Coolsingel dit dat.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:22 schreef Raptor1985 het volgende:
Clubrecord voor Feyenoord. Wanneer is de huldiging?
Lachwekkend liedje he, wat een onzin.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
DIT IS DE MOOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL
quote:Op zondag 7 februari 2016 14:23 schreef bianconeri het volgende:
Dat liedje ''Dit is de mooiste club van het land'' Hahahahhaha wat een onzin.
Onterechte overwinning
JAA BIANCONERI IS ER WEERquote:Op zondag 7 februari 2016 14:23 schreef bianconeri het volgende:
Onterechte overwinning
Heitinga.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Treurwilgen van de dag wat mij betreft Vak410, Elia en Bilal.
haha madquote:Op zondag 7 februari 2016 14:23 schreef bianconeri het volgende:
Onterechte overwinning
Opzich heeft Kuyt wel een punt. Ajax heeft weer geen flikker gecreëerd.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:24 schreef Tagliano het volgende:
Dat gaat Bazoer nog wel vaker doen ome Dirk
Je klinkt madquote:Op zondag 7 februari 2016 14:23 schreef bianconeri het volgende:
Onterechte overwinning
Meer dan eerdere wedstrijden, maar niet voldoendequote:Op zondag 7 februari 2016 14:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Opzich heeft Kuyt wel een punt. Ajax heeft weer geen flikker gecreëerd.
Vrij uniek voor een voetballer inderdaad.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:25 schreef Kopsterk het volgende:
Kuyt wilde maar 1 ding vandaag.
Winnen.
Hey Johan, hoe is het met je ziekte?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:23 schreef bianconeri het volgende:
Onterechte overwinning
Twee kansen eerste helft, 2 kansen tweede helft. (als je de pingel meerekent) Feyenoord 3 kansen, dus de overwinning is opzich terecht.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meer dan eerdere wedstrijden, maar niet voldoende
Volgens mij zit er nog iets diep bij jou, man man manquote:Op zondag 7 februari 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is jammer dat de ajacieden zo uitbundig feestvieren na deze overwinning vol schandalige incidenten.
quote:Op zondag 7 februari 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is jammer dat de ajacieden zo uitbundig feestvieren na deze overwinning vol schandalige incidenten.
Kijk ze happen!quote:Op zondag 7 februari 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat hebben die ''supporters'' van ADO geleerdquote:Op zondag 7 februari 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ZAG JE DAT FOX BENOEMDE DE POP!!quote:Op zondag 7 februari 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd met de koelkast overigens.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik het allerleukste
Fox heeft er toch nog 1 stevig seconde aan besteedt.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bedankt. Hier zou een speciaal topic voor moeten komen. Iedere week kans maken op een koelkast.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de koelkast overigens.
Ik bedoel, waarom niet Graafschap-NEC. Veel leuker wedstrijdje manquote:Op zondag 7 februari 2016 14:30 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Zodat ze PSV fatsoenlijk kunnen voor beschouwen.
Heb je iig genoeg ruimte om de ambitie van je clubje neer te zetten.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt. Hier zou een speciaal topic voor moeten komen. Iedere week kans maken op een koelkast.
PSV speelt om 16:45 Hansquote:Op zondag 7 februari 2016 14:30 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Zodat ze PSV fatsoenlijk kunnen voor beschouwen.
De meeste FOX presentatoren en commentatoren zijn ook voor ajax, ben dus zeer verbaasd dat de pop in beeld kwam.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:28 schreef Raptor1985 het volgende:
Hey dat zouden ze toch niet laten zien want ze zijn FOXAjax enzo?
Veel te veel man, ze maken het weer groter dan dat het isquote:Op zondag 7 februari 2016 14:29 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Fox heeft er toch nog 1 stevig seconde aan besteedt.
Afgekeken van ADO.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eens dat die idoot maar een levenslang stadionverbod mag krijgen + strafvervolging.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De meeste FOX presentatoren en commentatoren zijn ook voor ajax, ben dus zeer verbaasd dat de pop in beeld kwam.goede zaak. Nu hopen dat zowel ajax als de KNVB dit oppakken.
Stel je niet aan en incidenten?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat dus. Dus meer media-aandacht zal alleen maar helpen om de KNVB en ajax tot actie te dwingen (indien nodig).quote:Op zondag 7 februari 2016 14:32 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Eens dat die idoot maar een levenslang stadionverbod mag krijgen + strafvervolging.
Maar serieuze vraag, behalve die zieke pop, Wat is er dan nog meer gebeurt? Echt niks van meegekregen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Veel te veel man, ze maken het weer groter dan dat het is
Mooi toch.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat dus. Dus meer media-aandacht zal alleen maar helpen om de KNVB en ajax tot actie te dwingen (indien nodig).
Zeker valt me altijd tegen dat ze dan zo'n figuur dan niet op te lijken kunnen sporenquote:Op zondag 7 februari 2016 14:32 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Eens dat die idoot maar een levenslang stadionverbod mag krijgen + strafvervolging.
Eens.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat dus. Dus meer media-aandacht zal alleen maar helpen om de KNVB en ajax tot actie te dwingen (indien nodig).
Ze zongen wat dingen, maar ik verstond het niet. Iemand riep ook om, om de spreekkoren te stoppen, maar ik geloof dat ze doorgingen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:34 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Maar serieuze vraag, behalve die zieke pop, Wat is er dan nog meer gebeurt? Echt niks van meegekregen.
Zal me verbazen. Was duidelijk in beeld dus die pakken ze echt wel.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker valt me altijd tegen dat ze dan zo'n figuur dan niet op te lijken kunnen sporen
Spreekkoren jegens Vermeer.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:34 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Maar serieuze vraag, behalve die zieke pop, Wat is er dan nog meer gebeurt? Echt niks van meegekregen.
Ow okee dat heb ik niet meegekregen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:35 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ze zongen wat dingen, maar ik verstond het niet. Iemand riep ook om, om de spreekkoren te stoppen, maar ik geloof dat ze doorgingen.
quote:Op zondag 7 februari 2016 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
De media-aandacht. Laat ze die idioot lekker schorsen voor het leven.
Oke niet meegekregen. Als dat zo is hard aanpakken die idioten.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spreekkoren jegens Vermeer.
Alsof Ajax ze kan traceren.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:36 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Oke niet meegekregen. Als dat zo is hard aanpakken die idioten.
eensquote:Op zondag 7 februari 2016 14:36 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Oke niet meegekregen. Als dat zo is hard aanpakken die idioten.
Moet hij maar een tandje bijzetten.quote:
Hebben ze die bij ADO al te pakken eigenlijk ?quote:
Hoe als ie em kwijt is?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Moet hij maar een tandje bijzetten.
Die staafgooier van 92? heeft ook gewoon een seizoenkaartquote:Op zondag 7 februari 2016 14:35 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Zal me verbazen. Was duidelijk in beeld dus die pakken ze echt wel.
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 07-02-2016 om 14:38:07Dader pop Vermeer is aangehouden, stadionverbod en strafrechtelijk vervolgd. #Ajax doet aangifte en veroordeelt 'schandalige actie' #ajafey reageer retweet
Tanden op elkaar en doorbijten dan maar?quote:
Die gast die de keeper van AZ aanviel ookquote:Op zondag 7 februari 2016 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die staafgooier van 92? heeft ook gewoon een seizoenkaart
Goede zaakquote:Op zondag 7 februari 2016 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 07-02-2016 om 14:38:07Dader pop Vermeer is aangehouden, stadionverbod en strafrechtelijk vervolgd. #Ajax doet aangifte en veroordeelt 'schandalige actie' #ajafey reageer retweet
Onzin de KNVB gaat over eventuele sancties tegen Ajax. Die gasten opsporen is een taak van Ajax/Politie.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is de vraag of de knvb dat wilt
Oh, geregeld dus. Kan haags_kwartiertje weer rustig slapen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Nice, goed en snel gehandeld ook.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn wel manieren om daar onderuit te komen (denk aan jassen verwisselen etc.)quote:Op zondag 7 februari 2016 14:38 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Vast wel. Hangen zat camera's. Helemaal in die vakken.
Ik wacht ff op bevestiging, maarquote:Op zondag 7 februari 2016 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hebben ze die bij ADO al te pakken eigenlijk ?
Mooi, nu alleen nog bekendmaking naam + adresquote:Op zondag 7 februari 2016 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 7 februari 2016 14:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die gast die de keeper van AZ aanviel ook
zo sneller dan ik dachtquote:
Ja en dat is ook gewoon debiel. Maar wat wil je er verder mee zeggen? Beslissingen van 20 jaar geleden....quote:Op zondag 7 februari 2016 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die staafgooier van 92? heeft ook gewoon een seizoenkaart
Alle gifmakers staan klaartwitter:PSV twitterde op zondag 07-02-2016 om 14:11:01De bussen vol met verklede PSV-supporters zijn zojuist vertrokken richting Utrecht. #utrpsv https://t.co/wnLCpBo1ld reageer retweet
Mike Verweij welquote:Op zondag 7 februari 2016 14:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
enige terughoudendheid is wel geboden... Twitter is niet de meest betrouwbare bron
Onjuist. De KNVB is verantwoordelijk voor wat er in de stadions gebeurd.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:38 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Onzin de KNVB gaat over eventuele sancties tegen Ajax. Die gasten opsporen is een taak van Ajax/Politie.
quote:Op zondag 7 februari 2016 14:41 schreef Doublepain het volgende:
Alle gifmakers staan klaartwitter:PSV twitterde op zondag 07-02-2016 om 14:11:01De bussen vol met verklede PSV-supporters zijn zojuist vertrokken richting Utrecht. #utrpsv https://t.co/wnLCpBo1ld reageer retweet
Ik ken m niet, derhalve accepteer ik hem niet als betrouwbare bronquote:
Veel beter ingevoerd met betrekking tot Ajax krijg je ze nietquote:Op zondag 7 februari 2016 14:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ken m niet, derhalve accepteer ik hem niet als betrouwbare bron. Desondanks toch blij met het bericht
Ik was hem al aan het zoekenquote:Op zondag 7 februari 2016 14:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kan me een hele mooie foto herinneren van de psv clowns
Ja, want dezelfde mensen die jankte over de spreekkoren bij ADO zijn verantwoordelijk voor die popquote:Op zondag 7 februari 2016 14:42 schreef Fred0w het volgende:
Huilen om spreekkoren over Bazoer en oerwoudgeluiden, maar wel een zwarte pop aan een galg ophangen met vermeer erop.
Dit is idd een goed punt, goede vergelijking ook..quote:Op zondag 7 februari 2016 14:42 schreef Fred0w het volgende:
Huilen om spreekkoren over Bazoer en oerwoudgeluiden, maar wel een zwarte pop aan een galg ophangen met vermeer erop.
quote:
KNVB kan helemaal geen mensen vervolgen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:41 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Onjuist. De KNVB is verantwoordelijk voor wat er in de stadions gebeurd.
Dat zij die verantwoordelijkheid compleet neer legt bij de clubs is dan ook vrij gek.
Kan jij niet lezen of ben ik onduidelijk?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:44 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
KNVB kan helemaal geen mensen vervolgen.
Wel een levenslang stadion-verbod in heel Nederland geven... Mogen ze best vaker gaan doen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:44 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
KNVB kan helemaal geen mensen vervolgen.
Die van HMF mag er ook wel wezen. (ook in de euroborg)quote:Op zondag 7 februari 2016 14:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]één van de weinige goede bijdragen van mij aan deze reeks
Heb ik dat gepost?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van HMF mag er ook wel wezen. (ook in de euroborg)
Dader aangehouden, Stadionverbod en strafrechtelijke vervolging. Dus wat huil je? Kunnen veel clubs nog wat van leren.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:42 schreef Fred0w het volgende:
Geen idee, ik lees nu pas 'mij'quote:
Eenmalig succes, ook nogquote:Op zondag 7 februari 2016 14:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, ik lees nu pas 'mij'![]()
Ik heb de FUUU van Strootgod gemaakt dus ik kan met je meepraten over succes!
Eens.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wel een levenslang stadion-verbod in heel Nederland geven... Mogen ze best vaker gaan doen.
Zoals?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:45 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dader aangehouden, Stadionverbod en strafrechtelijke vervolging. Dus wat huil je? Kunnen veel clubs nog wat van leren.
Dit is ook makkelijker aan te pakken dan dat je ineens 40 man hebt die racisme uiten.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
wat sneller reageren op het gedrag van dit soort mongolen, om maar iets te noemen...
Dan nog... Hoe vaak is het wel niet gebeurt dat de club in kwestie tijden wacht met actie ondernemen... Ajax zelf ookquote:Op zondag 7 februari 2016 14:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is ook makkelijker aan te pakken dan dat je ineens 40 man hebt die racisme uiten.
Dat moet onderzocht worden dit dat, wie zei wat etc. Hier kan je makkelijk zien wie het heeft opgehangen en bij de kraag vatten.
Als één man een pop ophangt kun je makkelijker reageren dan wanneer er spreekkoren worden gezongen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
wat sneller reageren op het gedrag van dit soort mongolen, om maar iets te noemen...
Ik zie echt het probleem niet van domweg het veld aflopen. Die macht hebben zowel ajax als Feyenoord gehad vandaag.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:52 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als één man een pop ophangt kun je makkelijker reageren dan wanneer er spreekkoren worden gezongen.
Bovendien heeft Ajax ook pas in de tweede helft opgeroepen te stoppen met het beledigen van Vermeer en zijn moeder. Terwijl dat al de hele eerste helft aan de gang was.
Ben je nou aan het trollen of geloof je dit echt?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:51 schreef GGMM het volgende:
Mooi om te zien dat Ajax direct tijdens de wedstrijd actie onderneemt tegen zo'n idioot.
Bij ADO is er een week lang media-aandacht voor nodig voordat ze eindelijk eens wat doen
Dat is een feit. ADO deed helemaal niets totdat het al bij SV, VI, De Telegraaf, het AD, FOX enz enz. uitgebreid was besproken.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:53 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ben je nou aan het trollen of geloof je dit echt?
Laten we dan maar vast stellen dat dat jouw feiten zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een feit. ADO deed helemaal niets totdat het al bij SV, VI, De Telegraaf, het AD, FOX enz enz. uitgebreid was besproken.
Zielige lui daar.
Mij versla je nietquote:Op zondag 7 februari 2016 14:52 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben echt veel te goed in FIFA.
Maar ik kijk nu ook.
Logisch. De KNVB weet van tevoren dat Ajax zelf actie onderneemt.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:54 schreef n00b13 het volgende:
https://twitter.com/HidehoJacco/status/696329709131603969?s=09
Wat lul je nou man?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch. De KNVB weet van tevoren dat Ajax zelf actie onderneemt.
Bij ADO nemen ze dat initiatief niet zelf en moet de KNVB wel ingrijpen.
Maar wel na de tweet van de KNVBquote:Op zondag 7 februari 2016 14:57 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat lul je nou man?
http://adodenhaag.nl/nieu(...)n-stelt-onderzoek-in
Dat was dezelfde dag!!!
Respect.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het geeft een indicatie van je skills.
Mijn record is 108 om 12.
Stiekem heb ik al een jaar geen FIFA meer gepeeld en wilde ik louter een reactie uitlokken.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Durf je een potje - of meerdere - te spelen?
Watje.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Stiekem heb ik al een jaar geen FIFA meer gepeeld en wilde ik louter een reactie uitlokken.
Sorry, ik durf niet.
Houd alsjeblieft op met het gebruiken van "jijbak" in elke postquote:Op zondag 7 februari 2016 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie distantieert zich nog meer van die vermoeiende jijbak- en huildiscussies over dat incident?
We waren de laatste jaren toch al goed in het verbeteren van negatieve records, dus we gaan lekker door.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:56 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie dat Feijenoord volgende week naar Zwolle moet. Dat wordt nummer 7.
Ik wil je binnenkort wel uitdagen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:52 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben echt veel te goed in FIFA.
Maar ik kijk nu ook.
Het is al afgehandeld, snap de hele ophef nietquote:Op zondag 7 februari 2016 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie distantieert zich nog meer van die vermoeiende jijbak- en huildiscussies over dat incident?
Is dat ook maar weer duidelijktwitter:AFCAjax twitterde op zondag 07-02-2016 om 14:55:04Ajax neemt nadrukkelijk afstand van de onsmakelijke actie met pop Vermeer. De vermoedelijke dader is aangehouden. #ajafey reageer retweet
Misschien ga ik ''jijbak'' in mijn signature zetten of een account ter ere van de Jijbak aanmaken. Puur om jou te trollenquote:Op zondag 7 februari 2016 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd alsjeblieft op met het gebruiken van "jijbak" in elke post
Ik ga de challenge aan.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wil je binnenkort wel uitdagen.
Mooi gehandeld.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:02 schreef Tagliano het volgende:
Is dat ook maar weer duidelijktwitter:AFCAjax twitterde op zondag 07-02-2016 om 14:55:04Ajax neemt nadrukkelijk afstand van de onsmakelijke actie met pop Vermeer. De vermoedelijke dader is aangehouden. #ajafey reageer retweet
Zullen we gewoon afspreken dat iedereen die dit soort shit uit haalt volslagen mongool is en dat al die incidenten gelijk behandelt moeten worden, ongeacht bij welke club het gebeurd? Dan hebben we geen discussie namelijk.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Als jij door al die moeite wil gaan dan support ik je enkel.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien ga ik ''jijbak'' in mijn signature zetten of een account ter ere van de Jijbak aanmaken. Puur om jou te trollen
En wat gaan ze doen met de "supporters" die spreekkoren zongen?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi gehandeld.
Daar kan ADO een hoop van leren.
Dat is voor mij geen probleem in ieder geval. Jammer genoeg zijn er mensen met een ontzettende Calimero-obsessie waardoor die er nog vijf dagen over na ratelen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:04 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Zullen we gewoon afspreken dat iedereen die dit soort shit uit haalt volslagen mongool is en dat al die incidenten gelijk behandelt moeten worden, ongeacht bij welke club het gebeurd? Dan hebben we geen discussie namelijk.
Half uur zou onzin zijn idd maar het mag best benoemd worden incl. foto van de dader het liefst.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
Vanavond bij Studio voetbal weer lekker een halfuur mierenneuken over 'het incident'.
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is voor mij geen probleem in ieder geval. Jammer genoeg zijn er mensen met een ontzettende Calimero-obsessie waardoor die er nog vijf dagen over na ratelen.
Ik weet niet wat er gezegd is.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En wat gaan ze doen met de "supporters" die spreekkoren zongen?
Of is daar een week media aandacht voor nodig?
Wat zongen ze nou? want niemand die me dat kan vertellen behalve "Iets over Vermeer".quote:Op zondag 7 februari 2016 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En wat gaan ze doen met de "supporters" die spreekkoren zongen?
Of is daar een week media aandacht voor nodig?
Dan stel ik voor dat we de TT wijzigen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:05 schreef Zorro het volgende:
Ik zie "Live Eredivisieverslagen" in de TT, maar ik begrijp het verband met deze posts niet zo.
Klopt, het lijkt er bijna op alsof supporters van ADO dit verzinnen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:06 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Wat zongen ze nou? want niemand die me dat kan vertellen behalve "Iets over Vermeer".
In "Jijbakken voor iedereen" ?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat we de TT wijzigen.
Heerlijke dieptepassquote:Op zondag 7 februari 2016 15:05 schreef Zorro het volgende:
Ik zie "Live Eredivisieverslagen" in de TT, maar ik begrijp het verband met deze posts niet zo.
Er zal best wat gezongen zijn maar om te weten of het nou echt erg was moet je wel weten wat er nou gezongen werd.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, het lijkt er bijna op alsof supporters van ADO dit verzinnen.
Dat Vermeer's moeder liggend haar geld verdiendquote:Op zondag 7 februari 2016 15:06 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Wat zongen ze nou? want niemand die me dat kan vertellen behalve "Iets over Vermeer".
Poeh Poeh.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat Vermeer's moeder liggend haar geld verdiend
Nee toch!quote:Op zondag 7 februari 2016 15:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schandalig. Ze hadden minstens "verdient" kunnen zingen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Schandalig. Ze hadden minstens "verdient" kunnen zingen.
Ik verstond dat zijn moeder een hoer was en later was hij een hoerenjong.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:06 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Zou best kunnen en is niet netjes. Maar is dat nou zo schokkend dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik verstond dat zijn moeder een hoer was en later was hij een hoerenjong.
Maar als niemand anders dat hoorde?
Dit.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef GGMM het volgende:
Het is wel typerend voor het IQ van veel ADO-supporters dat ze "Vermeer, je moeder is een hoer" vergelijken met oerwoudgeluiden.
Jij weet toch ook niet WAAR ze hoer is?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef GGMM het volgende:
Het is wel typerend voor het IQ van veel ADO-supporters dat ze "Vermeer, je moeder is een hoer" vergelijken met oerwoudgeluiden.
Dat gebeurt echt wekelijks in meerdere stadions.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nouja, als zoiets over een scheidsrechter geroepen wordt is de wereld te klein.
De oerwoudgeluiden zijn zelfs nog een paar niveautjes triester, aangezien ADO zelf ook diverse negers op het veld heeft staanquote:Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef GGMM het volgende:
Ik begon er niet over?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:11 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Zou best kunnen en is niet netjes. Maar is dat nou zo schokkend dan?
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef GGMM het volgende:
haags_kwartiertje begon er over.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:12 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ow sorry dan was ik even in de war.
Ah joh. De discussie gewoon breder trekken en een KKK link leggen. Er is nog zoveel mogelijk in deze 'rel'quote:Op zondag 7 februari 2016 15:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De oerwoudgeluiden zijn zelfs nog een paar niveautjes triester, aangezien ADO zelf ook diverse negers op het veld heeft staan
Ik deed dat niet? En wie is er naast mij nog meer ADO supporter in dit topic?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef GGMM het volgende:
Cambuur voert een parodie op voetbal uit.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:12 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen wordt er ook nog gevoetbald
Quinsyquote:Op zondag 7 februari 2016 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah joh. De discussie gewoon breder trekken en een KKK link leggen. Er is nog zoveel mogelijk in deze 'rel'
Hoe heet die anti-zwartepiet voorvechter ook alweer?
haags_kwartiertjequote:Op zondag 7 februari 2016 15:13 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik deed dat niet? En wie is er naast mij nog meer ADO supporter in dit topic?
Hup De Graafschap!quote:Op zondag 7 februari 2016 15:12 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen wordt er ook nog gevoetbald
Deze post.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef GGMM het volgende:
De personen die het zelf roepen waarschijnlijk.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:11 schreef Kopsterk het volgende:
Kan me niet voorstellen dat iemand zich ooit beledigd heeft gevoeld door 'je moeder is een hoer'.
Is dat zo ja? Graafschap-NEC valt wel aan te raden op zichquote:Op zondag 7 februari 2016 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur voert een parodie op voetbal uit.
Quincy Gario.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah joh. De discussie gewoon breder trekken en een KKK link leggen. Er is nog zoveel mogelijk in deze 'rel'
Hoe heet die anti-zwartepiet voorvechter ook alweer?
Quincy Halve Garioquote:
Racisme is bij wet verboden.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze post.Allebei even triest. Alsof er gradaties zijn in hatelijke spreekkoren.
Laster en smaad zijn beiden ook verbodenquote:Op zondag 7 februari 2016 15:16 schreef GGMM het volgende:
x
[..]
Racisme is bij wet verboden.
Ik denk niet dat iemand ooit vervolgd is omdat hij iemands moeder een hoer heeft genoemd.
Als jij denkt dat het beide hetzelfde is ben je niet goed wijs.
Maar de vraag is natuurlijk: waren de motieven racistisch?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:16 schreef GGMM het volgende:
x
[..]
Ik denk niet dat iemand ooit vervolgd is omdat hij iemands moeder een hoer heeft genoemd.
Ik denk dat als jij tegen een politieagent zegt dat zijn moeder een hoer is, dat jij er dan heus niet zomaar even vanaf komt.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:16 schreef GGMM het volgende:
x
[..]
Ik moest lachen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:16 schreef GGMM het volgende:
x
[..]
Da's dan weer het beledigen van ambtenaar in functie. Da's een andere overtredingquote:Op zondag 7 februari 2016 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij tegen een politieagent zegt dat zijn moeder een hoer is, dat jij er dan heus niet zomaar even vanaf komt.
Dat is wat anders. Beledigen van een ambtenaar in functie.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij tegen een politieagent zegt dat zijn moeder een hoer is, dat jij er dan heus niet zomaar even vanaf komt.
Meh, je weet wat ik bedoel.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Laster en smaad zijn beiden ook verboden
Oerwoudgeluiden als een donkere speler aan de bal is?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar de vraag is natuurlijk: waren de motieven racistisch?
Graafschap-NEC is het kijken wel waardquote:Op zondag 7 februari 2016 15:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zijn er verder nog leuke wedstrijden want deze discussie gaat echt totaal nergens over.
Klopt, maar het is sowieso nog maar de vraag of het laster en/of smaad betreft... Daarbij zou Vermeer dan zelf aangifte moeten doen...quote:
Juist wel aangifte doen. Zou elke speler moeten doen die zo bejegend word.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar het is sowieso nog maar de vraag of het laster en/of smaad betreft... Daarbij zou Vermeer dan zelf aangifte moeten doen...
Lijkt me allemaal wat veel moeite voor zoiets.
Hoezo? Er wordt gewoon gediscussieerd zonder dat mensen worden beledigd.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom is er geen mod aanwezig? Dit escaleert compleet uit de mouw.
Zou wel grappig zijn jaquote:Op zondag 7 februari 2016 15:22 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Juist wel aangifte doen. Zou elke speler moeten doen die zo bejegend word.
Het gaat niet meer over de wedstrijden die nu gespeeld worden.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo? Er wordt gewoon gediscussieerd zonder dat mensen worden beledigd.
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom is er geen mod aanwezig? Dit escaleert compleet uit de mouw.
Enige manier om dit idiote gedoe eens echt aan te pakken blijkbaar.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn ja. Helemaal als ook de scheidsrechters dat gaan doen
Maar de discussie gaat over hetgeen wat hier gebeurd is. Dus niet echt offtopic.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het gaat niet meer over de wedstrijden die nu gespeeld worden.
Ben benieuwd hoe de clubs, KNVB, politie en justitie daar op zouden reagerenquote:Op zondag 7 februari 2016 15:23 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Enige manier om dit idiote gedoe eens echt aan te pakken blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |