Niks. Gewoon de rollen omdraaien.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat willen ze hier nou mee bewijzen dan?
Ook zoiets. Je kan filmpjes zo knippen en plakken totdat je het gewenste effect krijgt. Vraag alle Fransen om India op de kaart aan te wijzen, 10 van de 1000 weten het niet, plak die achter elkaar, conclusie: Alle Fransen zijn dom.quote:
Geloof je het nu meer dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ook zoiets. Je kan filmpjes zo knippen en plakken totdat je het gewenste effect krijgt. Vraag alle Fransen om India op de kaart aan te wijzen, 10 van de 1000 weten het niet, plak die achter elkaar, conclusie: Alle Fransen zijn dom.
Door dit soort ongein reageren ze in het filmpje in de OP allemaal met wantrouwen.quote:
Geloof ik wat nu?quote:
Ontken ik toch niet?quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:37 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dat gewoon ongeveer 1 op de 2 mannen ja zou zeggen en er helemaal niet zoveel in geknipt is
OK, je leek het te suggereren in mijn beleving maar goedquote:Op vrijdag 11 april 2014 08:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ontken ik toch niet?
Doet verder niets af aan het feit dat je dat vrouwenpercentage stukken hoger kan krijgen als hij zich niet zo shabby zou kleden.
Ja want elke man gedraagt zich altijd zoals die wijven nu doen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:58 schreef LittleLady het volgende:
Hahaha ik vind hem wel leuk, ja is weer eens wat anders voor die mannen, dan ook nog verontwaardigd of verbaasd zijn als ze een spiegel krijgen voorgehouden qua gedrag.
Wat een bullshitquote:Op vrijdag 11 april 2014 08:58 schreef LittleLady het volgende:
Hahaha ik vind hem wel leuk, ja is weer eens wat anders voor die mannen, dan ook nog verontwaardigd of verbaasd zijn als ze een spiegel krijgen voorgehouden qua gedrag.
Deze man legt de vinger op de zere plekquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:27 schreef Sheldon. het volgende:
Die zelfingenomen hipsernegert chicks willen juist op straat eindelijk eens een keer zo aangesproken worden volgens mij![]()
iig. no way dat ik me kan voorstellen dat zij vaak te maken krijgt met seksuele toespelingen op straat. Sowieso is het natuurlijk bullshit dat mannen zomaar aan vrouwen vragen of ze hen mogen neuken, en vrouwen die dit pretenderen die geilen juist alleen maar op die aandacht maar doen ondertussen alsof ze het verschrikkelijk vinden.
Want zo is het...quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:27 schreef Sheldon. het volgende:
Die zelfingenomen hipsernegert chicks willen juist op straat eindelijk eens een keer zo aangesproken worden volgens mij![]()
iig. no way dat ik me kan voorstellen dat zij vaak te maken krijgt met seksuele toespelingen op straat. Sowieso is het natuurlijk bullshit dat mannen zomaar aan vrouwen vragen of ze hen mogen neuken, en vrouwen die dit pretenderen die geilen juist alleen maar op die aandacht maar doen ondertussen alsof ze het verschrikkelijk vinden.
Nou mannen zullen niet alles doen wat ze doet, maar wel sommige dingen, dat stomme staren hebben mannen enorme hand vol van, heb ook poosje in de kroeg gewerkt en mannen vroegen heel vaak om wat ' extra's' werden opdringerig en vervelend, op den duur gewoon iemand erbij gekregen om dat soort mannen op hun plek te zetten want nee werkt nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 09:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja want elke man gedraagt zich altijd zoals die wijven nu doen.
Ik ken genoeg van die aandachtshoeren die gaan janken als er een keer een seksuele toespeling naar ze wordt gemaakt, maar wel midden door amsterdam gaan lopen met een broekje dat alleen hun reet afdekt en tieten die bijna uit een shirtje vallen..quote:
Moet je ook niet bij Teasers gaan werken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:30 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nou mannen zullen niet alles doen wat ze doet, maar wel sommige dingen, dat stomme staren hebben mannen enorme hand vol van, heb ook poosje in de kroeg gewerkt en mannen vroegen heel vaak om wat ' extra's' werden opdringerig en vervelend, op den duur gewoon iemand erbij gekregen om dat soort mannen op hun plek te zetten want nee werkt niet
Ze vroeg er gewoon om.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:31 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Ik ken genoeg van die aandachtshoeren die gaan janken als er een keer een seksuele toespeling naar ze wordt gemaakt, maar wel midden door amsterdam gaan lopen met een broekje dat alleen hun reet afdekt en tieten die bijna uit een shirtje vallen..
Die doen het er natuurlijk gewoon om.
Was gewoon een buurtkroeg, maar laat een man zich eens als een vrouw gedragen, daar worden vrouwen vaak ook chargerijnig van, gezien dan de man de spiegel van gedrag laat zien.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:32 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Moet je ook niet bij Teasers gaan werken.
Nee doordat ze het op dezelfde botte manier doet als sommige mannen. Wat nooit gaat werken, maar toch doen die kerels dat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
Alleen maar omdat mannen dit niet gewend zijn... dus zo raar is het toch niet?
Eerlijk is eerlijk. Als ik een vrouw in zo'n auto zie stappen is ze ook opeens een stuk knapper.quote:Op vrijdag 11 april 2014 09:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tevens filmpje gezien. Over het naar het extreme trekken gesproken. Alsof mannen andersom ook zo doen![]()
Deze is trouwens beter:
De laatste zegt dat ie wel mee wil, maar eerst even moet pinnen. Hoezo werkt nooit?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee doordat ze het op dezelfde botte manier doet als sommige mannen. Wat nooit gaat werken, maar toch doen die kerels dat.
Bedoelde niet dat het nooit werkt als mannen het op dezelfde domme botte manier doen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Als ik een vrouw in zo'n auto zie stappen is ze ook opeens een stuk knapper.
[..]
De laatste zegt dat ie wel mee wil, maar eerst even moet pinnen. Hoezo werkt nooit?
Ach so. Ja daar heb je gelijk in. Toch denk ik dat mannen daardoor doorgaans tactvoller zijn dan vrouwen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoelde niet dat het nooit werkt als mannen het op dezelfde domme botte manier doen.
Zoals Piye ook al zei, ik ken eigenlijk niemand die roept van hey laat je tieten zien ofso eigenlijkquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee doordat ze het op dezelfde botte manier doet als sommige mannen. Wat nooit gaat werken, maar toch doen die kerels dat.
Daar weet jij vast alles van.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoelde niet dat het nooit werkt als mannen het op dezelfde domme botte manier doen.
Niet per se verzoeken, maar er zijn er genoeg die dingen roepen grappig vinden of zo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoals Piye ook al zei, ik ken eigenlijk niemand die roept van hey laat je tieten zien ofso eigenlijk
Gebeurd dat echt?ja misschien eens op een zaterdagnacht maar in het OV? lijkt mij niet.
Dat zijn altijd van die gasten zoals die 2 uit from russia with lovequote:Op vrijdag 11 april 2014 10:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet per se verzoeken, maar er zijn er genoeg die dingen roepen grappig vinden of zo.
Nee man, ik word niet eens nagefloten door bouwvakkers. Maar ik vertrouw wel op verhalen van vriendinnen (nee geen aandachtshoeren die erop geilen elke blijk van aandacht met heel de wereld te delen).quote:
Zoals dat met dat busje, dat is wel echt zo. Veel mee gemaakt toen ik nog dagelijks veel fietskilometers naar school maakte. Toeteren en dingen uit het raam roepen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zijn altijd van die gasten zoals die 2 uit from russia with lovehalve boeren
Wat een helden zijn datquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zijn altijd van die gasten zoals die 2 uit from russia with lovehalve boeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |