Met z'n Ajaxface.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:36 schreef Pascalus het volgende:
Wat een kutvragen weer van Jan Joost.
Dapper? Ze spelen tegen Roda. Dat moet je op eigen kracht kunnen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vind het meevallen. Opzich kun je ook zeggen dat het dapper is om het systeem om te gooien.
Het is Feyenoord, op dit moment niet op staat om op eigen kracht van Roda te winnen. (net als Ajax trouwens)quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dapper? Ze spelen tegen Roda. Dat moet je op eigen kracht kunnen.
Geen sieraden voor het voetbal inderdaad.Zoals Fledderus of Weghorstquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:38 schreef hafcfan het volgende:
Roda'
Daar loopt echt niet een leuke voetballer. Wat een oogaids .
Vergeet je nou expres Ramonneke Zomerquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:45 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Geen sieraden voor het voetbal inderdaad.Zoals Fledderus of Weghorst
Ofzo.
Probeer het nog eens. Ooit moet er iemand lachen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:45 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Geen sieraden voor het voetbal inderdaad.Zoals Fledderus of Weghorst
Ofzo.
Of Ziyech.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Vergeet je nou expres Ramonneke Zomer
Ziyech hoort niet in dat rijtje thuis. Roep dan Olaitan, de parel van die Duitsers.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:48 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Of Ziyech.
Bedankt voor de aanvulling
Die noemde ik speciaal voor Caland, omdat hij zo'n fan van hem isquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:49 schreef Garrus het volgende:
[..]
Ziyech hoort niet in dat rijtje thuis. Roep dan Olaitan, de parel van die Duitsers.
Geen wonder, het is een goeie spelerquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:51 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Die noemde ik speciaal voor Caland, omdat hij zo'n fan van hem is
nee die trainer van den boschquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2016 06:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal wel een spannende loting worden vanavond
Psv - VVSB
AZ - Feyenoord
Ik hoop op psv - feyenoord.quote:Op donderdag 4 februari 2016 06:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal wel een spannende loting worden vanavond
Psv - VVSB
Feyenoord - AZ
Ik ook. Dan de finale Feyenoord-vvsb en dan verliezen. Dat zoi het mooiste screnario zijnquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop op psv - feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |