KLB is klaagbaakquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:06 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar terecht? En waar staat KLB voor?
Oke top! Hartelijke dank voor uw hulp. =)quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
KLB is klaagbaak
http://forum.fok.nl/KLB <-- Daar kun je alle topics vinden, waaronder ook de SC dus
hihiquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
SC staat voor SlowChat. Daarvan zijn er meerderen op FOK!.
Noel wil graag dat je in de SC van KLB komt blijkbaar
En zeg gewoon lekker je en jij tegen iedereenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:08 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Oke top! Hartelijke dank voor uw hulp. =)
Wat is de gemiddelde leeftijd in SC?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
En zeg gewoon lekker je en jij tegen iedereen
Geen idee. Maar dat kunnen ze vast wel in de SC vertellen waar je terecht komt, als je ergens heen gaat.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:12 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde leeftijd in SC?
Oke, ben benieuwd hahaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dat kunnen ze vast wel in de SC vertellen waar je terecht komt, als je ergens heen gaat.
moet je daarvoor het antwoord vinden op Fok!?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:15 schreef Liefdevol. het volgende:
Ik kwam vandaag een knappe Nederlandse jongeman tegen. Hij glimlachte en daarna gaf hij mij een knipoog. Wat betekent dat, guys?
Niet perse, maar heb je een antwoord?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:26 schreef aloa het volgende:
[..]
moet je daarvoor het antwoord vinden op Fok!?
Onzin.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:56 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Omdat ik niet zoals jullie ben.
een SC(slowchat) is iets waar je je hersenscheten kwijt kanquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:08 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Oke top! Hartelijke dank voor uw hulp. =)
dat die je er goed uit vind zien of er zat iets in zijn oogquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:15 schreef Liefdevol. het volgende:
Ik kwam vandaag een knappe Nederlandse jongeman tegen. Hij glimlachte en daarna gaf hij mij een knipoog. Wat betekent dat, guys?
Blijkt inderdaad niks bijzonders te zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
een SC(slowchat) is iets waar je je hersenscheten kwijt kan
zijn genoeg SC's.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:08 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Blijkt inderdaad niks bijzonders te zijn.
Schattig.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat die je er goed uit vind zien of er zat iets in zijn oog
Wat voor beeld heb ik van jullie dan volgens jou?quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat je niet zoals ons bent, ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van 'ons'.
Ik zal voortaan eerst een tijdje meelezen alvorens gelijk te reageren.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
zijn genoeg SC's.
Vind vast wel eentje die je bevalt.
Negatief?quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:11 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb ik van jullie dan volgens jou?
Tijdens bepaalde tvprogramma's die je kijkt kun je ook terecht in Film, Tv & Radioquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:12 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Ik zal voortaan eerst een tijdje meelezen alvorens gelijk te reageren.
Ik zie geen "Ik hou van Holland" topic tussen staan?quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tijdens bepaalde tvprogramma's die je kijkt kun je ook terecht in Film, Tv & Radio
Kan ook leuk zijn.
Het zijn alleen dingen die nu op tv zijn over het algemeen die je in de lijst ziet.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:29 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Ik zie geen "Ik hou van Holland" topic tussen staan?
de koffie (en thee) slowchat trok mij ook aan.
Alleen actuele programma's dus.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het zijn alleen dingen die nu op tv zijn over het algemeen die je in de lijst ziet.
Tegen de tijd dat Ik hou van holland weer komt zal er vast weer een topic over omhoog komen.
Koffie kan lekker zijn *thee is lekkerder
Maak er het beste van.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
ze twijfelt soms gwn maar t gaat nu beter
Heb je het in word gemaakt?quote:Op woensdag 3 februari 2016 01:08 schreef Liefdevol. het volgende:
Ik zat een recensie te schrijven over een geweldige film, die ik onlangs heb gezien, toen heb ik per ongeluk op iets geklikt waardoor heel mijn stuk verloren is gegaan.
Helemaal als het je eigen topic isquote:Op woensdag 3 februari 2016 01:30 schreef Fopje het volgende:
En probeer geen hele topics helemaal om zeep te helpen zoals je hier doet:
R&P / De stiefvader van mijn vriend ontmoeten.
Dat wordt niet echt gewaardeerd.
Ik had gevraagd om de topic te verwijderen om een reden, maar helaas wilden ze dat niet, ik deed dat heus niet zomaar hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2016 01:30 schreef Fopje het volgende:
En probeer geen hele topics helemaal om zeep te helpen zoals je hier doet:
R&P / De stiefvader van mijn vriend ontmoeten.
Dat wordt niet echt gewaardeerd.
Volgende keer wat beter nadenken voordat je iets op het forum gooit danquote:Op woensdag 3 februari 2016 10:16 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Ik had gevraagd om de topic te verwijderen om een reden, maar helaas wilden ze dat niet, ik deed dat heus niet zomaar hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |