En is je missie inmiddels geslaagd?quote:
Ja. Nederlanders zijn toch wel tof.. althans ze kunnen tof zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2016 23:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
En is je missie inmiddels geslaagd?
Tuurlijk, waarom niet?quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:59 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Ja. Nederlanders zijn toch wel tof.. althans ze kunnen tof zijn.
Nogal vreemde mensen tegengekomen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom niet?Waar kom jij vandaan dan?
Ach, overal heb je vreemde mensen he. In Marokko zullen ook wel mafkezen rondlopen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:22 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Nogal vreemde mensen tegengekomen.
Ik heb een Marokkaanse achtergrond.
Heet me welkom dan..quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:23 schreef Scuidward het volgende:
Mooie hier is dat achtergrond geen reet boeit, tenzij je daar de focus op legt.
Daarom voel ik me nergens thuis.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ach, overal heb je vreemde mensen he. In Marokko zullen ook wel mafkezen rondlopen.
Ow ik dacht dat daar de focus niet meer op lag ...quote:
It is not..quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:27 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat daar de focus niet meer op lag ...
Nou welkom mevrouw liefdevol. Dat je het maar naar je zin mag hebben.
Meneer inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:32 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
It is not..
Bedankt meneer(?) Scuidward.
Ik ben nog aan het rondkijken hier. M'n plekkie zoeken.
Hhe oke =)quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:33 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Meneer inderdaad.
En je hebt niet zo zeer een plekkie nodig denk ik. Het kan topicoverschrijdend werken. Grapje hier mening daar.
De humor hier kan vrij zwartgallig zijn ... dat geef ik toe.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:38 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Hhe oke =)
Klinkt leuk, maar ik heb nog niet echt een topic gevonden, waarvan ik vond dat die de moeite waard was om (serieus) in te reageren, of om mee te lachen.
Eigenlijk ligt het gewoon aan mezelf. Haha. Ik kom altijd aan het einde van m'n dag op Fok kijken. Ik ben zo moe dat ik geen topic de moeite waard vind om in te reageren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:41 schreef Nizno het volgende:
Niet? Kijk je wel goed bij de active topics of de nieuwe topics dan?
Daar kun je van alle forumonderdelen zien welke topics er actief zijn.
Haha, ja..quote:Op donderdag 4 februari 2016 01:42 schreef Scuidward het volgende:
[..]
De humor hier kan vrij zwartgallig zijn ... dat geef ik toe.
Maar als je bijv. in MUZ kijkt zie je vaak wel een topic waar je input kan leveren.
Ben jij net zo tof als ik dan hahaquote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:35 schreef BlueFeather het volgende:
Ik heb hier nooit zo'n warm welkom gekregen
Dankje! Hoe lang zit jij hier dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 01:36 schreef Zvarri het volgende:
Welcome bienvenue wilkommen, je zit hier al langer dan ik. Als dat je geen warm gevoel geeft weet ik het ook niet hoor.
Are you a moslim, bro?quote:
Wat attent.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee christelijk maar ik wil je verwelkomen met een mooie lied
ja ik vind wel mooi liedjequote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:59 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Wat attent.
Maar jij als Christen luistert dus islamitische 'liedjes'? Wat je net plaatste is eigenlijk een gedicht.
na hoeveel glazen ben je dronken?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik vind wel mooi liedje
maargoed ik drink me ook elk weekend de goot in dus ja
10 halve liter glazen maakt me meestal wel dronken. dan neem ik er in totaal 15 meestalquote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:10 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
na hoeveel glazen ben je dronken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |