Verwerpelijke muziek.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:20 schreef La_Moustache het volgende:
PARTY HARD BIJ HET UITVAK
KNVB BEKER HIEPHOI![]()
![]()
![]()
haha
Flight 643quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik had z'n Just Be periode in m'n hoofd, dat vind ik al niet echt trance meer, alleen sommige plaatjes nog.
Yep. Wordt een eitje zondag.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. 120 minuten vertrouwen kunnen tanken.
Dude... Fuck East-Coast:quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:22 schreef ForzaMilan het volgende:
Dit nummer was de shit
Slaat eigenlijk ook wel op ajax. Mo money mo problems.
Leuk nummer ja, al was Mase wel echt heel erg slecht.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:22 schreef ForzaMilan het volgende:
Dit nummer was de shit
Slaat eigenlijk ook wel op ajax. Mo money mo problems.
Ze hebben zoveel betere tracks gemaakt dan shitty California Love. Slecht voorbeeld.quote:
Zet dan op zn minst een goed 2pac nr neer.quote:
Fair enough, maar ik ben niet heel erg bekend met hiphopquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze hebben zoveel betere tracks gemaakt dan shitty California Love. Slecht voorbeeld.
quote:
Run DMC was ookquote:
En paar onnodige extra minuten in de benen zonder echt zelfvertrouwen te hebben getanktquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
On-topic, wel een hele gunstige overwinning dit voor Feyenoord. 30 procent kans op rechtstreekse plaatsing Europees voetbal. (als je VVSB loot)
Die wedstrijd in Amsterdam verlies je toch wel, deze wedstrijd was echt veel belangrijker.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En paar onnodige extra minuten in de benen zonder echt zelfvertrouwen te hebben getankt
Het legioen is het niet met je eens.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die wedstrijd in Amsterdam verlies je toch wel, deze wedstrijd was echt veel belangrijker.
Ik drink nu een goed bier van Struise.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:29 schreef Cavaliers het volgende:
Mani is fan van dit biermerk. Waarom weet ik niet, maar het is zo.
Gewoon kijken, best interessantquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb die hier nog steeds staan
Fair enoughquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beetje laat voor zo'n lange film.
Slaap lekker ouwe reus.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Fair enough...
Speaking of which, ik gaat ook maar eens mijn bed opzoeken. Heb wel een algemeen idee van de locatie, maar goed.
Vind het meevallen. Opzich kun je ook zeggen dat het dapper is om het systeem om te gooien.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:35 schreef opperkleurder het volgende:
Gio heeft slechte teksten. Waardeloze trainer.
Met z'n Ajaxface.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:36 schreef Pascalus het volgende:
Wat een kutvragen weer van Jan Joost.
Dapper? Ze spelen tegen Roda. Dat moet je op eigen kracht kunnen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vind het meevallen. Opzich kun je ook zeggen dat het dapper is om het systeem om te gooien.
Het is Feyenoord, op dit moment niet op staat om op eigen kracht van Roda te winnen. (net als Ajax trouwens)quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dapper? Ze spelen tegen Roda. Dat moet je op eigen kracht kunnen.
Geen sieraden voor het voetbal inderdaad.Zoals Fledderus of Weghorstquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:38 schreef hafcfan het volgende:
Roda'
Daar loopt echt niet een leuke voetballer. Wat een oogaids .
Vergeet je nou expres Ramonneke Zomerquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:45 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Geen sieraden voor het voetbal inderdaad.Zoals Fledderus of Weghorst
Ofzo.
Probeer het nog eens. Ooit moet er iemand lachen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:45 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Geen sieraden voor het voetbal inderdaad.Zoals Fledderus of Weghorst
Ofzo.
Of Ziyech.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Vergeet je nou expres Ramonneke Zomer
Ziyech hoort niet in dat rijtje thuis. Roep dan Olaitan, de parel van die Duitsers.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:48 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Of Ziyech.
Bedankt voor de aanvulling
Die noemde ik speciaal voor Caland, omdat hij zo'n fan van hem isquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:49 schreef Garrus het volgende:
[..]
Ziyech hoort niet in dat rijtje thuis. Roep dan Olaitan, de parel van die Duitsers.
Geen wonder, het is een goeie spelerquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:51 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Die noemde ik speciaal voor Caland, omdat hij zo'n fan van hem is
nee die trainer van den boschquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 06:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal wel een spannende loting worden vanavond
Psv - VVSB
AZ - Feyenoord
Ik hoop op psv - feyenoord.quote:Op donderdag 4 februari 2016 06:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Psv - VVSB
Feyenoord - AZ
Ik ook. Dan de finale Feyenoord-vvsb en dan verliezen. Dat zoi het mooiste screnario zijnquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop op psv - feyenoord.
Want Feyenoord wint van PSVquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ook. Dan de finale Feyenoord-vvsb en dan verliezen. Dat zoi het mooiste screnario zijn
Die Faik heeft een goede vrije trap.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:38 schreef hafcfan het volgende:
Roda'
Daar loopt echt niet een leuke voetballer. Wat een oogaids .
Idc, als het maar een thuiswedstrijd is.quote:Op donderdag 4 februari 2016 06:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Psv - VVSB
Feyenoord - AZ
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die Faik heeft een goede vrije trap.
Eensquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop op psv - feyenoord.
Dan mogen ze de keeper van Den Bosch ook wel een deel geven.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:10 schreef Onnoman het volgende:
Wat krijgt die stagair eigenlijk qua cash voor het maken van de winnende?
ik zie hem zo zitten met zijn oude mobiel..
toch wel een paar duizend euro mag ik hopen?
[ afbeelding ]
3-1.quote:
Hema.rarquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:57 schreef Anonymousz het volgende:
Maikey Parami![]()
Clubs gaan melden jeweetz
genot.rarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |