Wil je ook relatieproblemen dan?quote:
Ik ben Fries. Vind je Friezen ook tof?quote:Op donderdag 4 februari 2016 00:59 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Ja. Nederlanders zijn toch wel tof.. althans ze kunnen tof zijn.
Dat begrijp ik echt niet.De Friezen die ik ken zijn stuk voor stuk toffe mensen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben Fries. Vind je Friezen ook tof?
Meeste Nederlanders houden niet van ons.![]()
Terwijl we toch leuke dingen doen, zoals Elfstedentochten organiseren, kievitseieren rapen en slootjespringen, skutjesylen en dergelijke leuke dingen.![]()
Zie je hoe leuk het bij ons is, in us heitelan?![]()
Wat een warm welkom.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe godverdomme effe normaal met je dwingende houding. Voor een warm bad moet je werken gek.
Dan ligt het aan mij dus. Niemand houdt van me.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat begrijp ik echt niet.De Friezen die ik ken zijn stuk voor stuk toffe mensen.
Zal er niks van aantrekken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ons zonnetje in huis is ook binnen zie ik.
Knuffeltje dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dan ligt het aan mij dus. Niemand houdt van me.![]()
Ik ga huilen alleen in bed. Misschien komt mijn moeder straks wel met een kopje thee me troosten.
Haha. Zijn de meesten hier autistisch dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Je bent niet autistisch dus?
Echter zolderkamerautisten die in een hoekje van de zolder huilend gaan wiegen als ze een bijdehante opmerking terug krijgenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:03 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Haha. Zijn de meesten hier autistisch dan?
Waar heb je die dan gekocht?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mire e dita!
Heb je caj mali wel eens geprobeerd? Vers geplukt uit de bergen nabij Tethi?
Moet tegen zo'n beetje alle kwalen werken en is ook nog eens erg lekker, zeker met honing (geen suiker, dat bederft de smaak).
Ik heb een grote Conrad-zak vol met deze bergthee gekocht, was wel prijzig, maar liefst 250 Leke.![]()
Maar echt ongelooflijk lekkere thee kan je van deze bos kruiden/gedroogde planten maken.![]()
Mirupafshim!
Iedereen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:03 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Haha. Zijn de meesten hier autistisch dan?
Nee, heb die onzin al achter de rug. Hoofdpijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:35 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Wil je ook relatieproblemen dan?![]()
Fylax heeft tenminste ooit een relatie gehad, de meeste FOK!kers komen, m.u.v. hun moeder en zusje, niet in contact met het andere geslacht.
ik voel liefdevolle gedachtenquote:
Shkoder, Noord-Albanie. Gewoon overal op straat te koop.quote:
Ik ben nooit een Fries tegen gekomen dus ik kan daar niks over zeggen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben Fries. Vind je Friezen ook tof?
Meeste Nederlanders houden niet van ons.![]()
Terwijl we toch leuke dingen doen, zoals Elfstedentochten organiseren, kievitseieren rapen en slootjespringen, skutjesylen en dergelijke leuke dingen.![]()
Zie je hoe leuk het bij ons is, in us heitelan?![]()
Ik zie het nog echt gebeuren ook. Haha. Het zusje van een goede vriend van mij, is ook autistisch.. verder wel een leuke meid hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Echter zolderkamerautisten die in een hoekje van de zolder huilend gaan wiegen als ze een bijdehante opmerking terug krijgen
Ik ben een uitzondering.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Iedereen.
Is eigenlijk 1 van de voorwaarden om je in te mogen schrijven op dit forum.![]()
Wie heeft jou toegelaten dan als je niet autistisch bent? Je moet volgens mij wel een fotokopie van je autistenpasje van stichting MEE toesturen naar FOK!
Sukran.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:08 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Nee, heb die onzin al achter de rug. Hoofdpijn.
Ik vind je iig wel grappig.
Ik zou het niet erg vinden als je wat mijn kant op zou sturen hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Shkoder, Noord-Albanie. Gewoon overal op straat te koop.![]()
Ik heb het geregeld via een restaurant, maar de naam ben ik kwijt, wellicht kan ik nog ergens een bonnetje vinden van ze, maar je kan het gewoon overal op straat kopen. Niet alleen in het noorden van Albanie, in geheel Albanie, alhoewel het wellicht in het uiterste zuiden niet verkrijgbaar is, omdat het daar erg droog is.
Geen idee of het buiten Albanie ook populair is.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:18 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als je wat mijn kant op zou sturen hoor.
Ik ga het zo even googlen, moet wel populair zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |