Nou ik denk dat overheden het langzaamaan beginnen te beseffen, dus ja we zijn kennelijk opweg. Maar ik hoef niet de straat op.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
Jongens, het is bijna mei. Zijn jullie al goed op weg ?
Dat zijn overheden die problemen aanpakken, het tegenovergestelde van een revolutie.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nou ik denk dat overheden het langzaamaan beginnen te beseffen, dus ja we zijn kennelijk opweg. Maar ik hoef niet de straat op.
Griekse route is dicht aan het gaan
NATO wil wat aan de Libië route doen: http://www.dailymail.co.u(...)nt-route-Europe.html
Oostenrijk stemt rechts en bouwt een hek: http://www.metronieuws.nl(...)ranten-via-ruiterpad
Omdat het gros van de users wel wat beters heeft te doen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:39 schreef skysherrif het volgende:
Waarom organiseren we op fok geen revolutie.
Zullen wel mooiweerrevolutionairen zijn dan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben ook benieuwd. Kan natuurlijk ook einde van mei zijn natuurlijk.
Zoals??quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat het gros van de users wel wat beters heeft te doen.
Die 1 mei revolutie krijgt men al vele decennia niet voor elkaar. Zou het dit jaar wel lukken?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:31 schreef Resistor het volgende:
1 mei rellen...
Volgens mij is het nu al best onrustig in Frankrijk, en het zal mij niet verbazen als er ook heel wat Duitsers de straat op gaan.
En de rest te dom is om te poepen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rukken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is ook letterlijk een punt van Karskens, dat het wel een beetje lekker weer moet zijn. Momenteel zijn we dus veilig!quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zullen wel mooiweerrevolutionairen zijn dan.
Of gewoon werken natuurlijk, zoals ik nu aan het doen ben.quote:
Ik ben eigen baas. Ik zit te fokken in de baas z'n tijd en hij vindt het prima.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of gewoon werken natuurlijk, zoals ik nu aan het doen ben.
Nu zit iedereen binnen zich boos te maken niemand kan zijn energie buiten kwijt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is ook letterlijk een punt van Karskens, dat het wel een beetje lekker weer moet zijn. Momenteel zijn we dus veilig!
Of iedereen gaat naar een concert van de Toppers en alles blijft zoals het was.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nu zit iedereen binnen zich boos te maken niemand kan zijn energie buiten kwijt.
Als het in mei straks mooi weer is komt al die energie als een orkaan naar buiten en zal de revolutie een feit zijn.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of gewoon werken natuurlijk, zoals ik nu aan het doen ben.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is ook letterlijk een punt van Karskens, dat het wel een beetje lekker weer moet zijn. Momenteel zijn we dus veilig!
lex, als in alexander?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:47 schreef Bluesdude het volgende:
Ik ga oranje-tshirts verkopen... met opschrift fuck wilders, erdogan en lex
Jaja, ik weet het. Een aantal users schijnt het bizar te vinden dat je kunt FOK!ken tijdens je werk. Maar welkom in het Nederlandse bedrijfsleven, zou ik zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het. Een aantal users schijnt het bizar te vinden dat je kunt FOK!ken tijdens je werk. Maar welkom in het Nederlandse bedrijfsleven, zou ik zeggen.
Ach, als je maar zorgt dat je aan het einde de dag iets nuttigs hebt gedaan. Dan is het prima.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:52 schreef Nielsch het volgende:
bij mijn werkgever is het goed gedrag als je overwerkt... maar omdat er amper werk is zit iedereen een beetje de hele dag te FOK!ken tot het een uur of half 4 is en dan gaan we aan het werk tot 19:30 uur...
Dat is waar, gelukkig maarquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zijn overheden die problemen aanpakken, het tegenovergestelde van een revolutie.
Overheden maken de problemen vaak alleen maar erger. Dat is het tegenovergestelde van problemen aanpakken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zijn overheden die problemen aanpakken, het tegenovergestelde van een revolutie.
Dit. likes geven is geen revolutie.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:48 schreef Gutmensch het volgende:
Revolutie in Nederland, ja vast
Tegen de Duitse bezetter kwamen we al nauwelijks in opstand.
Erger nog, Nederlandse ambtenaren waren heel erg behulpzaam met het opsporen en arresteren van de joden en dus ook verantwoordelijk voor hun wrede lot. Het waren gewoon treinen van de NS die de joden naar het concentratiekamp brachten, het waren Nederlandse ambtenaren die de Duitsers zonder of stoot in het bevolkingsregister lieten kijken etc.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:48 schreef Gutmensch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Maar nu hebben we wel mooie snelwegen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:48 schreef Gutmensch het volgende:
En we mogen 130 km/u rijden. En de 'hardwerkende' Nederlanders hebbne 1000 euro gekregen van Markie, nu begrijpen we waarom hij 1/3de bezuinigde op de universiteiten, ieder zijn prioriteiten maar laat zo'n clown niet ons land leiden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:47 schreef Resistor het volgende:
[..]
Maar nu hebben we wel mooie snelwegen.
Daar hoeven we met de huidige capaciteitsproblemen van de NS nu gelukkig niet meer bang voor te zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het waren gewoon treinen van de NS die de joden naar het concentratiekamp brachten
Wat voor 1000 euro?quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
En we mogen 130 km/u rijden. En de 'hardwerkende' Nederlanders hebbne 1000 euro gekregen van Markie, nu begrijpen we waarom hij 1/3de bezuinigde op de universiteiten, ieder zijn prioriteiten maar laat zo'n clown niet ons land leiden.
Ik heb het niet precies gevolgd maar ik heb me laten wijsmaken door een aantal andere mensen hier dat er laatst een leuke belastingkorting werd gegeven aan de mensen die een hoger inkomen hebben. Eerder had Rutte kiezers hun stem geronseld door 1000 euro te beloven voor de HARDWERKENDE Nederlanders. Dat moest hij laten vallen omdat wat lokale VVD-baronnetjes huiliehuilie deden in de media (die het natuurlijk met plezier opklopten) over een andere afspraak uit het regeerakkoord: een zorgverzekeringspremiedifferentiatie (rijke mensen zouden een hogere premie hebbne moeten betalen, armere mensen juist een lagere premie). Gevolg: de twee afspraken werden beide geschrapt.quote:
Tis toch om misselijk van te worden....quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb het niet precies gevolgd maar ik heb me laten wijsmaken door een aantal andere mensen hier dat er laatst een leuke belastingkorting werd gegeven aan de mensen die een hoger inkomen hebben. Eerder had Rutte kiezers hun stem geronseld door 1000 euro te beloven voor de HARDWERKENDE Nederlanders. Dat moest hij laten vallen omdat wat lokale VVD-baronnetjes huiliehuilie deden in de media (die het natuurlijk met plezier opklopten) over een andere afspraak uit het regeerakkoord: een zorgverzekeringspremiedifferentiatie (rijke mensen zouden een hogere premie hebbne moeten betalen, armere mensen juist een lagere premie). Gevolg: de twee afspraken werden beide geschrapt.
Dat heb ik anders gehoord, de hardwerkende hebben het nu gekregen, de minderbedeelden zullen het wel terug komen aan het geven?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Eerder had Rutte kiezers hun stem geronseld door 1000 euro te beloven voor de HARDWERKENDE Nederlanders.
De VVD heeft hiermee wel haar eigen achterban vernacheld. De arbeidskorting wordt met 4% ingekort en de algemene heffingskorting met 2,32% ingeperkt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb het niet precies gevolgd maar ik heb me laten wijsmaken door een aantal andere mensen hier dat er laatst een leuke belastingkorting werd gegeven aan de mensen die een hoger inkomen hebben. Eerder had Rutte kiezers hun stem geronseld door 1000 euro te beloven voor de HARDWERKENDE Nederlanders. Dat moest hij laten vallen omdat wat lokale VVD-baronnetjes huiliehuilie deden in de media (die het natuurlijk met plezier opklopten) over een andere afspraak uit het regeerakkoord: een zorgverzekeringspremiedifferentiatie (rijke mensen zouden een hogere premie hebbne moeten betalen, armere mensen juist een lagere premie). Gevolg: de twee afspraken werden beide geschrapt.
Ik denk rond de 24e. Dan krijgen mensen vakantiegeld, de zomer staat dan echt voor de voordeur. Voor of na de grote meute voor de tweede of derde keer dit jaar op vakantie is gegaan zal het echt gaan gebeuren,quote:Op woensdag 27 april 2016 05:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is het ook al bekend wanneer precies in mei?
De zorgverzekering premie differentiatie is er al vanaf het begin aangezien je werkgever ook een loon afhankelijke premie betaald (tot een bepaald maximum), en er voor de weinig verdienden en uitkeringsgerechtigden een zorg toeslag is.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
. Dat moest hij laten vallen omdat wat lokale VVD-baronnetjes huiliehuilie deden in de media (die het natuurlijk met plezier opklopten) over een andere afspraak uit het regeerakkoord: een zorgverzekeringspremiedifferentiatie (rijke mensen zouden een hogere premie hebbne moeten betalen, armere mensen juist een lagere premie). Gevolg: de twee afspraken werden beide geschrapt.
Net zoals die uitbrak in Frankrijk of België? Waar ze traditioneel toch wat eerder ontvlammen.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:28 schreef KingRadler het volgende:
hel in mei breekt pas los als er weer een aanslag komt.
Ze wachten op mooi weer.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Net zoals die uitbrak in Frankrijk of België? Waar ze traditioneel toch wat eerder ontvlammen.
Heb weleens in een Afrikaans land mensen oa naast de wegen zien poepen, dus het zal wel normaal zijn ja.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat ze zich zo gedragen dan, of dacht je nou werkelijk dat zoiets gebruikelijk is waar ze vandaan komen?
Dan zouden ze ja ook met een koker om hun geslachtsdeel lopen niet?
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)e-gaat-weer-optredenquote:The Revolution, de voormalige band van Prince, is weer bij elkaar en gaat ook weer optreden. Dat zeggen ze in een video op Twitter.
Wat heb je voor dat oefenen gebruikt?quote:Op woensdag 27 april 2016 14:52 schreef maryen65 het volgende:
Ik heb geoefend en hij is vlijmscherp![]()
[ afbeelding ]
Een varkenquote:Op donderdag 28 april 2016 16:28 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat heb je voor dat oefenen gebruikt?
Verkapte doodsbedreigingen aan het adres van Ton Elias en Sharon Dijksma.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2016 17:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Verkapte doodsbedreigingen aan het adres van Ton Elias en Sharon Dijksma.
Niet nodig, die lezen mee.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:50 schreef maryen65 het volgende:
[..]Heb je mij al aangegeven bij de bvd?
Okequote:
Vraag dit even na bij de Spanjaarden, zou ik zeggen.quote:
Spanjolasquote:Op donderdag 28 april 2016 18:05 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Vraag dit even na bij de Spanjaarden, zou ik zeggen.
En een revolutie is nu dan ook nergens nodig. Gaat hier (nog) te goed.
Ten eerste, noem je dat een revolutie? Het was gewoon een normale adellijke oorlog(oftewel, die vochten voor hun eigen macht), en ten tweede werd die oorlog door huurlingen uitgevochten, en niet door de burgers zelf.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:05 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Vraag dit even na bij de Spanjaarden, zou ik zeggen.
En een revolutie is nu dan ook nergens nodig. Gaat hier (nog) te goed.
De anarchistische muurkrant. Lijkt me niet echt links, ja, of je moet anarchisme bij links indelen, maar anarchisten zien die zich als links?quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:20 schreef Bluesdude het volgende:
De revolutie is begonnen ...
En de kogel komt van links
https://www.indymedia.nl/(...)krantApril2016_0.pdf
http://www.omroepwest.nl/(...)and-in-Schilderswijk
Karskens preludeert idd eerder op een opstand door rechts, denk ik.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:20 schreef Bluesdude het volgende:
Nou Geert...... nu ben jij aan zet met je patriottistische lente
Komt er nog wat van ?
Dat wel .... maar 'rechts' kan de revolutie kapen .quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Karskens preludeert idd eerder op een opstand door rechts, denk ik.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Iraanse_Revolutiequote:De Iraanse Revolutie was de revolutie in Iran die begon in november 1978, waarbij de dictatoriale, prowesterse sjah Mohammad Reza Pahlavi werd afgezet ten gunste van, uiteindelijk, een dictatoriale islamitische republiek onder leiding van ayatollah Ruhollah Khomeini. De revolutie vond plaats in twee fasen. In de eerste fase verdreef een alliantie van liberale, linkse en religieuze groeperingen de sjah. In de tweede fase, vaak de Islamitische Revolutie genoemd, greep Khomeini de macht.
Jammer. Had liever een rechtse revolutie gezien.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:20 schreef Bluesdude het volgende:
De revolutie is begonnen ...
En de kogel komt van links
https://www.indymedia.nl/(...)krantApril2016_0.pdf
http://www.omroepwest.nl/(...)and-in-Schilderswijk
De rest ziet anarchisten links omdat zij te bekrompen zijn om te kunnen bedenken dat een politiek systeem niet iets is wat natuurlijk is en dus niet per definitie bestaansrecht heeft.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De anarchistische muurkrant. Lijkt me niet echt links, ja, of je moet anarchisme bij links indelen, maar anarchisten zien die zich als links?
Revoluties kwamen altijd van het proletariaat in den beginne.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat wel .... maar 'rechts' kan de revolutie kapen .
Ik vind de anarchisten zelf een buitencategorie iig. Beetje zoals libertariërs.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De rest ziet anarchisten links omdat zij te bekrompen zijn om te kunnen bedenken dat een politiek systeem niet iets is wat natuurlijk is en dus niet per definitie bestaansrecht heeft.
Een anarchist wil helemaal geen systeem, hoe kun je dan bij een systeemstroming ingedeeld worden?quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vind de anarchisten zelf een buitencategorie iig. Beetje zoals libertariërs.
Revoluties komen m.i. vooral voort uit de middenklasse. Middenklasse is eigenlijk altijd de grootste klasse, althans zou dat moeten zijn. Als die klasse afkalft dan is het bestuur meestal in last. Zaak is dus vooral om de middenklasse tevreden te houden.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Revoluties kwamen altijd van het proletariaat in den beginne.
Ben even het voorbeeld kwijt maar was dat niet hoe Hitler aan de macht kwam?
Eerst de domme SA en daarna de SS of zoiets?
Klopt idd.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Een anarchist wil helemaal geen systeem, hoe kun je dan bij een systeemstroming ingedeeld worden?
Je kunt je aansluiten in Syrië als je zo geilt op middeleeuwse beelden. Elke vrijdag is het prijs op het plein naar ik begrepen hebquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:30 schreef BarryOSeven het volgende:
Verder steun ik het initiatief. Het wordt tijd dat die corrupte kliek hier eens uit de kamer gemept wordt. Daarna aan de schandpaal op z'n middeleeuws.
Het is wel zaak dat daarna inderdaad een verstandig persoon de revolutie kaapt. Verstandig en eerlijk, het lijkt me geweldig om dat in mijn leven nog eens mee te mogen maken.
Het zijn de verkeerde mensen die daar terecht staan.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt je aansluiten in Syrië als je zo geilt op middeleeuwse beelden. Elke vrijdag is het prijs op het plein naar ik begrepen heb
Napoleon , Lenin, Khomeiny ?quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:30 schreef BarryOSeven het volgende:
Het is wel zaak dat daarna inderdaad een verstandig persoon de revolutie kaapt. Verstandig en eerlijk, het lijkt me geweldig om dat in mijn leven nog eens mee te mogen maken.
Liever niet, maar het is al voldoende als er weer bewegingsvrijheid is en Nederland weer autonoom koers kan kiezen. Ik zeg wel -weer-, maar ik ken dat ook niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Napoleon , Lenin, Khomeiny ?
Dat soort verstandige mensen die de revolutie kaapten .
Ik zal eens even in mijn agenda kijken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:30 schreef BarryOSeven het volgende:
Verder steun ik het initiatief. Het wordt tijd dat die corrupte kliek hier eens uit de kamer gemept wordt. Daarna aan de schandpaal op z'n middeleeuws.
Anders even kortsluiten met Kaas hè.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zal eens even in mijn agenda kijken.
Jongens het is niet de bedoeling om er weer een dictatuur van te maken.quote:
Mwoah, ik ben er geen voorstander van iig.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Jongens het is niet de bedoeling om er weer een dictatuur van te maken.
Maar verkiesbaar stellen mag wel, maar eerst moet het systeem omver. Doodstraf voor politici invoeren en corruptie = exit.
Verder nog even het halfjaarlijkse (of vaker) "Mag het kabinet blijven zitten?" referendum om het cirkeltje rond te maken.
Dan hebben we ook geen "onzinnige" referenda over te complexe materie nodig.
Voila: Utopia
Noem dan een een type verlichte dictator . Noem een naam van een bekend persoon als voorbeeld voor dit type.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:34 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Liever niet, maar het is al voldoende als er weer bewegingsvrijheid is en Nederland weer autonoom koers kan kiezen. Ik zeg wel -weer-, maar ik ken dat ook niet natuurlijk.
Dat hoeft natuurlijk niet, dit is een anarchistische revolutie waarbij het complete politieke bestel tot op de grond wordt afgebrand.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Noem dan een een type verlichte dictator . Noem een naam van een bekend persoon als voorbeeld voor dit type.
Je wilt natuurlijk een dictator , anders kun je net zo goed wachten op de kamerverkiezingen van 2017
Het 'no borders' gezemel is een belangrijk raakvlakquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De anarchistische muurkrant. Lijkt me niet echt links, ja, of je moet anarchisme bij links indelen, maar anarchisten zien die zich als links?
Ja, maar dat vind ik dus niet links dat 'no borders'.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het 'no borders' gezemel is een belangrijk raakvlak
Het systeem omver= democratie afschaffen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Jongens het is niet de bedoeling om er weer een dictatuur van te maken.
Maar verkiesbaar stellen mag wel, maar eerst moet het systeem omver. Doodstraf voor politici invoeren en corruptie = exit.
Verder nog even het halfjaarlijkse (of vaker) "Mag het kabinet blijven zitten?" referendum om het cirkeltje rond te maken.
Dan hebben we ook geen "onzinnige" referenda over te complexe materie nodig.
Voila: Utopia
Wellicht dat het leger even de orde kan bewaren.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het systeem omver= democratie afschaffen.
Of je bedoelt ... eerst de politieke top van Nederland vermoorden , 2000 mensen ofzo en dan weer normale democratie invoeren.
Maar in de tussentijd moet je toch wel een dictatuur instellen
Dat is waarom ik voorstel om een opensource politiek te gaan bouwen. Daarmee voorkom je dus tunnelvisie van een enkel persoon.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:43 schreef Monolith het volgende:
Mensen die pleiten voor dergelijke zaken leven ook doorgaans in de illusie dat hun eigen ideeën breed gedragen worden.
Ik ook niet..maar ik zie zulke retoriek (grenzen zijn achterhaald, nationalisme is gevaarlijk, iedereen is hetzelfde, de wereld is van iedereen) toch van die kant afkomen..quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik dus niet links dat 'no borders'.
Ja, maar dat is dus een misverstand imho.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ook niet..maar ik zie zulke retoriek (grenzen zijn achterhaald, nationalisme is gevaarlijk, iedereen is hetzelfde, de wereld is van iedereen) toch van die kant afkomen..
Overgangsdictatuur.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het systeem omver= democratie afschaffen.
Of je bedoelt ... eerst de politieke top van Nederland vermoorden , 2000 mensen ofzo en dan weer normale democratie invoeren.
Maar in de tussentijd moet je toch wel een dictatuur instellen
In eigen land?quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:46 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind mei wel een mooie maand. Ben ik net op vakantie.
Dat zijn vooral wilde fantasieën. Politiek is een heel stuk complexer dan losse stemmingen over onderwerpen op basis van meerderheid. Representatieve democratie met bindende referenda zijn in mijn ogen prima. Een bevolking zit doorgaans ook niet te wachten op elke keer weer te moeten stemmen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:44 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat is waarom ik voorstel om een opensource politiek te gaan bouwen. Daarmee voorkom je dus tunnelvisie van een enkel persoon.
Wat is een misverstand?quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus een misverstand imho.
Anarchisme in de zuivere vorm is niet de staat overnemen, maar de staat vernietigen en dan kan iedereen terug naar werk, waar men de kapitalisten wegjaagt ... en dan moet de ideale samenleving vanzelf opbloeien .quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:43 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wellicht dat het leger even de orde kan bewaren.
Alleen moet je wel goed zorgen dat ze niet de macht kunnen grijpen, daar heeft de anarchistische organisatie misschien wel een oplossing voor. Ik zie hem nu niet.
Je snor aan het drukken? Jij bent toch echt nodig om die patriotten- motherfuckers te bestrijdenquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:46 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind mei wel een mooie maand. Ben ik net op vakantie.
Bovendien moet er eerst nog decennia aan indoctrinatie afkomstig uit het dan oude systeem bevochten worden. Zet de mensen uit het oude systeem achter het stuur en ze rijden het nieuwe zo weer aan gort natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zijn vooral wilde fantasieën. Politiek is een heel stuk complexer dan losse stemmingen over onderwerpen op basis van meerderheid. Representatieve democratie met bindende referenda zijn in mijn ogen prima. Een bevolking zit doorgaans ook niet te wachten op elke keer weer te moeten stemmen.
Het is vooral een nogal simplistische kijk op een zeer complexe werkelijkheid.
Dat kan ook na mijn vakantie. Op dit moment is het vooral veel geschreeuw en weinig wol.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je snor aan het drukken? Jij bent toch echt nodig om die patriotten- motherfuckers te bestrijden
Decennia ? Da zei Karl Marx ook ... met zijn idee van 'dictatuur van het proletariaat'quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Bovendien moet er eerst nog decennia aan indoctrinatie afkomstig uit het dan oude systeem bevochten worden. Zet de mensen uit het oude systeem achter het stuur en ze rijden het nieuwe zo weer aan gort natuurlijk.
De oude nazi's waren iig wel van de no borders, volgens mij. Die wilden de hele wereld veroveren uiteindelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Heb het nooit van een rechts persoon gehoord in ieder geval.
Ik dacht dat de grenzen van het Derde Rijk gesloten waren voor joden en niet-Ariërs .quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De oude nazi's waren iig wel van de no borders, volgens mij. Die wilden de hele wereld veroveren uiteindelijk.
Oneindige strijd van betekenis. Links en wat het is, is veranderd. Zelfs zo ver dat we het spottend regressief-links kunnen noemen. Maar het eigenlijke links is verdwenen. Hier moet je het mee doen. Een anti-liberaal, anarchistisch en toch pc-fascistisch en anti-blank, totaalpaket van totale absurdie. Dat is links.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar dat klopt dus niet, dat was mijn punt.
Die zouden dan niet meer leven hè.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik dacht dat de grenzen van het Derde Rijk gesloten waren voor joden en niet-Ariërs .
Naar mijn mening niet dus.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oneindige strijd van betekenis. Links en wat het is, is veranderd. Zelfs zo ver dat we het spottend regressief-links kunnen noemen. Maar het eigenlijke links is verdwenen. Hier moet je het mee doen. Een anti-liberaal, anarchistisch en toch pc-fascistisch en anti-blank, totaalpaket van totale absurdie. Dat is links.
Joden niet.....maar 70% van de wereldbevolking was niet-Ariër.quote:
Veel generaties zijn besmet geraakt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Decennia ? Da zei Karl Marx ook ... met zijn idee van 'dictatuur van het proletariaat'
Pim was een hele lange tijd een linkse jongen hè. Ik heb nog topics geopend indertijd waarin ik ook bewees dat Pim in feite een vrij linkse kritiek uitdroeg.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Joden niet.....maar 70% van de wereldbevolking was niet-Ariër.
Ach leefde Pim, nog maar ... En dan met Johan de Grote Verlosser zijn
Het oude verlichtsidealen aanbiddende liberale links, ja.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Pim was een hele lange tijd een linkse jongen hè. Ik heb nog topics geopend indertijd waarin ik ook bewees dat Pim in feite een vrij linkse kritiek uitdroeg.
interessant dat tegenwoordig "links" her en der opgehangen wordt als anti-blankquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oneindige strijd van betekenis. Links en wat het is, is veranderd. Zelfs zo ver dat we het spottend regressief-links kunnen noemen. Maar het eigenlijke links is verdwenen. Hier moet je het mee doen. Een anti-liberaal, anarchistisch en toch pc-fascistisch en anti-blank, totaalpaket van totale absurdie. Dat is links.
Zijn helden: Joop den Uyl en JFK.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het oude verlichtsidealen aanbiddende liberale links, ja.
Ondanks dat links officieel de rassenleer afwijst (immer stokpaardje om mee te slaan wanneer het blanke nationalisten betreft) is het blanke ras als geheel verantwoordelijk voor alle ellende op de wereld en dient dat goed te maken ondat de donkere mede-mens niet in staat is het zelf op te pakken (in eigen land). Dat laatste zeggen ze natuurlijk niet. Daarom noem ik ze verkapte racisten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
interessant dat tegenwoordig "links" her en der opgehangen wordt als anti-blank
Vroeger was die geframede aanklacht eerder aniti-vaderland..
Is dit een sluipend hokjesdenken over rassen ?
ahhh meer uitleg over de karaktermoord op 'links'quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ondanks dat links officieel de rassenleer afwijst (immer stokpaardje om mee te slaan wanneer het blanke nationalisten betreft) is het blanke ras als geheel verantwoordelijk voor alle ellende op de wereld en dient dat goed te maken ondat de donkere mede-mens niet in staat is het zelf op te pakken (in eigen land). Dat laatste zeggen ze natuurlijk niet. Daarom noem ik ze verkapte racisten.
Links heeft de iedere aanwezige in de kamer neergeschoten. De laatste overlevende, de dader... Ja, ik hang 'm op.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ahhh meer uitleg over de karaktermoord op 'links'
Geloof je zelf die onzin ? Of zeg je dit maar voor de grap ?
Het is dan ook geen protocol maar meer een juridisch raamwerk. Meer mensen kunnen beter flaws vinden in zulke systemen. Plus dat iedereen zwart op wit heeft wat de regels zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zijn vooral wilde fantasieën. Politiek is een heel stuk complexer dan losse stemmingen over onderwerpen op basis van meerderheid. Representatieve democratie met bindende referenda zijn in mijn ogen prima. Een bevolking zit doorgaans ook niet te wachten op elke keer weer te moeten stemmen.
Het is vooral een nogal simplistische kijk op een zeer complexe werkelijkheid.
Ik denk niet dat het zo'n chaos wordt als waar iedereen bang voor is.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Anarchisme in de zuivere vorm is niet de staat overnemen, maar de staat vernietigen en dan kan iedereen terug naar werk, waar men de kapitalisten wegjaagt ... en dan moet de ideale samenleving vanzelf opbloeien .
Leger ?
En gij gleuft da ?
Wat een volstrekt stompzinnige analogie is, zeg ik als softwareontwikkelaar.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:18 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het is dan ook geen protocol maar meer een juridisch raamwerk. Meer mensen kunnen beter flaws vinden in zulke systemen. Plus dat iedereen zwart op wit heeft wat de regels zijn.
Verder is het daarom voldoende om vaker een "mag het kabinet blijven zitten?" referendum te houden of op aanvraag.
Volgens mij denk jij dat ik met opensource politiek bedoel dat we enorm veel referenda moeten krijgen, maar dat is niet wat ik bedoel. Het gaat er om dat iedereen kan bijdragen aan hoe het systeem in elkaar moet gaan zitten. En dan niet puur democratisch omdat goede bijdragen eerder worden doorgevoerd dan slechte.
Kijk eens naar hoe open source software ontwikkeld wordt. Dat bedoel ik.
Omdat het vaak toch weer vanuit een machtsverhouding voortkomt. De projecteigenaar wil zijn code te dicht bij zichzelf houden en forken is vaak ook weer zo'n gedoe.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat een volstrekt stompzinnige analogie is, zeg ik als softwareontwikkelaar.
Dit soort vaag gezwets komt niet verder dan 'het is niet goed, het moet anders', maar wat er dan precies mis is of anders moet wordt verder niet gespecificeerd.
Alles behalve dat, maar ergens heb ik wel een tikje autisme maar dat is puur vanuit intellect.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:41 schreef D1990 het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, je bent zwaar autistisch he?
Je praat alsof je een leger van een miljoen man achter je hebt staan, dat je al een complete plan van aanpak en dergelijke hebt.
Iemand verwijten dat hij de wereld en mens niet begrijpt impliceert dus direct dat jij vindt dat jij de wereld en mens begrijpt. Jij mag immers oordelen. Wie is hier nou de narcist?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:57 schreef D1990 het volgende:
[..]
De wereld en mens niet begrijpen wordt gezien als intellect? Apart.
Denk meer een tikkeltje teveel narcisme, megalomanie en wereldvreemdheid. Meneer die denkt de lage klasse te gebruiken om de oude orde omver te werpen, zodat vervolgens de "gegoede burgerij" de boel kan overnemen.
Onzin klassen hebben ermee te maken. Nader bepaald de bezittende klasse onderdrukt de niet-bezittende klasse.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ondanks dat links officieel de rassenleer afwijst (immer stokpaardje om mee te slaan wanneer het blanke nationalisten betreft) is het blanke ras als geheel verantwoordelijk voor alle ellende op de wereld en dient dat goed te maken ondat de donkere mede-mens niet in staat is het zelf op te pakken (in eigen land). Dat laatste zeggen ze natuurlijk niet. Daarom noem ik ze verkapte racisten.
Daarnaaast wordt men ook steeds mondiger in de oproep tot etnische vervanging of de wens tot raciaal mixen ja.
Laten we hopen dat dat meevalt. We zijn inmiddels wel iets beschaafder.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De revolutie vreet haar eigen kinderen op.
De Luxemburgse processie.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:10 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat meevalt. We zijn inmiddels wel iets beschaafder.
Maar soms moet je een stap terug zetten om daarna twee stappen vooruit te doen.
Je voelt je beledigd? Ten eerste, wil jij dus anarchisten en de lage klasse gebruiken om het zware werk te verrichten van een revolutie. En verwacht jij dat zonder slag of stoot de gegoede burgerij eventjes zonder problemen of weerstand(van degene die de meeste offers gebracht hebben)de macht komen overnemen en orde op zaken te stellen?quote:
Je doet net alsof ik graag de grote dictator van Nederland wil worden. Dat is het niet, ik word gewoon moe van de gang van zaken van tegenwoordig en vind dat er een beter systeem moet komen. Graag draag ik mijn steentje bij om mee te denken over hoe zo'n systeem in elkaar dient te zitten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:12 schreef D1990 het volgende:
[..]
Je voelt je beledigd? Ten eerste, wil jij dus anarchisten en de lage klasse gebruiken om het zware werk te verrichten van een revolutie. En verwacht jij dat zonder slag of stoot de gegoede burgerij eventjes zonder problemen of weerstand(van degene die de meeste offers gebracht hebben)de macht komen overnemen en orde op zaken te stellen?
En jij denkt dat het leger zich afzijdig houdt en afwacht wat er gaat gebeuren, om zich vervolgens bij de opportunistische burgerij aan te sluiten om orde op zaken te stellen?
Ten eerste, militairen zijn over het algemeen oppertunistisch en reactionair. Is namelijk nogal nadelig voor hun carrière om zich bij de verliezende partij aan te sluiten. Dus hun eerste loyaliteit ligt bij de staat, aangezien hun de grootste kans hebben om als winnaar uit de bus te komen. Dus dan verandert de revolutie in een burgeroorlog. Wat krijg je dan? Een zelfde soort situatie als in Syrië, waarin het overgrote deel van de militairen loyaal blijft aan de staat, en een minuscuul gedeelte zich bij de rebellen aansluit.
En ik kan je garanderen dat die revolutionairen die de meeste offers gebracht hebben zich niet afzijdig zullen houden als wat opportunistische arrogante middenklassers hun revolutie komt kapen.
Dictatuur is geen beter systeem iig, kijk naar hoe Turkije zich ontwikkelt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik graag de grote dictator van Nederland wil worden. Dat is het niet, ik word gewoon moe van de gang van zaken van tegenwoordig en vind dat er een beter systeem moet komen. Graag draag ik mijn steentje bij om mee te denken over hoe zo'n systeem in elkaar dient te zitten.
Zo'n systeem zal dus ook eerlijk zijn en dus niet macht wellustelingen zoals ik (volgens jou) aantrekken.
Maar voordat we aan zo'n proces kunnen beginnen moet eerst het huidige systeem van de aardbodem moeten verdwijnen. Tja, als zich nu een groep aandient die het graag wil doen, be my guest.
Verder kun je gerust zijn, ik zal niet voorop de barricades gaan staan. Revolutionairen worden over het algemeen niet oud namelijk, dat moet je slimmer doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |