Run DMC was ookquote:
En paar onnodige extra minuten in de benen zonder echt zelfvertrouwen te hebben getanktquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
On-topic, wel een hele gunstige overwinning dit voor Feyenoord. 30 procent kans op rechtstreekse plaatsing Europees voetbal. (als je VVSB loot)
Die wedstrijd in Amsterdam verlies je toch wel, deze wedstrijd was echt veel belangrijker.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En paar onnodige extra minuten in de benen zonder echt zelfvertrouwen te hebben getankt
Het legioen is het niet met je eens.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die wedstrijd in Amsterdam verlies je toch wel, deze wedstrijd was echt veel belangrijker.
Ik drink nu een goed bier van Struise.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:29 schreef Cavaliers het volgende:
Mani is fan van dit biermerk. Waarom weet ik niet, maar het is zo.
Gewoon kijken, best interessantquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb die hier nog steeds staan
Fair enoughquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beetje laat voor zo'n lange film.
Slaap lekker ouwe reus.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Fair enough...
Speaking of which, ik gaat ook maar eens mijn bed opzoeken. Heb wel een algemeen idee van de locatie, maar goed.
Vind het meevallen. Opzich kun je ook zeggen dat het dapper is om het systeem om te gooien.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:35 schreef opperkleurder het volgende:
Gio heeft slechte teksten. Waardeloze trainer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |