Bij jou is alles een klassiekerquote:Op zondag 7 februari 2016 17:16 schreef GGMM het volgende:
De klassieker was 100 keer zo leuk als de aids die we hier voorgeschoteld krijgen.
Iddquote:Op zondag 7 februari 2016 17:23 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Elke keer als ik even naar het beeldscherm kijk wordt er een corner genomen
Nee, er gaat nog wel gescoord worden.quote:
Ren maar wegquote:Op zondag 7 februari 2016 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga wel terug naar Utrecht - Psv. Deze wedstrijd trek ik niet langer.
Kap eens met trollen, dit is de beste pot tot nu toe van dit jaar.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:11 schreef GGMM het volgende:
Uit ellende ben ik maar teruggeschakeld naar Utrecht - PSV.
Wat een draak van een wedstrijd is dit zeg.
Zeg volgend seizoen m'n buitenlandse voetbal sowieso op. (Dat zal ze leren.)
quote:Op zondag 7 februari 2016 18:34 schreef Pedroso het volgende:
De Gea laat zien waarom ie de beste keeper ter wereld is. Al is Courtois ook van wereldklasse natuurlijk.
quote:Op zondag 7 februari 2016 18:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die moet zich eerst nog maar buiten Duitsland bewijzen
De Gea op 1 en Courtois en en Neuer daar achter.quote:
Door wie is Hazard momenteel overschat danquote:Op zondag 7 februari 2016 18:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hazard en Costa zijn beiden extreem overschatte spelers.
Door de Belgische media.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Door wie is Hazard momenteel overschat dan
Jij hebt het niet zo op Belgen he, Hazard is een prima speler die nu een minder jaar heeft.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hazard en Costa zijn beiden extreem overschatte spelers.
quote:Op zondag 7 februari 2016 18:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op Belgen he, Hazard is een prima speler die nu een minder jaar heeft.
Sowieso is Belgie aanvallend 10x beter dan Oranje, maar dat terzijde.
Voetballend gezien matig maar wel spannend. Van Gaal lijkt het lek boven te hebben al is het nog wel erg broos.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]Beetje provoceren is af en toe leuk. Wat vind je van de wedstrijd?
Er zit veel te weinig creativiteit in het team, maar als je elke wedstrijd 1 goal maakt is het prima.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voetballend gezien matig maar wel spannend. Van Gaal lijkt het lek boven te hebben al is het nog wel erg broos.
Guus is echt verschrikkelijk met zijn kansloze opstelling.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:48 schreef Syntix het volgende:
Blij zijn met een punt tegen dit man U
gvd wat een drama ploegen zijn het allebei.
Guus![]()
guus is een echte lamp, heeft totaal geen verstand van voetbal en ook geen voetbalidentiteit.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Guus is echt verschrikkelijk met zijn kansloze opstelling.
Ik moet braken van die manquote:Op zondag 7 februari 2016 18:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Guus is echt verschrikkelijk met zijn kansloze opstelling.
Chelsea is ook niet zo geweldig hoor. Sowieso zijn de Engelse topclubs veruit de mindere van de Spaanse topclubs (en ook van Bayern en Juventus bv).quote:Op zondag 7 februari 2016 18:48 schreef Syntix het volgende:
Blij zijn met een punt tegen dit man U
gvd wat een drama ploegen zijn het allebei.
Guus![]()
Dat waren dan ook de enige wedstrijden waar ie iets heeft laten zien.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:49 schreef Kopsterk het volgende:
Memphis is leuk om te hebben tegen de Club Brugge's van deze wereld.
Dat van die lamp is een beetje onzin want Guus is vooral een oude verwarde geldwolf. Die nu met meer geluk dan wijsheid zijn puntjes bijeen sprokkelt.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
guus is een echte lamp, heeft totaal geen verstand van voetbal en ook geen voetbalidentiteit.
hahaquote:Op zondag 7 februari 2016 18:34 schreef Pedroso het volgende:
De Gea laat zien waarom ie de beste keeper ter wereld is. Al is Courtois ook van wereldklasse natuurlijk.
quote:Op zondag 7 februari 2016 18:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
guus is een echte lamp, heeft totaal geen verstand van voetbal en ook geen voetbalidentiteit.
Nee, zwaar overschatte spits.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nu is die Costa weer een wereldspits?
Het is United maarquote:Op zondag 7 februari 2016 18:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nu is die Costa weer een wereldspits?
Heb helemaal niets met dit Chelsea. Vroeger begreep ik die Chelsea-haat nooit zo goed (in de tijd van Lampard en Drogba) maar dit is echt een vreselijke ploeg met vreselijk irritante spelers.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Verdomme man zeg, tegen dit United met zo'n instelling in eigen huis het veld betreden.![]()
![]()
Omdat ze toen vaak de bus gingen parkeren.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heb helemaal niets met dit Chelsea. Vroeger begreep ik die Chelsea-haat nooit zo goed (in de tijd van Lampard en Drogba) maar dit is echt een vreselijke ploeg met vreselijk irritante spelers.
De Gea, Courtois en Neuer zijn voor mij de 3 beste waar ik een lichte voorkeur heb voor De Gea.quote:
Die haat hoeft ook niet meer. Dit elftal is een grijze middenmotor. Zogenaamd stoere en dappere mannen zoals Costa en Terry die hun eigen helft nog niet durven te verlaten.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heb helemaal niets met dit Chelsea. Vroeger begreep ik die Chelsea-haat nooit zo goed (in de tijd van Lampard en Drogba) maar dit is echt een vreselijke ploeg met vreselijk irritante spelers.
Neuer moet het maar eens laten zien in een topcompetitiequote:Op zondag 7 februari 2016 18:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
De Gea, Courtois en Neuer zijn voor mij de 3 beste waar ik een lichte voorkeur heb voor De Gea.
Nou ze presteren zwaar ondermaats, ze hebben kwaliteit genoeg om in de top mee te draaien hoor.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:55 schreef Confetti het volgende:
is een grijze middenmotor. Zogenaamd stoere en dappere mannen zoals Costa en Terry die hun eigen helft nog niet durven te verlate
Heb niets tegen countervoetbal, in 2004-2005 speelde Chelsea bijvoorbeeld geweldig. Was een mooi elftal.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Omdat ze toen vaak de bus gingen parkeren.
In de tijd van Mourinho in zijn 1e periode? Toen vond ik het nog erger.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Opzich wel mee eens.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die haat hoeft ook niet meer. Dit elftal is een grijze middenmotor. Zogenaamd stoere en dappere mannen zoals Costa en Terry die hun eigen helft nog niet durven te verlaten.
Inderdaad, bakt er niks van met Duitsland.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Neuer moet het maar eens laten zien in een topcompetitie
Scoorden er op los hoor.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In de tijd van Mourinho in zijn 1e periode? Toen vond ik het nog erger.
Het is de kampioenquote:Op zondag 7 februari 2016 18:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die haat hoeft ook niet meer. Dit elftal is een grijze middenmotor. Zogenaamd stoere en dappere mannen zoals Costa en Terry die hun eigen helft nog niet durven te verlaten.
Veel te doen ook bij Bayern tegen alleen maar zwakke ploegenquote:Op zondag 7 februari 2016 18:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Inderdaad, bakt er niks van met Duitsland.
quote:Op zondag 7 februari 2016 18:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Inderdaad, bakt er niks van met Duitsland.
Valt mee. Vorig jaar was de tweede seizoenshelft al drama qua voetbal. Met veel geluk wedstrijden gewonnen maar dat houd je niet vol.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nou ze presteren zwaar ondermaats, ze hebben kwaliteit genoeg om in de top mee te draaien hoor.
Moet ie maar eens met Nigel praten...quote:Op zondag 7 februari 2016 18:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Memphis moet maar even een nieuwe auto kopen om zichzelf te troosten dat hij deze wedstrijd (en daarmee aansluiting met de top) weer verpest heeft
Elke 'topploeg' is dit jaar drama als je alle spelers langsloopt. Liverpool heeft geen echte sterspeler. Allemaal middelmaat zoals Lallana. Bij Chelsea zijn de sterspelers inderdaad een uitgeblazen Spanjaard, een overschatte spits en een niet-effectieve buitenspeler. United heeft al helemaal geen kwaliteitsspelers en zelfs Arsenal valt me tegen.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:58 schreef Confetti het volgende:
[..]
Valt mee. Vorig jaar was de tweede seizoenshelft al drama qua voetbal. Met veel geluk wedstrijden gewonnen maar dat houd je niet vol.
Ivanovic, Azpilicuete voegen aanvallend niks toe. Mikel en Matic is echt om te janken, Fabregas uitgeblust.
Je staat niet voor niets 13e in Februari. Denk dat ze niet veel beter zijn dan een Liverpool.
https://www.wearedesignstudio.com/works/premier-league-rebrand/quote:New look for the Premier League.
Today sees the launch of the new visual identity for the Premier League which will be used from Season 2016/17 onwards.
Working in partnership with the League we looked to create a bold and vibrant identity that includes a modern take on the lion icon – a symbol that is part of the competition’s heritage, that is now flexible for digital and broadcast formats
stream?quote:
Oh je bent er zo 1 die geforceerd gaat juichen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
United dat op achterstand komt is altijd grappig
Als de tegenstander inzet toont heeft United het al moeilijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:10 schreef icloud het volgende:
Wat is er met united aan de hand? ze hebben gewoon moeite met een ploeg die 19e staat
Ik merk het, ik dacht veilig te kunnen wedden nummer 4 tegen nummer 19quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Als de tegenstander inzet toont heeft United het al moeilijk
De leiding ziet ook wel dat de spelers gewoon niet top zijn en dan heeft de trainer eruit gooien midden in het seizoen weinig zinquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Van Gaal krijgt echt bizar veel tijd bij zo'n topclub, zie je niet vaak.
Ik heb geen idee wat je lult, ik ken jouw niet eens en dat hou ik graag zo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:26 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Post gewoon op 1 account tegelijk icloud
*jouquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:32 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je lult, ik ken jouw niet eens en dat hou ik graag zo.
Maar daar is Van Gaal ook grotendeels verantwoordelijk voor natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:22 schreef Sked het volgende:
[..]
De leiding ziet ook wel dat de spelers gewoon niet top zijn en dan heeft de trainer eruit gooien midden in het seizoen weinig zin
Daar is Van Gaal inderdaad verantwoordelijk voor, maar dat is iets waar je met een nieuwe trainer niks aan verandertquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar daar is Van Gaal ook grotendeels verantwoordelijk voor natuurlijk.
Anyways, tenzij er een wondee gebeurt, vliegt 'ie er eind dit seizoen gewoon uit
Hij gaat er sowieso uit want ze zijn lang en breed akkoord met The Special One.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar daar is Van Gaal ook grotendeels verantwoordelijk voor natuurlijk.
Anyways, tenzij er een wondee gebeurt, vliegt 'ie er eind dit seizoen gewoon uit
smallingquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
was hij dat die z'n man vrij liet inkoppen?
lolquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:39 schreef dvdfreak het volgende:
volgemde week tegen arsenal verliezen![]()
Figuren zoals dvdfreakquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg het hem davy!
Wie koopt er tegenwoordig nou nog dvd's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:42 schreef Toto69 het volgende:
Daar gaat m'n streakHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:42 schreef Toto69 het volgende:
Daar gaat m'n streakDan voel je je niet lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
lollerpool xDquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal je zien dat Villa morgen ook wint van Lollerpool.
Je blijft het maar proberen..quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:50 schreef Kopsterk het volgende:
Er is nog genoeg wat niet Kloppt bij Liverpool achterin xD
Ik weiger me erbij neer te leggen dat ik pijnlijk ongrappig ben, met dit soort taferelen als gevolg.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je blijft het maar proberen..
Schattig.
Stiefquote:Op zondag 14 februari 2016 00:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
Steve, het is leuk geweest. Ga toch weg, je bent niet serieus te nemen. Niemand gaat Aarons linksback zetten maar jij natuurlijk wel.Hele organisatie opbokken en stuur Lee Charnley direct na Steve weg(maar dat gaat toch niet gebeuren want Ashley enzo). De cursus hoe maak je een club als Newcastle kapot is onderhands wel geslaagd.
Breng Moyes of Rodgers naar Newcastle, die hebben tenminste nog inzicht in vergelijking met die flapdrol van een McClaren.
Leicester speelt ook weer niet uitnodigend voetbal.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:00 schreef Toto69 het volgende:
Waar is iedereen trouwens, of kijken we liever Groningen - ajax
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker Alexis eruit schoppen, goeie tactiek wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |