Dit is ook makkelijker aan te pakken dan dat je ineens 40 man hebt die racisme uiten.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
wat sneller reageren op het gedrag van dit soort mongolen, om maar iets te noemen...
Dan nog... Hoe vaak is het wel niet gebeurt dat de club in kwestie tijden wacht met actie ondernemen... Ajax zelf ookquote:Op zondag 7 februari 2016 14:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is ook makkelijker aan te pakken dan dat je ineens 40 man hebt die racisme uiten.
Dat moet onderzocht worden dit dat, wie zei wat etc. Hier kan je makkelijk zien wie het heeft opgehangen en bij de kraag vatten.
Als één man een pop ophangt kun je makkelijker reageren dan wanneer er spreekkoren worden gezongen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
wat sneller reageren op het gedrag van dit soort mongolen, om maar iets te noemen...
Ik zie echt het probleem niet van domweg het veld aflopen. Die macht hebben zowel ajax als Feyenoord gehad vandaag.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:52 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als één man een pop ophangt kun je makkelijker reageren dan wanneer er spreekkoren worden gezongen.
Bovendien heeft Ajax ook pas in de tweede helft opgeroepen te stoppen met het beledigen van Vermeer en zijn moeder. Terwijl dat al de hele eerste helft aan de gang was.
Ben je nou aan het trollen of geloof je dit echt?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:51 schreef GGMM het volgende:
Mooi om te zien dat Ajax direct tijdens de wedstrijd actie onderneemt tegen zo'n idioot.
Bij ADO is er een week lang media-aandacht voor nodig voordat ze eindelijk eens wat doen
Dat is een feit. ADO deed helemaal niets totdat het al bij SV, VI, De Telegraaf, het AD, FOX enz enz. uitgebreid was besproken.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:53 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ben je nou aan het trollen of geloof je dit echt?
Laten we dan maar vast stellen dat dat jouw feiten zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een feit. ADO deed helemaal niets totdat het al bij SV, VI, De Telegraaf, het AD, FOX enz enz. uitgebreid was besproken.
Zielige lui daar.
Mij versla je nietquote:Op zondag 7 februari 2016 14:52 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben echt veel te goed in FIFA.
Maar ik kijk nu ook.
Logisch. De KNVB weet van tevoren dat Ajax zelf actie onderneemt.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:54 schreef n00b13 het volgende:
https://twitter.com/HidehoJacco/status/696329709131603969?s=09
Wat lul je nou man?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch. De KNVB weet van tevoren dat Ajax zelf actie onderneemt.
Bij ADO nemen ze dat initiatief niet zelf en moet de KNVB wel ingrijpen.
Maar wel na de tweet van de KNVBquote:Op zondag 7 februari 2016 14:57 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat lul je nou man?
http://adodenhaag.nl/nieu(...)n-stelt-onderzoek-in
Dat was dezelfde dag!!!
Respect.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het geeft een indicatie van je skills.
Mijn record is 108 om 12.
Stiekem heb ik al een jaar geen FIFA meer gepeeld en wilde ik louter een reactie uitlokken.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Durf je een potje - of meerdere - te spelen?
Watje.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Stiekem heb ik al een jaar geen FIFA meer gepeeld en wilde ik louter een reactie uitlokken.
Sorry, ik durf niet.
Houd alsjeblieft op met het gebruiken van "jijbak" in elke postquote:Op zondag 7 februari 2016 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie distantieert zich nog meer van die vermoeiende jijbak- en huildiscussies over dat incident?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |