Tipje misschienquote:
Inclusief een lobotomie?quote:Op maandag 8 december 2008 02:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Erger nog is de manier waarop zijn partner N.Oorsbloed overging tot de omgekeerde psychologie die ertoe gelijd heeft dat de heer Z. Heid deze gruweldaden beging.
Wij achten de heer N. Oorsbloed compleet krankzinnig en pleiten voor levenslange opsluiting in combinatie met medicijnen en elektro shock therapie
Shock therapie.quote:Op maandag 8 december 2008 02:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Erger nog is de manier waarop zijn partner N.Oorsbloed overging tot de omgekeerde psychologie die ertoe gelijd heeft dat de heer Z. Heid deze gruweldaden beging.
Wij achten de heer N. Oorsbloed compleet krankzinnig en pleiten voor levenslange opsluiting in combinatie met medicijnen en elektro shock therapie
Foto's staan gewoon op FOK en bans uitlokken lijkt me ook niet toegestaan.quote:Op maandag 8 december 2008 02:19 schreef Fascination het volgende:
Haha er staat een ban op die foto loser.
quote:Op maandag 8 december 2008 02:19 schreef Fascination het volgende:
Even inhoudelijk, wat is er mis mee dat ik die foto hier opduik?quote:Op maandag 8 december 2008 02:19 schreef Fascination het volgende:
Jaaaa !quote:
Let even op de seksscene'squote:
Foto komt gewoon van FOK!, daar is niets mis mee. Als ik hem van Hyves etc. af zou halen dan zou het strafbaar zijn. Toch bewonder ik je commitment!quote:Op maandag 8 december 2008 02:20 schreef zarGon het volgende:
Volgpost, maar mijn klauwen jeuken.
quote:Op maandag 8 december 2008 02:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Shock therapie.![]()
omgekeerde psychologie
Is goed.quote:Op maandag 8 december 2008 02:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wij zijn partners jeweets
Ik smokkel wel een laptop mee
Zou je dat nog kunnen, na zo'n ingreep?quote:Op maandag 8 december 2008 02:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jaaaa !
En dan al kwijlend de hele dag aan mijn fallus trekken en schreeuwen
FOK DID THIS FOK DID THIS !
quote:Op maandag 8 december 2008 02:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is goed.
Ik kan dr waarschijnlijk wel stage lopen.![]()
Onderschat nooit een man zijn masturbatie drang.quote:Op maandag 8 december 2008 02:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou je dat nog kunnen, na zo'n ingreep?
Continu...quote:Op maandag 8 december 2008 02:21 schreef Devvie het volgende:
er zit echt een zwaailicht aangesloten op deze SC volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |