valt best mee toch? als je echt actief bent op het gebied van dingen als politiek of feminisme ofzo kun je op twitter urenlang discussieren.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ken iemand die heeft 193k tweets, kan je beter FOK!posts hebben.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen die voor 2015 in de SC zat is onaardig
geen al fakhr?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sjoww, wel watermeloen variant he
Ik ben aardiger dan jullie allemaalquote:
of ditquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat een baas is gus he die scene toen hij rustig naar de wc van don eladio liep en een handdoekje neerlegde op de grond om het vergif uit te kotsen dat hij zojuist aan don eladio en de rest van el cartel had gegeven.
'je kunt er urenlang discussieren' is geen graadmeter van kwaliteit.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
valt best mee toch? als je echt actief bent op het gebied van dingen als politiek of feminisme ofzo kun je op twitter urenlang discussieren.
of gewoon wietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:02 schreef anti-loper het volgende:
[..]
geen al fakhr?
watermeloen beste ja, of bosbes , of cocktail , of dubbel appel , of druif
Ik ga dan sws knockiequote:
dan ben je gewoon een ontzettend gemene vent die 20 jarige jochies zit te kwetsen op het internetquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zie jou helemaal niet als een zwakkeling. Hoe kom je daar zo bij.
pussyquote:
ja klopt man alhoewel gino pietermaai in nl en jason durulo in amerika het niveau natuurlijk wel duidelijk omhoog hebben gehaald.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt te weinig goede muziek man moet meer shit zoals dit komen echt goed allemaal
Al watquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:02 schreef anti-loper het volgende:
[..]
geen al fakhr?
watermeloen beste ja, of bosbes , of cocktail , of dubbel appel , of druif
dit gaat toch niet je nieuwe gimmick worden hèquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan ben je gewoon een ontzettend gemene vent die 20 jarige jochies zit te kwetsen op het internet
junkquote:
hehehquote:
Staat er ook nog eens harstikke verkeerd. Lijkt me stug dat NG 20 jochies die toevallig allemaal jarig zijn doet pesten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit gaat toch niet je nieuwe gimmick worden hè
Ken je dat echt nietquote:
Dan duik ik de kroeg in.quote:
Ik heb maar twee keer shisha gehad gvdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ken je dat echt niet
en dan zeggen ik heb zin shisha , ga weg ik neem je je punten weer af
echt hequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Staat er ook nog eens harstikke verkeerd. Lijkt me stug dat NG 20 jochies die toevallig allemaal jarig zijn doet pesten.
fresku is gweest hij moet plaatsmaken voor ronnie en lil manquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja klopt man alhoewel gino pietermaai in nl en jason durulo in amerika het niveau natuurlijk wel duidelijk omhoog hebben gehaald.
Kom bij mij doen dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb maar twee keer shisha gehad gvd
Nou ja, niks. Hij is wel 1e geworden op het NK Mexicano's eten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt he
hermann kan ook helemaal niks
#smoothmovequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Kom bij mij doen dan.
Ik heb echt mooie. En ik heb watermeloen tabak
true, maar dat is besides the point, die 193k tweets is niet heel moeilijk om te halen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
'je kunt er urenlang discussieren' is geen graadmeter van kwaliteit.
In BNW kan je ook urenlang discussieren.
Ik ook niet hoor, komt een band hier.quote:
ik ben gladder dan je ladyshavequote:
Ik één keer, in Palermo.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb maar twee keer shisha gehad gvd
Eng.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar donderdagavond = meidenavond = janken om de tentamens met een bak ijs terwijl we dik roddelen over (toekomstige) vriendjes. Leuk leuk.
lul niet, net zei je nog dat je 100% carnaval wasquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, komt een band hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |