guus is een echte lamp, heeft totaal geen verstand van voetbal en ook geen voetbalidentiteit.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Guus is echt verschrikkelijk met zijn kansloze opstelling.
Ik moet braken van die manquote:Op zondag 7 februari 2016 18:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Guus is echt verschrikkelijk met zijn kansloze opstelling.
Chelsea is ook niet zo geweldig hoor. Sowieso zijn de Engelse topclubs veruit de mindere van de Spaanse topclubs (en ook van Bayern en Juventus bv).quote:Op zondag 7 februari 2016 18:48 schreef Syntix het volgende:
Blij zijn met een punt tegen dit man U
gvd wat een drama ploegen zijn het allebei.
Guus![]()
Dat waren dan ook de enige wedstrijden waar ie iets heeft laten zien.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:49 schreef Kopsterk het volgende:
Memphis is leuk om te hebben tegen de Club Brugge's van deze wereld.
Dat van die lamp is een beetje onzin want Guus is vooral een oude verwarde geldwolf. Die nu met meer geluk dan wijsheid zijn puntjes bijeen sprokkelt.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
guus is een echte lamp, heeft totaal geen verstand van voetbal en ook geen voetbalidentiteit.
hahaquote:Op zondag 7 februari 2016 18:34 schreef Pedroso het volgende:
De Gea laat zien waarom ie de beste keeper ter wereld is. Al is Courtois ook van wereldklasse natuurlijk.
quote:Op zondag 7 februari 2016 18:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
guus is een echte lamp, heeft totaal geen verstand van voetbal en ook geen voetbalidentiteit.
Nee, zwaar overschatte spits.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nu is die Costa weer een wereldspits?
Het is United maarquote:Op zondag 7 februari 2016 18:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nu is die Costa weer een wereldspits?
Heb helemaal niets met dit Chelsea. Vroeger begreep ik die Chelsea-haat nooit zo goed (in de tijd van Lampard en Drogba) maar dit is echt een vreselijke ploeg met vreselijk irritante spelers.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Verdomme man zeg, tegen dit United met zo'n instelling in eigen huis het veld betreden.![]()
![]()
Omdat ze toen vaak de bus gingen parkeren.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heb helemaal niets met dit Chelsea. Vroeger begreep ik die Chelsea-haat nooit zo goed (in de tijd van Lampard en Drogba) maar dit is echt een vreselijke ploeg met vreselijk irritante spelers.
De Gea, Courtois en Neuer zijn voor mij de 3 beste waar ik een lichte voorkeur heb voor De Gea.quote:
Die haat hoeft ook niet meer. Dit elftal is een grijze middenmotor. Zogenaamd stoere en dappere mannen zoals Costa en Terry die hun eigen helft nog niet durven te verlaten.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heb helemaal niets met dit Chelsea. Vroeger begreep ik die Chelsea-haat nooit zo goed (in de tijd van Lampard en Drogba) maar dit is echt een vreselijke ploeg met vreselijk irritante spelers.
Neuer moet het maar eens laten zien in een topcompetitiequote:Op zondag 7 februari 2016 18:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
De Gea, Courtois en Neuer zijn voor mij de 3 beste waar ik een lichte voorkeur heb voor De Gea.
Nou ze presteren zwaar ondermaats, ze hebben kwaliteit genoeg om in de top mee te draaien hoor.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:55 schreef Confetti het volgende:
is een grijze middenmotor. Zogenaamd stoere en dappere mannen zoals Costa en Terry die hun eigen helft nog niet durven te verlate
Heb niets tegen countervoetbal, in 2004-2005 speelde Chelsea bijvoorbeeld geweldig. Was een mooi elftal.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Omdat ze toen vaak de bus gingen parkeren.
In de tijd van Mourinho in zijn 1e periode? Toen vond ik het nog erger.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Opzich wel mee eens.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die haat hoeft ook niet meer. Dit elftal is een grijze middenmotor. Zogenaamd stoere en dappere mannen zoals Costa en Terry die hun eigen helft nog niet durven te verlaten.
Inderdaad, bakt er niks van met Duitsland.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Neuer moet het maar eens laten zien in een topcompetitie
Scoorden er op los hoor.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In de tijd van Mourinho in zijn 1e periode? Toen vond ik het nog erger.
Het is de kampioenquote:Op zondag 7 februari 2016 18:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die haat hoeft ook niet meer. Dit elftal is een grijze middenmotor. Zogenaamd stoere en dappere mannen zoals Costa en Terry die hun eigen helft nog niet durven te verlaten.
Veel te doen ook bij Bayern tegen alleen maar zwakke ploegenquote:Op zondag 7 februari 2016 18:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Inderdaad, bakt er niks van met Duitsland.
quote:Op zondag 7 februari 2016 18:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Inderdaad, bakt er niks van met Duitsland.
Valt mee. Vorig jaar was de tweede seizoenshelft al drama qua voetbal. Met veel geluk wedstrijden gewonnen maar dat houd je niet vol.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nou ze presteren zwaar ondermaats, ze hebben kwaliteit genoeg om in de top mee te draaien hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |