Inderdaad. Kan het wel op slot of mag dat ook niet?quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Volgende keer wat beter nadenken voordat je iets op het forum gooit dan
Dat moet je met de moderators van R&P bespreken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:21 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Inderdaad. Kan het wel op slot of mag dat ook niet?
En is je missie inmiddels geslaagd?quote:
Ja. Nederlanders zijn toch wel tof.. althans ze kunnen tof zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
En is je missie inmiddels geslaagd?
Tuurlijk, waarom niet?quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:59 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Ja. Nederlanders zijn toch wel tof.. althans ze kunnen tof zijn.
Nogal vreemde mensen tegengekomen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom niet?Waar kom jij vandaan dan?
Ach, overal heb je vreemde mensen he. In Marokko zullen ook wel mafkezen rondlopen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:22 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Nogal vreemde mensen tegengekomen.
Ik heb een Marokkaanse achtergrond.
Heet me welkom dan..quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:23 schreef Scuidward het volgende:
Mooie hier is dat achtergrond geen reet boeit, tenzij je daar de focus op legt.
Daarom voel ik me nergens thuis.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ach, overal heb je vreemde mensen he. In Marokko zullen ook wel mafkezen rondlopen.
Ow ik dacht dat daar de focus niet meer op lag ...quote:
It is not..quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:27 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat daar de focus niet meer op lag ...
Nou welkom mevrouw liefdevol. Dat je het maar naar je zin mag hebben.
Meneer inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:32 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
It is not..
Bedankt meneer(?) Scuidward.
Ik ben nog aan het rondkijken hier. M'n plekkie zoeken.
Hhe oke =)quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:33 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Meneer inderdaad.
En je hebt niet zo zeer een plekkie nodig denk ik. Het kan topicoverschrijdend werken. Grapje hier mening daar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |