99-05 niet trance? Nigga you trippin?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tiësto niet. Paul van Dyk wel. Armin ken ik niet goed genoeg.
Mijn oren bloeden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wil hier geen kwaad woord over horen.
Ik wil d'r wel troostenquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die chick in het publiek stelt zich wel aan.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:18 schreef Zorro het volgende:
ReddingIn de hoek is het gewoon een goal. Nu moest Vermeer moeite doen om hem te ontwijken.
Queen IIquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er is weinig beters gemaakt dan het album Coast to Coast van Westlife.
Ik ben 12, wat is dezequote:Op woensdag 3 februari 2016 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gedraag je toch eens naar je leeftijd joh.
Gewoon zielig wat je hier laat zien. Gewoon ZIELIG.
En dat hebben ze allemaal te danken aan de oorspronkelijke producers van de Backstreet Boys.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er is weinig beters gemaakt dan het album Coast to Coast van Westlife.
U is FOK!er, u is zolderkamerautist...quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:19 schreef timmmmm het volgende:
Dat laatste schotDie had zelfs ik nog tegengehouden
En dan nog kan zelfs ik stilstaan in het goal terwijl er een bal op me afkomtquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
U is FOK!er, u is zolderkamerautist...
hoe is In My Memory geen trancequote:Op woensdag 3 februari 2016 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tiësto niet. Paul van Dyk wel. Armin ken ik niet goed genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |