Respect.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het geeft een indicatie van je skills.
Mijn record is 108 om 12.
Stiekem heb ik al een jaar geen FIFA meer gepeeld en wilde ik louter een reactie uitlokken.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Durf je een potje - of meerdere - te spelen?
Watje.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Stiekem heb ik al een jaar geen FIFA meer gepeeld en wilde ik louter een reactie uitlokken.
Sorry, ik durf niet.
Houd alsjeblieft op met het gebruiken van "jijbak" in elke postquote:Op zondag 7 februari 2016 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie distantieert zich nog meer van die vermoeiende jijbak- en huildiscussies over dat incident?
We waren de laatste jaren toch al goed in het verbeteren van negatieve records, dus we gaan lekker door.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:56 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie dat Feijenoord volgende week naar Zwolle moet. Dat wordt nummer 7.
Ik wil je binnenkort wel uitdagen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:52 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben echt veel te goed in FIFA.
Maar ik kijk nu ook.
Het is al afgehandeld, snap de hele ophef nietquote:Op zondag 7 februari 2016 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie distantieert zich nog meer van die vermoeiende jijbak- en huildiscussies over dat incident?
Is dat ook maar weer duidelijktwitter:AFCAjax twitterde op zondag 07-02-2016 om 14:55:04Ajax neemt nadrukkelijk afstand van de onsmakelijke actie met pop Vermeer. De vermoedelijke dader is aangehouden. #ajafey reageer retweet
Misschien ga ik ''jijbak'' in mijn signature zetten of een account ter ere van de Jijbak aanmaken. Puur om jou te trollenquote:Op zondag 7 februari 2016 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd alsjeblieft op met het gebruiken van "jijbak" in elke post
Ik ga de challenge aan.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wil je binnenkort wel uitdagen.
Mooi gehandeld.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:02 schreef Tagliano het volgende:
Is dat ook maar weer duidelijktwitter:AFCAjax twitterde op zondag 07-02-2016 om 14:55:04Ajax neemt nadrukkelijk afstand van de onsmakelijke actie met pop Vermeer. De vermoedelijke dader is aangehouden. #ajafey reageer retweet
Zullen we gewoon afspreken dat iedereen die dit soort shit uit haalt volslagen mongool is en dat al die incidenten gelijk behandelt moeten worden, ongeacht bij welke club het gebeurd? Dan hebben we geen discussie namelijk.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Als jij door al die moeite wil gaan dan support ik je enkel.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien ga ik ''jijbak'' in mijn signature zetten of een account ter ere van de Jijbak aanmaken. Puur om jou te trollen
En wat gaan ze doen met de "supporters" die spreekkoren zongen?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi gehandeld.
Daar kan ADO een hoop van leren.
Dat is voor mij geen probleem in ieder geval. Jammer genoeg zijn er mensen met een ontzettende Calimero-obsessie waardoor die er nog vijf dagen over na ratelen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:04 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Zullen we gewoon afspreken dat iedereen die dit soort shit uit haalt volslagen mongool is en dat al die incidenten gelijk behandelt moeten worden, ongeacht bij welke club het gebeurd? Dan hebben we geen discussie namelijk.
Half uur zou onzin zijn idd maar het mag best benoemd worden incl. foto van de dader het liefst.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
Vanavond bij Studio voetbal weer lekker een halfuur mierenneuken over 'het incident'.
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is voor mij geen probleem in ieder geval. Jammer genoeg zijn er mensen met een ontzettende Calimero-obsessie waardoor die er nog vijf dagen over na ratelen.
Ik weet niet wat er gezegd is.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En wat gaan ze doen met de "supporters" die spreekkoren zongen?
Of is daar een week media aandacht voor nodig?
Wat zongen ze nou? want niemand die me dat kan vertellen behalve "Iets over Vermeer".quote:Op zondag 7 februari 2016 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En wat gaan ze doen met de "supporters" die spreekkoren zongen?
Of is daar een week media aandacht voor nodig?
Dan stel ik voor dat we de TT wijzigen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:05 schreef Zorro het volgende:
Ik zie "Live Eredivisieverslagen" in de TT, maar ik begrijp het verband met deze posts niet zo.
Klopt, het lijkt er bijna op alsof supporters van ADO dit verzinnen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:06 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Wat zongen ze nou? want niemand die me dat kan vertellen behalve "Iets over Vermeer".
In "Jijbakken voor iedereen" ?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat we de TT wijzigen.
Heerlijke dieptepassquote:Op zondag 7 februari 2016 15:05 schreef Zorro het volgende:
Ik zie "Live Eredivisieverslagen" in de TT, maar ik begrijp het verband met deze posts niet zo.
Er zal best wat gezongen zijn maar om te weten of het nou echt erg was moet je wel weten wat er nou gezongen werd.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, het lijkt er bijna op alsof supporters van ADO dit verzinnen.
Dat Vermeer's moeder liggend haar geld verdiendquote:Op zondag 7 februari 2016 15:06 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Wat zongen ze nou? want niemand die me dat kan vertellen behalve "Iets over Vermeer".
Poeh Poeh.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat Vermeer's moeder liggend haar geld verdiend
Nee toch!quote:Op zondag 7 februari 2016 15:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schandalig. Ze hadden minstens "verdient" kunnen zingen.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 februari 2016 15:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Schandalig. Ze hadden minstens "verdient" kunnen zingen.
Ik verstond dat zijn moeder een hoer was en later was hij een hoerenjong.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:06 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Zou best kunnen en is niet netjes. Maar is dat nou zo schokkend dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 15:10 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik verstond dat zijn moeder een hoer was en later was hij een hoerenjong.
Maar als niemand anders dat hoorde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |