Heerlijke dieptepassquote:Op zondag 7 februari 2016 15:05 schreef Zorro het volgende:
Ik zie "Live Eredivisieverslagen" in de TT, maar ik begrijp het verband met deze posts niet zo.
Er zal best wat gezongen zijn maar om te weten of het nou echt erg was moet je wel weten wat er nou gezongen werd.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, het lijkt er bijna op alsof supporters van ADO dit verzinnen.
Dat Vermeer's moeder liggend haar geld verdiendquote:Op zondag 7 februari 2016 15:06 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Wat zongen ze nou? want niemand die me dat kan vertellen behalve "Iets over Vermeer".
Poeh Poeh.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat Vermeer's moeder liggend haar geld verdiend
Nee toch!quote:Op zondag 7 februari 2016 15:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schandalig. Ze hadden minstens "verdient" kunnen zingen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Schandalig. Ze hadden minstens "verdient" kunnen zingen.
Ik verstond dat zijn moeder een hoer was en later was hij een hoerenjong.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:06 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Wat zongen ze nou? want niemand die me dat kan vertellen behalve "Iets over Vermeer".
Zou best kunnen en is niet netjes. Maar is dat nou zo schokkend dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik verstond dat zijn moeder een hoer was en later was hij een hoerenjong.
Maar als niemand anders dat hoorde?
Dit.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef GGMM het volgende:
Het is wel typerend voor het IQ van veel ADO-supporters dat ze "Vermeer, je moeder is een hoer" vergelijken met oerwoudgeluiden.
Jij weet toch ook niet WAAR ze hoer is?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef GGMM het volgende:
Het is wel typerend voor het IQ van veel ADO-supporters dat ze "Vermeer, je moeder is een hoer" vergelijken met oerwoudgeluiden.
Dat gebeurt echt wekelijks in meerdere stadions.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nouja, als zoiets over een scheidsrechter geroepen wordt is de wereld te klein.
De oerwoudgeluiden zijn zelfs nog een paar niveautjes triester, aangezien ADO zelf ook diverse negers op het veld heeft staanquote:Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef GGMM het volgende:
Ik begon er niet over?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:11 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Zou best kunnen en is niet netjes. Maar is dat nou zo schokkend dan?
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef GGMM het volgende:
haags_kwartiertje begon er over.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:12 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ow sorry dan was ik even in de war.
Ah joh. De discussie gewoon breder trekken en een KKK link leggen. Er is nog zoveel mogelijk in deze 'rel'quote:Op zondag 7 februari 2016 15:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De oerwoudgeluiden zijn zelfs nog een paar niveautjes triester, aangezien ADO zelf ook diverse negers op het veld heeft staan
Ik deed dat niet? En wie is er naast mij nog meer ADO supporter in dit topic?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef GGMM het volgende:
Cambuur voert een parodie op voetbal uit.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:12 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen wordt er ook nog gevoetbald
Quinsyquote:Op zondag 7 februari 2016 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah joh. De discussie gewoon breder trekken en een KKK link leggen. Er is nog zoveel mogelijk in deze 'rel'
Hoe heet die anti-zwartepiet voorvechter ook alweer?
haags_kwartiertjequote:Op zondag 7 februari 2016 15:13 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik deed dat niet? En wie is er naast mij nog meer ADO supporter in dit topic?
Hup De Graafschap!quote:Op zondag 7 februari 2016 15:12 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen wordt er ook nog gevoetbald
Deze post.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef GGMM het volgende:
De personen die het zelf roepen waarschijnlijk.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:11 schreef Kopsterk het volgende:
Kan me niet voorstellen dat iemand zich ooit beledigd heeft gevoeld door 'je moeder is een hoer'.
Is dat zo ja? Graafschap-NEC valt wel aan te raden op zichquote:Op zondag 7 februari 2016 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur voert een parodie op voetbal uit.
Quincy Gario.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah joh. De discussie gewoon breder trekken en een KKK link leggen. Er is nog zoveel mogelijk in deze 'rel'
Hoe heet die anti-zwartepiet voorvechter ook alweer?
Quincy Halve Garioquote:
Racisme is bij wet verboden.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze post.Allebei even triest. Alsof er gradaties zijn in hatelijke spreekkoren.
Laster en smaad zijn beiden ook verbodenquote:Op zondag 7 februari 2016 15:16 schreef GGMM het volgende:
x
[..]
Racisme is bij wet verboden.
Ik denk niet dat iemand ooit vervolgd is omdat hij iemands moeder een hoer heeft genoemd.
Als jij denkt dat het beide hetzelfde is ben je niet goed wijs.
Maar de vraag is natuurlijk: waren de motieven racistisch?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:16 schreef GGMM het volgende:
x
[..]
Ik denk niet dat iemand ooit vervolgd is omdat hij iemands moeder een hoer heeft genoemd.
Ik denk dat als jij tegen een politieagent zegt dat zijn moeder een hoer is, dat jij er dan heus niet zomaar even vanaf komt.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:16 schreef GGMM het volgende:
x
[..]
Ik moest lachen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:16 schreef GGMM het volgende:
x
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |