Nou ik denk dat overheden het langzaamaan beginnen te beseffen, dus ja we zijn kennelijk opweg. Maar ik hoef niet de straat op.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
Jongens, het is bijna mei. Zijn jullie al goed op weg ?
Dat zijn overheden die problemen aanpakken, het tegenovergestelde van een revolutie.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nou ik denk dat overheden het langzaamaan beginnen te beseffen, dus ja we zijn kennelijk opweg. Maar ik hoef niet de straat op.
Griekse route is dicht aan het gaan
NATO wil wat aan de Libië route doen: http://www.dailymail.co.u(...)nt-route-Europe.html
Oostenrijk stemt rechts en bouwt een hek: http://www.metronieuws.nl(...)ranten-via-ruiterpad
Omdat het gros van de users wel wat beters heeft te doen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:39 schreef skysherrif het volgende:
Waarom organiseren we op fok geen revolutie.
Zullen wel mooiweerrevolutionairen zijn dan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben ook benieuwd. Kan natuurlijk ook einde van mei zijn natuurlijk.
Zoals??quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat het gros van de users wel wat beters heeft te doen.
Die 1 mei revolutie krijgt men al vele decennia niet voor elkaar. Zou het dit jaar wel lukken?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:31 schreef Resistor het volgende:
1 mei rellen...
Volgens mij is het nu al best onrustig in Frankrijk, en het zal mij niet verbazen als er ook heel wat Duitsers de straat op gaan.
En de rest te dom is om te poepen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rukken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is ook letterlijk een punt van Karskens, dat het wel een beetje lekker weer moet zijn. Momenteel zijn we dus veilig!quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zullen wel mooiweerrevolutionairen zijn dan.
Of gewoon werken natuurlijk, zoals ik nu aan het doen ben.quote:
Ik ben eigen baas. Ik zit te fokken in de baas z'n tijd en hij vindt het prima.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of gewoon werken natuurlijk, zoals ik nu aan het doen ben.
Nu zit iedereen binnen zich boos te maken niemand kan zijn energie buiten kwijt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is ook letterlijk een punt van Karskens, dat het wel een beetje lekker weer moet zijn. Momenteel zijn we dus veilig!
Of iedereen gaat naar een concert van de Toppers en alles blijft zoals het was.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nu zit iedereen binnen zich boos te maken niemand kan zijn energie buiten kwijt.
Als het in mei straks mooi weer is komt al die energie als een orkaan naar buiten en zal de revolutie een feit zijn.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of gewoon werken natuurlijk, zoals ik nu aan het doen ben.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is ook letterlijk een punt van Karskens, dat het wel een beetje lekker weer moet zijn. Momenteel zijn we dus veilig!
lex, als in alexander?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:47 schreef Bluesdude het volgende:
Ik ga oranje-tshirts verkopen... met opschrift fuck wilders, erdogan en lex
Jaja, ik weet het. Een aantal users schijnt het bizar te vinden dat je kunt FOK!ken tijdens je werk. Maar welkom in het Nederlandse bedrijfsleven, zou ik zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het. Een aantal users schijnt het bizar te vinden dat je kunt FOK!ken tijdens je werk. Maar welkom in het Nederlandse bedrijfsleven, zou ik zeggen.
Ach, als je maar zorgt dat je aan het einde de dag iets nuttigs hebt gedaan. Dan is het prima.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:52 schreef Nielsch het volgende:
bij mijn werkgever is het goed gedrag als je overwerkt... maar omdat er amper werk is zit iedereen een beetje de hele dag te FOK!ken tot het een uur of half 4 is en dan gaan we aan het werk tot 19:30 uur...
Dat is waar, gelukkig maarquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zijn overheden die problemen aanpakken, het tegenovergestelde van een revolutie.
Overheden maken de problemen vaak alleen maar erger. Dat is het tegenovergestelde van problemen aanpakken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zijn overheden die problemen aanpakken, het tegenovergestelde van een revolutie.
Dit. likes geven is geen revolutie.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:48 schreef Gutmensch het volgende:
Revolutie in Nederland, ja vast
Tegen de Duitse bezetter kwamen we al nauwelijks in opstand.
Erger nog, Nederlandse ambtenaren waren heel erg behulpzaam met het opsporen en arresteren van de joden en dus ook verantwoordelijk voor hun wrede lot. Het waren gewoon treinen van de NS die de joden naar het concentratiekamp brachten, het waren Nederlandse ambtenaren die de Duitsers zonder of stoot in het bevolkingsregister lieten kijken etc.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:48 schreef Gutmensch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Maar nu hebben we wel mooie snelwegen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:48 schreef Gutmensch het volgende:
En we mogen 130 km/u rijden. En de 'hardwerkende' Nederlanders hebbne 1000 euro gekregen van Markie, nu begrijpen we waarom hij 1/3de bezuinigde op de universiteiten, ieder zijn prioriteiten maar laat zo'n clown niet ons land leiden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:47 schreef Resistor het volgende:
[..]
Maar nu hebben we wel mooie snelwegen.
Daar hoeven we met de huidige capaciteitsproblemen van de NS nu gelukkig niet meer bang voor te zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het waren gewoon treinen van de NS die de joden naar het concentratiekamp brachten
Wat voor 1000 euro?quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
En we mogen 130 km/u rijden. En de 'hardwerkende' Nederlanders hebbne 1000 euro gekregen van Markie, nu begrijpen we waarom hij 1/3de bezuinigde op de universiteiten, ieder zijn prioriteiten maar laat zo'n clown niet ons land leiden.
Ik heb het niet precies gevolgd maar ik heb me laten wijsmaken door een aantal andere mensen hier dat er laatst een leuke belastingkorting werd gegeven aan de mensen die een hoger inkomen hebben. Eerder had Rutte kiezers hun stem geronseld door 1000 euro te beloven voor de HARDWERKENDE Nederlanders. Dat moest hij laten vallen omdat wat lokale VVD-baronnetjes huiliehuilie deden in de media (die het natuurlijk met plezier opklopten) over een andere afspraak uit het regeerakkoord: een zorgverzekeringspremiedifferentiatie (rijke mensen zouden een hogere premie hebbne moeten betalen, armere mensen juist een lagere premie). Gevolg: de twee afspraken werden beide geschrapt.quote:
Tis toch om misselijk van te worden....quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb het niet precies gevolgd maar ik heb me laten wijsmaken door een aantal andere mensen hier dat er laatst een leuke belastingkorting werd gegeven aan de mensen die een hoger inkomen hebben. Eerder had Rutte kiezers hun stem geronseld door 1000 euro te beloven voor de HARDWERKENDE Nederlanders. Dat moest hij laten vallen omdat wat lokale VVD-baronnetjes huiliehuilie deden in de media (die het natuurlijk met plezier opklopten) over een andere afspraak uit het regeerakkoord: een zorgverzekeringspremiedifferentiatie (rijke mensen zouden een hogere premie hebbne moeten betalen, armere mensen juist een lagere premie). Gevolg: de twee afspraken werden beide geschrapt.
Dat heb ik anders gehoord, de hardwerkende hebben het nu gekregen, de minderbedeelden zullen het wel terug komen aan het geven?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Eerder had Rutte kiezers hun stem geronseld door 1000 euro te beloven voor de HARDWERKENDE Nederlanders.
De VVD heeft hiermee wel haar eigen achterban vernacheld. De arbeidskorting wordt met 4% ingekort en de algemene heffingskorting met 2,32% ingeperkt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb het niet precies gevolgd maar ik heb me laten wijsmaken door een aantal andere mensen hier dat er laatst een leuke belastingkorting werd gegeven aan de mensen die een hoger inkomen hebben. Eerder had Rutte kiezers hun stem geronseld door 1000 euro te beloven voor de HARDWERKENDE Nederlanders. Dat moest hij laten vallen omdat wat lokale VVD-baronnetjes huiliehuilie deden in de media (die het natuurlijk met plezier opklopten) over een andere afspraak uit het regeerakkoord: een zorgverzekeringspremiedifferentiatie (rijke mensen zouden een hogere premie hebbne moeten betalen, armere mensen juist een lagere premie). Gevolg: de twee afspraken werden beide geschrapt.
Ik denk rond de 24e. Dan krijgen mensen vakantiegeld, de zomer staat dan echt voor de voordeur. Voor of na de grote meute voor de tweede of derde keer dit jaar op vakantie is gegaan zal het echt gaan gebeuren,quote:Op woensdag 27 april 2016 05:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is het ook al bekend wanneer precies in mei?
De zorgverzekering premie differentiatie is er al vanaf het begin aangezien je werkgever ook een loon afhankelijke premie betaald (tot een bepaald maximum), en er voor de weinig verdienden en uitkeringsgerechtigden een zorg toeslag is.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
. Dat moest hij laten vallen omdat wat lokale VVD-baronnetjes huiliehuilie deden in de media (die het natuurlijk met plezier opklopten) over een andere afspraak uit het regeerakkoord: een zorgverzekeringspremiedifferentiatie (rijke mensen zouden een hogere premie hebbne moeten betalen, armere mensen juist een lagere premie). Gevolg: de twee afspraken werden beide geschrapt.
Net zoals die uitbrak in Frankrijk of België? Waar ze traditioneel toch wat eerder ontvlammen.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:28 schreef KingRadler het volgende:
hel in mei breekt pas los als er weer een aanslag komt.
Ze wachten op mooi weer.quote:Op woensdag 27 april 2016 09:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Net zoals die uitbrak in Frankrijk of België? Waar ze traditioneel toch wat eerder ontvlammen.
Heb weleens in een Afrikaans land mensen oa naast de wegen zien poepen, dus het zal wel normaal zijn ja.quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat ze zich zo gedragen dan, of dacht je nou werkelijk dat zoiets gebruikelijk is waar ze vandaan komen?
Dan zouden ze ja ook met een koker om hun geslachtsdeel lopen niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |