Nee, Pereiro speelt voor PSV.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Staat die supersub al in het veld?
Klopt, toen was die muziek al kut... Moet je nagaan... Decennia geen enkele vooruitgang in kwaliteitquote:
Nee maar het was een droge opmerking.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent verrast omdat JanCees met poep en plas humor aan komt zetten?
Je doet nu net of dat een slecht eigenschap is in een mens.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
TranceSuperWave schijnt ook homo te zijn. Matig kanaal is dat.
Dat hoop ik wel voor JCquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nee maar het was een droge opmerking.
Ik kan niet ontkennen dat zijn geaardheid mij subjectief laat kijken naar zijn kanaal.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je doet nu net of dat een slecht eigenschap is in een mens.
Het wordt eerder 0-2.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:06 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik pak nog even een biertje, worden toch wel penals.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat GGMM het enorm generaliseerde wel, ja.
Dance is een enorm breed genre.
Nou en? In zo'n laatste 10 minuten 3x scoren om daarvan terug te komen gaat best.quote:
Omkoping? Doping?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vreemd idd dat Roda het afgelopen weekend wel wist te scoren en nu niet...
Sowieso is het de vraag of meer dan de helft van de wereldbevolking actief naar muziek luistert.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar niet door de meerderheid beluistert... Denk niet dat er een specifiek genre is wat door de meerderheid actief wordt beluistert...
2002 was wel het hoogtepunt van de eurodance. Ik kan daar wel om lachen.quote:
Mag toch hopen van wel, jij hebt het topic immers aangemaaktquote:
Special D is 2004/2005quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso is het de vraag of meer dan de helft van de wereldbevolking actief naar muziek luistert.
Maar in de westerse wereld sowieso wel de meerderheid naar popmuziek en zo ongeveer alles wat geen rock of skyballads/r&b is valt onder de dance (qua popmuziek) in theorie. Dance is sowieso een soort vergaarbak voor alles tussen garage (dus in feite hiphop/rap) en hardcore.
[..]
2002 was wel het hoogtepunt van de eurodance. Ik kan daar wel om lachen.
Ik vind het leuk als er op feestjes Special D wordt gedraaid.
Eurodance is toch geweldig. Trance in die periode was ook goed.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2002 was wel het hoogtepunt van de eurodance. Ik kan daar wel om lachen.
Ik vind het leuk als er op feestjes Special D wordt gedraaid.
Picsquote:
Chartpiek in 2003.quote:
Mee eens.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:08 schreef Merkie het volgende:
Botteghin is wel een speler die je succes gunt vind ik. Sympathieke jongen.
Klopt. Is het Ballad of Rock? Niet? Dan kut, dus dance. Kan ik me wel in vinden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso is het de vraag of meer dan de helft van de wereldbevolking actief naar muziek luistert.
Maar in de westerse wereld sowieso wel de meerderheid naar popmuziek en zo ongeveer alles wat geen rock of skyballads/r&b is valt onder de dance (qua popmuziek) in theorie. Dance is sowieso een soort vergaarbak voor alles tussen garage en hardcore.
Pop in Popmuziek is een afkorting voor "populair". In de jaren 70 was dat rock. Jaren 80... Kutmuziek, vooral. De jaren 90 zullen we helemaal maar vergeten en daarna ben ik afgehaakt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar in de westerse wereld sowieso wel de meerderheid naar popmuziek en zo ongeveer alles wat geen rock of skyballads/r&b is valt onder de dance (qua popmuziek) in theorie. Dance is sowieso een soort vergaarbak voor alles tussen garage en hardcore.
Niet alles maar als je wat dingen uit de charts selectief nam en aanvulde met van die CD's zoals getoond zaten er gewoon goede dingen tussen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Eurodance is toch geweldig. Trance in die periode was ook goed.
boybands in de jaren 90quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Pop in Popmuziek is een afkorting voor "populair". In de jaren 70 was dat rock. Jaren 80... Kutmuziek, vooral. De jaren 90 zullen we helemaal maar vergeten en daarna ben ik afgehaakt.
Valt wel mee. Ajax is ook een walgelijk slecht elftal.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda is echt een walgelijk slecht elftal. Knap dat Ajax er punten verspeelde.
Jij vindt Ashanti bijvoorbeeld goed?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt. Is het Ballad of Rock? Niet? Dan kut, dus dance. Kan ik me wel in vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |