Niks. Gewoon de rollen omdraaien.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat willen ze hier nou mee bewijzen dan?
Ook zoiets. Je kan filmpjes zo knippen en plakken totdat je het gewenste effect krijgt. Vraag alle Fransen om India op de kaart aan te wijzen, 10 van de 1000 weten het niet, plak die achter elkaar, conclusie: Alle Fransen zijn dom.quote:
Geloof je het nu meer dan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ook zoiets. Je kan filmpjes zo knippen en plakken totdat je het gewenste effect krijgt. Vraag alle Fransen om India op de kaart aan te wijzen, 10 van de 1000 weten het niet, plak die achter elkaar, conclusie: Alle Fransen zijn dom.
Door dit soort ongein reageren ze in het filmpje in de OP allemaal met wantrouwen.quote:
Geloof ik wat nu?quote:
Ontken ik toch niet?quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:37 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dat gewoon ongeveer 1 op de 2 mannen ja zou zeggen en er helemaal niet zoveel in geknipt is
OK, je leek het te suggereren in mijn beleving maar goedquote:Op vrijdag 11 april 2014 08:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ontken ik toch niet?
Doet verder niets af aan het feit dat je dat vrouwenpercentage stukken hoger kan krijgen als hij zich niet zo shabby zou kleden.
Ja want elke man gedraagt zich altijd zoals die wijven nu doen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:58 schreef LittleLady het volgende:
Hahaha ik vind hem wel leuk, ja is weer eens wat anders voor die mannen, dan ook nog verontwaardigd of verbaasd zijn als ze een spiegel krijgen voorgehouden qua gedrag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |