Bij jou is alles een klassiekerquote:Op zondag 7 februari 2016 17:16 schreef GGMM het volgende:
De klassieker was 100 keer zo leuk als de aids die we hier voorgeschoteld krijgen.
Iddquote:Op zondag 7 februari 2016 17:23 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Elke keer als ik even naar het beeldscherm kijk wordt er een corner genomen
Nee, er gaat nog wel gescoord worden.quote:
Ren maar wegquote:Op zondag 7 februari 2016 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga wel terug naar Utrecht - Psv. Deze wedstrijd trek ik niet langer.
Kap eens met trollen, dit is de beste pot tot nu toe van dit jaar.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:11 schreef GGMM het volgende:
Uit ellende ben ik maar teruggeschakeld naar Utrecht - PSV.
Wat een draak van een wedstrijd is dit zeg.
Zeg volgend seizoen m'n buitenlandse voetbal sowieso op. (Dat zal ze leren.)
quote:Op zondag 7 februari 2016 18:34 schreef Pedroso het volgende:
De Gea laat zien waarom ie de beste keeper ter wereld is. Al is Courtois ook van wereldklasse natuurlijk.
quote:Op zondag 7 februari 2016 18:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die moet zich eerst nog maar buiten Duitsland bewijzen
De Gea op 1 en Courtois en en Neuer daar achter.quote:
Door wie is Hazard momenteel overschat danquote:Op zondag 7 februari 2016 18:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hazard en Costa zijn beiden extreem overschatte spelers.
Door de Belgische media.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Door wie is Hazard momenteel overschat dan
Jij hebt het niet zo op Belgen he, Hazard is een prima speler die nu een minder jaar heeft.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hazard en Costa zijn beiden extreem overschatte spelers.
quote:Op zondag 7 februari 2016 18:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op Belgen he, Hazard is een prima speler die nu een minder jaar heeft.
Sowieso is Belgie aanvallend 10x beter dan Oranje, maar dat terzijde.
Voetballend gezien matig maar wel spannend. Van Gaal lijkt het lek boven te hebben al is het nog wel erg broos.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]Beetje provoceren is af en toe leuk. Wat vind je van de wedstrijd?
Er zit veel te weinig creativiteit in het team, maar als je elke wedstrijd 1 goal maakt is het prima.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voetballend gezien matig maar wel spannend. Van Gaal lijkt het lek boven te hebben al is het nog wel erg broos.
Guus is echt verschrikkelijk met zijn kansloze opstelling.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:48 schreef Syntix het volgende:
Blij zijn met een punt tegen dit man U
gvd wat een drama ploegen zijn het allebei.
Guus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |