Nou ik denk dat overheden het langzaamaan beginnen te beseffen, dus ja we zijn kennelijk opweg. Maar ik hoef niet de straat op.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
Jongens, het is bijna mei. Zijn jullie al goed op weg ?
Dat zijn overheden die problemen aanpakken, het tegenovergestelde van een revolutie.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nou ik denk dat overheden het langzaamaan beginnen te beseffen, dus ja we zijn kennelijk opweg. Maar ik hoef niet de straat op.
Griekse route is dicht aan het gaan
NATO wil wat aan de Libië route doen: http://www.dailymail.co.u(...)nt-route-Europe.html
Oostenrijk stemt rechts en bouwt een hek: http://www.metronieuws.nl(...)ranten-via-ruiterpad
Omdat het gros van de users wel wat beters heeft te doen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:39 schreef skysherrif het volgende:
Waarom organiseren we op fok geen revolutie.
Zullen wel mooiweerrevolutionairen zijn dan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben ook benieuwd. Kan natuurlijk ook einde van mei zijn natuurlijk.
Zoals??quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat het gros van de users wel wat beters heeft te doen.
Die 1 mei revolutie krijgt men al vele decennia niet voor elkaar. Zou het dit jaar wel lukken?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:31 schreef Resistor het volgende:
1 mei rellen...
Volgens mij is het nu al best onrustig in Frankrijk, en het zal mij niet verbazen als er ook heel wat Duitsers de straat op gaan.
En de rest te dom is om te poepen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rukken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is ook letterlijk een punt van Karskens, dat het wel een beetje lekker weer moet zijn. Momenteel zijn we dus veilig!quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zullen wel mooiweerrevolutionairen zijn dan.
Of gewoon werken natuurlijk, zoals ik nu aan het doen ben.quote:
Ik ben eigen baas. Ik zit te fokken in de baas z'n tijd en hij vindt het prima.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of gewoon werken natuurlijk, zoals ik nu aan het doen ben.
Nu zit iedereen binnen zich boos te maken niemand kan zijn energie buiten kwijt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is ook letterlijk een punt van Karskens, dat het wel een beetje lekker weer moet zijn. Momenteel zijn we dus veilig!
Of iedereen gaat naar een concert van de Toppers en alles blijft zoals het was.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nu zit iedereen binnen zich boos te maken niemand kan zijn energie buiten kwijt.
Als het in mei straks mooi weer is komt al die energie als een orkaan naar buiten en zal de revolutie een feit zijn.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of gewoon werken natuurlijk, zoals ik nu aan het doen ben.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is ook letterlijk een punt van Karskens, dat het wel een beetje lekker weer moet zijn. Momenteel zijn we dus veilig!
lex, als in alexander?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:47 schreef Bluesdude het volgende:
Ik ga oranje-tshirts verkopen... met opschrift fuck wilders, erdogan en lex
Jaja, ik weet het. Een aantal users schijnt het bizar te vinden dat je kunt FOK!ken tijdens je werk. Maar welkom in het Nederlandse bedrijfsleven, zou ik zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het. Een aantal users schijnt het bizar te vinden dat je kunt FOK!ken tijdens je werk. Maar welkom in het Nederlandse bedrijfsleven, zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |