KLB is klaagbaakquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:06 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar terecht? En waar staat KLB voor?
Oke top! Hartelijke dank voor uw hulp. =)quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
KLB is klaagbaak
http://forum.fok.nl/KLB <-- Daar kun je alle topics vinden, waaronder ook de SC dus
hihiquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
SC staat voor SlowChat. Daarvan zijn er meerderen op FOK!.
Noel wil graag dat je in de SC van KLB komt blijkbaar
En zeg gewoon lekker je en jij tegen iedereenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:08 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Oke top! Hartelijke dank voor uw hulp. =)
Wat is de gemiddelde leeftijd in SC?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
En zeg gewoon lekker je en jij tegen iedereen
Geen idee. Maar dat kunnen ze vast wel in de SC vertellen waar je terecht komt, als je ergens heen gaat.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:12 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde leeftijd in SC?
Oke, ben benieuwd hahaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dat kunnen ze vast wel in de SC vertellen waar je terecht komt, als je ergens heen gaat.
moet je daarvoor het antwoord vinden op Fok!?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:15 schreef Liefdevol. het volgende:
Ik kwam vandaag een knappe Nederlandse jongeman tegen. Hij glimlachte en daarna gaf hij mij een knipoog. Wat betekent dat, guys?
Niet perse, maar heb je een antwoord?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:26 schreef aloa het volgende:
[..]
moet je daarvoor het antwoord vinden op Fok!?
Onzin.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:56 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Omdat ik niet zoals jullie ben.
een SC(slowchat) is iets waar je je hersenscheten kwijt kanquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:08 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Oke top! Hartelijke dank voor uw hulp. =)
dat die je er goed uit vind zien of er zat iets in zijn oogquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:15 schreef Liefdevol. het volgende:
Ik kwam vandaag een knappe Nederlandse jongeman tegen. Hij glimlachte en daarna gaf hij mij een knipoog. Wat betekent dat, guys?
Blijkt inderdaad niks bijzonders te zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
een SC(slowchat) is iets waar je je hersenscheten kwijt kan
zijn genoeg SC's.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:08 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Blijkt inderdaad niks bijzonders te zijn.
Schattig.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat die je er goed uit vind zien of er zat iets in zijn oog
Wat voor beeld heb ik van jullie dan volgens jou?quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat je niet zoals ons bent, ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van 'ons'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |