ik verwen je lieverquote:
Afspiegeling van de samenlevingquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:49 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Danku hihi.
Zitten hier veel achterlijke leden of val dat wel mee?
Zolang je het maar niet teveel uit de weg gaat!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:48 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Mwah, ik heb er voor gekozen om even met niemand te praten..
Hoe is het met jou?
we will see.. hahaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:51 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet teveel uit de weg gaat!
Met mij is het goed, voel mij vrij en vrolijk.
Verwacht je nou een serieus antwoord?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:52 schreef Onnoman het volgende:
waarom krijg ik het gevoel dat ik genegeerd word?
je bent een vrouwquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:52 schreef Onnoman het volgende:
waarom krijg ik het gevoel dat ik genegeerd word?
Hoe zijn wij dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:56 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Omdat ik niet zoals jullie ben.
Oke en nu dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:58 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Omdat ik alles gedaan heb wat ik moest doen vandaag, en nu verveel ik ne.
Nee, ik dacht dat het lid Onnoman een man was. Je citeerde haar.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, maar dacht een man?
Ahaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:01 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat het lid Onnoman een man was. Je citeerde haar.
Thanks!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Welkom TS.
Remember. fok life best life
succesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:03 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Thanks!
Nou, ik ben benieuwd hoor..
Ehh.. wat is dat?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zoek je nog een SC? klbsc4life
SC staat voor SlowChat. Daarvan zijn er meerderen op FOK!.quote:
Scsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zoek je nog een SC? klbsc4life
Hoe kom ik daar terecht? En waar staat KLB voor?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
SC staat voor SlowChat. Daarvan zijn er meerderen op FOK!.
Noel wil graag dat je in de SC van KLB komt blijkbaar
KLB is klaagbaakquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:06 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar terecht? En waar staat KLB voor?
Oke top! Hartelijke dank voor uw hulp. =)quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
KLB is klaagbaak
http://forum.fok.nl/KLB <-- Daar kun je alle topics vinden, waaronder ook de SC dus
hihiquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
SC staat voor SlowChat. Daarvan zijn er meerderen op FOK!.
Noel wil graag dat je in de SC van KLB komt blijkbaar
En zeg gewoon lekker je en jij tegen iedereenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:08 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Oke top! Hartelijke dank voor uw hulp. =)
Wat is de gemiddelde leeftijd in SC?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
En zeg gewoon lekker je en jij tegen iedereen
Geen idee. Maar dat kunnen ze vast wel in de SC vertellen waar je terecht komt, als je ergens heen gaat.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:12 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde leeftijd in SC?
Oke, ben benieuwd hahaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dat kunnen ze vast wel in de SC vertellen waar je terecht komt, als je ergens heen gaat.
moet je daarvoor het antwoord vinden op Fok!?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:15 schreef Liefdevol. het volgende:
Ik kwam vandaag een knappe Nederlandse jongeman tegen. Hij glimlachte en daarna gaf hij mij een knipoog. Wat betekent dat, guys?
Niet perse, maar heb je een antwoord?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:26 schreef aloa het volgende:
[..]
moet je daarvoor het antwoord vinden op Fok!?
Onzin.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:56 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
een SC(slowchat) is iets waar je je hersenscheten kwijt kanquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:08 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Oke top! Hartelijke dank voor uw hulp. =)
dat die je er goed uit vind zien of er zat iets in zijn oogquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:15 schreef Liefdevol. het volgende:
Ik kwam vandaag een knappe Nederlandse jongeman tegen. Hij glimlachte en daarna gaf hij mij een knipoog. Wat betekent dat, guys?
Blijkt inderdaad niks bijzonders te zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
een SC(slowchat) is iets waar je je hersenscheten kwijt kan
zijn genoeg SC's.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:08 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Blijkt inderdaad niks bijzonders te zijn.
Schattig.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat die je er goed uit vind zien of er zat iets in zijn oog
Wat voor beeld heb ik van jullie dan volgens jou?quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat je niet zoals ons bent, ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van 'ons'.
Ik zal voortaan eerst een tijdje meelezen alvorens gelijk te reageren.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
zijn genoeg SC's.
Vind vast wel eentje die je bevalt.
Negatief?quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:11 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb ik van jullie dan volgens jou?
Tijdens bepaalde tvprogramma's die je kijkt kun je ook terecht in Film, Tv & Radioquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:12 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Ik zal voortaan eerst een tijdje meelezen alvorens gelijk te reageren.
Ik zie geen "Ik hou van Holland" topic tussen staan?quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tijdens bepaalde tvprogramma's die je kijkt kun je ook terecht in Film, Tv & Radio
Kan ook leuk zijn.
Het zijn alleen dingen die nu op tv zijn over het algemeen die je in de lijst ziet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:29 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Ik zie geen "Ik hou van Holland" topic tussen staan?
de koffie (en thee) slowchat trok mij ook aan.
Alleen actuele programma's dus.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het zijn alleen dingen die nu op tv zijn over het algemeen die je in de lijst ziet.
Tegen de tijd dat Ik hou van holland weer komt zal er vast weer een topic over omhoog komen.
Koffie kan lekker zijn *thee is lekkerder
Maak er het beste van.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
ze twijfelt soms gwn maar t gaat nu beter
Heb je het in word gemaakt?quote:Op woensdag 3 februari 2016 01:08 schreef Liefdevol. het volgende:
Ik zat een recensie te schrijven over een geweldige film, die ik onlangs heb gezien, toen heb ik per ongeluk op iets geklikt waardoor heel mijn stuk verloren is gegaan.
Helemaal als het je eigen topic isquote:Op woensdag 3 februari 2016 01:30 schreef Fopje het volgende:
En probeer geen hele topics helemaal om zeep te helpen zoals je hier doet:
R&P / De stiefvader van mijn vriend ontmoeten.
Dat wordt niet echt gewaardeerd.
Ik had gevraagd om de topic te verwijderen om een reden, maar helaas wilden ze dat niet, ik deed dat heus niet zomaar hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2016 01:30 schreef Fopje het volgende:
En probeer geen hele topics helemaal om zeep te helpen zoals je hier doet:
R&P / De stiefvader van mijn vriend ontmoeten.
Dat wordt niet echt gewaardeerd.
Volgende keer wat beter nadenken voordat je iets op het forum gooit danquote:Op woensdag 3 februari 2016 10:16 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Ik had gevraagd om de topic te verwijderen om een reden, maar helaas wilden ze dat niet, ik deed dat heus niet zomaar hoor.
Inderdaad. Kan het wel op slot of mag dat ook niet?quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Volgende keer wat beter nadenken voordat je iets op het forum gooit dan
Dat moet je met de moderators van R&P bespreken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:21 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Inderdaad. Kan het wel op slot of mag dat ook niet?
En is je missie inmiddels geslaagd?quote:
Ja. Nederlanders zijn toch wel tof.. althans ze kunnen tof zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
En is je missie inmiddels geslaagd?
Tuurlijk, waarom niet?quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:59 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Ja. Nederlanders zijn toch wel tof.. althans ze kunnen tof zijn.
Nogal vreemde mensen tegengekomen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom niet?Waar kom jij vandaan dan?
Ach, overal heb je vreemde mensen he. In Marokko zullen ook wel mafkezen rondlopen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:22 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Nogal vreemde mensen tegengekomen.
Ik heb een Marokkaanse achtergrond.
Heet me welkom dan..quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:23 schreef Scuidward het volgende:
Mooie hier is dat achtergrond geen reet boeit, tenzij je daar de focus op legt.
Daarom voel ik me nergens thuis.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ach, overal heb je vreemde mensen he. In Marokko zullen ook wel mafkezen rondlopen.
Ow ik dacht dat daar de focus niet meer op lag ...quote:
It is not..quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:27 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat daar de focus niet meer op lag ...
Nou welkom mevrouw liefdevol. Dat je het maar naar je zin mag hebben.
Meneer inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:32 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
It is not..
Bedankt meneer(?) Scuidward.
Ik ben nog aan het rondkijken hier. M'n plekkie zoeken.
Hhe oke =)quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:33 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Meneer inderdaad.
En je hebt niet zo zeer een plekkie nodig denk ik. Het kan topicoverschrijdend werken. Grapje hier mening daar.
De humor hier kan vrij zwartgallig zijn ... dat geef ik toe.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:38 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Hhe oke =)
Klinkt leuk, maar ik heb nog niet echt een topic gevonden, waarvan ik vond dat die de moeite waard was om (serieus) in te reageren, of om mee te lachen.
Eigenlijk ligt het gewoon aan mezelf. Haha. Ik kom altijd aan het einde van m'n dag op Fok kijken. Ik ben zo moe dat ik geen topic de moeite waard vind om in te reageren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:41 schreef Nizno het volgende:
Niet? Kijk je wel goed bij de active topics of de nieuwe topics dan?
Daar kun je van alle forumonderdelen zien welke topics er actief zijn.
Haha, ja..quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:42 schreef Scuidward het volgende:
[..]
De humor hier kan vrij zwartgallig zijn ... dat geef ik toe.
Maar als je bijv. in MUZ kijkt zie je vaak wel een topic waar je input kan leveren.
Ben jij net zo tof als ik dan hahaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:35 schreef BlueFeather het volgende:
Ik heb hier nooit zo'n warm welkom gekregen
Dankje! Hoe lang zit jij hier dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:36 schreef Zvarri het volgende:
Welcome bienvenue wilkommen, je zit hier al langer dan ik. Als dat je geen warm gevoel geeft weet ik het ook niet hoor.
Are you a moslim, bro?quote:
Wat attent.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee christelijk maar ik wil je verwelkomen met een mooie lied
ja ik vind wel mooi liedjequote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:59 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Wat attent.
Maar jij als Christen luistert dus islamitische 'liedjes'? Wat je net plaatste is eigenlijk een gedicht.
na hoeveel glazen ben je dronken?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik vind wel mooi liedje
maargoed ik drink me ook elk weekend de goot in dus ja
10 halve liter glazen maakt me meestal wel dronken. dan neem ik er in totaal 15 meestalquote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:10 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
na hoeveel glazen ben je dronken?
Wow haha.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
10 halve liter glazen maakt me meestal wel dronken. dan neem ik er in totaal 15 meestal
gelukkig maar!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:23 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Wow haha.
Gelukkig zit ik niet aan de drank dan hè
Ik ben veel toffer dan jijquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:40 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Ben jij net zo tof als ik dan haha
ons zonnetje in huis is ook binnen zie ik.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe godverdomme effe normaal met je dwingende houding. Voor een warm bad moet je werken gek.
Niet dan.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:08 schreef Nizno het volgende:
ons zonnetje in huis is ook binnen zie ik.
Je bent niet autistisch dus?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:56 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
73quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:12 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde leeftijd in SC?
Mire e dita!quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:40 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Alleen actuele programma's dus.
Gezellig. Bedankt voor de moeite he.
Dat is waar. Ik ben ook een thee drinker. =)
Wil je ook relatieproblemen dan?quote:
Ik ben Fries. Vind je Friezen ook tof?quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:59 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Ja. Nederlanders zijn toch wel tof.. althans ze kunnen tof zijn.
Dat begrijp ik echt niet.De Friezen die ik ken zijn stuk voor stuk toffe mensen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben Fries. Vind je Friezen ook tof?
Meeste Nederlanders houden niet van ons.![]()
Terwijl we toch leuke dingen doen, zoals Elfstedentochten organiseren, kievitseieren rapen en slootjespringen, skutjesylen en dergelijke leuke dingen.![]()
Zie je hoe leuk het bij ons is, in us heitelan?![]()
Wat een warm welkom.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe godverdomme effe normaal met je dwingende houding. Voor een warm bad moet je werken gek.
Dan ligt het aan mij dus. Niemand houdt van me.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat begrijp ik echt niet.De Friezen die ik ken zijn stuk voor stuk toffe mensen.
Zal er niks van aantrekken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ons zonnetje in huis is ook binnen zie ik.
Knuffeltje dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dan ligt het aan mij dus. Niemand houdt van me.![]()
Ik ga huilen alleen in bed. Misschien komt mijn moeder straks wel met een kopje thee me troosten.
Haha. Zijn de meesten hier autistisch dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Je bent niet autistisch dus?
Echter zolderkamerautisten die in een hoekje van de zolder huilend gaan wiegen als ze een bijdehante opmerking terug krijgenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:03 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Haha. Zijn de meesten hier autistisch dan?
Waar heb je die dan gekocht?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mire e dita!
Heb je caj mali wel eens geprobeerd? Vers geplukt uit de bergen nabij Tethi?
Moet tegen zo'n beetje alle kwalen werken en is ook nog eens erg lekker, zeker met honing (geen suiker, dat bederft de smaak).
Ik heb een grote Conrad-zak vol met deze bergthee gekocht, was wel prijzig, maar liefst 250 Leke.![]()
Maar echt ongelooflijk lekkere thee kan je van deze bos kruiden/gedroogde planten maken.![]()
Mirupafshim!
Iedereen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:03 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Haha. Zijn de meesten hier autistisch dan?
Nee, heb die onzin al achter de rug. Hoofdpijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:35 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Wil je ook relatieproblemen dan?![]()
Fylax heeft tenminste ooit een relatie gehad, de meeste FOK!kers komen, m.u.v. hun moeder en zusje, niet in contact met het andere geslacht.
ik voel liefdevolle gedachtenquote:
Shkoder, Noord-Albanie. Gewoon overal op straat te koop.quote:
Ik ben nooit een Fries tegen gekomen dus ik kan daar niks over zeggen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben Fries. Vind je Friezen ook tof?
Meeste Nederlanders houden niet van ons.![]()
Terwijl we toch leuke dingen doen, zoals Elfstedentochten organiseren, kievitseieren rapen en slootjespringen, skutjesylen en dergelijke leuke dingen.![]()
Zie je hoe leuk het bij ons is, in us heitelan?![]()
Ik zie het nog echt gebeuren ook. Haha. Het zusje van een goede vriend van mij, is ook autistisch.. verder wel een leuke meid hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Echter zolderkamerautisten die in een hoekje van de zolder huilend gaan wiegen als ze een bijdehante opmerking terug krijgen
Ik ben een uitzondering.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Iedereen.
Is eigenlijk 1 van de voorwaarden om je in te mogen schrijven op dit forum.![]()
Wie heeft jou toegelaten dan als je niet autistisch bent? Je moet volgens mij wel een fotokopie van je autistenpasje van stichting MEE toesturen naar FOK!
Sukran.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:08 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Nee, heb die onzin al achter de rug. Hoofdpijn.
Ik vind je iig wel grappig.
Ik zou het niet erg vinden als je wat mijn kant op zou sturen hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Shkoder, Noord-Albanie. Gewoon overal op straat te koop.![]()
Ik heb het geregeld via een restaurant, maar de naam ben ik kwijt, wellicht kan ik nog ergens een bonnetje vinden van ze, maar je kan het gewoon overal op straat kopen. Niet alleen in het noorden van Albanie, in geheel Albanie, alhoewel het wellicht in het uiterste zuiden niet verkrijgbaar is, omdat het daar erg droog is.
Geen idee of het buiten Albanie ook populair is.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:18 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als je wat mijn kant op zou sturen hoor.
Ik ga het zo even googlen, moet wel populair zijn.
Als ik ooit naar Albanië ga, dan zou dat zijn puur voor de historische monumenten en de bergachtige binnenland. Een van de grootste islam geleerde (uit onze tijd) kwam uit Albanië.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Geen idee of het buiten Albanie ook populair is.
Je kan ook gewoon even de trein naar Shkoder nemen natuurlijk.Heb je nog een mooie vakantie ook.
Ze zijn officieel moslim daar, maar vrijwel iedereen drinkt er alcohol, eet varkensvlees en de vrouwen lopen in de zomer in korte rokjes. Tijdens ramadan eet en drinkt iedereen gewoon op straat.
Kortom, een ietwat markante variant van de Islam.![]()
Ze hebben ook nog een geheel eigen geloof dat bekhtas heet of zo en lijkt op een mengeling van natuurverering, boeddhisme en islam.
'Do not try to understand albanian religion, albanian religion is albanian"
La shokr.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Sukran.
Dank je.![]()
Wees welkom hier, ook al ben je niet autistisch.
Ik ben ook ooit in Marokko geweest, in Ouid-Zem, ik vond het daar echt tof trouwens.Het was wel koud daar en ik was er in mei nota bene, maar het ligt in de bergen en er was ongelooflijk veel wind, maar de couscous was overheerlijk en er was onbeperkt thee en hele aardige mensen met een kat bij wie ik gelogeerd heb.
Ik wilde eigenlijk naar een hotel, maar ik werd uitgenodigd door een Marokkaanse man die in Viana do Castelo werkte, in Portugal en zich verbaasde over de armoede in Europa, daar een gemiddeld salaris in Marokko hoger is dan dat van Portugal.
Dat Europa groter is dan Portugal alleen en de rest van Europa ietsje rijker, had deze man nooit overwogen, maar ik vond het echt een toffe gast en het was voor mij makkelijk dat hij ook gewoon het Portugees machtig is, want Arabisch gaat me niet zo goed af en met Frans heb ik ook enige moeite (wel op school gehad).
En nu een echte tattoo?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:42 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd henna tattoo's. Super tof man
Hoop dat het goed komt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:16 schreef Scuidward het volgende:
Naar omstandigheden wel goed. Straks lekker slapen.
Hoe was jouw weekend? Vrije tijd genoten?
Carnaval, dus beetje bier gedronken. Ook leuk, maar ik zit snel vol dus dan ga ik ook snel weer terug naar huis. Maar ik kan ook genieten van slapen dus het is in feite een win win. Saai, maar elke dag afgestreept is weer een nieuwe.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:21 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Hoop dat het goed komt.
Geen nachtmens?
Wel goed.
Ik heb vandaag gewoon een beetje zitten luieren, aangezien ik heel de week druk was. Jij nog wat leuks gedaan?
Waar was dat? Hoe ging je verkleed? Slapen, eten en sporten is het lekkerste wat er is. :$ haha.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Carnaval, dus beetje bier gedronken. Ook leuk, maar ik zit snel vol dus dan ga ik ook snel weer terug naar huis. Maar ik kan ook genieten van slapen dus het is in feite een win win. Saai, maar elke dag afgestreept is weer een nieuwe.
Eindhoven en ik was een wielrenner.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:32 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Waar was dat? Hoe ging je verkleed? Slapen, eten en sporten is het lekkerste wat er is. :$ haha.
met motor?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:49 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Eindhoven en ik was een wielrenner.
En ja ik denk dat we ongeveer dezelfde hobby's hebben. Op sporten na. Morgen weer op reis. Dan naar mijn ouders. Daar wel chillen. En dan is het weekend alweer voorbij
Sinds gisterenavondquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:44 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Dankje! Hoe lang zit jij hier dan?
Nee, de afstandsbediening krijg ik nooit in handenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:55 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Heb je omroep Brabant gekeken?
Nee ik had enkel shirt + handschoenen.
Wat een schoft. Tenzij hij er als wederdienst iets niet aan overhoudtquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee, de afstandsbediening krijg ik nooit in handen
tis een zijquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wat een schoft. Tenzij hij er als wederdienst iets niet aan overhoudt
een ding dat zeker isquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:01 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ongeveer zelfde verhaal dan.
Enfin, geluk gaat verder dan de afstandsbediening.
Gezellig.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:49 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Eindhoven en ik was een wielrenner.
En ja ik denk dat we ongeveer dezelfde hobby's hebben. Op sporten na. Morgen weer op reis. Dan naar mijn ouders. Daar wel chillen. En dan is het weekend alweer voorbij
Heel burgerlijk op mn enkelquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:18 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Awesome.
Waar heb je hem zitten?
Schattig!quote:Op zondag 7 februari 2016 00:06 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Een roos, ook weer heel burgerlijk haha
Ja het is wel schattig, maar dat maakt dan weer zo burgerlijk. Een beetje standaard. Maar was ook pas 15 toen ik hem liet zettenquote:Op zondag 7 februari 2016 00:12 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Schattig!
Vind zulke tattoo's bij vrouwen wel mooi, maar een heel stuk op de armen of nek niet.. bij mannen wel weer aantrekkelijk op de arm.
Ten oosten van Casablanca ligt het in het Atlasgebergte.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:11 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
La shokr.
Ahh, fijn om te horen dat je het naar je zin had in mijn vaderland. Ik hou van Marokko. haha.
Is dat in de atlasgebergte? (ik weet niet precies waar alles ligt). Ik kom zelf uit het noordoosten van Marokko. Marokkanen zijn over het algemeen inderdaad erg gastvrij.
Dus je vakantie is zeker voor herhaling vatbaar? : )
Koken ook leuk, helemaal als je het een beetje origineel houdt. En carnaval is leuk mits je massa's trekt, dit jaar vond ik het zelf minder. Maar goed, iedereen verkleed heeft ook zo zijn charmes.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:52 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Gezellig.
Ik hou persoonlijk niet van carnaval, anders was ik wel geweest.
Ik zwem en kook ook graag. : )
Waar gaat de reis naar toe? De dagen gaan snel. Zit je op school of werk je?
Als het kon, had ik er een in het midden van m'n nek of tussen m'n vinger gezet. Een klein zinnetje in het Arabisch, maar voor nu blijft het alleen bij henna. Haha.quote:Op zondag 7 februari 2016 00:33 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Ja het is wel schattig, maar dat maakt dan weer zo burgerlijk. Een beetje standaard. Maar was ook pas 15 toen ik hem liet zetten
Hoezo als het kon? Waarom kan jij dat niet dan?quote:Op zondag 7 februari 2016 12:34 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Als het kon, had ik er een in het midden van m'n nek of tussen m'n vinger gezet. Een klein zinnetje in het Arabisch, maar voor nu blijft het alleen bij henna. Haha.
Haha, beetje je Frans bijspijkeren als je weer van plan bent om richting Marokko te gaan.quote:Op zondag 7 februari 2016 04:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ten oosten van Casablanca ligt het in het Atlasgebergte.
Jazeker is dit voor herhaling vatbaar, alleen mijn Frans bleek slechter dan gedacht, dus dat was even lastig en Arabisch gaat me helemaal niet goed af.
Marokko is echt schitterend en veel minder droog en woestijnachtig dan ik gedacht had.
Wel is de afstand Porto-Casablanca iets groter dan gedacht, maar liefst drie dagen deed ik erover van het noorden van Portugal naar Casablanca in Marokko.
Ik kook van alles. Couscous, wokgerechten, stampot, pasta, etc van elk land wel iets. Haha.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:29 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Koken ook leuk, helemaal als je het een beetje origineel houdt. En carnaval is leuk mits je massa's trekt, dit jaar vond ik het zelf minder. Maar goed, iedereen verkleed heeft ook zo zijn charmes.
De reis gaat nu naar mijn ouders. Ik ben afgestudeerd en tot ik een echte baan heb zit ik in de horecahossel. Hopelijk veranderd dat dus snel. Jij zit nog wel op school gok ik zo? Bloei van je leven?
It's not allowed.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:35 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Hoezo als het kon? Waarom kan jij dat niet dan?
Hoezo niet? Geloof ofzo?quote:Op zondag 7 februari 2016 12:46 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
It's not allowed.
Maar met henna ben ik ook tevreden.
Afwas, soms buffetkok, of hulpchef, maar voornamelijk afwas. Het is best leuk, gastvrije sector dus allemaal prima mensen. Ah en je hebt een aardig beroep te pakken daar. Hoewel ik de kriebels krijg van tandartsen en aanverwanten.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:45 schreef Liefdevol. het volgende:
Wat doe je zoal? Heb ook in de horeca gewerkt en ik vond dat heel leuk eigenlijk. Klopt.. Mondhygiëniste in opleiding. Future dentist I hope.
Sim, sei falar Portugues. Claro. Trabalhei durante tres anos ai!quote:Op zondag 7 februari 2016 12:39 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Haha, beetje je Frans bijspijkeren als je weer van plan bent om richting Marokko te gaan.
Als je richting de Sahara (woestijn) gaat, kom je mensen tegen wiens voorouders bedoeïenen waren en dat zijn de meest gastvrije mensen van Marokko.
Spreek je wel Spaans/Portugees?
Maar ook om verscheidene redenen zou ik het niet doen. Love my religion tho', de mooie dingen overheersen toch wel. :$ Ik zie die regeltjes als iets positiefs btw.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:52 schreef BlueFeather het volgende:
[..]
Das kut. Daarom heb ik het niet. Te veel verplichtingen en dingen die je niet mag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |