Nee, Pereiro speelt voor PSV.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Staat die supersub al in het veld?
Klopt, toen was die muziek al kut... Moet je nagaan... Decennia geen enkele vooruitgang in kwaliteitquote:
Nee maar het was een droge opmerking.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent verrast omdat JanCees met poep en plas humor aan komt zetten?
Je doet nu net of dat een slecht eigenschap is in een mens.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
TranceSuperWave schijnt ook homo te zijn. Matig kanaal is dat.
Dat hoop ik wel voor JCquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nee maar het was een droge opmerking.
Ik kan niet ontkennen dat zijn geaardheid mij subjectief laat kijken naar zijn kanaal.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je doet nu net of dat een slecht eigenschap is in een mens.
Het wordt eerder 0-2.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:06 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik pak nog even een biertje, worden toch wel penals.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat GGMM het enorm generaliseerde wel, ja.
Dance is een enorm breed genre.
Nou en? In zo'n laatste 10 minuten 3x scoren om daarvan terug te komen gaat best.quote:
Omkoping? Doping?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vreemd idd dat Roda het afgelopen weekend wel wist te scoren en nu niet...
Sowieso is het de vraag of meer dan de helft van de wereldbevolking actief naar muziek luistert.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar niet door de meerderheid beluistert... Denk niet dat er een specifiek genre is wat door de meerderheid actief wordt beluistert...
2002 was wel het hoogtepunt van de eurodance. Ik kan daar wel om lachen.quote:
Mag toch hopen van wel, jij hebt het topic immers aangemaaktquote:
Special D is 2004/2005quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso is het de vraag of meer dan de helft van de wereldbevolking actief naar muziek luistert.
Maar in de westerse wereld sowieso wel de meerderheid naar popmuziek en zo ongeveer alles wat geen rock of skyballads/r&b is valt onder de dance (qua popmuziek) in theorie. Dance is sowieso een soort vergaarbak voor alles tussen garage (dus in feite hiphop/rap) en hardcore.
[..]
2002 was wel het hoogtepunt van de eurodance. Ik kan daar wel om lachen.
Ik vind het leuk als er op feestjes Special D wordt gedraaid.
Eurodance is toch geweldig. Trance in die periode was ook goed.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Picsquote:
Chartpiek in 2003.quote:
Mee eens.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:08 schreef Merkie het volgende:
Botteghin is wel een speler die je succes gunt vind ik. Sympathieke jongen.
Klopt. Is het Ballad of Rock? Niet? Dan kut, dus dance. Kan ik me wel in vinden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso is het de vraag of meer dan de helft van de wereldbevolking actief naar muziek luistert.
Maar in de westerse wereld sowieso wel de meerderheid naar popmuziek en zo ongeveer alles wat geen rock of skyballads/r&b is valt onder de dance (qua popmuziek) in theorie. Dance is sowieso een soort vergaarbak voor alles tussen garage en hardcore.
Pop in Popmuziek is een afkorting voor "populair". In de jaren 70 was dat rock. Jaren 80... Kutmuziek, vooral. De jaren 90 zullen we helemaal maar vergeten en daarna ben ik afgehaakt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar in de westerse wereld sowieso wel de meerderheid naar popmuziek en zo ongeveer alles wat geen rock of skyballads/r&b is valt onder de dance (qua popmuziek) in theorie. Dance is sowieso een soort vergaarbak voor alles tussen garage en hardcore.
Niet alles maar als je wat dingen uit de charts selectief nam en aanvulde met van die CD's zoals getoond zaten er gewoon goede dingen tussen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Eurodance is toch geweldig. Trance in die periode was ook goed.
boybands in de jaren 90quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Pop in Popmuziek is een afkorting voor "populair". In de jaren 70 was dat rock. Jaren 80... Kutmuziek, vooral. De jaren 90 zullen we helemaal maar vergeten en daarna ben ik afgehaakt.
Valt wel mee. Ajax is ook een walgelijk slecht elftal.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda is echt een walgelijk slecht elftal. Knap dat Ajax er punten verspeelde.
Jij vindt Ashanti bijvoorbeeld goed?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt. Is het Ballad of Rock? Niet? Dan kut, dus dance. Kan ik me wel in vinden.
Feyenoord is niet gewend een voorsprong te verdedigen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:10 schreef Merkie het volgende:
5,5 minuut voor het einde moeilijk doen bij de cornervlag.
Ga toch weg. Eurodance had juist zijn hoogtijdagen in 1993/1997. Ook vaak, onterecht, weggezet als happy hardcore.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar in de westerse wereld sowieso wel de meerderheid naar popmuziek en zo ongeveer alles wat geen rock of skyballads/r&b is valt onder de dance (qua popmuziek) in theorie. Dance is sowieso een soort vergaarbak voor alles tussen garage (dus in feite hiphop/rap) en hardcore.
[..]
Alles is beter dan die EDM zooi van nu.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter dan die EDM zooi van nu.
Dat waren echt prachtige tijden.quote:
Dat snap ik, jaquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Pop in Popmuziek is een afkorting voor "populair". In de jaren 70 was dat rock. Jaren 80... Kutmuziek, vooral. De jaren 90 zullen we helemaal maar vergeten en daarna ben ik afgehaakt.
Wat de fuck.quote:
Wie is dat?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt Ashanti bijvoorbeeld goed?
Daar moet ik nu echt van kotsen
Pas maar op voor Litmanenafca boos wordt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ajax is ook een walgelijk slecht elftal.
Blue.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo slecht was dat niet. Take That, Five, Nsync enz
Omdat jij er toevallig tussen stond?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga toch weg. Eurodance had juist zijn hoogtijdagen in 1993/1997. Ook vaak, onterecht, weggezet als happy hardcore.
Ajax was net zo kut. Net zoals Feyenoord.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda is echt een walgelijk slecht elftal. Knap dat Ajax er punten verspeelde.
In z'n zielige trainingspakje.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat jij er toevallig tussen stond?
Hellraiser III jongen. Energiehal dit dat. Parkzicht. Je weet zelluf.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat jij er toevallig tussen stond?
Grappige film, 2 was beterquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hellraiser III jongen. Energiehal dit dat. Parkzicht. Je weet zelluf.
Hallo timmmmmmmmmmmmmmquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik schaam me de ogen uit de kop door dat tijdrekken
Boyz 2 men waren negers.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Staat in mijn top 3 boy bands met Boyz II Men en Take That.
Tegen wie moet Ajax morgen? xDquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo timmmmmmmmmmmmmm
Gefeliciteerd met de halve finale!
telg van fat joe zijn familie ofzo toch?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:11 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Soort Aaliyah alleen nog levend.
Take That, Westlife en Five, dat is mijn top 3.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Staat in mijn top 3 boybands met Boyz II Men en Take That.
"Maar PSV speelt ook niet altijd goed!!!"quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas maar op voor Litmanenafca boos wordt.
Goed gezien.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord wint dit wel.
Zonder een goal met de voeten. Het was immers een kopassist en een kopgoal.
Dat is Ashantiquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
telg van fat joe zijn familie ofzo toch?
Gaat moeilijk als Feyenoord met 11 man op de eigen helft verdedigt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Rodaga eens een offensief starten ofzo.
Een ijzersterke top 3. Geen boyband buiten je top drie die zich met hen kan meten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Take That, Westlife en Five, dat is mijn top 3.
Ook wel ja, in 93/94 vooral. Snap, UCC enzo hadden toch wel grote hits. Maar 2001-2003 scoorde dat wat weggezet werd als trance heel goed.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga toch weg. Eurodance had juist zijn hoogtijdagen in 1993/1997. Ook vaak, onterecht, weggezet als happy hardcore.
Gewaagde uitspraak.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord wint dit wel.
Zonder een goal met de voeten. Het was immers een kopassist en een kopgoal.
Backstreet Boys, 'N Sync en Westlife is de enige correcte top 3.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Take That, Westlife en Five, dat is mijn top 3.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
telg van fat joe zijn familie ofzo toch?
En dan kan ze niet zingen in plaats van wel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:11 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Klinkt niet als "laat ik daar eens wat van luisteren".quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:11 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
oeiquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAH gevat dit.
Queen, blijft de beste boyband ooit...quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een ijzersterke top 3. Geen boyband buiten je top drie die zich met hen kan meten.
Wegkijken tot je erbij neervalt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Maar PSV speelt ook niet altijd goed!!!"
"Deze wedstrijd vergeten en op naar volgende week"quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wegkijken tot je erbij neervalt.
daar gaat het ook over toch?quote:
Toch fijn om op 1 lijn te zitten met een Colombiaan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een ijzersterke top 3. Geen boyband buiten je top drie die zich met hen kan meten.
Trance is sws nogal een allesomvattend genre. Zelfs veel van de housebagger die tegenwoordig wordt gedraaid, wordt nog onder het kopje trance weggezet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar 2001-2003 scoorde dat wat weggezet werd als trance heel goed.
ghagahaha wat een tering gejank is dat zegquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Queen, blijft de beste boyband ooit...
But it doens't really maaaaaatttteeeeeerrrr!!!!!!!quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:14 schreef Mani89 het volgende:
Linkin Park was ook een goede boyband.
Backstreet Boys is tamelijk overrated. N sync is een goede nummer 4.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Backstreet Boys, 'N Sync en Westlife is de enige correcte top 3.
Vooral Nick Carter is een middelmatige artiest.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Backstreet Boys is tamelijk overrated. N sync is een goede nummer 4.
Post hij na de redding.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:14 schreef ForzaMilan het volgende:
Komt nog een vrije trap op een mooi plekkie,.
Bij trance denk ik voornamelijk aan de psytrance die meer in de ambienthoek zit maar da's ook meer mijn muziek.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Trance is sws nogal een allesomvattend genre. Zelfs veel van de housebagger die tegenwoordig wordt gedraaid, wordt nog onder het kopje trance weggezet.
Ik ben het niet met je eens opperkleurder.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Backstreet Boys is tamelijk overrated. N sync is een goede nummer 4.
Normaal ben je grappiger.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, schitterend.
Haha ja wat denk je zelf xD Het was een Feyenoordgoal.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Trance is sws nogal een allesomvattend genre. Zelfs veel van de housebagger die tegenwoordig wordt gedraaid, wordt nog onder het kopje trance weggezet.
Trance is voor mij 1998 t/m 2003. Daarna ging het langzaam dood.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ghagahaha wat een tering gejank is dat zeg
Ja hahaha, allemaal even lachen hoor jongens.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vooral Nick Carter is een middelmatige artiest.
Jij noemt Tiësto, Armin en Paul van Dyk geen trance? (doel dus op de periode 1999-2005)quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij trance denk ik voornamelijk aan de psytrance die meer in de ambienthoek zit maar da's ook meer mijn muziek.
Boyz II Men presteerden meer met 'Hey Lover' dan Backstreet Boys in hun gehele carriere.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens opperkleurder.
Niks om te lachen. De harde feiten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hahaha, allemaal even lachen hoor jongens.
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Boyz II Men presteerden meer met 'Hey Lover' dan Backstreet Boys in hun gehele carriere.
Houd je bek.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niks om te lachen. De harde feiten.
Tiësto niet. Paul van Dyk wel. Armin ken ik niet goed genoeg.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Jij noemt Tiësto, Armin en Paul van Dyk geen trance? (doel dus op de periode 1999-2005)
99-05 niet trance? Nigga you trippin?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tiësto niet. Paul van Dyk wel. Armin ken ik niet goed genoeg.
Mijn oren bloeden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wil hier geen kwaad woord over horen.
Ik wil d'r wel troostenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die chick in het publiek stelt zich wel aan.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:18 schreef Zorro het volgende:
ReddingIn de hoek is het gewoon een goal. Nu moest Vermeer moeite doen om hem te ontwijken.
Queen IIquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er is weinig beters gemaakt dan het album Coast to Coast van Westlife.
Ik ben 12, wat is dezequote:Op woensdag 3 februari 2016 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gedraag je toch eens naar je leeftijd joh.
Gewoon zielig wat je hier laat zien. Gewoon ZIELIG.
En dat hebben ze allemaal te danken aan de oorspronkelijke producers van de Backstreet Boys.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er is weinig beters gemaakt dan het album Coast to Coast van Westlife.
U is FOK!er, u is zolderkamerautist...quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:19 schreef timmmmm het volgende:
Dat laatste schotDie had zelfs ik nog tegengehouden
En dan nog kan zelfs ik stilstaan in het goal terwijl er een bal op me afkomtquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
U is FOK!er, u is zolderkamerautist...
hoe is In My Memory geen trancequote:Op woensdag 3 februari 2016 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tiësto niet. Paul van Dyk wel. Armin ken ik niet goed genoeg.
On second thought, dat kun je wel trance noemen ja. Ik had de verkeerde plaatjes in mijn hoofd.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
99-05 niet trance? Nigga you trippin?
Trillend op je benenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan nog kan zelfs ik stilstaan in het goal terwijl er een bal op me afkomt
Ja ik had z'n Just Be periode in m'n hoofd, dat vind ik al niet echt trance meer, alleen sommige plaatjes nog.quote:
Verwerpelijke muziek.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:20 schreef La_Moustache het volgende:
PARTY HARD BIJ HET UITVAK
KNVB BEKER HIEPHOI![]()
![]()
![]()
haha
Flight 643quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik had z'n Just Be periode in m'n hoofd, dat vind ik al niet echt trance meer, alleen sommige plaatjes nog.
Yep. Wordt een eitje zondag.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. 120 minuten vertrouwen kunnen tanken.
Dude... Fuck East-Coast:quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:22 schreef ForzaMilan het volgende:
Dit nummer was de shit
Slaat eigenlijk ook wel op ajax. Mo money mo problems.
Leuk nummer ja, al was Mase wel echt heel erg slecht.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:22 schreef ForzaMilan het volgende:
Dit nummer was de shit
Slaat eigenlijk ook wel op ajax. Mo money mo problems.
Ze hebben zoveel betere tracks gemaakt dan shitty California Love. Slecht voorbeeld.quote:
Zet dan op zn minst een goed 2pac nr neer.quote:
Fair enough, maar ik ben niet heel erg bekend met hiphopquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze hebben zoveel betere tracks gemaakt dan shitty California Love. Slecht voorbeeld.
quote:
Run DMC was ookquote:
En paar onnodige extra minuten in de benen zonder echt zelfvertrouwen te hebben getanktquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
On-topic, wel een hele gunstige overwinning dit voor Feyenoord. 30 procent kans op rechtstreekse plaatsing Europees voetbal. (als je VVSB loot)
Die wedstrijd in Amsterdam verlies je toch wel, deze wedstrijd was echt veel belangrijker.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En paar onnodige extra minuten in de benen zonder echt zelfvertrouwen te hebben getankt
Het legioen is het niet met je eens.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die wedstrijd in Amsterdam verlies je toch wel, deze wedstrijd was echt veel belangrijker.
Ik drink nu een goed bier van Struise.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:29 schreef Cavaliers het volgende:
Mani is fan van dit biermerk. Waarom weet ik niet, maar het is zo.
Gewoon kijken, best interessantquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb die hier nog steeds staan
Fair enoughquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beetje laat voor zo'n lange film.
Slaap lekker ouwe reus.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Fair enough...
Speaking of which, ik gaat ook maar eens mijn bed opzoeken. Heb wel een algemeen idee van de locatie, maar goed.
Vind het meevallen. Opzich kun je ook zeggen dat het dapper is om het systeem om te gooien.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:35 schreef opperkleurder het volgende:
Gio heeft slechte teksten. Waardeloze trainer.
Met z'n Ajaxface.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:36 schreef Pascalus het volgende:
Wat een kutvragen weer van Jan Joost.
Dapper? Ze spelen tegen Roda. Dat moet je op eigen kracht kunnen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vind het meevallen. Opzich kun je ook zeggen dat het dapper is om het systeem om te gooien.
Het is Feyenoord, op dit moment niet op staat om op eigen kracht van Roda te winnen. (net als Ajax trouwens)quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dapper? Ze spelen tegen Roda. Dat moet je op eigen kracht kunnen.
Geen sieraden voor het voetbal inderdaad.Zoals Fledderus of Weghorstquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:38 schreef hafcfan het volgende:
Roda'
Daar loopt echt niet een leuke voetballer. Wat een oogaids .
Vergeet je nou expres Ramonneke Zomerquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:45 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Geen sieraden voor het voetbal inderdaad.Zoals Fledderus of Weghorst
Ofzo.
Probeer het nog eens. Ooit moet er iemand lachen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:45 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Geen sieraden voor het voetbal inderdaad.Zoals Fledderus of Weghorst
Ofzo.
Of Ziyech.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Vergeet je nou expres Ramonneke Zomer
Ziyech hoort niet in dat rijtje thuis. Roep dan Olaitan, de parel van die Duitsers.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:48 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Of Ziyech.
Bedankt voor de aanvulling
Die noemde ik speciaal voor Caland, omdat hij zo'n fan van hem isquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:49 schreef Garrus het volgende:
[..]
Ziyech hoort niet in dat rijtje thuis. Roep dan Olaitan, de parel van die Duitsers.
Geen wonder, het is een goeie spelerquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:51 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Die noemde ik speciaal voor Caland, omdat hij zo'n fan van hem is
nee die trainer van den boschquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 06:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal wel een spannende loting worden vanavond
Psv - VVSB
AZ - Feyenoord
Ik hoop op psv - feyenoord.quote:Op donderdag 4 februari 2016 06:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Psv - VVSB
Feyenoord - AZ
Ik ook. Dan de finale Feyenoord-vvsb en dan verliezen. Dat zoi het mooiste screnario zijnquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop op psv - feyenoord.
Want Feyenoord wint van PSVquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ook. Dan de finale Feyenoord-vvsb en dan verliezen. Dat zoi het mooiste screnario zijn
Die Faik heeft een goede vrije trap.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:38 schreef hafcfan het volgende:
Roda'
Daar loopt echt niet een leuke voetballer. Wat een oogaids .
Idc, als het maar een thuiswedstrijd is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 06:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Psv - VVSB
Feyenoord - AZ
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die Faik heeft een goede vrije trap.
Eensquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop op psv - feyenoord.
Dan mogen ze de keeper van Den Bosch ook wel een deel geven.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:10 schreef Onnoman het volgende:
Wat krijgt die stagair eigenlijk qua cash voor het maken van de winnende?
ik zie hem zo zitten met zijn oude mobiel..
toch wel een paar duizend euro mag ik hopen?
[ afbeelding ]
3-1.quote:
Hema.rarquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:57 schreef Anonymousz het volgende:
Maikey Parami![]()
Clubs gaan melden jeweetz
genot.rarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |