Joden niet.....maar 70% van de wereldbevolking was niet-Ariër.quote:
Veel generaties zijn besmet geraakt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Decennia ? Da zei Karl Marx ook ... met zijn idee van 'dictatuur van het proletariaat'
Pim was een hele lange tijd een linkse jongen hè. Ik heb nog topics geopend indertijd waarin ik ook bewees dat Pim in feite een vrij linkse kritiek uitdroeg.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Joden niet.....maar 70% van de wereldbevolking was niet-Ariër.
Ach leefde Pim, nog maar ... En dan met Johan de Grote Verlosser zijn
Het oude verlichtsidealen aanbiddende liberale links, ja.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Pim was een hele lange tijd een linkse jongen hè. Ik heb nog topics geopend indertijd waarin ik ook bewees dat Pim in feite een vrij linkse kritiek uitdroeg.
interessant dat tegenwoordig "links" her en der opgehangen wordt als anti-blankquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oneindige strijd van betekenis. Links en wat het is, is veranderd. Zelfs zo ver dat we het spottend regressief-links kunnen noemen. Maar het eigenlijke links is verdwenen. Hier moet je het mee doen. Een anti-liberaal, anarchistisch en toch pc-fascistisch en anti-blank, totaalpaket van totale absurdie. Dat is links.
Zijn helden: Joop den Uyl en JFK.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het oude verlichtsidealen aanbiddende liberale links, ja.
Ondanks dat links officieel de rassenleer afwijst (immer stokpaardje om mee te slaan wanneer het blanke nationalisten betreft) is het blanke ras als geheel verantwoordelijk voor alle ellende op de wereld en dient dat goed te maken ondat de donkere mede-mens niet in staat is het zelf op te pakken (in eigen land). Dat laatste zeggen ze natuurlijk niet. Daarom noem ik ze verkapte racisten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
interessant dat tegenwoordig "links" her en der opgehangen wordt als anti-blank
Vroeger was die geframede aanklacht eerder aniti-vaderland..
Is dit een sluipend hokjesdenken over rassen ?
ahhh meer uitleg over de karaktermoord op 'links'quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ondanks dat links officieel de rassenleer afwijst (immer stokpaardje om mee te slaan wanneer het blanke nationalisten betreft) is het blanke ras als geheel verantwoordelijk voor alle ellende op de wereld en dient dat goed te maken ondat de donkere mede-mens niet in staat is het zelf op te pakken (in eigen land). Dat laatste zeggen ze natuurlijk niet. Daarom noem ik ze verkapte racisten.
Links heeft de iedere aanwezige in de kamer neergeschoten. De laatste overlevende, de dader... Ja, ik hang 'm op.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ahhh meer uitleg over de karaktermoord op 'links'
Geloof je zelf die onzin ? Of zeg je dit maar voor de grap ?
Het is dan ook geen protocol maar meer een juridisch raamwerk. Meer mensen kunnen beter flaws vinden in zulke systemen. Plus dat iedereen zwart op wit heeft wat de regels zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zijn vooral wilde fantasieën. Politiek is een heel stuk complexer dan losse stemmingen over onderwerpen op basis van meerderheid. Representatieve democratie met bindende referenda zijn in mijn ogen prima. Een bevolking zit doorgaans ook niet te wachten op elke keer weer te moeten stemmen.
Het is vooral een nogal simplistische kijk op een zeer complexe werkelijkheid.
Ik denk niet dat het zo'n chaos wordt als waar iedereen bang voor is.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Anarchisme in de zuivere vorm is niet de staat overnemen, maar de staat vernietigen en dan kan iedereen terug naar werk, waar men de kapitalisten wegjaagt ... en dan moet de ideale samenleving vanzelf opbloeien .
Leger ?
En gij gleuft da ?
Wat een volstrekt stompzinnige analogie is, zeg ik als softwareontwikkelaar.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:18 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het is dan ook geen protocol maar meer een juridisch raamwerk. Meer mensen kunnen beter flaws vinden in zulke systemen. Plus dat iedereen zwart op wit heeft wat de regels zijn.
Verder is het daarom voldoende om vaker een "mag het kabinet blijven zitten?" referendum te houden of op aanvraag.
Volgens mij denk jij dat ik met opensource politiek bedoel dat we enorm veel referenda moeten krijgen, maar dat is niet wat ik bedoel. Het gaat er om dat iedereen kan bijdragen aan hoe het systeem in elkaar moet gaan zitten. En dan niet puur democratisch omdat goede bijdragen eerder worden doorgevoerd dan slechte.
Kijk eens naar hoe open source software ontwikkeld wordt. Dat bedoel ik.
Omdat het vaak toch weer vanuit een machtsverhouding voortkomt. De projecteigenaar wil zijn code te dicht bij zichzelf houden en forken is vaak ook weer zo'n gedoe.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat een volstrekt stompzinnige analogie is, zeg ik als softwareontwikkelaar.
Dit soort vaag gezwets komt niet verder dan 'het is niet goed, het moet anders', maar wat er dan precies mis is of anders moet wordt verder niet gespecificeerd.
Alles behalve dat, maar ergens heb ik wel een tikje autisme maar dat is puur vanuit intellect.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:41 schreef D1990 het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, je bent zwaar autistisch he?
Je praat alsof je een leger van een miljoen man achter je hebt staan, dat je al een complete plan van aanpak en dergelijke hebt.
Iemand verwijten dat hij de wereld en mens niet begrijpt impliceert dus direct dat jij vindt dat jij de wereld en mens begrijpt. Jij mag immers oordelen. Wie is hier nou de narcist?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:57 schreef D1990 het volgende:
[..]
De wereld en mens niet begrijpen wordt gezien als intellect? Apart.
Denk meer een tikkeltje teveel narcisme, megalomanie en wereldvreemdheid. Meneer die denkt de lage klasse te gebruiken om de oude orde omver te werpen, zodat vervolgens de "gegoede burgerij" de boel kan overnemen.
Onzin klassen hebben ermee te maken. Nader bepaald de bezittende klasse onderdrukt de niet-bezittende klasse.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ondanks dat links officieel de rassenleer afwijst (immer stokpaardje om mee te slaan wanneer het blanke nationalisten betreft) is het blanke ras als geheel verantwoordelijk voor alle ellende op de wereld en dient dat goed te maken ondat de donkere mede-mens niet in staat is het zelf op te pakken (in eigen land). Dat laatste zeggen ze natuurlijk niet. Daarom noem ik ze verkapte racisten.
Daarnaaast wordt men ook steeds mondiger in de oproep tot etnische vervanging of de wens tot raciaal mixen ja.
Laten we hopen dat dat meevalt. We zijn inmiddels wel iets beschaafder.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De revolutie vreet haar eigen kinderen op.
De Luxemburgse processie.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:10 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat meevalt. We zijn inmiddels wel iets beschaafder.
Maar soms moet je een stap terug zetten om daarna twee stappen vooruit te doen.
Je voelt je beledigd? Ten eerste, wil jij dus anarchisten en de lage klasse gebruiken om het zware werk te verrichten van een revolutie. En verwacht jij dat zonder slag of stoot de gegoede burgerij eventjes zonder problemen of weerstand(van degene die de meeste offers gebracht hebben)de macht komen overnemen en orde op zaken te stellen?quote:
Je doet net alsof ik graag de grote dictator van Nederland wil worden. Dat is het niet, ik word gewoon moe van de gang van zaken van tegenwoordig en vind dat er een beter systeem moet komen. Graag draag ik mijn steentje bij om mee te denken over hoe zo'n systeem in elkaar dient te zitten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:12 schreef D1990 het volgende:
[..]
Je voelt je beledigd? Ten eerste, wil jij dus anarchisten en de lage klasse gebruiken om het zware werk te verrichten van een revolutie. En verwacht jij dat zonder slag of stoot de gegoede burgerij eventjes zonder problemen of weerstand(van degene die de meeste offers gebracht hebben)de macht komen overnemen en orde op zaken te stellen?
En jij denkt dat het leger zich afzijdig houdt en afwacht wat er gaat gebeuren, om zich vervolgens bij de opportunistische burgerij aan te sluiten om orde op zaken te stellen?
Ten eerste, militairen zijn over het algemeen oppertunistisch en reactionair. Is namelijk nogal nadelig voor hun carrière om zich bij de verliezende partij aan te sluiten. Dus hun eerste loyaliteit ligt bij de staat, aangezien hun de grootste kans hebben om als winnaar uit de bus te komen. Dus dan verandert de revolutie in een burgeroorlog. Wat krijg je dan? Een zelfde soort situatie als in Syrië, waarin het overgrote deel van de militairen loyaal blijft aan de staat, en een minuscuul gedeelte zich bij de rebellen aansluit.
En ik kan je garanderen dat die revolutionairen die de meeste offers gebracht hebben zich niet afzijdig zullen houden als wat opportunistische arrogante middenklassers hun revolutie komt kapen.
Dictatuur is geen beter systeem iig, kijk naar hoe Turkije zich ontwikkelt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik graag de grote dictator van Nederland wil worden. Dat is het niet, ik word gewoon moe van de gang van zaken van tegenwoordig en vind dat er een beter systeem moet komen. Graag draag ik mijn steentje bij om mee te denken over hoe zo'n systeem in elkaar dient te zitten.
Zo'n systeem zal dus ook eerlijk zijn en dus niet macht wellustelingen zoals ik (volgens jou) aantrekken.
Maar voordat we aan zo'n proces kunnen beginnen moet eerst het huidige systeem van de aardbodem moeten verdwijnen. Tja, als zich nu een groep aandient die het graag wil doen, be my guest.
Verder kun je gerust zijn, ik zal niet voorop de barricades gaan staan. Revolutionairen worden over het algemeen niet oud namelijk, dat moet je slimmer doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |