quote:
Heeft dus te maken met dit toernooi het Uefa U19 in Estland.quote:Twenty-eight teams took part in the qualifying round. The final round of eight teams was played in Estonia from 3 to 15 July 2012, where Spain, Greece, Portugal, England, France and Croatia became the first six teams to book their places at the FIFA U-20 World Cup Turkey 2013. Spain beat Greece 1-0 in the final to become European U-19 champions.
Croatia (CRO)England (ENG)France (FRA)Greece (GRE)Portugal (POR)Spain (ESP)
geen slecht team zo te zienquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier ging het fout
http://www.uefa.com/under(...)h=2009169/index.html
Boccara een rode kaart in de 25e minuut. Hmmmm.
Deden blijkbaar niet eens mee aan de qualifiers.quote:
quote:Het Nederlands Team verblijft momenteel voor een trainingskamp op Tahiti, ter voorbereiding op het WK, dat ook in Tahiti gespeeld wordt. Na de lange vliegreis is werd Oranje goed opgevangen. Het is op Tahiti 12 uur vroeger dan in Nederland en de temperatuur tijdens de trainingen ligt boven de 30 °C. Zaterdag speelt Nederland de eerste van de drie wedstrijden tegen Tiki Toa (nationale team van Tahiti).
Het is vandaag begonnen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:00 schreef AFCNiels het volgende:
Dit hele toernooi is me eigenlijk ontgaan tot nu toe.
Ik zag het net ja, nu eens kijken hoe Spanje USA oprolt.quote:
Welke?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
terwijl nigeria er nog zo'n hele goede tussen had lopen
Die hebben echt in elke leeftijdscategorie een topteam.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Spanje is briljant, elk elftal van Spanje is briljant. Ongelofelijk.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Agbo erin, de man die vorig jaar uit 91' kwam maar tijdens dit WK ineens uit 95'.
Dat zal Johannes wel zijn?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wie had er weer ingezet op meer dan 3.5 goals?
Ik had tegelijkertijd ook ingezet op minder dan 2.5 goals.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had tegelijkertijd ook ingezet op minder dan 2.5 goals.
Gezien de odds maakte ik dan alleen verlies bij 3 goals.
Ik schijn namelijk in de eerste maand nog minstens 100 euro in te moeten zetten ivm voorwaarden die ik niet begrijp.
Toen had ik meer dan 9.5 goals gegokt. Dus jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Had je gisteren ook niet Spanje goed?
Dus je maakt aardig winst, of had je ook veel mis?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen had ik meer dan 9.5 goals gegokt. Dus ja
En Uruguay ook goed. En dat het meer dan 2.5 goals zou worden.
Ja, nu nog wel. Moet alleen niet overmoedig worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dus je maakt aardig winst, of had je ook veel mis?
Met inzetten op Spanje zit je de laatste tijd wel goed, al was die 10-0 nog bijna niet gehaald.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, nu nog wel. Moet alleen niet overmoedig worden.
Dacht eigenlijk dat Nigeria wel minstens een gelijkspel zou halen.
Gezien hun wonderspeler nummer 20.
Gelukkig slechts 2 euro ingezet.
Ik zie dat mijn 3 bets van vandaag mij precies ¤0,00 hebben opgeleverdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met inzetten op Spanje zit je de laatste tijd wel goed, al was die 10-0 nog bijna niet gehaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |