Nee, Pereiro speelt voor PSV.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Staat die supersub al in het veld?
Klopt, toen was die muziek al kut... Moet je nagaan... Decennia geen enkele vooruitgang in kwaliteitquote:
Nee maar het was een droge opmerking.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent verrast omdat JanCees met poep en plas humor aan komt zetten?
Je doet nu net of dat een slecht eigenschap is in een mens.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
TranceSuperWave schijnt ook homo te zijn. Matig kanaal is dat.
Dat hoop ik wel voor JCquote:Op woensdag 3 februari 2016 23:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nee maar het was een droge opmerking.
Ik kan niet ontkennen dat zijn geaardheid mij subjectief laat kijken naar zijn kanaal.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je doet nu net of dat een slecht eigenschap is in een mens.
Het wordt eerder 0-2.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:06 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik pak nog even een biertje, worden toch wel penals.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat GGMM het enorm generaliseerde wel, ja.
Dance is een enorm breed genre.
Nou en? In zo'n laatste 10 minuten 3x scoren om daarvan terug te komen gaat best.quote:
Omkoping? Doping?quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vreemd idd dat Roda het afgelopen weekend wel wist te scoren en nu niet...
Sowieso is het de vraag of meer dan de helft van de wereldbevolking actief naar muziek luistert.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar niet door de meerderheid beluistert... Denk niet dat er een specifiek genre is wat door de meerderheid actief wordt beluistert...
2002 was wel het hoogtepunt van de eurodance. Ik kan daar wel om lachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |