SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ho, eerst de terrassen nogquote:
waarom kaapte jij niet om deze aids te voorkomen gvdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
je had 10 minuten de tijd en verzin je deze kut TT?
ik dacht ik gun iemand anders eens, die Noel zat laatst allemaal te huilen dat er mensen kapenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom kaapte jij niet om deze aids te voorkomen gvd
gayquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:39 schreef Ashqelon het volgende:
NG deze is voor jou brah, ik weet dat het niet hetzelfde is maar nu ben je in ieder geval wel vermeld in de TT toch?
nou je ziet wat daarvan komtquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht ik gun iemand anders eens, die Noel zat laatst allemaal te huilen dat er mensen kapen
Hoe laat begint het neuken?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:39 schreef Ashqelon het volgende:
NG deze is voor jou brah, ik weet dat het niet hetzelfde is maar nu ben je in ieder geval wel vermeld in de TT toch?
was paniekreactie wilde topic helemaal niet kapen maar gelegenhid maakt de dief jwt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
je had 10 minuten de tijd en verzin je deze kut TT?
Nu al afgehaakt?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij kon ook gewoon kapen hoor battie
extreem lange paniekreactie danquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
was paniekreactie wilde topic helemaal niet kapen maar gelegenhid maakt de dief jwt.
Rustig, rustigquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Yo brah alles kits? Net klaar met werken maar nog niet echt moe en morgen pas in de middag op dus wellicht nog een paar uur op.
Momenteel elfenstad Prifddinas.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
thanks brah. hoe heette die belangrijkste membercitie btw, Camelot toch?
waarom doe je zo aardig tegen een vieze kaperquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Rustig, rustig![]()
Vanavond met 3 vrienden fifa gedaan, beetje chillen toch.
Uitslapen? LekkerHier gaat de wekker om 6:15
Sjanantquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, helemaal nieuw gemaakt, wou iedereen die oude versie weer spelen en nu moet je betalen om die oude versie weer te spelen
Had alles in hoofdletters gedaan dan, dit is geen porem zoquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:39 schreef Ashqelon het volgende:
Is weer gratis hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, helemaal nieuw gemaakt, wou iedereen die oude versie weer spelen en nu moet je betalen om die oude versie weer te spelen
omdat Ash.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom doe je zo aardig tegen een vieze kaper
fifa street beste fifa jammer dat daar nooit een vervolg op is gekomen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Rustig, rustig![]()
Vanavond met 3 vrienden fifa gedaan, beetje chillen toch.
Uitslapen? LekkerHier gaat de wekker om 6:15
je bent nogal een vieze racist als je daarin onderscheid maakt, ik walg van jequote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
omdat Ash.
Alleen als jij het bent of een van je buttbuddies
Trucjes, tiki taka, dit datquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
fifa street beste fifa jammer dat daar nooit een vervolg op is gekomen.
ging er eigenlijk al vanuit dat iemand het gekaapt had maar dacht #jolo. and np uiteraard.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had alles in hoofdletters gedaan dan, dit is geen porem zo![]()
Nee, zonder gein. Ik vind het erg lief van je
ik zei ik ga zo kijken, niet ik ga nu kijkenquote:
Primaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent nogal een vieze racist als je daarin onderscheid maakt, ik walg van je
Ehhmm, gewoon bandos voor melee/armadyl voor ranged/subjugation voor magic volgens mij.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dafuq, is dat een nieuwe stad? welk armor heb je?
Mocht ik ooit nog de kans krijgen om een nieuw topique te openen, zal ik je niet vergetenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ging er eigenlijk al vanuit dat iemand het gekaapt had maar dacht #jolo. and np uiteraard.
Lekker fappen op 2quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zei ik ga zo kijken, niet ik ga nu kijken
maar het gaat niet door, zag dat Dark Matter er ook op staat dus die wil ik eerst afkijken
legendarisch inderdaad, snap echt niet waarom daar niet een vervolg op komt terwijl er wel ieder jaar een normale nieuwe fifa uitkomt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Trucjes, tiki taka, dit dat![]()
Leukste vond ik dat je met 4 tegen 4? begon en elke keer als er gescoord werd moest er iemand van de tegenpartij af
Ik ben best aardig hoor,quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen die voor 2015 in m'n moeder zat is onaardig
lil wayne?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nieuwe album van lil is echt goud man
Te weinig vernieuwingen om het jaarlijks uit te brengen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
legendarisch inderdaad, snap echt niet waarom daar niet een vervolg op komt terwijl er wel ieder jaar een normale nieuwe fifa uitkomt.
omdat je een bullebak bentquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Misschien moet je jezelf dan maar eens gaan afvragen waarom dat zou zijn
een persoon met Gus als UI kan niet onaardig zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
en ik? ik ben de enige vgm die je geen hermann heeft genoemd?
Die is ook schattig, maar durf er niet op te fappen.quote:
Ah boks ouwequote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een persoon met Gus als UI kan niet onaardig zijn
je ziet mij als een zwakkeling dus denk je dat je mij zomaar even kan gaan pestenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom ben ik een bullebak? Beetje veel geblaat weinig wol
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je ziet mij als een zwakkeling dus denk je dat je mij zomaar even kan gaan pesten
nou ik dacht het dus niet he, ik bijt gewoon van me af hoor eikel
moet nog aan nieuwe seizoen Arrow beginnenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die is ook schattig, maar durf er niet op te fappen.
Kijk nu Legends of Tomorrow, mij benieuwd
opeens 10 pluspunten voor jouquote:
tuurlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ah boks ouwe, heb je heel BB gezien? en bcs?
Ik vond die scene met dat stanleymesje cool. Wat een baasquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ah boks ouwe, heb je heel BB gezien? en bcs?
heb niet veel met lil kleine of nederhop in het algemeen maar vond het interview van hem samen met lange frans echt tof om te zien over hun achtergrond etc.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee man lil kleine 12 februari wop echt kk goed man zou echt dagelijks luisteren
Is wel weer een stuk beter dan s3quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet nog aan nieuwe seizoen Arrow beginnen
jeez die scene overtrof wellicht zelfs dexter qua psycho niveau.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond die scene met dat stanleymesje cool. Wat een baas
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heb niet veel met lil kleine of nederhop in het algemeen maar vond het interview van hem samen met lange frans echt tof om te zien over hun achtergrond etc.
dat is vast stijnquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ken iemand die heeft 193k tweets, kan je beter FOK!posts hebben.
wat een baas is gus he die scene toen hij rustig naar de wc van don eladio liep en een handdoekje neerlegde op de grond om het vergif uit te kotsen dat hij zojuist aan don eladio en de rest van el cartel had gegevenquote:
Ik zie jou helemaal niet als een zwakkeling. Hoe kom je daar zo bij.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je ziet mij als een zwakkeling dus denk je dat je mij zomaar even kan gaan pesten
nou ik dacht het dus niet he, ik bijt gewoon van me af hoor eikel
Sjoww, wel watermeloen variant hequote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:56 schreef anti-loper het volgende:
[..]
opeens 10 pluspunten voor jou
wat is je favo tabak
valt best mee toch? als je echt actief bent op het gebied van dingen als politiek of feminisme ofzo kun je op twitter urenlang discussieren.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ken iemand die heeft 193k tweets, kan je beter FOK!posts hebben.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen die voor 2015 in de SC zat is onaardig
geen al fakhr?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sjoww, wel watermeloen variant he
Ik ben aardiger dan jullie allemaalquote:
of ditquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat een baas is gus he die scene toen hij rustig naar de wc van don eladio liep en een handdoekje neerlegde op de grond om het vergif uit te kotsen dat hij zojuist aan don eladio en de rest van el cartel had gegeven.
'je kunt er urenlang discussieren' is geen graadmeter van kwaliteit.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
valt best mee toch? als je echt actief bent op het gebied van dingen als politiek of feminisme ofzo kun je op twitter urenlang discussieren.
of gewoon wietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:02 schreef anti-loper het volgende:
[..]
geen al fakhr?
watermeloen beste ja, of bosbes , of cocktail , of dubbel appel , of druif
Ik ga dan sws knockiequote:
dan ben je gewoon een ontzettend gemene vent die 20 jarige jochies zit te kwetsen op het internetquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zie jou helemaal niet als een zwakkeling. Hoe kom je daar zo bij.
pussyquote:
ja klopt man alhoewel gino pietermaai in nl en jason durulo in amerika het niveau natuurlijk wel duidelijk omhoog hebben gehaald.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt te weinig goede muziek man moet meer shit zoals dit komen echt goed allemaal
Al watquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:02 schreef anti-loper het volgende:
[..]
geen al fakhr?
watermeloen beste ja, of bosbes , of cocktail , of dubbel appel , of druif
dit gaat toch niet je nieuwe gimmick worden hèquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan ben je gewoon een ontzettend gemene vent die 20 jarige jochies zit te kwetsen op het internet
junkquote:
hehehquote:
Staat er ook nog eens harstikke verkeerd. Lijkt me stug dat NG 20 jochies die toevallig allemaal jarig zijn doet pesten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit gaat toch niet je nieuwe gimmick worden hè
Ken je dat echt nietquote:
Dan duik ik de kroeg in.quote:
Ik heb maar twee keer shisha gehad gvdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ken je dat echt niet
en dan zeggen ik heb zin shisha , ga weg ik neem je je punten weer af
echt hequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Staat er ook nog eens harstikke verkeerd. Lijkt me stug dat NG 20 jochies die toevallig allemaal jarig zijn doet pesten.
fresku is gweest hij moet plaatsmaken voor ronnie en lil manquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja klopt man alhoewel gino pietermaai in nl en jason durulo in amerika het niveau natuurlijk wel duidelijk omhoog hebben gehaald.
Kom bij mij doen dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb maar twee keer shisha gehad gvd
Nou ja, niks. Hij is wel 1e geworden op het NK Mexicano's eten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt he
hermann kan ook helemaal niks
#smoothmovequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Kom bij mij doen dan.
Ik heb echt mooie. En ik heb watermeloen tabak
true, maar dat is besides the point, die 193k tweets is niet heel moeilijk om te halen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
'je kunt er urenlang discussieren' is geen graadmeter van kwaliteit.
In BNW kan je ook urenlang discussieren.
Ik ook niet hoor, komt een band hier.quote:
ik ben gladder dan je ladyshavequote:
Ik één keer, in Palermo.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb maar twee keer shisha gehad gvd
Eng.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar donderdagavond = meidenavond = janken om de tentamens met een bak ijs terwijl we dik roddelen over (toekomstige) vriendjes. Leuk leuk.
lul niet, net zei je nog dat je 100% carnaval wasquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, komt een band hier.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar donderdagavond = meidenavond = janken om de tentamens met een bak ijs terwijl we dik roddelen over (toekomstige) vriendjes. Leuk leuk.
godverdomme man zit eindelijk met iemand die niet weet of ik serieus bent zout eens opquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit gaat toch niet je nieuwe gimmick worden hè
Je bent zo glad dat ...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:08 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik ben gladder dan je ladyshave
kudosquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Staat er ook nog eens harstikke verkeerd. Lijkt me stug dat NG 20 jochies die toevallig allemaal jarig zijn doet pesten.
DM mequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je bent zo glad dat ...
Nee ik hou het voor me
Quote maar waar ik dat gezegd heb dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lul niet, net zei je nog dat je 100% carnaval was
Haha neequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
DM me
als te dirty heeft niemand hoeft te weten
ik doe 2 keer per week ofzo
Haha. Kom ik zo over ja? Totaal niet m'n bedoeling deernequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan ben je gewoon een ontzettend gemene vent die 20 jarige jochies zit te kwetsen op het internet
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Quote maar waar ik dat gezegd heb dan.
quote:
dan heb je niet aan mijn pijp gezetenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha nee
Beste shisha was in BERLIJNgod
was niet srs bedoeldquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
fresku is gweest hij moet plaatsmaken voor ronnie en lil man
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We gaan ook over jou roddelen don't worry
hey lakituquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha. Kom ik zo over ja? Totaal niet m'n bedoeling deerne
heb je een witte muur ergensquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:09 schreef TARDIS. het volgende:
Wil ik eindelijk weer eens tekenen, helemaal tekenkoffer tevoorschijn gehaald, besloten wat ik ga tekenen, heb ik geen papier
beter home wreck je die shitquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heeft een drukke baan en een vriendje. FOK! past daar terecht niet tussen.
FRAUDE!quote:
Dit is niet eens grappig ofzoquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
dan heb je niet aan mijn pijp gezeten
oooooooooooooooooooooooo o o o o o o
had je groetjes gedaan van mijquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heeft een drukke baan en een vriendje. FOK! past daar terecht niet tussen.
Nou meid, open een topicquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:09 schreef TARDIS. het volgende:
Wil ik eindelijk weer eens tekenen, helemaal tekenkoffer tevoorschijn gehaald, besloten wat ik ga tekenen, heb ik geen papier
jaj, zeg maar dat ze binnenkort online moet komenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja! Serieusje krijgt de groetjes terug.
Nee, hier praten we alleen over dingen die niet carenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dacht dat de SC voor dat soort kleine klachten was.
tazzzzzzz kijk haar populair doen ik stuur je 2 dm meteen stopquote:
KLB / [Centraal] Kleine Klachten Topic #14quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dacht dat de SC voor dat soort kleine klachten was.
Ohja, nee is goed, ik pak morgenochtend de trein om haar de liefde te verklaren en voor het blok te zetten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
weet ik veel, ben oud en verbitterd
Jij bent zo'n sukkel dat jij jezelf verraadt hequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
tazzzzzzz kijk haar populair doen ik stuur je 2 dm meteen stop
Start paint opquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:09 schreef TARDIS. het volgende:
denk je ik carequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent zo'n sukkel dat jij jezelf verraadt he
Wow, goede drama-film, 9/10 zou kijken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ohja, nee is goed, ik pak morgenochtend de trein om haar de liefde te verklaren en voor het blok te zetten.
Jij hebt al een tijdje geen paint gemaakt? Heb je er eigenlijk wel 1 gemaakt sinds je mod bent?quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, komt een band hier.
Met zo'n M Night Shamalyiaala twist, dat ze zegt: "Oh TARDIS. ik hou al die tijd ook zoveel van jou!", en dan zeg ik "Psyche! Gr gr van TARDIS. en Gridlok."quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, goede drama-film, 9/10 zou kijken.
goede vrienden van dp zitten daarquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:14 schreef HPLC het volgende:
Ow wacht, een paar voor die Geerd SC, vuile verrader
Ja van de leegloop van Banstillequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij hebt al een tijdje geen paint gemaakt? Heb je er eigenlijk wel 1 gemaakt sinds je mod bent?
portretten van TARDIS en Oberella, 2 paintjes op de weblog, de 3e is half af.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij hebt al een tijdje geen paint gemaakt? Heb je er eigenlijk wel 1 gemaakt sinds je mod bent?
Allemaal dp's schuld, zonder dp zaten ze allemaal hierquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goede vrienden van dp zitten daar
Hoezoo lijkt mij best leukquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als men het dan zo nodig moet vieren laat die zooi dan in het zuiden van nederland.
En de nieuwe Radio KLB-bannerquote:
Hm, wat gemist dusquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
portretten van TARDIS en Oberella, 2 paintjes op de weblog, de 3e is half af.
Want? Ik daxht juist dat klb in geerd sc ging trollenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
helemaal niks eigenlijk, dat maakten ze er zelf van
Onz is doodquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Vroeger ging het geregeld loesoe tussen KLBSC en ONZSC
ONZ
Het is ook lastigquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
portretten van TARDIS en Oberella, 2 paintjes op de weblog, de 3e is half af.
Tardis heeft hem zelfs een poosje als UI genomenquote:
Neuh, 1 keer een beetje als grapje, soms waren er wel meerdere users aanwezig, maar dat zagen die autisten meteen als invasiequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Want? Ik daxht juist dat klb in geerd sc ging trollen
Ja, die heb ik wel gezien ja, was erg mooi, heb hem geprintquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tardis heeft hem zelfs een poosje als UI genomen
aanquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe zijn die nachtcollege fissa's eigenlijk
Ah, je gaat een soort Rooie Oortjes makenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:20 schreef Remqo het volgende:
Voor het nieuwste paintje voor de weblog heeft madeliefff een gastrolletje, maar nu geen zin om het af te maken.
Ben er nog nooit geweest. Waarom kom jij er dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geerd SC
Zou per definitie verboden moeten worden. Nog lager niveau dan laagste niveau mogelijk
zal ik er even peilen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geerd SC
Zou per definitie verboden moeten worden. Nog lager niveau dan laagste niveau mogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |