Dit.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef GGMM het volgende:
Het is wel typerend voor het IQ van veel ADO-supporters dat ze "Vermeer, je moeder is een hoer" vergelijken met oerwoudgeluiden.
Jij weet toch ook niet WAAR ze hoer is?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef GGMM het volgende:
Het is wel typerend voor het IQ van veel ADO-supporters dat ze "Vermeer, je moeder is een hoer" vergelijken met oerwoudgeluiden.
Dat gebeurt echt wekelijks in meerdere stadions.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nouja, als zoiets over een scheidsrechter geroepen wordt is de wereld te klein.
De oerwoudgeluiden zijn zelfs nog een paar niveautjes triester, aangezien ADO zelf ook diverse negers op het veld heeft staanquote:Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef GGMM het volgende:
Ik begon er niet over?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:11 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Zou best kunnen en is niet netjes. Maar is dat nou zo schokkend dan?
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef GGMM het volgende:
haags_kwartiertje begon er over.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:12 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ow sorry dan was ik even in de war.
Ah joh. De discussie gewoon breder trekken en een KKK link leggen. Er is nog zoveel mogelijk in deze 'rel'quote:Op zondag 7 februari 2016 15:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De oerwoudgeluiden zijn zelfs nog een paar niveautjes triester, aangezien ADO zelf ook diverse negers op het veld heeft staan
Ik deed dat niet? En wie is er naast mij nog meer ADO supporter in dit topic?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef GGMM het volgende:
Cambuur voert een parodie op voetbal uit.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:12 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen wordt er ook nog gevoetbald
Quinsyquote:Op zondag 7 februari 2016 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah joh. De discussie gewoon breder trekken en een KKK link leggen. Er is nog zoveel mogelijk in deze 'rel'
Hoe heet die anti-zwartepiet voorvechter ook alweer?
haags_kwartiertjequote:Op zondag 7 februari 2016 15:13 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik deed dat niet? En wie is er naast mij nog meer ADO supporter in dit topic?
Hup De Graafschap!quote:Op zondag 7 februari 2016 15:12 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen wordt er ook nog gevoetbald
Deze post.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef GGMM het volgende:
De personen die het zelf roepen waarschijnlijk.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:11 schreef Kopsterk het volgende:
Kan me niet voorstellen dat iemand zich ooit beledigd heeft gevoeld door 'je moeder is een hoer'.
Is dat zo ja? Graafschap-NEC valt wel aan te raden op zichquote:Op zondag 7 februari 2016 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur voert een parodie op voetbal uit.
Quincy Gario.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah joh. De discussie gewoon breder trekken en een KKK link leggen. Er is nog zoveel mogelijk in deze 'rel'
Hoe heet die anti-zwartepiet voorvechter ook alweer?
Quincy Halve Garioquote:
Racisme is bij wet verboden.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze post.Allebei even triest. Alsof er gradaties zijn in hatelijke spreekkoren.
Laster en smaad zijn beiden ook verbodenquote:Op zondag 7 februari 2016 15:16 schreef GGMM het volgende:
x
[..]
Racisme is bij wet verboden.
Ik denk niet dat iemand ooit vervolgd is omdat hij iemands moeder een hoer heeft genoemd.
Als jij denkt dat het beide hetzelfde is ben je niet goed wijs.
Maar de vraag is natuurlijk: waren de motieven racistisch?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:16 schreef GGMM het volgende:
x
[..]
Ik denk niet dat iemand ooit vervolgd is omdat hij iemands moeder een hoer heeft genoemd.
Ik denk dat als jij tegen een politieagent zegt dat zijn moeder een hoer is, dat jij er dan heus niet zomaar even vanaf komt.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:16 schreef GGMM het volgende:
x
[..]
Ik moest lachen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:16 schreef GGMM het volgende:
x
[..]
Da's dan weer het beledigen van ambtenaar in functie. Da's een andere overtredingquote:Op zondag 7 februari 2016 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij tegen een politieagent zegt dat zijn moeder een hoer is, dat jij er dan heus niet zomaar even vanaf komt.
Dat is wat anders. Beledigen van een ambtenaar in functie.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij tegen een politieagent zegt dat zijn moeder een hoer is, dat jij er dan heus niet zomaar even vanaf komt.
Meh, je weet wat ik bedoel.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Laster en smaad zijn beiden ook verboden
Oerwoudgeluiden als een donkere speler aan de bal is?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar de vraag is natuurlijk: waren de motieven racistisch?
Graafschap-NEC is het kijken wel waardquote:Op zondag 7 februari 2016 15:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zijn er verder nog leuke wedstrijden want deze discussie gaat echt totaal nergens over.
Klopt, maar het is sowieso nog maar de vraag of het laster en/of smaad betreft... Daarbij zou Vermeer dan zelf aangifte moeten doen...quote:
Juist wel aangifte doen. Zou elke speler moeten doen die zo bejegend word.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar het is sowieso nog maar de vraag of het laster en/of smaad betreft... Daarbij zou Vermeer dan zelf aangifte moeten doen...
Lijkt me allemaal wat veel moeite voor zoiets.
Hoezo? Er wordt gewoon gediscussieerd zonder dat mensen worden beledigd.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom is er geen mod aanwezig? Dit escaleert compleet uit de mouw.
Zou wel grappig zijn jaquote:Op zondag 7 februari 2016 15:22 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Juist wel aangifte doen. Zou elke speler moeten doen die zo bejegend word.
Het gaat niet meer over de wedstrijden die nu gespeeld worden.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo? Er wordt gewoon gediscussieerd zonder dat mensen worden beledigd.
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom is er geen mod aanwezig? Dit escaleert compleet uit de mouw.
Enige manier om dit idiote gedoe eens echt aan te pakken blijkbaar.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn ja. Helemaal als ook de scheidsrechters dat gaan doen
Maar de discussie gaat over hetgeen wat hier gebeurd is. Dus niet echt offtopic.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het gaat niet meer over de wedstrijden die nu gespeeld worden.
Ben benieuwd hoe de clubs, KNVB, politie en justitie daar op zouden reagerenquote:Op zondag 7 februari 2016 15:23 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Enige manier om dit idiote gedoe eens echt aan te pakken blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |