Het kan zelfs binnen, naar ik begrepen heb.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:38 schreef Gutmensch het volgende:
Ik kwam er net per ongeluk achter dat je met een baardttrimmer zonder opzetstukje gevaarlijk dicht op de huis kan scheren
Die wilde ik maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Het kan zelfs binnen, naar ik begrepen heb.
Huid. En baardtrimmer.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Het kan zelfs binnen, naar ik begrepen heb.
"Iedereen is welkom, maar PvdA'ers"quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:38 schreef Euribob het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, maar PvdA'ers.
[ afbeelding ]
Daar mist een 'vooral'. Ik maakte die OP vanmorgen terwijl mijn trein aankwam in Nijmegen en ik uit moest stappen voordat ie doorreed richting Oeteldonkquote:
Spulletjesquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goedzo, je spulletjes verdienen het.
Weet je wat pas mooi spul is? Geld! Dat kun je gewoon ruilen tegen andere dingen. Fantastisch om daar veel van te hebben. Vooral als het ten koste van anderen is gegaanquote:
Aha.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Weet je wat pas mooi spul is? Geld! Dat kun je gewoon ruilen tegen andere dingen. Fantastisch om daar veel van te hebben. Vooral als het ten koste van anderen is gegaan.
Dijenkletser, dames en heren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Weet je wat pas mooi spul is? Geld! Dat kun je gewoon ruilen tegen andere dingen. Fantastisch om daar veel van te hebben. Vooral als het ten koste van anderen is gegaan.
Hehe, vuige snotneus.quote:Natuurlijk is er voldoende geld, zegt Klaver in een toelichting: het is een kwestie van prioriteiten stellen.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)gen-meer-terugsturen
Uiteindelijk zal alleen Gutmensch nog over blijven.quote:Op woensdag 10 februari 2016 06:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Poging om de vijftig overgebleven PvdA-kiezers te winnen.
Enden moet de VVD dus echt met PVV en SP aan het regeren?quote:Op woensdag 10 februari 2016 07:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal alleen Gutmensch nog over blijven.
Gewoon met het CDA en eventueel D66.quote:Op woensdag 10 februari 2016 07:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Enden moet de VVD dus echt met PVV en SP aan het regeren?
Correct. Enkel om u te trollen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 07:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Enden moet de VVD dus echt met PVV en SP aan het regeren?
Ach, afspraken, dat zijn nog geen acties. Een van de kern waarden van de EU is dat afspraken er zijn om gebroken te worden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 07:53 schreef Reya het volgende:
http://www.demorgen.be/bu(...)er-de-rest-b498c469/
Trollolol.
CDA is minstens zo dood en D66 traditioneel erg labiel. Met die twee zal dus zelden of nooit een meerderheid gevormd kunnen worden. Daarmee wordt de VVD dus aangewezen op PVV en of SP. Is dat echt waar je naar verlangt?quote:Op woensdag 10 februari 2016 07:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gewoon met het CDA en eventueel D66.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |