Eens dat die idoot maar een levenslang stadionverbod mag krijgen + strafvervolging.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De meeste FOX presentatoren en commentatoren zijn ook voor ajax, ben dus zeer verbaasd dat de pop in beeld kwam.goede zaak. Nu hopen dat zowel ajax als de KNVB dit oppakken.
Stel je niet aan en incidenten?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is jammer dat de ajacieden zo uitbundig feestvieren na deze overwinning vol schandalige incidenten.
Dat dus. Dus meer media-aandacht zal alleen maar helpen om de KNVB en ajax tot actie te dwingen (indien nodig).quote:Op zondag 7 februari 2016 14:32 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Eens dat die idoot maar een levenslang stadionverbod mag krijgen + strafvervolging.
Maar serieuze vraag, behalve die zieke pop, Wat is er dan nog meer gebeurt? Echt niks van meegekregen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Veel te veel man, ze maken het weer groter dan dat het is
Mooi toch.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat dus. Dus meer media-aandacht zal alleen maar helpen om de KNVB en ajax tot actie te dwingen (indien nodig).
Zeker valt me altijd tegen dat ze dan zo'n figuur dan niet op te lijken kunnen sporenquote:Op zondag 7 februari 2016 14:32 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Eens dat die idoot maar een levenslang stadionverbod mag krijgen + strafvervolging.
Eens.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat dus. Dus meer media-aandacht zal alleen maar helpen om de KNVB en ajax tot actie te dwingen (indien nodig).
Ze zongen wat dingen, maar ik verstond het niet. Iemand riep ook om, om de spreekkoren te stoppen, maar ik geloof dat ze doorgingen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:34 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Maar serieuze vraag, behalve die zieke pop, Wat is er dan nog meer gebeurt? Echt niks van meegekregen.
Zal me verbazen. Was duidelijk in beeld dus die pakken ze echt wel.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker valt me altijd tegen dat ze dan zo'n figuur dan niet op te lijken kunnen sporen
Spreekkoren jegens Vermeer.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:34 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Maar serieuze vraag, behalve die zieke pop, Wat is er dan nog meer gebeurt? Echt niks van meegekregen.
Ow okee dat heb ik niet meegekregen.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:35 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ze zongen wat dingen, maar ik verstond het niet. Iemand riep ook om, om de spreekkoren te stoppen, maar ik geloof dat ze doorgingen.
quote:Op zondag 7 februari 2016 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
De media-aandacht. Laat ze die idioot lekker schorsen voor het leven.
Oke niet meegekregen. Als dat zo is hard aanpakken die idioten.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spreekkoren jegens Vermeer.
Alsof Ajax ze kan traceren.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:36 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Oke niet meegekregen. Als dat zo is hard aanpakken die idioten.
eensquote:Op zondag 7 februari 2016 14:36 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Oke niet meegekregen. Als dat zo is hard aanpakken die idioten.
Moet hij maar een tandje bijzetten.quote:
Hebben ze die bij ADO al te pakken eigenlijk ?quote:
Hoe als ie em kwijt is?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Moet hij maar een tandje bijzetten.
Die staafgooier van 92? heeft ook gewoon een seizoenkaartquote:Op zondag 7 februari 2016 14:35 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Zal me verbazen. Was duidelijk in beeld dus die pakken ze echt wel.
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 07-02-2016 om 14:38:07Dader pop Vermeer is aangehouden, stadionverbod en strafrechtelijk vervolgd. #Ajax doet aangifte en veroordeelt 'schandalige actie' #ajafey reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |