quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:47 schreef Voxs het volgende:
Ik doe net of ik bovenstaande niet heb gelezen en insert [twilight zone tune]
een relatief dure marketingsstuntje van lebara..quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:45 schreef NewHorizon het volgende:
Lebara levert op hun site prepaid abonnementen icm de Kazam B1 Life.
Aangezien dit die telefoon is met 5 euro Lebara-tegoed gok ik op een marketingstuntje van Lebara.
Valt wel mee. Een paar Lebaracolportagejokers kosten al snel meer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
een relatief dure marketingsstuntje van lebara..
Valt wel mee, die dingen kosten een tientje in de winkel, en dan krijg je er vaak nog beltegoed bij ook.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
T was al bekend bij de politie, alleen wisten ze ook niets verder.... Ze vertelde alleen geen persoonlijke informatie te geven... Was een kort gesprekquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:49 schreef _The_General_ het volgende:
Wat was de reactie van de Politie?
quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
Je werkt voor Lebara? Aangezien er volgens mij redelijk wat verstuurd zijn kan ik me voorstellen dat Lebara er op zijn minst iets vanaf weet (een bedrijf dat een grote partij op wilde kopen oid).quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:59 schreef Fokker89 het volgende:
Ik durf wel met zekerheid te zeggen dat Lebara hier niks mee te maken heeft.
Zo een toestel kost absoluut geen 30 euro. Inkoopprijs ligt vrijwel zeker onder de 10 euro.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:02 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]![]()
Wat kost dit nou
30 euro maximaal per telefoon incl sim en verzending . Stel je stuurt er 1000 dan is het 30000.is nog steeds weinig
Nee, ja dat zal ongetwijfeld wel, maar een Meneer de Boer is niet echt hun doelgroep.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:02 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Je werkt voor Lebara? Aangezien er volgens mij redelijk wat verstuurd zijn kan ik me voorstellen dat Lebara er op zijn minst iets vanaf weet (een bedrijf dat een grote partij op wilde kopen oid).
Lebara is zich wel steeds meer aan het richten op de lokale bevolking ipv op de (werk)migranten. Wat dat betreft past dit prima in de lijn.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, ja dat zal ongetwijfeld wel, maar een Meneer de Boer is niet echt hun doelgroep.
Dan mogen ze eerst de tarieven in dit land wel eens aanpassen, want die liggen zelfs met dubbel beltegoed nog een keer zo hoog als bij een andere provider.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:10 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Lebara is zich wel steeds meer aan het richten op de lokale bevolking ipv op de (werk)migranten. Wat dat betreft past dit prima in de lijn.
Waarschijnlijk weten we vanavond meer
incl. OHW enz?quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:03 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Zo een toestel kost absoluut geen 30 euro. Inkoopprijs ligt vrijwel zeker onder de 10 euro.
Als een kijkshop ze al voor 10 euro kan verkopen met winst, lijkt me 30 euro erg sterk. En 20 ook. Verzendkosten zijn maar 3 euro.quote:
Nouja, buiten dit topic heb ik er nog niks over gehoordquote:Op donderdag 4 februari 2016 09:13 schreef SemPai het volgende:
Gezien de interesse en de speculaties lijkt het alvast best een goede marketing stunt.
En dat van een ex-mod. Schaam je. Had dan nog tenminste tvp neer gezet.quote:
Ik doe het al jaren op deze manier.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En dat van een ex-mod. Schaam je. Had dan nog tenminste tvp neer gezet.
Ik nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:57 schreef noodgang het volgende:
Lijkt me ook een marketingstunt van Lebara,
Maar ik hoop stiekem op een spectaculaire ontknoping met alienontvoeringen enzo
jullie zijn stiekem russische sleeper agents.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jullie zijn stiekem russische sleeper agents.
wacht maar af. zodra je gebeld wordt weet je het weer.Ik heb al mijn aluminiumfolie om me heen gedrapeerd dus ik ben safe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, ik ookquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:12 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb een gemiste oproep uif Afghanistan![]()
Ik voel een connectie met TS
Ik van de week ook om 5:37....quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Lol, ik ook
Midden in de nacht. Misschien maar wat minder IS filmpjes kijken op dumpert
Er zit een telfort kaart in de telefoon die je ontvangen hebt?quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:22 schreef Hierdekerstman het volgende:
Hii, ik heb dit bericht even gevolgd. Ik heb ook een telefoon ontvangen gisteren. Alleen wat mij opvalt is dat iedereen Lebara heeft. Ik heb een Telfort simkaart. Of zeg ik nou iets raars en hoort dat bij elkaar?
'Bij mij zit er een Lebara simkaart in.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:22 schreef Hierdekerstman het volgende:
Hii, ik heb dit bericht even gevolgd. Ik heb ook een telefoon ontvangen gisteren. Alleen wat mij opvalt is dat iedereen Lebara heeft. Ik heb een Telfort simkaart. Of zeg ik nou iets raars en hoort dat bij elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |