Alleen door hem dus, dus zo onwelkom ben je niet. Vervelend wel, maar beter om je op het positieve te richten.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:59 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Ik kwam daar enkel voor zijn moeder, een lieve vrouw is het.. Zijn zussen ontmoet ik buitenshuis.
Maar het doet wel pijn als je je niet welkom voelt.. door hem dus.
Ik denk dat je moeder wel snapt waarom jullie niet graag komen. Nodig anders haar elders uit, bij jullie thuis of ook buitenshuis. Dan houd je de band met haar goed.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:02 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Ik loop meestal dan de kamer uit. Ik ben heel gevoelig en ik heb al eens aangegeven of hij dat onderwerp niet telkens ter sprake wil brengen, maar tevergeefs..
Ik vind het alleen niet gepast om elke uitnodiging af te wijzen..
Er is een verschil tussen een eigen mening en je onbeschoft gedragen.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:59 schreef hoas het volgende:
Hij is iemand met een eigen mening, en dat mag in Nederland.
Wat nou als je de discussie niet aangaat? Zeggen dat dat zijn mening is en dat jullie en andere mening hebben om vervolgens over te gaan op een ander onderwerp?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:08 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat hij geen MENING mag hebben, maar om opmerkingen te maken.. wetende dat hij mij (en/of m'n vriend) daarmee kwetst, beledigd e.d. is niet zo leuk. En om letterlijke elke keer een discussie te beginnen die fel uitloopt.. nah, niet bepaald gezellig.
Well played.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:59 schreef hoas het volgende:
Die lijn is heel dun, beter heeft TS een gesprek met hem 1-1 op neutraal terrein.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een eigen mening en je onbeschoft gedragen.
nergens tussen komen is ook de beste houding voor jou...quote:Op zondag 31 januari 2016 13:46 schreef Liefdevol. het volgende:
Ik wil nergens tussen komen natuurlijk.. ik weet niet zo goed wat ik moet doen?
Hoe zit dat dan? Is stiefpa altijd thuis en gaat ie mee boodschappen doen?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:12 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Hij heeft top zussen en een geweldige moeder.
Nou, momenteel niet echt.. hij is die man helemaal zat, maar daardoor zit hij zijn moeder ook niet.
Als het discriminerend is, mag het nietquote:Op zondag 31 januari 2016 13:59 schreef hoas het volgende:
Jij mag in je eigen huis zeggen wat je wilt, maar daar gaat het niet om.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:18 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Als het discriminerend is, mag het niet
Ik kom alleen nog op hun begrafenis.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:20 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd aan te kaarten, maar hij wil zijn naam even niet meer horen.. hij vermijd liever dat onderwerp momenteel. De band met zijn moeder is goed, alleen is zij super druk..
Klopt, dat heb ik gemerkt. Ik ben zelf van Marokkaanse komaf, bij ons is het niet netjes om je (schoon)ouders nauwelijks te zien..
Nou en moeit die maar niet zo kut doen.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:04 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Het is wel de huidige man van zijn moeder.. en de vader van zijn zusjes.
Om er zeker van te zijn dat ze dood zijn?quote:
Sommige mensen zijn het niet waard om bij leven te zien.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:27 schreef nikky het volgende:
[..]
Om er zeker van te zijn dat ze dood zijn?
We houden in Nederland toch ook nog wel een beetje van beleefdheid en fatsoen?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:59 schreef hoas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |