Dit is idd een goed punt, goede vergelijking ook..quote:Op zondag 7 februari 2016 14:42 schreef Fred0w het volgende:
Huilen om spreekkoren over Bazoer en oerwoudgeluiden, maar wel een zwarte pop aan een galg ophangen met vermeer erop.
quote:
KNVB kan helemaal geen mensen vervolgen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:41 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Onjuist. De KNVB is verantwoordelijk voor wat er in de stadions gebeurd.
Dat zij die verantwoordelijkheid compleet neer legt bij de clubs is dan ook vrij gek.
Kan jij niet lezen of ben ik onduidelijk?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:44 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
KNVB kan helemaal geen mensen vervolgen.
Wel een levenslang stadion-verbod in heel Nederland geven... Mogen ze best vaker gaan doen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:44 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
KNVB kan helemaal geen mensen vervolgen.
Die van HMF mag er ook wel wezen. (ook in de euroborg)quote:Op zondag 7 februari 2016 14:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]één van de weinige goede bijdragen van mij aan deze reeks
Heb ik dat gepost?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van HMF mag er ook wel wezen. (ook in de euroborg)
Dader aangehouden, Stadionverbod en strafrechtelijke vervolging. Dus wat huil je? Kunnen veel clubs nog wat van leren.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:42 schreef Fred0w het volgende:
Huilen om spreekkoren over Bazoer en oerwoudgeluiden, maar wel een zwarte pop aan een galg ophangen met vermeer erop.
Geen idee, ik lees nu pas 'mij'quote:
Eenmalig succes, ook nogquote:Op zondag 7 februari 2016 14:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, ik lees nu pas 'mij'![]()
Ik heb de FUUU van Strootgod gemaakt dus ik kan met je meepraten over succes!
Eens.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wel een levenslang stadion-verbod in heel Nederland geven... Mogen ze best vaker gaan doen.
Zoals?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:45 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dader aangehouden, Stadionverbod en strafrechtelijke vervolging. Dus wat huil je? Kunnen veel clubs nog wat van leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |