Als de tegenstander inzet toont heeft United het al moeilijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:10 schreef icloud het volgende:
Wat is er met united aan de hand? ze hebben gewoon moeite met een ploeg die 19e staat
Ik merk het, ik dacht veilig te kunnen wedden nummer 4 tegen nummer 19quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Als de tegenstander inzet toont heeft United het al moeilijk
De leiding ziet ook wel dat de spelers gewoon niet top zijn en dan heeft de trainer eruit gooien midden in het seizoen weinig zinquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Van Gaal krijgt echt bizar veel tijd bij zo'n topclub, zie je niet vaak.
Ik heb geen idee wat je lult, ik ken jouw niet eens en dat hou ik graag zo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:26 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Post gewoon op 1 account tegelijk icloud
*jouquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:32 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je lult, ik ken jouw niet eens en dat hou ik graag zo.
Maar daar is Van Gaal ook grotendeels verantwoordelijk voor natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:22 schreef Sked het volgende:
[..]
De leiding ziet ook wel dat de spelers gewoon niet top zijn en dan heeft de trainer eruit gooien midden in het seizoen weinig zin
Daar is Van Gaal inderdaad verantwoordelijk voor, maar dat is iets waar je met een nieuwe trainer niks aan verandertquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar daar is Van Gaal ook grotendeels verantwoordelijk voor natuurlijk.
Anyways, tenzij er een wondee gebeurt, vliegt 'ie er eind dit seizoen gewoon uit
Hij gaat er sowieso uit want ze zijn lang en breed akkoord met The Special One.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar daar is Van Gaal ook grotendeels verantwoordelijk voor natuurlijk.
Anyways, tenzij er een wondee gebeurt, vliegt 'ie er eind dit seizoen gewoon uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |