijftig overgebleven PvdA-kiezers te winnen.
Enden moet de VVD dus echt met PVV en SP aan het regeren?quote:Op woensdag 10 februari 2016 07:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal alleen Gutmensch nog over blijven.
Gewoon met het CDA en eventueel D66.quote:Op woensdag 10 februari 2016 07:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Enden moet de VVD dus echt met PVV en SP aan het regeren?
Correct. Enkel om u te trollen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 07:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Enden moet de VVD dus echt met PVV en SP aan het regeren?
Ach, afspraken, dat zijn nog geen acties. Een van de kern waarden van de EU is dat afspraken er zijn om gebroken te worden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 07:53 schreef Reya het volgende:
http://www.demorgen.be/bu(...)er-de-rest-b498c469/
Trollolol.
CDA is minstens zo dood en D66 traditioneel erg labiel. Met die twee zal dus zelden of nooit een meerderheid gevormd kunnen worden. Daarmee wordt de VVD dus aangewezen op PVV en of SP. Is dat echt waar je naar verlangt?quote:Op woensdag 10 februari 2016 07:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gewoon met het CDA en eventueel D66.
Mij heb je er niet mee. Ik kijk er al naar uit hoe de VVD'ertjes hier de volgende keer weer de samenwerking met de PVV gaan verdedigenquote:
Hehe, is NWS al ontploft?quote:Op woensdag 10 februari 2016 07:53 schreef Reya het volgende:
Trollolol.
Jouw bespiegelingen interesseren mij echt helemaal niks meer.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
CDA is minstens zo dood en D66 traditioneel erg labiel. Met die twee zal dus zelden of nooit een meerderheid gevormd kunnen worden. Daarmee wordt de VVD dus aangewezen op PVV en of SP. Is dat echt waar je naar verlangt?
Eens hoor. Desondanks zal de VVD het maar al te graag weer gaan proberen om met de PVV in zee te gaan.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waarom is het eigenlijk ondemocratisch om de grootste partij buiten de regering te houden? Zeker als die niet eens 30% van de stemmen heeft.
Als die partij standpunten heeft die voor 70% dermate ontoelaatbaar zijn is het gewoon perfect democratisch als er geen regering komt met die partij.
Dit zul je overigens niet horen op Eenvandaag.
Steek je kop maar in het zand. Je weet toch wel dat ik gelijk hebquote:Op woensdag 10 februari 2016 08:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jouw bespiegelingen interesseren mij echt helemaal niks meer.
Wat mij betreft krijg je snel weer een ban. Dan zijn we weer een tijdje van je nutteloze bijdragen verlost.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Steek je kop maar in het zand. Je weet toch wel dat ik gelijk heb
Verenigd, maar dan niet met iedereen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 07:53 schreef Reya het volgende:
Trollolol.
Of je voelt feilloos aan wat voor gelul de docent wil horen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik haal altijd, zonder al te veel moeite, een 8 of hoger voor vakken met 'ethics' in de titel.
Ik moet ethicus worden denk ik. Vast een gewilde beroepsgroep.
Noes, de leuteruurtjes met du_ke zijn onmisbaar.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat mij betreft krijg je snel weer een ban. Dan zijn we weer een tijdje van je nutteloze bijdragen verlost.
Eigenlijk alleen Frankrijk en Duitsland, dus.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Verenigd, maar dan niet met iedereen.
Ja ja, je bent wel erg geobsedeerd door die coalitie. VVD'ertje van me.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mij heb je er niet mee. Ik kijk er al naar uit hoe de VVD'ertjes hier de volgende keer weer de samenwerking met de PVV gaan verdedigen
Monolith doet dat toch een stuk beter.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:31 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Noes, de leuteruurtjes met du_ke zijn onmisbaar.
Wat stond er ook alweer op een banaanvraag?quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat mij betreft krijg je snel weer een ban. Dan zijn we weer een tijdje van je nutteloze bijdragen verlost.
Ik masseer de ellende alvast preventief in.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:33 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ja ja, je bent wel erg geobsedeerd door die coalitie. VVD'ertje van me.
Misschien is dat het.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Of je voelt feilloos aan wat voor gelul de docent wil horen.
Ik ga sowieso op Jesse "nou en" Klaver stemmen. Hij kan tenminste geld uit het niets toveren, dat lukt andere politici niet. Gelijk alle financiele problemen opgelost.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik masseer de ellende alvast preventief in.
Hij roept wel fijne reacties op. Ik ga hem dus ook maar overwegen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:42 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik ga sowieso op Jesse "nou en" Klaver stemmen. Hij kan tenminste geld uit het niets toveren, dat lukt andere politici niet. Gelijk alle financiele problemen opgelost.
En hij trekt jihadisten aan. Dat zullen de GL-vrouwen wel kunnen waarderen. Feminisme en een radicale opvatting van de islam is een match made in heaven.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij roept wel fijne reacties op. Ik ga hem dus ook maar overwegen.
Nou nou.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een kort kopje onder die hoofddoek biedt ruimte voor extra bomgordels.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:47 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
En hij trekt jihadisten aan. Dat zullen de GL-vrouwen wel kunnen waarderen. Feminisme en een radicale opvatting van de islam is een match made in heaven.
Geen idee waar ik nou weer van word beticht.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Monolith doet dat toch een stuk beter.
Het frustreren van Bolkje. Maar dat is geen kunst.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee waar ik nou weer van word beticht.
Mooi, mijn voorspelling dat u zuur zou gaan doen is toch nog uitgekomen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heel lang kan het natuurlijk niet meer duren. Zeker nu ze specularium FA hebben gemaakt.
Zand in z'n anus.quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:06 schreef xpompompomx het volgende:
Beetje zuur van onze Kowloon wel.
quote:
Dit is wederom puur leedvermaak van mijn kant.quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Mooi, mijn voorspelling dat u zuur zou gaan doen is toch nog uitgekomen.
Jezus wat een kutkleuren.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:35 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.nationalezorgg(...)ij-albert-heijn.html
Hulde.
En daarna met de krant af te vegen zeker?quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:13 schreef KoosVogels het volgende:
Lekker interessant wie FA, mod of wie ik het wat is. De enige reden dat ik hier ben is om mijn hersendiarree af te scheiden.
U bent ambtenaar. U grossiert in leedvermaak.quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit is wederom puur leedvermaak van mijn kant.
Leedvermaak op citroensap.quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit is wederom puur leedvermaak van mijn kant.
Juist niet. Ik heb FOK! nodig omdat ik in de krant mijn gedachten juist niet kwijt kan.quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En daarna met de krant af te vegen zeker?
Die website is treurnis ja, maar het nieuws is heuglijk.quote:
Dat je op inhoudelijke wijze het leven van de NWS-user zuur weet te maken in plaats van met de bedorven Meppelse discussietechnieken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee waar ik nou weer van word beticht.
Waarom maak je je daar zo druk om?quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat je op inhoudelijke wijze het leven van de NWS-user zuur weet te maken in plaats van met de bedorven Meppelse discussietechnieken.
Omdat hij weet dat ik gelijk heb.quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom maak je je daar zo druk om?
Bijzonder redenering weerquote:Op woensdag 10 februari 2016 09:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat hij weet dat ik gelijk heb.
Borrelpraatretoriekquote:
Wat een ehh, aparte keuze. Dacht dat ze juist de andere kant op wilden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heel lang kan het natuurlijk niet meer duren. Zeker nu ze specularium FA hebben gemaakt.
Beetje tegenwicht voor Tem natuurlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Wat een ehh, aparte keuze. Dacht dat ze juist de andere kant op wilden.
Dat heeft niet lang geduurd dus.
Wel zielig voor al die Nederlanders. Hoe moeten ze nu aan hun tosti komen?quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:27 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb een topic in NWS geopend over een uitgezette vluchteling. Zo benieuwd wat daaruit komt.
Ik ga eens kijken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:27 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb een topic in NWS geopend over een uitgezette vluchteling. Zo benieuwd wat daaruit komt.
Jullie gaan op jacht naar de laatste paling in het IJsselmeer om daar op te zetten?quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
Harderwijk krijgt een palingmuseum.
Jaja, mensen.
Heel leuk hoor. Maar weer terug naar de oorsprong. Hoe kijk jij aan tegen de toekomstige coalitie met PVV & VVD, eventueel aangevuld met SP?quote:
Geen idee, eigenlijk. Het is toch alweer meer dan zeventig jaar geleden dat een machthebber met een dergelijke combinatie van politieke kleuren over Nederland regeerde. Wellicht kunnen Tem en remlof zich dat nog herinneren, maar voor mij is het wat te lang geleden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heel leuk hoor. Maar weer terug naar de oorsprong. Hoe kijk jij aan tegen de toekomstige coalitie met PVV & VVD, eventueel aangevuld met SP?
Ban.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Geen idee, eigenlijk. Het is toch alweer meer dan zeventig jaar geleden dat een machthebber met een dergelijke combinatie van politieke kleuren over Nederland regeerde. Wellicht kunnen Tem en remlof zich dat nog herinneren, maar voor mij is het wat te lang geleden.
Het verbaast me meer dat het er nog niet was, dan dat het er komt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
Jaja, mensen.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
Jaja, mensen.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
Jaja, mensen.
Ik ga over een uurtje een broodje paling scorenquote:Op woensdag 10 februari 2016 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
Paling is trouwens wel gruwelijk lekker.
Ah, vis is zo lekker. Vooral haring en garnaalquote:Op woensdag 10 februari 2016 11:15 schreef Gutmensch het volgende:
Dat mensen überhaupt nog vis eten is ook maar een mentaal rudiment uit de evolutie,
Een garnaal is geen visquote:Op woensdag 10 februari 2016 11:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, vis is zo lekker. Vooral haring en garnaal
Hehe. Nee.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:15 schreef Gutmensch het volgende:
Dat mensen überhaupt nog vis eten is ook maar een mentaal rudiment uit de evolutie,
quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:12 schreef xpompompomx het volgende:
Zo lang er nog maar vissticks zijn.
Heerlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ga over een uurtje een broodje paling scoren
quote:Gisteren heeft de Tweede Kamer ingestemd met het wetsvoorstel doorstroming huurmarkt. Als ook de Eerste Kamer instemt, wordt tijdelijke verhuur van kamers (onzelfstandige woonruimte) voor vijf jaar aan jongeren (tussen 18 en 28 jaar) mogelijk en tijdelijke verhuur van zelfstandige woonruimte voor maximaal twee jaar.
Omdat?quote:
Mensen uit hun huurwoning kunnen mikken, altijd +1.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat?
De achttiende pleister op een etterende wond, zodat we weer een tijdje niet meer ruiken dat het stinkt?
GS ruikt knaken, natuurlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat?
De achttiende pleister op een etterende wond, zodat we weer een tijdje niet meer ruiken dat het stinkt?
De overheid moet zich terugtrekken uit de woningmarkt, en alleen maar zorgen voor huisvesting voor echte sociale gevallen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:36 schreef KoosVogels het volgende:
De corporaties moeten zich gewoon terugtrekken uit de woningmarkt.
In de veenkoloniën?quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De overheid moet zich terugtrekken uit de woningmarkt, en alleen maar zorgen voor huisvesting voor echte sociale gevallen.
Technisch gezien zijn corporaties natuurlijk geen overheid, maar semi-publieke instellingen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De overheid moet zich terugtrekken uit de woningmarkt, en alleen maar zorgen voor huisvesting voor echte sociale gevallen.
Nou, niet midden in de stadscentra lijkt me.quote:
Weet ik. Het probleem zit 'm naar mijn idee meer in de overregulering (die tot problemen leidt, die we oplossen met meer regulering) dan in het bestaan van woco's.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Technisch gezien zijn corporaties natuurlijk geen overheid, maar semi-publieke instellingen.
Heleen Dupuis werd er erg populair mee.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik haal altijd, zonder al te veel moeite, een 8 of hoger voor vakken met 'ethics' in de titel.
Ik moet ethicus worden denk ik. Vast een gewilde beroepsgroep.
Wat een haat.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eens hoor. Die hele sector is kapotgereguleerd,quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Weet ik. Het probleem zit 'm naar mijn idee meer in de overregulering (die tot problemen leidt, die we oplossen met meer regulering) dan in het bestaan van woco's.
Geen regulering op de woningmarkt=Molenbeek.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eens hoor. Die hele sector is kapotgereguleerd,
Aan de andere kant kan niet worden ontkend dat de sociale woningsector absoluut een doel heeft gediend. Na de brutering is de kwaliteit van sociale huurwoningen flink gestegen en is het aantal pauperwijken tot een minimum gedaald, vooral doordat corporaties zich verantwoordelijk voelen voor de leefbaarheid en de uitstraling.
Het is alleen een beetje doorgeslagen.
Een beetje?quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan niet worden ontkend dat de sociale woningsector absoluut een doel heeft gediend. Na de brutering is de kwaliteit van sociale huurwoningen flink gestegen en is het aantal pauperwijken tot een minimum gedaald, vooral doordat corporaties zich verantwoordelijk voelen voor de leefbaarheid en de uitstraling.
Het is soms wel bizar wat voor onzettende luxe je krijgt als 'sociale huurwoning'. Dikke gezinswoning met dikke tuin en dat voor netto een paar honderd per maand.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt je wel afvragen in hoeverre pauperwijken niet zijn ontstaan doordat corporaties wijken hebben gebouwd met >80% sociale sector. Natuurlijk, ze hebben het daarna opgelost, maar doorgaans zijn alle slechte wijken in Nederland niet het gevolg van marktfalen, maar van een clustering van sociale huurwoningen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooie sociale huurwoningen hier:quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is soms wel bizar wat voor onzettende luxe je krijgt als 'sociale huurwoning'. Dikke gezinswoning met dikke tuin en dat voor netto een paar honderd per maand.
Arme mensen.
Zeker, maar het is remlof die zo gek was om z'n huur op te zeggen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:50 schreef Reya het volgende:
GS en B_A zijn jaloers, zoveel is wel weer duidelijk.
Woningbouwverenigingen hebben inderdaad een hoop rommel neergezet, dat zal ik niet ontkennen. Maar de huizen moesten 'sober en doelmatig' worden gebouwd, aangezien het de overheid was die de portemonnee moest trekken. Wat dat betreft was het een zeer ongelukkig systeem.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kunt je wel afvragen in hoeverre pauperwijken niet zijn ontstaan doordat corporaties wijken hebben gebouwd met >80% sociale sector. Natuurlijk, ze hebben het daarna opgelost, maar doorgaans zijn alle slechte wijken in Nederland niet het gevolg van marktfalen, maar van een clustering van sociale huurwoningen.
Oh, "de markt" had voor mensen met een kleine portemonnee geen betere huurwoningen gebouwd. Maar ik vraag me af of de markt wijken zou bouwen met een paar duizend sobere huurwoningen. Dit soort pareltjes:quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Woningbouwverenigingen hebben inderdaad een hoop rommel neergezet, dat zal ik niet ontkennen. Maar de huizen moesten 'sober en doelmatig' worden gebouwd, aangezien het de overheid was die de portemonnee moest trekken. Wat dat betreft was het een zeer ongelukkig systeem.
Je kunt je echter afvragen of de markt het veel beter had gedaan. Ik waag dat te betwijfelen.
Kleurloze wijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, "de markt" had voor mensen met een kleine portemonnee geen betere huurwoningen gebouwd. Maar ik vraag me af of de markt wijken zou bouwen met een paar duizend sobere huurwoningen. Dit soort pareltjes:
[ afbeelding ]
Naoorlogse sociale woningbouw is inderdaad om te janken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, "de markt" had voor mensen met een kleine portemonnee geen betere huurwoningen gebouwd. Maar ik vraag me af of de markt wijken zou bouwen met een paar duizend sobere huurwoningen. Dit soort pareltjes:
[ afbeelding ]
Goeddeels gesloopt ook. Terwijl wijken met vooroorlogse woningen en een mix van particulier en publiek bezit nog gewoon bestaan. Ergo: de markt is duurzamer dan het collectief. Wat ik dan wel weer eeuwig zonde vind is dat ze wijken als Venserpolder massaal uitponden, waardoor dit privé-bezit wordt en het nooit meer tegen de vlakte gaat:quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naoorlogse sociale woningbouw is inderdaad om te janken.
Halverwege de jaren '90 is in Harderwijk gestart met de bouw van woonwijk Drielanden (circa 4500 huizen). Dat is een mix van sociale en private woningbouw en ik moet zeggen dat dat goed uitpakt. Het is geen troosteloze Vinex-wijk geworden, wat mijns inziens mede te danken is aan het feit dat de lokale corporatie er zeer actief is.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goeddeels gesloopt ook. Terwijl wijken met vooroorlogse woningen en een mix van particulier en publiek bezit nog gewoon bestaan. Ergo: de markt is duurzamer dan het collectief. Wat ik dan wel weer eeuwig zonde vind is dat ze wijken als Venserpolder massaal uitponden, waardoor dit privé-bezit wordt en het nooit meer tegen de vlakte gaat:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat er voor mij nog een beter moment was gekomen om een huis te kopenquote:Op woensdag 10 februari 2016 11:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker, maar het is remlof die zo gek was om z'n huur op te zeggen.
Daar komt hij nog wel hinter.
In 1960.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er voor mij nog een beter moment was gekomen om een huis te kopen
Aha, dan kwam je niet in aanmerking voor een hypotheek.quote:
Ik op het prijshoogtepunt in 2008 mijn tweede huis gekocht. Go me!quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er voor mij nog een beter moment was gekomen om een huis te kopen
Correcte stelling.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:41 schreef Reya het volgende:
Gewoon krotten toestaan, dan is er nooit woningnood meer.
Sowieso kappen met al die bestuurlijke planning, wat jij Duke.quote:
Anders wordt Kowloon boos.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Sowieso kappen met al die bestuurlijke planning, wat jij Duke.
Och arme.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik op het prijshoogtepunt in 2008 mijn tweede huis gekocht. Go me!
Als het aan Kowloon ligt worden er alleen maar afzichtelijke hoogbouw neergeplempt.quote:
Voordeel was wel dat ik niet desperate was. Mijn toenmalige huis was immers al opgekocht door de gemeente en alle verkopers waren in wilde paniek omdat ze hun huis niet kwijt konden, maar wel al wat nieuws hadden gekocht.quote:
Ongegronde provinciehaat van die jongen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als het aan Kowloon ligt worden er alleen maar afzichtelijke hoogbouw neergeplempt.
Waar zouden de mensen met weinig inkomen dan wonen zonder de corporaties en krijg je dan ook geen clustering? Immers die was er ook voor de komst van de corporaties.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kunt je wel afvragen in hoeverre pauperwijken niet zijn ontstaan doordat corporaties wijken hebben gebouwd met >80% sociale sector. Natuurlijk, ze hebben het daarna opgelost, maar doorgaans zijn alle slechte wijken in Nederland niet het gevolg van marktfalen, maar van een clustering van sociale huurwoningen.
Alles was er voor de komst van corporaties.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waar zouden de mensen met weinig inkomen dan wonen zonder de corporaties en krijg je dan ook geen clustering? Immers die was er ook voor de komst van de corporaties.
Dan heb je nog mazzel gehad. Maar tegen wat voor een rentepercentage heb jij je hypotheek voor hoelang vastgezet?quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voordeel was wel dat ik niet desperate was. Mijn toenmalige huis was immers al opgekocht door de gemeente en alle verkopers waren in wilde paniek omdat ze hun huis niet kwijt konden, maar wel al wat nieuws hadden gekocht.
Dus heb alsnog verre van de hoofdprijs betaald en 5 maanden lang gratis gewoond. Geen hypotheek en gratis tijdelijk huren.
Die werkt te hard, schreef hij onlangs.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:32 schreef Kaas- het volgende:
Paper_Tiger al een tijdje niet gezien.
Weet het niet exact. Vijf komma nog iets en staat voor 10 jaar vast, dus nog 2 jaar.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dan heb je nog mazzel gehad. Maar tegen wat voor een rentepercentage heb jij je hypotheek voor hoelang vastgezet?
Dat is nog te overzien.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Weet het niet exact. Vijf komma nog iets en staat voor 10 jaar vast, dus nog 2 jaar.
Dat lost zich wel weer op omdat het vooral komt door recente inperking van die doelgroep. Als ze hun woningen niet meer met huurders gevuld krijgen stoten ze ze wel af.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alles was er voor de komst van corporaties.
Wat er nu zijn, zijn teveel sociale huurwoningen voor de grootte van de primaire doelgroep.
Dat gaat voor nu uit van de nieuwe gebruikers van huurwoningen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat lost zich wel weer op omdat het vooral komt door recente inperking van die doelgroep. Als ze hun woningen niet meer met huurders gevuld krijgen stoten ze ze wel af.
In de woningmarkt zijn de meeste grote veranderingen dan ook niet van vandaag op morgen door te voeren.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat gaat voor nu uit van de nieuwe gebruikers van huurwoningen.
Aangezien een groot deel nog in de bestaande gebruikers van sociale huurwoningen zit duurt het een jaar of 10-15 voordat dit goed gecorrigeerd is.
Op Facebook ook niet, nu je het zegt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:32 schreef Kaas- het volgende:
Paper_Tiger al een tijdje niet gezien.
Verhuisd naar Somalië, daar is het internet niet overal even optimaal.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Op Facebook ook niet, nu je het zegt.
Daar zag ik hem vrijdag nog.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Op Facebook ook niet, nu je het zegt.
Dat verwacht ik ook niet. Probleem is wel dat we de komende 20 jaar de grootste toename van het huishoudensaantal zullen verwachten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In de woningmarkt zijn de meeste grote veranderingen dan ook niet van vandaag op morgen door te voeren.
Het moest er een keer van komen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Verhuisd naar Somalië, daar is het internet niet overal even optimaal.
Wel is vrijheid daar maximaal.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Verhuisd naar Somalië, daar is het internet niet overal even optimaal.
Omdat men ouderwets losgaat?quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:57 schreef Heilwasser het volgende:
NWS / Klaver wil 460.000 vluchtelingen legaal naar Europa laten komen
Dit topic schokt mij. Totaal niet verwacht.
Nergens gastvrijheid.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Omdat men ouderwets losgaat?
Dat zou inderdaad te duur zijn. Dus ze zouden in hogere dichtheid en met meer wooneenheden per gebouw werken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het vrij specifieke getal vind ik wel opmerkelijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:57 schreef Heilwasser het volgende:
NWS / Klaver wil 460.000 vluchtelingen legaal naar Europa laten komen
Dit topic schokt mij. Totaal niet verwacht.
Komt van de VN geloof ik.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het vrij specifieke getal vind ik wel opmerkelijk.
Uitstekend! Die openbare ruimte is alleen maar onveilig.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad te duur zijn. Dus ze zouden in hogere dichtheid en met meer wooneenheden per gebouw werken.
Oké.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zojuist met grof geweld een vluchteling met verlopen papieren eerst aangehouden door de NS en daarna met dezelfde onnodige grofheid door de popo.
Coupé kwam een beetje in opstand tegen de politie, man keek wanhopig en zielig. Probeerde alleen weg te rennen.
Wist niet dat de NS tegenwoordig papieren controleert, doet me wat denken aan WOII films.
Conducteurs zijn BOA's, die mogen dat al jaren. De vergelijking met WO II ontgaat me.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zojuist met grof geweld een vluchteling met verlopen papieren eerst aangehouden door de NS en daarna met dezelfde onnodige grofheid door de popo.
Coupé kwam een beetje in opstand tegen de politie, man keek wanhopig en zielig. Probeerde alleen weg te rennen.
Wist niet dat de NS tegenwoordig papieren controleert, doet me wat denken aan WOII films.
Volop ruimte voor particulier initiatief dus.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet. Probleem is wel dat we de komende 20 jaar de grootste toename van het huishoudensaantal zullen verwachten.
Zeker niet.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:08 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Oké.
Als er teveel illegalen zijn wordt een land niet beter.
Ik wist het niet zeg ik , ik weet niet alles.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Conducteurs zijn BOA's, die mogen dat al jaren. De vergelijking met WO II ontgaat me.
Uitgeprocedeerde asielzoekers niet uitzetten klinkt natuurlijk als een fantastisch plan, maar het helpt niemand. Helemaal niet de mensen die daadwerkelijk recht hebben op asiel.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:10 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Zeker niet.
Mensen die je niet kan uitzetten grof heen en weer schoppen zorgt voor een nieuwe lichting criminelen.
Zal wel weer een paar maanden in zo'n uitzetcentrum verblijven en daarna weer op straat gegooid
Dat is nu de salonhoogbouwliefhebber. Je gaat zelf toch niet in of bij hoogbouw wonen?quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom woon je in Amsterdam als je van hoogbouw houdt?
Onder de Sahara is ook wel heel dicht op de grond.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:12 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Uitgeprocedeerde asielzoekers niet uitzetten klinkt natuurlijk als een fantastisch plan, maar het helpt niemand. Helemaal niet de mensen die daadwerkelijk recht hebben op asiel.
En ja dat is zielig. Sowieso zielig dat er mensen geboren worden onder de Sahara. Maar goed.
Ten zuiden van de Sahara.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Onder de Sahara is ook wel heel dicht op de grond.
Ik weet het. Maar benieuwd of ze hem wel uit kunnen zetten of dat dit een typisch geval is waarbij ze dat niet kunnen omdat anderen het niet willen en ze gaan zelf ook niet.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:12 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Uitgeprocedeerde asielzoekers niet uitzetten klinkt natuurlijk als een fantastisch plan, maar het helpt niemand. Helemaal niet de mensen die daadwerkelijk recht hebben op asiel.
En ja dat is zielig. Sowieso zielig dat er mensen geboren worden onder de Sahara. Maar goed.
Maar dan moeten we vooral zorgen dat we iedereen die hier van buiten naar binnen laten ergens neerzetten met een hek erom, en verstoken laten van iedere vorm van onderwijs en arbeid. Anders kunnen we ze zestien jaar later niet alsnog buiten mikken, want dat is zielig.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:12 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel Nederland uitzet.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar benieuwd of ze hem wel uit kunnen zetten of dat dit een typisch geval is waarbij ze dat niet kunnen omdat anderen het niet willen en ze gaan zelf ook niet.
Dus proberen weg te pesten ad infinitum.
Zeker. Er ligt 5 miljard op de planken. Daarvan kon vorig jaar (door een gebrek aan ruimte) 2 mrd niet van worden gevuld.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volop ruimte voor particulier initiatief dus.
Omdat er geen hoogbouw in Nederland is.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom woon je in Amsterdam als je van hoogbouw houdt?
Tsja, wat zou jij doen als je thuis niets te zeggen hebt maar buitenshuis8 uur per dag het geweldsmonopolie van de staat mag gebruiken?quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ho ho. Zie hier de Hoge Heren:quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat er geen hoogbouw in Nederland is.
Jij komt zeker nooit buiten de ring?quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar zijn onze 200m+ torens?quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij komt zeker nooit buiten de ring?
Wat is jouw gedachte?quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
Leuk hoe waht en janneke allemaal gedachtes invullen enzo trouwens, lijkt alsof jullie net de stropop hebben ontdekt.
De Hoge Heren in Den Haag?quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ho ho. Zie hier de Hoge Heren:
[ afbeelding ]
Krapte maakt de markt alleen maar creatiever.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker. Er ligt 5 miljard op de planken. Daarvan kon vorig jaar (door een gebrek aan ruimte) 2 mrd niet van worden gevuld.
Rotterdam ditmaal.quote:
Het lijkt me een rotgezicht, ongeacht of de persoon recht heeft om hier te zijn of niet.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
Blablabla weet zeker dat niemand hier het een leuk plaatje zou vinden om te zien.
Zeg verder niet dat ik een oplossing heb.
Natuurlijk kunnen wij in het welvarende noordwest Europa makkelijk een paar honderdduizend vluchtelingen opvangen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:25 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)t-aan-absoluut.dhtml
Klaver.
Zo is het. Mooi dat de politiek dus ook meewerkt door tijdelijke huurcontracten buiten de leegstandswet toe te staan.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Krapte maakt de markt alleen maar creatiever.
Wir schaffen dasquote:Op woensdag 10 februari 2016 13:25 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)t-aan-absoluut.dhtml
Klaver.
Sinds wanneer ligt de grens voor hoogbouw op 200 meter?quote:
Allicht. Iedere twee jaar een nieuwe huurder die 100 euro meer mag gaan betalen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo is het. Mooi dat de politiek dus ook meewerkt door tijdelijke huurcontracten buiten de leegstandswet toe te staan.
Ik snap dat dat je beeld wordt als je in Amsterdam woont.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeer binnenkort in Rotterdam, waar uberhaupt al zo'n beetje de godganse top-50 hoogste gebouwen van Nederland staat.quote:
Niet. Maar die van wolkenkrabber ligt op 150 m., die van superhoog op 300 m. en die van megahoog op 600 m.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt de grens voor hoogbouw op 200 meter?
Vele verdiepingen, dat is hoogbouw.quote:https://en.wikipedia.org/wiki/Tower_block#Definition
The New Shorter Oxford English Dictionary defines a high-rise as "a building having many storeys".
Nee nee:quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Allicht. Iedere twee jaar een nieuwe huurder die 100 euro meer mag gaan betalen.
Maar corporaties mogen sowieso niet elke twee jaar verhurenquote:De huurharmonisatie – de verhoging van de huurprijs na een verhuizing - telt voor corporaties mee in de berekening van de maximale huursomstijging. De verwachting is dat daardoor de soms grote verschillen tussen bestaande en nieuwe huurcontracten afnemen. Dit draagt bij aan een betere doorstroming.
quote:In de wet is expliciet vastgelegd dat verhuurders van sociale huurwoningen, behoudens een aantal uitzonderingen, geen contracten van maximaal 2 jaar voor zelfstandige woningen mogen aanbieden.
Minder dan de helft.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zeer binnenkort in Rotterdam, waar uberhaupt al zo'n beetje de godganse top-50 hoogste gebouwen van Nederland staat.
Volgens die definitie heeft Nederland slecht 4 wolkenkrabbers, toevallig allemaal in Rotterdam. Wel zijn er een aantal onderweg die ze gaan overtreffen, toevallig ook allemaal in Rotterdam. En de Euromast telt niet mee, maar is ook 186 meter.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet. Maar die van wolkenkrabber ligt op 150 m., die van superhoog op 300 m. en die van megahoog op 600 m.
Megahoog? Of superhoog?quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens die definitie heeft Nederland slecht 4 wolkenkrabbers, toevallig allemaal in Rotterdam. Wel zijn er een aantal onderweg die ze gaan overtreffen, toevallig ook allemaal in Rotterdam.
Gewoon Russen en Qatari bouwvergunningen toespelen, net als in Milaan.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zeer binnenkort in Rotterdam, waar uberhaupt al zo'n beetje de godganse top-50 hoogste gebouwen van Nederland staat.
Ik zeg: doen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:40 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Gewoon Russen en Qatari bouwvergunningen toespelen, net als in Milaan.
Dan staat je stadscentrum zo vol met gebouwen hoger dan 100 meter.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee nee:
[..]
Maar corporaties mogen sowieso niet elke twee jaar verhuren.
[..]
Russische ingenieurs zou ik niet vertrouwen. Die stoppen polonium in je drinkwater en afluisterapparatuur in je slaapkamer.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:42 schreef Gutmensch het volgende:
Russen zijn sowieso wel goed in hoogbouw: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tallest_buildings_in_Europe
Je houdt niet van buitenlanders?quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:42 schreef Janneke141 het volgende:
Zo blij dat ik niet in Rdam woon trouwens.
Vond de Russische torens wel wat tegenvallen in werkelijkheid.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:42 schreef Gutmensch het volgende:
Russen zijn sowieso wel goed in hoogbouw: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tallest_buildings_in_Europe
Lopik, Skyscrapercapital of the Netherlands.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens die definitie heeft Nederland slecht 4 wolkenkrabbers, toevallig allemaal in Rotterdam. Wel zijn er een aantal onderweg die ze gaan overtreffen, toevallig ook allemaal in Rotterdam. En de Euromast telt niet mee, maar is ook 186 meter.
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vermoed dat ik vanzelf een keer naar de Randstad moet vertrekken.
Huisje kopen, 1500 ballen per maand kwijt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vermoed dat ik vanzelf een keer naar de Randstad moet vertrekken.
Deze heeft wel wat:quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vond de Russische torens wel wat tegenvallen in werkelijkheid.
= compensatie voor kleine piemols.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:42 schreef Gutmensch het volgende:
Ongetwijfeld. Zie je in Azië ook.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
= compensatie voor kleine piemols.
Dan zijn ze wel erg klein geschapen in Dubai.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
= compensatie voor kleine piemols.
Terwijl je hier voor betrekkelijk weinig in een bos- en waterrijke omgeving zit.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Huisje kopen, 1500 ballen per maand kwijt.
Vond deze wel mooi:quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Deze heeft wel wat:
[ afbeelding ]
De Mercury City Tower gezien vanaf de Imperia Tower in Moskou.
150 euro, boshut kopen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Terwijl je hier voor betrekkelijk weinig in een bos- en waterrijke omgeving zit.
Absurd.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vond deze wel mooi:
[ afbeelding ]
Aan die twee lelijke torens in Arnhem kun je trouwens wel mooi zien wat een enorme bocht je maakt als je daar met de trein aankomt.quote:
Lekker stalinistisch. Opdat wij niet vergeten.quote:
wauw! mooi om te zien.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:54 schreef GSbrder het volgende:
Nog één. 200m+ in '53.
[ afbeelding ]
Toch blijft the Empire State Building haar tijd ver vooruitquote:
Dat was inderdaad best opmerkelijk.quote:Nederlands moest deze week Nederlands blijven. Met Duitse vlaggen.
Wat zou nu het meest absurd-megalomane gebouw zijn dat wel is gebouwd? paleizen van Ceaucescu of Erdogan, de Sint Pieter (of dat surrogaatding in Burkina Faso) of toch een of ander commercieel complex?quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:59 schreef xpompompomx het volgende:
Het is wel jammer dat de Russen dit ding nooit gebouwd hebben:
[ afbeelding ]
Tatlin's Tower, nog mooierquote:Op woensdag 10 februari 2016 13:59 schreef xpompompomx het volgende:
Het is wel jammer dat de Russen dit ding nooit gebouwd hebben:
[ afbeelding ]
Niets mis met Duitsland.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat was inderdaad best opmerkelijk.
Een Islamitische kerktoren voor 15 miljard?quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat zou nu het meest absurd-megalomane gebouw zijn dat wel is gebouwd? paleizen van Ceaucescu of Erdogan, de Sint Pieter (of dat surrogaatding in Burkina Faso) of toch een of ander commercieel complex?
Uitstekende arbeidsethos hebben onze oosterburen.quote:
wauw dat is ook zeker heel erg mooi.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een Islamitische kerktoren voor 15 miljard?
[ afbeelding ]
Ik zie liever dat ze de universele rechten van de mens in acht nemen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uitstekende arbeidsethos hebben onze oosterburen.
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:06 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik zie liever dat ze de universele rechten van de mens in acht nemen.
quote:
Eens.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:13 schreef matthias24 het volgende:
[..]
gelukkig dat er in 1948 meer rechten voor de mens zijn gekomen.
De toren in Mumbai is ook tamelijk controversieel:quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat zou nu het meest absurd-megalomane gebouw zijn dat wel is gebouwd? paleizen van Ceaucescu of Erdogan, de Sint Pieter (of dat surrogaatding in Burkina Faso) of toch een of ander commercieel complex?
Ook midden in een sloppenwijk. Gezellige buren.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De toren in Mumbai is ook tamelijk controversieel:
[ afbeelding ]
Duurste eengezinswoning ter wereld. Gebouwd op de grond van een weeshuis. Voor 24.000 dollar wat mensen afgekocht die de bouw tegen konden houden. Heeft een jaar leeggestaan omdat de eigenaar vreesde voor "slechte voortekenen".
Gelukkig zijn de eerste zes verdiepingen parkeerdek, dus er zit een veilige marge tussen de woonetages en de sloppen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ook midden in een sloppenwijk. Gezellige buren.
Goedkope arbeid tevens. Je hebt luttele tientallen mensen nodig om dat gebouw leefbaar te houden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de eerste zes verdiepingen parkeerdek, dus er zit een veilige marge tussen de woonetages en de sloppen.
Als enige miljardair op de buurtbarbecue komen...quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ook midden in een sloppenwijk. Gezellige buren.
ja echt he.....andere wereld gewoon.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als enige miljardair op de buurtbarbecue komen...
Krioelende koelies.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:33 schreef Heilwasser het volgende:
Het gebouw zal zo hoog zijn gemaakt om de geuren van de stad te ontwijken.
rozengeur?quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:33 schreef Heilwasser het volgende:
Het gebouw zal zo hoog zijn gemaakt om de geuren van de stad te ontwijken.
En die torentjes zijn maar 70 meter hoogquote:Op woensdag 10 februari 2016 13:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Aan die twee lelijke torens in Arnhem kun je trouwens wel mooi zien wat een enorme bocht je maakt als je daar met de trein aankomt.
Er staat dat men in India de behoefte wel eens buiten in de publieke ruimte doet.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:37 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed in engels.
India ruikt naar poep.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:37 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed in engels.
oohw oke. lekker frisquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:41 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Er staat dat men in India de behoefte wel eens buiten in de publieke ruimte doet.
Wat lijkt/leek je er zo mooi aan?quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:43 schreef matthias24 het volgende:
[..]
bah. en ik wou nog zo graag naar india gaan. nou nu hoef ik niet meer hoor
Mijn gedachte is dat ik het niet weet.quote:
Wat een verschrikkelijk lelijk poepgebouw.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een Islamitische kerktoren voor 15 miljard?
[ afbeelding ]
Waarom duizend jaar? Enkel de komende honderd jaar is boeiend voor ons.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Mijn gedachte is dat ik het niet weet.
Als ik nou een model had dat elk menselijk gedrag voor de komende duizend jaar kon voorspellen met alle mogelijke inputs had ik ongetwijfeld een redelijke keuze gemaakt.
de zon schijnt daar altijd. en het land ziet er mooi uit. ik vind die gebouwen daar ook mooi.............. weetje als ik die plaatjes zo zie van vakantie bestemingen in india dan kan ik me haast niet voorstelen dat daar ook poep geur inbegrepen is. beetje jammer wel.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat lijkt/leek je er zo mooi aan?
Mosknee.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
Abu Dhabi heeft wel een mooie moskee.
Om een intragenerational prisoner's dilemma in het leven te roepen natuurlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:49 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Waarom duizend jaar? Enkel de komende honderd jaar is boeiend voor ons.
En een mooi hotel:quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
Abu Dhabi heeft wel een mooie moskee.
wooooow dit ziet er wel echt supermooi uit!quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En een mooi hotel:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:49 schreef matthias24 het volgende:
[..]
de zon schijnt daar altijd. en het land ziet er mooi uit. ik vind die gebouwen daar ook mooi.............. weetje als ik die plaatjes zo zie van vakantie bestemingen in india dan kan ik me haast niet voorstelen dat daar ook poep geur inbegrepen is. beetje jammer wel.
Dus je bent gewoon erg vatbaar voor marketing?quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:52 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wooooow dit ziet er wel echt supermooi uit!
Kunnen we niet gewoon een hek neerzetten tussen Turkije en Griekenland?quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Om een intragenerational prisoner's dilemma in het leven te roepen natuurlijk.
Daarnaast kun je dan ook je hoofd breken over het non-identity problem .
Nee; vervolging zal onvermijdelijk volgen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik vind Erdoğans paleis niet lelijk , maar qua interieur mag hij wel wat aan zijn smaak doen.![]()
(hoop dat je dit nog wel mag zeggen)
hahahahaquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
Dus je bent gewoon erg vatbaar voor marketing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |