Ja, tegen die tijd dat je die info hebt zijn ze allang gebeld natuurlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 07:27 schreef valentijn101 het volgende:
Laten we ern zoeken naar overeenkomsten.
We waren er al uit dat het niet om dezelfde regio wb woonplaats gaat.
Zijn er overeenkomstige abonnementen? Readers digest bv.
Beoefenen jullie dezelfde sport.
Doneren jullie aan hetzelfde goede doel?
Lidmaatschap van een club, tijdschrift, ns? (Allemaal Fok!ers, zit Danny er achter)
Hebben jullie ooit naar de radio gebeld. (Is het een stunt van bv 3fm)
Dan is het waarschijnlijk geen willekeurig adres uit het telefoonboek maar komt het van een mailinglijst oid. Heb je post die dezelfde verkeerde adressering heeft? (Kans groot dat het van hun komt of dat zij de gegevens verkocht hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2016 08:08 schreef murp het volgende:
De achternaam van mijn schoonvader stat er trouwens niet goed op,
aan Fam Vries, terwijl het "de Vries is"
Ook is het niet persoonlijk geadresseerd
quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:47 schreef Voxs het volgende:
Ik doe net of ik bovenstaande niet heb gelezen en insert [twilight zone tune]
een relatief dure marketingsstuntje van lebara..quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:45 schreef NewHorizon het volgende:
Lebara levert op hun site prepaid abonnementen icm de Kazam B1 Life.
Aangezien dit die telefoon is met 5 euro Lebara-tegoed gok ik op een marketingstuntje van Lebara.
Valt wel mee. Een paar Lebaracolportagejokers kosten al snel meer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
een relatief dure marketingsstuntje van lebara..
Valt wel mee, die dingen kosten een tientje in de winkel, en dan krijg je er vaak nog beltegoed bij ook.quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
een relatief dure marketingsstuntje van lebara..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |